Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko ketään ikisinkkua(+30v) ja mitä ajattelette sellaisesta ihmisestä?

Vierailija
28.08.2023 |

Eli tunnetteko ikisinkkuja jotka ovat yli 30 vuotiaita ja mitä ajatuksia sellainen ihminen herättää teissä?
Minä olen huomannut että vanhempani ovat asiaa vähän ihmetellyt ja etenkin äiti utelee meinaanko pariutua ja tehdä lapsia.
Olen itse ikisinkkumies ja ikää 32v.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ryhtyä parisuhteeseen, kun seksiä, tukea, läheisyyttä ja huolenpitoa saa ilmankin, ja lisäksi jää enemmän aikaa kaikelle muulle? Ymmärrän, että useimmille miehille pitkä parisuhde on ainut realistinen tapa saada seksiä säännöllisesti, mutta ei tämä kaikkia koske.

Koska ainakaan itse en innostu ihmissuhteissani mistään epämääräisistä säädöistä ja viritelmistä. - Kun nainen ehdotti minulle friends with benefits tyyppistä suhdetta. Kieltäydyin, sellaien on liian selkeänä mielikuvissani juuri sellaisesta viriteölmästä ja säädöstä, josta itse olen mieluummin erossa.  Erossa vaikka se sitten tarkoittaakin sitä,e ttä olen saanut (tai joutunut) elämään pitkiä aikoja ilman toisen läheisyyttä ja koskeutusta...Enkä nyt tarkoita, että ensitreffeillä pitäisi päättää, että haluaako edetä parisuhteeseen  kanssani vai ei. Tai, että kieltäyysin seksistä ennnen papin aamenta (tms).  

Kukin tyylillään. Itse harrastan aina seksiä ensin, ja jos se on hyvää, voidaan katsella, olisiko aineksia muuhunkin, mutta ei se mitenkään välttämätöntä ole.

Toivottavasti et sentään mistään kristillismoraalisista periaatteen syistä hylkää lyhyitä tai kepeitä romansseja. Niissä kun ei ole oikeasti mitään väärää.

Niinpä. Kukin tyylillään. - En tiedä oletko mies vai nainen, mutta olen kuullut väitteen, että erityisesti moni meistä miehistä haluaa useinsiksi harrastaa seksiä pian, että kuvitteöevat ja luulevat, että jos pääsevät harrastamaan seksiä niin toinen ei enää kehtaisi kieltäytyä yrittämästä myös parisuhdettakin.

Mutta kuten sanoit kukin tyylillään. - Ei minulla ole mitään uskonnollsita tai muuta moraalista estettä sille, ettenkö vois edetä lyhyempäänkin parisuhteeseen. - Kuinka moni edes aina tietää varmaksi miten pitkään suhde tulis kestämään? - Toisaalta en pidä ajatuksesta, että leikkisin toisen tunteilla tai esittäsin olevan kiinnostuneempi toisesta kuin todellisuudessa olen, joten meillä molemmilla tulis olla -ainakin lähtökohtaisesti selvää, missä mennään ja millaine mahd. olsi yhteien näkymä tulevaisuudesta. 

Vierailija
82/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ryhtyä parisuhteeseen, kun seksiä, tukea, läheisyyttä ja huolenpitoa saa ilmankin, ja lisäksi jää enemmän aikaa kaikelle muulle? Ymmärrän, että useimmille miehille pitkä parisuhde on ainut realistinen tapa saada seksiä säännöllisesti, mutta ei tämä kaikkia koske.

Mitä luulet kuinka moni meistä voi oikeasti kuoria ja kermat päältä ja jättää ikävät asiat kokematta läheisemmissä ja intiimimmissä ihmissuhteissaan?  - Luulempa, että esteenä ei ole edes sukupuoli vaan olit sitten nainen tai mies niin se on aika harvinaista. - Ja vielä harvinaisempaa, jos haluat ja kykenet ottamaan teoistasi vastuun, etkä luiki karkuun, kun ikävämpiä asioita ilmenee.

M 40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ainakaan itse en innostu ihmissuhteissani mistään epämääräisistä säädöistä ja viritelmistä. - Kun nainen ehdotti minulle friends with benefits tyyppistä suhdetta. Kieltäydyin, sellaien on liian selkeänä mielikuvissani juuri sellaisesta viriteölmästä ja säädöstä, josta itse olen mieluummin erossa.  Erossa vaikka se sitten tarkoittaakin sitä,e ttä olen saanut (tai joutunut) elämään pitkiä aikoja ilman toisen läheisyyttä ja koskeutusta...Enkä nyt tarkoita, että ensitreffeillä pitäisi päättää, että haluaako edetä parisuhteeseen  kanssani vai ei. Tai, että kieltäyysin seksistä ennnen papin aamenta (tms).  

