Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin ollut kiinnostunut yhdestä miehestä, mutta hän yhtäkkiä hiljeni

Vierailija
28.08.2023 |

Eipä kuulu enää mitään, jos minä en laita ensin hänelle viestiä. Pitäiskö antaa vaan olla? Piti treffata ja kaikkea. Harmittaa aivan hullun lailla :(

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näkemistä sovittu? Jos on, voi vaikuttaa sen verran ettei jaksa enää näpytellä, itse ainakin vihaan tekstailua ja mun chatit loppuu aikalailla siihen kun tapaaminen sovittu.

Jos ette ole sopineet näkemistä, onko ehdottanut mitään vai ollut vaan "joo vois" kun puhut näkemisestä? Jos jälkimmäinen, voi olla että on ehtinyt nähdä jotain muuta matchia ja haluaa katsoa sen nyt rauhassa ja pitää sua taka-alalla kunnes juttu loppuu/vakavoituu.

Vierailija
22/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näkemistä sovittu? Jos on, voi vaikuttaa sen verran ettei jaksa enää näpytellä, itse ainakin vihaan tekstailua ja mun chatit loppuu aikalailla siihen kun tapaaminen sovittu.

Jos ette ole sopineet näkemistä, onko ehdottanut mitään vai ollut vaan "joo vois" kun puhut näkemisestä? Jos jälkimmäinen, voi olla että on ehtinyt nähdä jotain muuta matchia ja haluaa katsoa sen nyt rauhassa ja pitää sua taka-alalla kunnes juttu loppuu/vakavoituu.

On sovittu. Minulle yhtäkkinen radiohiljaisuus on kyllä merkki siitä, että kiinnostus on loppunut, joten kannattaa vielä harkita, että kannattaako se "näpyttely" lopettaa seinään.. Siinä vaiheessa jää vaan odottelemaan, että millonkohan se peruu ne sovitut treffit.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota palstalta kiltti mies. Ei hiljene. Tykittää viestiä 24/7. 

Vierailija
24/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä väitän että olet:

-liian tylsä sille eli todellisuudessa se ei tykänny sinusta.

-hän löysi sinua paremman näköisen naisen.

-hän halusi vain jutella kanssasi eikä halua tavata.

-olet sanonut tai tehnyt sille jotain mistä hän ei tykkää.

Minäkin olen useasti ghostannu naisia koska se on vain helpoin tapa väistää luotia.

M30

Vierailija
25/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näkönen olet ap?

Vierailija
26/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on suhun kuitenkin yhteydessä jos sä laitat viestiä, eli kai se jotain tuntee kuitenkin?

Whatsapp-viesti ei ole tunne.

Vierailija
27/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nuorempi, kauniimpi, hoikempi, ilman tatuointeja vei tällä kertaa hänen mielenkiinnon. Mutta pitää sinua odottamassa koska paremman puutteessa voi palata sinuun jos kiinnostavampia ei löydy.

Vierailija
28/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rennosti, älä odota mitään niin et pety. Miehiin on alkuvaiheessa ihan turha kiinnittää mitään toiveita. Menee miten menee. Se ei pähkäilemällä miksikään muutu.

Vierailija
29/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä näkönen olet ap?

Millä tavalla? Ihmisen näköinen kai.

Ap

Vierailija
30/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoliko hän kesken keskustelun?

Osanottoni.

Vierailija
31/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasi takaisin mun luokse 💕

Vierailija
32/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koustaaminen on taitolaji. Olen itse koustannut noin viisi kertaa, kun nainen on ollut liian päällekäyvä. Vessamatkalla katoaminen toimii ainakin kapakassa.

Vierailija
33/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näkönen olet ap?

Ap

Oletko kaunis? Millainen runko sinulla on? Onko ylipainoa? Millaiset kasvot? Osaatko pitää kehostasi huolta? Miten pukeudut?

Vierailija
34/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä välitä muiden kommenteista. Poista mies mätseistä ja jatka hakemista. Oot hyvällä tolalla kun huomaat jo alussa ettei kaikki ole ookoo.

Vierailija
35/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Nykyajan kertakäyttökulttuurin uhri eli luonnevikainen.

Vierailija
36/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä kovaa kiinni ja yritä, se meillä miehillä on useesti tapana että ekaks ollaa mukana ja sitte säikähdetää 

t. 30 mies

Kannattaisko ehkä korjata toi vamma?

Vierailija
37/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä on naiset,jotka eivät ymmärrä,että miestä ei kiinnosta vaan alkavat laittelemaan viestejä perään joka välissä. Onko oikeasti pakko jäädä roikkumaan? Kauanko ajattelit pommittaa ja tyrkyttää itseäsi?

Tik tak - lopeta!

Vierailija
38/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näkönen olet ap?

Ap

Oletko kaunis? Millainen runko sinulla on? Onko ylipainoa? Millaiset kasvot? Osaatko pitää kehostasi huolta? Miten pukeudut?

En tiedä olenko. Pitkät paksut hiukset ja söpöt kasvot. Treenaan päivittäin ja bmi on 19. Kapea vyötärö ja pyöreä takapuoli. Ei tatuointeja tai lisäkkeitä enkä meikkaa paljoa. Käytän aika paljon mekkoja ja näytän kuulemma kiltiltä.

Ap

Vierailija
39/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin näin ilta-aikaan on linjoilla miehiä. Ota aluksi neutraalit kuvat. Pyri lähipäivinä laittamaan parempia. Sivustoilla saa näkyä tuleva rouvuus. Kattele Torista mekkoja,korkkareita,kihartimia yms. Voit silti aloittaa tänä iltana juttelemisen. Kerro profiilissa mahdollisimman tarkasti kuka oot, koulutus,elämäntilanne,sub/dom (palvelualtis/dominoiva),toiveista. Puutteista voi mainita lisämaininnalla korjauksen alla. Ihmeessä edellytä mieheltä samaa. Muista AINA googlata käyttäjän antama oikea nimi sekä kuvat. Ks. vinkkivideo ennenkö liityt.

%3D

Sivut:

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/

https://westernmatch.com/m/index

https://www.farmersdatingapp.com/

Vierailija
40/51 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OttoVille kirjoitti:

Ärsyttävintä on naiset,jotka eivät ymmärrä,että miestä ei kiinnosta vaan alkavat laittelemaan viestejä perään joka välissä. Onko oikeasti pakko jäädä roikkumaan? Kauanko ajattelit pommittaa ja tyrkyttää itseäsi?

Tik tak - lopeta!

En ole laittanut hänelle enää mitään enkä ainakaan pommittanut. Ehkä miesten pitäisi opetella sanomaan ei kiitos, eikä roikottaa niitä naisia mukana?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi