Tunnetteko ketään ikisinkkua(+30v) ja mitä ajattelette sellaisesta ihmisestä?
Eli tunnetteko ikisinkkuja jotka ovat yli 30 vuotiaita ja mitä ajatuksia sellainen ihminen herättää teissä?
Minä olen huomannut että vanhempani ovat asiaa vähän ihmetellyt ja etenkin äiti utelee meinaanko pariutua ja tehdä lapsia.
Olen itse ikisinkkumies ja ikää 32v.
Kommentit (111)
Itsellä se vika että en yksinkertiasesti etsi aktiivisesti ketään... En liiku paljoa missään missä naisia liikkuisi.
Työpaikka 99% miehiä ja siitä kaupan kautta kotiin.
Nettideittejä en ole koskaan halunnut "harrastaa" tuntuu jotenkin niin teennäiseltä :/
Ja sitten muutenkin hiljainen introvertti niin mitäs sille mahtaa.
Kaikilla tuntemillani sinkuilla on vähintään keskivaikeita mielenterveydenongelmia, joihin siis luetaan ahdistuksen ja masennuksen lisäksi peli- ja huumeriippuvuudet.
Itseasiassa tuntemillani ikisinkkunaisilla mt-ongelmat ovat vielä astetta vakavampia, esimerkiksi skitsofreniaa ja suisidaalista masennusta, kuin sinkkumiehille. Kertonee vain siitä että jäädökseen sinkuksi, naisen täytyy olla radikaalisti epäkelpoa parisuhdeainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia tuskin on ikisinkkuina yli kolmekymppisissä koska miehiä on enemmän nuoremmissa ikäluokissa ja naiset ei osaa elää yksin. Naiset saa myös aina halutessaan parisuhteen kun taas miehet ei ja miehet joutuu aina tekemään enemmän työtä suhteen löytymiselle.
Kyllä varmasti on kolmekymppisiä ikisinkkunaisia mutta he ovat kaikki niitä tosi rumia ja/tai lihavia. Tai sitten esim kehitysvammainen nainen jää luultavasti ikisinkuksi.
Minua pyydetään jatkuvasti ulos ja olen ikisinkku +30. Olen vain huono ihastumaan / kiinnostumaan ja viihdyn erittäin hyvin yksin.
Aiemmin sain kuulla ihmettelyä tästä ja esim. tätini lähetteli vuosia kaikenmaailman hassunhauskoja sinkkuvitsejä esim. Jos ei heilaa helluntaina, niin juhannuksena on jono. Älkää lähettäkö sellaisia. Sinkkuus tulisi yhtälailla hyväksyä kuin elämä hetero- tai homosuhteessa. Kaikki eivät ole parisuhdeihmisiä ja vähemmän tulee huonoja suhteita, kun niitä ei tarvitse solmia sosiaalisen painostuksen alla.Sinä olet vain niin nirso ettei sinulle tavismies kelpaa. Sinulle kelpaa vain se tasokas mies joka näyttää hyvälle ja on rikas.
No tämähän se onkin. Menenkin heti pariutumaan jonkun minkä tahansa tavismiehen kanssa, josta en ole pätkääkään kiinnostunut.
Haluaako joku suhteen sellaisen kanssa, joka ei ole sinusta kiinnostunut tai ihastunut sinuun? Miksi ihmeessä?
Tullee yllätyksenä prinsessalle mutta 95% miehistä tyytyy, ei siinä voi kiinnostuksen perusteella lähteä valkkaamaan. Vain aivan top miehet voivat valita sellaisen naisen jollaisen haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla tuntemillani sinkuilla on vähintään keskivaikeita mielenterveydenongelmia, joihin siis luetaan ahdistuksen ja masennuksen lisäksi peli- ja huumeriippuvuudet.
Itseasiassa tuntemillani ikisinkkunaisilla mt-ongelmat ovat vielä astetta vakavampia, esimerkiksi skitsofreniaa ja suisidaalista masennusta, kuin sinkkumiehille. Kertonee vain siitä että jäädökseen sinkuksi, naisen täytyy olla radikaalisti epäkelpoa parisuhdeainesta.
Mutta vaikka korkeakoulutus ei vaadi mielenviakisuutta, niin miten selitätt minulle (miehelle )sen, että hyvin moni eritysiesti nuoremmsita ikäluokista moni koulutetumpi ja siten usein vähän paremmin tienaava nainen elää mieluummisn sinkkuan kuin parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vaikka korkeakoulutus ei vaadi mielenviakisuutta, niin miten selitätt minulle (miehelle )sen, että hyvin moni eritysiesti nuoremmsita ikäluokista moni koulutetumpi ja siten usein vähän paremmin tienaava nainen elää mieluummisn sinkkuan kuin parisuhteessa?
Siksi koska naiset ei pariudu alaspäin toisin kuin miehet. Hyvin tienaava nainen ei huoli kumppaniksi sitä keskituloista tai matapalkkaista kun taas hyvin tienaava mies huolii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä korkeakoulutus vaatii mielenvikaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen ja ne ei ole normaaleja ihmisiä. Jotain vammaa ja vikaa niissä on.
Varmaan jotain nistejä ja työttömiä jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia tuskin on ikisinkkuina yli kolmekymppisissä koska miehiä on enemmän nuoremmissa ikäluokissa ja naiset ei osaa elää yksin. Naiset saa myös aina halutessaan parisuhteen kun taas miehet ei ja miehet joutuu aina tekemään enemmän työtä suhteen löytymiselle.
Kyllä varmasti on kolmekymppisiä ikisinkkunaisia mutta he ovat kaikki niitä tosi rumia ja/tai lihavia. Tai sitten esim kehitysvammainen nainen jää luultavasti ikisinkuksi.
Minua pyydetään jatkuvasti ulos ja olen ikisinkku +30. Olen vain huono ihastumaan / kiinnostumaan ja viihdyn erittäin hyvin yksin.
Aiemmin sain kuulla ihmettelyä tästä ja esim. tätini lähetteli vuosia kaikenmaailman hassunhauskoja sinkkuvitsejä esim. Jos ei heilaa helluntaina, niin juhannuksena on jono. Älkää lähettäkö sellaisia. Sinkkuus tulisi yhtälailla hyväksyä kuin elämä hetero- tai homosuhteessa. Kaikki eivät ole parisuhdeihmisiä ja vähemmän tulee huonoja suhteita, kun niitä ei tarvitse solmia sosiaalisen painostuksen alla.Sinä olet vain niin nirso ettei sinulle tavismies kelpaa. Sinulle kelpaa vain se tasokas mies joka näyttää hyvälle ja on rikas.
No tämähän se onkin. Menenkin heti pariutumaan jonkun minkä tahansa tavismiehen kanssa, josta en ole pätkääkään kiinnostunut.
Haluaako joku suhteen sellaisen kanssa, joka ei ole sinusta kiinnostunut tai ihastunut sinuun? Miksi ihmeessä?
Tullee yllätyksenä prinsessalle mutta 95% miehistä tyytyy, ei siinä voi kiinnostuksen perusteella lähteä valkkaamaan. Vain aivan top miehet voivat valita sellaisen naisen jollaisen haluavat.
En osaa itseäni pitää top 10% kuuluvanan miehenä mutta en myöskään osaa pitää itseäni tuohon 90% prosenttiinkaan kuuluvana Koen ja tunnen silti vahvasti, että pariuhde, johon asettuu ajatuksella, että tyydynpä nyt tuohon. ilman sen kummempaaa kiinnostusta toisesta muuta kuin, että pääsempähän nyt parisuhteeseen ei ole kovin reilu "parisuhde" kummallekaan osapuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä korkeakoulutus vaatii mielenvikaisuutta.
Ohis. - Niin no ei tätä halua ja kiinnostusta opiskella voi kyllä pelkästään terveellä mielelläkään selittää..
Itse olen elellyt elämäni tähän asti yksin ja todennäköisesti elelen näin hautaan asti, ellei joku tomera (nätti) nainen tee aloitetta.
En vain juuri koskaan käy missään ja olen aikamoinen kotihiiri. Festarit, baarit jne ei ole minua varten.
Näistä edellämainituista syistä en ole koskaan elämäni aikana käynyt treffeillä.
En edes oikein osaa jutella naisten kanssa. Miesten kanssa läpät lentää ja miesten kanssa ollaan nopeasti hyvävelikerhossa.
Katselen toki miellyttävän oloisia naisia vaivihkaa kauempaa. Lähestyä en kuitenkaan uskalla.
M37
Miksi ryhtyä parisuhteeseen, kun seksiä, tukea, läheisyyttä ja huolenpitoa saa ilmankin, ja lisäksi jää enemmän aikaa kaikelle muulle? Ymmärrän, että useimmille miehille pitkä parisuhde on ainut realistinen tapa saada seksiä säännöllisesti, mutta ei tämä kaikkia koske.
Olen myös yli 30 vuotias ja ikisinkku. Olen ikisinkku koska en tiedä miksi menisin parisuhteeseen, pääsisin kyllä parisuhteeseen jos haluasin mutta mihin minä naista tarvitsen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ryhtyä parisuhteeseen, kun seksiä, tukea, läheisyyttä ja huolenpitoa saa ilmankin, ja lisäksi jää enemmän aikaa kaikelle muulle? Ymmärrän, että useimmille miehille pitkä parisuhde on ainut realistinen tapa saada seksiä säännöllisesti, mutta ei tämä kaikkia koske.
Koska ainakaan itse en innostu ihmissuhteissani mistään epämääräisistä säädöistä ja viritelmistä. - Kun nainen ehdotti minulle friends with benefits tyyppistä suhdetta. Kieltäydyin, sellaien on liian selkeänä mielikuvissani juuri sellaisesta viriteölmästä ja säädöstä, josta itse olen mieluummin erossa. Erossa vaikka se sitten tarkoittaakin sitä,e ttä olen saanut (tai joutunut) elämään pitkiä aikoja ilman toisen läheisyyttä ja koskeutusta...Enkä nyt tarkoita, että ensitreffeillä pitäisi päättää, että haluaako edetä parisuhteeseen kanssani vai ei. Tai, että kieltäyysin seksistä ennnen papin aamenta (tms).
Tiedän muutamia ikisinkkuja, sekä miehiä että naisia. Heistä kaikilla on erinäisiä haasteita ulkonäön suhteen, ongelmat vaihtelee huonoista kasvonpiirteistä merkittävään ylipainoon.
Mukavia tyyppejä ovat kaikki, ja persoonansa puolesta varmasti menisivät helpostikin "kaupaksi". Mutta ongelma taitaa enemmänkin olla se, että juuri kukaan ei pysty heistä seksuaalisesti kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ainakaan itse en innostu ihmissuhteissani mistään epämääräisistä säädöistä ja viritelmistä. - Kun nainen ehdotti minulle friends with benefits tyyppistä suhdetta. Kieltäydyin, sellaien on liian selkeänä mielikuvissani juuri sellaisesta viriteölmästä ja säädöstä, josta itse olen mieluummin erossa. Erossa vaikka se sitten tarkoittaakin sitä,e ttä olen saanut (tai joutunut) elämään pitkiä aikoja ilman toisen läheisyyttä ja koskeutusta...Enkä nyt tarkoita, että ensitreffeillä pitäisi päättää, että haluaako edetä parisuhteeseen kanssani vai ei. Tai, että kieltäyysin seksistä ennnen papin aamenta (tms).
Kukin tyylillään. Itse harrastan aina seksiä ensin, ja jos se on hyvää, voidaan katsella, olisiko aineksia muuhunkin, mutta ei se mitenkään välttämätöntä ole.
Toivottavasti et sentään mistään kristillismoraalisista periaatteen syistä hylkää lyhyitä tai kepeitä romansseja. Niissä kun ei ole oikeasti mitään väärää.
Hyvin introvertti luonne, vähän sosiaalista arkuutta, hyvin uomiinsa asettunut ja itsenäinen elämä, johon ei enää parisuhde sopisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää elämää tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää elämää tuollainen.
Vielä säälittävämpää sekin, että sinkkuna tyytyväisenä elävien pitäisi näiden sankarien mielestä hylätä onnellinen elämänsä ja tyytyä eloon jonkun incelin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin introvertti luonne, vähän sosiaalista arkuutta, hyvin uomiinsa asettunut ja itsenäinen elämä, johon ei enää parisuhde sopisikaan.
Minulla ihan sama kuin sinulla. Voisi olla jopa minun kirjoittama tuo.
M32
Totta, erinomaisen totta tuokin. - Silti minusta (ikisinkusta, yli kolmekymppisestä miehestä) on myös hyvin ymmärrettävä ja yleisinhimillinen tunne tai joukko erilaisia tunteita ja tuntemuksia, jotka liittyvät siihen, että voisi edes kerran eläessään saada mahdollisuuden elää ja olla parisuhteessa.
Olkoonkin, kuten sanottu samanaikaisesti niin, että on ihan normaalia elää yksin.
Toivon kuitenkin, että kukaan ei joudu elämään vastentahtosiesti yksinäisenä, mutta eiväthän kaikki eivät kaikki itseään (ns) normaalinakaan pitävät kykeen hahmottaamaan ja näkemääm mitä on olla elää yksin vs yksinäisenä.