Kukin tyylillään. Itse harrastan aina seksiä ensin, ja jos se on hyvää, voidaan katsella, olisiko aineksia muuhunkin, mutta ei se mitenkään välttämätöntä ole.

Toivottavasti et sentään mistään kristillismoraalisista periaatteen syistä hylkää lyhyitä tai kepeitä romansseja. Niissä kun ei ole oikeasti mitään väärää.

Niinpä. Kukin tyylillään. - En tiedä oletko mies vai nainen, mutta olen kuullut väitteen, että erityisesti moni meistä miehistä haluaa useinsiksi harrastaa seksiä pian, että kuvitteöevat ja luulevat, että jos pääsevät harrastamaan seksiä niin toinen ei enää kehtaisi kieltäytyä yrittämästä myös parisuhdettakin.

Mutta kuten sanoit kukin tyylillään. - Ei minulla ole mitään uskonnollsita tai muuta moraalista estettä sille, ettenkö vois edetä lyhyempäänkin parisuhteeseen. - Kuinka moni edes aina tietää varmaksi miten pitkään suhde tulis kestämään? - Toisaalta en pidä ajatuksesta, että leikkisin toisen tunteilla tai esittäsin olevan kiinnostuneempi toisesta kuin todellisuudessa olen, joten meillä molemmilla tulis olla -ainakin lähtökohtaisesti selvää, missä mennään ja millaine mahd. olsi yhteien näkymä tulevaisuudesta. 

En tiedä, kuinka kokenut olet deittailussa, mutta seksiä harrastetaan kyllä usein paljon ennen kuin keskustellaan mistään tulevaisuuden näkymistä. Seksi on yksinkertaisesti hirveän kivaa ja nautinnollista aikuisten välistä puuhaa, joka sitten voi johtaa seurusteluun ja pitkään parisuhteeseen ja avioliittoon, tai sitten ei.

Minä harrastan seksiä sen vuoksi, että nautin siitä, ja se on mielestäni ainoa hyvä syy harrastaa seksiä. Ja olen siis mies.

Vierailija
84/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet kuinka moni meistä voi oikeasti kuoria ja kermat päältä ja jättää ikävät asiat kokematta läheisemmissä ja intiimimmissä ihmissuhteissaan?  - Luulempa, että esteenä ei ole edes sukupuoli vaan olit sitten nainen tai mies niin se on aika harvinaista. - Ja vielä harvinaisempaa, jos haluat ja kykenet ottamaan teoistasi vastuun, etkä luiki karkuun, kun ikävämpiä asioita ilmenee.

M 40

Melko harva, tietysti. Mutta suurin osa ei olekaan ikisinkkuja, ja tässä kysyttiin, miksi tuntemasi ikisinkut ovat sinkkuja.

Vierailija
85/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "ikävämpiä asioita" muuten tarkoitat?

Vierailija
86/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen elellyt elämäni tähän asti yksin ja todennäköisesti elelen näin hautaan asti, ellei joku tomera (nätti) nainen tee aloitetta. 

En vain juuri koskaan käy missään ja olen aikamoinen kotihiiri. Festarit, baarit jne ei ole minua varten. 

Näistä edellämainituista syistä en ole koskaan elämäni aikana käynyt treffeillä. 

En edes oikein osaa jutella naisten kanssa. Miesten kanssa läpät lentää ja miesten kanssa ollaan nopeasti hyvävelikerhossa. 

Katselen toki miellyttävän oloisia naisia vaivihkaa kauempaa. Lähestyä en kuitenkaan uskalla.

M37

Mä olin festareilla ja naisseuraakin oli, mutta jonkinlaista lukossa olemista oli, kun en oikein osannut jutella ja lähestyä, että olisi voinut jotain tapahtua.

Tällein minä tunnen oloni hiireksi. Jonkinlaista sosiaalista vaikeutta itselläni on. Liian paljon kun on yksin niin jotenkin sitä lamautuu sosiaalisissa tilanteissa.

En ollut täysin lamautunut mutta silti jotenkin niin tunnen.

Se Eri M30

Vierailija
87/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muutamia ikisinkkuja, sekä miehiä että naisia. Heistä kaikilla on erinäisiä haasteita ulkonäön suhteen, ongelmat vaihtelee huonoista kasvonpiirteistä merkittävään ylipainoon.

Mukavia tyyppejä ovat kaikki, ja persoonansa puolesta varmasti menisivät helpostikin "kaupaksi". Mutta ongelma taitaa enemmänkin olla se, että juuri kukaan ei pysty heistä seksuaalisesti kiinnostumaan.

