Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko ketään ikisinkkua(+30v) ja mitä ajattelette sellaisesta ihmisestä?

Vierailija
28.08.2023 |

Eli tunnetteko ikisinkkuja jotka ovat yli 30 vuotiaita ja mitä ajatuksia sellainen ihminen herättää teissä?
Minä olen huomannut että vanhempani ovat asiaa vähän ihmetellyt ja etenkin äiti utelee meinaanko pariutua ja tehdä lapsia.
Olen itse ikisinkkumies ja ikää 32v.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppispallo kirjoitti:

Tunnen miehiä ja naisia. Kyllä tän nykyajan deittikulttuurin ja suhteiden kertakäyttökulttuuri on itsenikin saannut miettimään onko olemassa enää oikeaa rakkautta ja kumppanuutta... 

On siellä, kun pysyy poissa deittisovelluksista ja ihmisistä, jotka niitä käyttävät.

Vierailija
102/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia ikisinkkumiehiä, mutta en yhtään naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkunaiset on oikeasti ehkä vain niin epäviehättäviä,epänaisellisia tai rumia ettei ne vaan kelpaa kenellekkään? Sitten ne selittää kuinka ei halua edes miestä yms? 

Juuri näin. En ole itse nähnyt yhtäkään kaunista sinkkunaista, ainakaan omassa ikäluokassani (+35)

Vierailija
104/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkunaiset on oikeasti ehkä vain niin epäviehättäviä,epänaisellisia tai rumia ettei ne vaan kelpaa kenellekkään? Sitten ne selittää kuinka ei halua edes miestä yms? 

Juuri näin. En ole itse nähnyt yhtäkään kaunista sinkkunaista, ainakaan omassa ikäluokassani (+35)

Mä olen itse pari vuotta vanhempi, mutta olen ikisinkku. En omasta tahdostani. Ulkonäkö varmasti on osa syynä tähän. En ole koskaan sanonut, etten toivoisi parisuhdetta, mutta elämänlaatu on kuitenkin ilmankin ihan ok, joten ihan tahansa mitään kadun miestä en elämääni pysty ottamaan.

Vierailija
105/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse pari vuotta vanhempi, mutta olen ikisinkku. En omasta tahdostani. Ulkonäkö varmasti on osa syynä tähän. En ole koskaan sanonut, etten toivoisi parisuhdetta, mutta elämänlaatu on kuitenkin ilmankin ihan ok, joten ihan tahansa mitään kadun miestä en elämääni pysty ottamaan.

Täsmälleen sama syy minulla miehenä. Toivon kyllä jonkinlaista suhdetta, mutta en usko, että pystyn saamaan sellaista naista suhteeseen, kenet haluaisin. Ja yksin on varmasti parempi, kuin tyytyä johonkin, joka ei viehätä.

Vierailija
106/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa suhteen aina halutessaan ellei nainen ole todella ruma ja/tai ylipainoinen.

Vierailija
107/111 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi ja molemmilla on selkeät syyt sinkkuuteen nähtävissä.

1. On 34v nainen. Tämä ei pysty olemaan hetkeäkään paikallaan, kalenteri on vuoden etukäteen täynnä. Aina välillä siinä käy joku ukko pysähtyy ja toteaa ettei tota kestä kukaan

3. 40v mies. Liikaa valinnanvaraa. Ollut aina komea ja urheilullinen mies hyvällä sipliikilla varustettuna. Tapaa jonkun kiinnostavan, 1-2kk ja valinnan vaikeus iskee.

Vierailija
108/111 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita. Veljeni on 41 ja ollut kerran muutaman kuukauden parisuhteessa, yhdenillanjuttuja on kyllä riittänyt. Mieheni ystävistä ja lähisukulaisista valtaosa on yli 30-vuotiaita miehiä, jotka eivät ole koskaan naista koskeneetkaan. En ajattele heistä mitään kummempaa, mietin vain välillä että toivon heidän löytävän kumppanit jos he sellaista toivovat. Ja kaikki kyllä toivovat omien sanojensa mukaan.

Vierailija
109/111 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti olemassa naisia jotka ovat ikisinkkuja? Minä en tiedä yhtään mutta miehiä kyllä tiedän.

110/111 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itteni 😃

Vierailija
111/111 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden -30-vuotiaan, syntyy siis vasta 30 vuoden päästä ja on ikisinkku nyt jo.