Oletko koskaan käynyt julksien liikenteen kulkuneuvossa, kuten bussisssa tai metrossa lentokentällä tai vaikka ostoskeskuksessa tai vaikka terveyskeskuksessa  odottamassa vuoroasi?  Jos olet käynyt näistä edellä mainitusta ainakin kahdessa kolmesta, niin luulisin sinun huomanneen aiankin joskus hyvinkin erialsia pareja tai parioletettuja.

Toisekseen en ymmärrä, että jos omaa huomattavan kauniin ja tai komean tai vaikka seksikkään ulkonäön, niin miksi se yksistään riittäsi pariutumiseen?

- Onko heillä sinusta jokin erityinen velvoite asettua parisuhteeseen? 

Myös silloin kun heidän itsensä mielestä kumppani ehdokas ei oikein vastaa heidän omia odotuksia ja mahd. vaatimuksia?  - Varmasti he ovat saatteneet saada osakseen ihallua ja mahd. huomiota. - Mutta yhtä lailla saattaneet kohdata kateutta ja enemmän ja vähemmän fiksuja ennakkoluuloja.

M 40

Vierailija
88/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muutamia ikisinkkuja, sekä miehiä että naisia. Heistä kaikilla on erinäisiä haasteita ulkonäön suhteen, ongelmat vaihtelee huonoista kasvonpiirteistä merkittävään ylipainoon.

Mukavia tyyppejä ovat kaikki, ja persoonansa puolesta varmasti menisivät helpostikin "kaupaksi". Mutta ongelma taitaa enemmänkin olla se, että juuri kukaan ei pysty heistä seksuaalisesti kiinnostumaan.

Oletko koskaan käynyt julksien liikenteen kulkuneuvossa, kuten bussisssa tai metrossa lentokentällä tai vaikka ostoskeskuksessa tai vaikka terveyskeskuksessa  odottamassa vuoroasi?  Jos olet käynyt näistä edellä mainitusta ainakin kahdessa kolmesta, niin luulisin sinun huomanneen aiankin joskus hyvinkin erialsia pareja tai parioletettuja.

Toisekseen en ymmärrä, että jos omaa huomattavan kauniin ja tai komean tai vaikka seksikkään ulkonäön, niin miksi se yksistään riittäsi pariutumiseen?

Myös silloin kun heidän itsensä mielestä kumppani ehdokas ei oikein vastaa heidän omia odotuksia ja mahd. vaatimuksia?  - Varmasti he ovat saatteneet saada osakseen ihallua ja mahd. huomiota. - Mutta yhtä lailla saattaneet kohdata kateutta ja enemmän ja vähemmän fiksuja ennakkoluuloja.

M 40

Useimmat ihmiset pariutuvat ennen kuin ns. osuvat seinään, joten et voi juurikaan tehdä päätelmiä näistä pareista.

Vierailija
89/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kolme, kaksi naista, yhden miehen. Tällaisia ovat:

N47

-hoiva-alalla töissä

-kiltti, auttavainen

-auttaa paljon ikääntyneitä vanhempiaan (=käytännössä omaishoitaja)

-ollut nuorena (+20) avoliitossa, mies väkivaltainen alkoholisti; suhde kesti pari vuotta, tietääkseni sen jälkeen ei ole ollut vakavampia suhteita

-nuorena todella kaunis

N52

-korkeasti koulutettu, hyvä työ

-matkustanut paljon

-jotenkin "erikoinen" tyyppi; ajattele melkein kaikesta jotenkin eri tavoin kuin suurin osa ihmisistä

-nuorena todella kaunis, hyvin säilynyt ja timmi ikäisekseen

-maskuliinisia kiinnostuksenkohteita

M42

-juro ja eristäytynyt

-kansallismielinen

-kolkko ulkonäkö ("mies jonka ympäriltä tuolit viedään")

-veikkaan jotain neuroepätyypillisyyttä

-hyvä koulutus, heikko työmenestys, töissä kuitenkin (heikkoon menestykseen syyksi veikkaan sitä, että on sosiaalisesti niin taitamaton)

Vierailija
90/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia tuskin on ikisinkkuina yli kolmekymppisissä koska miehiä on enemmän nuoremmissa ikäluokissa ja naiset ei osaa elää yksin. Naiset saa myös aina halutessaan parisuhteen kun taas miehet ei ja miehet joutuu aina tekemään enemmän työtä suhteen löytymiselle.

Kyllä varmasti on kolmekymppisiä ikisinkkunaisia mutta he ovat kaikki niitä tosi rumia ja/tai lihavia. Tai sitten esim kehitysvammainen nainen jää luultavasti ikisinkuksi.

Tai ovat sinkkuja omasta halusta... Oma sukulainen päätti olla sinkku koko elämänsä omasta halustaan. Ei halunnut olla piika ja ainainen hoitaja jollekulle. Oli hoikka ihan vanhaksi asti

Vierailija
91/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 40

Ja läjäpäin on niitä pariskuntia, joissa jompikumpi osapuoli ei todellakaan ole ihanteiden mukainen. Eli ei pelkkä ulkonäkö ole sen merkki onko parisuhdekelpoinen. Tiedän monia superhyvännäköisiä, jotka on täysiä kusipäitä, samoin niitä petolinnunpers'tä. Toivottavasti jatkossakin pariutuminen tapahtuu muillakin avuilla kuin vain ulkonäöllä

Vierailija
92/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja ihan normaali ihminen on

Vierailija
93/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ikisinkku ja kaveripiirini koostuu pääosin miehistä ja heidän kumppaneistaan.

Ikisinkut jotka tiedän ovat:

Reilu reilu 40 vuotias mies joka on komea,tekee vaativaa työtä ja sillä on palkka hyvä. Hän on lihaksikas ja vapaa aikansa hän käyttää urheiluun sekä kotona oleskeluun.

Reilu 30 vuotias mies joka on aika keskivertonäköinen ja hän tekee duunarityötä ja työpäivät sillä on aika pitkiä mutta palkkakin sillä on kohillaan. Vapaa aikana hän on ystävien kanssa ja harrastuksissaan.

Reilu 30 vuotias mies joka tekee amk tason töitä ja hän on keskivertonäköinen. Hän on tosi paljon omissa oloissaan ja hän lähtee kotoa vain viihteelle eli alkoa se käyttää aika paljon.

Minä olen reilu 30 vuotias ja töissä käyn sekä olen ihan ok näköinen, tykkään omasta rauhasta ja olen tosi paljon vain kotona vapaa ajalla. Alkoa en käytä ja olen aika ujo sekä melko erakkoluonne.

Vierailija
94/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntäkää vaan että olette epäonnistuneet elämässänne. 

Vierailija
95/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän. Myönnän myös, että yksinäisyyteni ja sinkkuuteni on 95 % oma vikani. 

Tällaisen myöntäminen tässä vaiheessa on vain laiha lohtu. Asiaa ei enää voi korjata.

m43

Vierailija
96/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tosinaan ikisinkkuna olen miettinyt, että mitä oikeastaan menetän, jos elän loppuikänikin sinkkuna. Miksi minun pitäsi pyrkiä metsästää itselleni kumppani? 

Vierailija
97/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehiä ja naisia. Kyllä tän nykyajan deittikulttuurin ja suhteiden kertakäyttökulttuuri on itsenikin saannut miettimään onko olemassa enää oikeaa rakkautta ja kumppanuutta... 

Vierailija
98/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kolme tulee mieleen ja vielä neljäs jota en ole vuosiin tavannut mutta seurannut instasta hänen kuulumisiaan. Tällä viimemainitulla menee huonosti, selvästi voimat ei meinaa riittää olemaan sillä lailla aktiivinen ystävyyssuhteissa kuin tarvitsisi, ettei jäisi ihan yksin.

Muilla kolmella menee hyvin, ovat mun mielestä sellaisia persoonia että pärjäävät hyvin sinkkuina. Näistä kahdelle se on selvästi 100% oma valinta, olisivat saaneet vaikka kenet jos olisivat halunneet. Kolmas on vähän sellainen viihteen suurkuluttaja, jonka on vaikea kelpuuttaa markkina-arvonsa mukaisia tavallisia miehiä ja siksi viihtyy mieluummin yksin. Tunnen hänen vanhempansa ja isänsä on todella ärsyttävä ja sovinistinen, joten sikälikin voin kuvitella, miksi hinku miehelään ei ole polttava.

Vierailija
99/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni. 48v N, ei seurusteluja, säätöjä tai mitään niihin liittyvää. Paskat kortit saanut ulkonäöllisesti, niin minkäs teet..

Vierailija
100/111 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia tuskin on ikisinkkuina yli kolmekymppisissä koska miehiä on enemmän nuoremmissa ikäluokissa ja naiset ei osaa elää yksin. Naiset saa myös aina halutessaan parisuhteen kun taas miehet ei ja miehet joutuu aina tekemään enemmän työtä suhteen löytymiselle.

Kyllä varmasti on kolmekymppisiä ikisinkkunaisia mutta he ovat kaikki niitä tosi rumia ja/tai lihavia. Tai sitten esim kehitysvammainen nainen jää luultavasti ikisinkuksi.

Tällaiset yleistykset vaan on niin typeriä. Olen 40v ikisinkkunainen, normaalipainoinen, naisellinen tyyli, fiksu, hyvässä työssä, asun ulkomailla, ei mt- tai sosiaalisia ongelmia. Eikö olekin merkillistä että tällainen yksisarvinen todella on olemassa? Enkä edes ole ainut laatuani.

Ulkonäkö on silti syynä vs. miehet, joihin itse tuntisit vetoa, mutta nämä miehet eivät sinuun.