Tunnetteko ketään ikisinkkua(+30v) ja mitä ajattelette sellaisesta ihmisestä?
Eli tunnetteko ikisinkkuja jotka ovat yli 30 vuotiaita ja mitä ajatuksia sellainen ihminen herättää teissä?
Minä olen huomannut että vanhempani ovat asiaa vähän ihmetellyt ja etenkin äiti utelee meinaanko pariutua ja tehdä lapsia.
Olen itse ikisinkkumies ja ikää 32v.
Kommentit (111)
Onnellinen mies kirjoitti:
Olen joo. 42 enkä ole kiinnostunut parisuhteista parisuhteiden vuoksi.
Olen eronnut ja vuoroviikko-isä. Ongelmia treffeille pääsyssä ei ole.
On vaan todella haastava löytää kiinnostavaa ihmistä jonka kanssa haluaisi jakaa arkea.
Joten nautin nyt itsenäisestä elämästä.
Toki seksiä tekisi mieli välillä mutta ei sekään nyt ole ihan välttämätöntä. Seksikin kiinnostaisi vain silloin jos olisi myös henkistä yhteyttä. Ei pelkkää mekaanista suoritusta.
Mutta jos huomenna tapaamme ja rakastumme olen valmis myös suhteeseen.
Et siis ole ikisinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia tuskin on ikisinkkuina yli kolmekymppisissä koska miehiä on enemmän nuoremmissa ikäluokissa ja naiset ei osaa elää yksin. Naiset saa myös aina halutessaan parisuhteen kun taas miehet ei ja miehet joutuu aina tekemään enemmän työtä suhteen löytymiselle.
Kyllä varmasti on kolmekymppisiä ikisinkkunaisia mutta he ovat kaikki niitä tosi rumia ja/tai lihavia. Tai sitten esim kehitysvammainen nainen jää luultavasti ikisinkuksi.
Minua pyydetään jatkuvasti ulos ja olen ikisinkku +30. Olen vain huono ihastumaan / kiinnostumaan ja viihdyn erittäin hyvin yksin.
Aiemmin sain kuulla ihmettelyä tästä ja esim. tätini lähetteli vuosia kaikenmaailman hassunhauskoja sinkkuvitsejä esim. Jos ei heilaa helluntaina, niin juhannuksena on jono. Älkää lähettäkö sellaisia. Sinkkuus tulisi yhtälailla hyväksyä kuin elämä hetero- tai homosuhteessa. Kaikki eivät ole parisuhdeihmisiä ja vähemmän tulee huonoja suhteita, kun niitä ei tarvitse solmia sosiaalisen painostuksen alla.
Sinä olet vain niin nirso ettei sinulle tavismies kelpaa. Sinulle kelpaa vain se tasokas mies joka näyttää hyvälle ja on rikas.
Kaverini on lähemmäs 40 ja sinkku (nainen). En oikein tiedä mikä on suurin syy, yrittää kyllä välillä käydä tinder-treffeillä mutta ei sitten innostu niistä miehistä ollenkaan. Ystäväni ei ole lihava eikä ruma. Hänellä on terveelliset elämäntavat ja kiva työ. Varmaan jo jollain tavalla menettänyt toivonsa eikä enää uskalla antaa itsensä edes innostua suhteesta.
Tunnen neljä +30v naista ja kaksi +30v miestä jotka ei ole koskaan seurustelleet. Kaikki on mulle hyviä kavereita, ovat mukavia ja luotettavia. Osa ei näistä koskaan ole käyttänyt mitään deittisovelluksia tai muutenkaan paljoa käy missään tapahtumissa tms, niin varmaan mahdollisuudet pienemmät löytää potentiaalinen kumppani. Ottavat ystävyyssuhteetkin vakavasti ja uskon että varmasti sitoutuisivat täysin jos sopiva ihminen osuisi kohdalle. Mutta vaikuttavat olevan tyytyväisiä elämäänsä ja ovat itsenäisiä.
Musta on paljon parempi niin, että osaa olla myös yksin kuin niin että pitäisi vaan koko ajan olla joku. Tiedän niitäkin jotka heti eron jälkeen hyppäävät uusiin suhteisiin eivätkä ole aikuisiällä koskaan olleet yksin. Musta se on paljon huolestuttavampaa ja kertoo kyllä jostain riippuvuudesta eikä aidosta rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen neljä +30v naista ja kaksi +30v miestä jotka ei ole koskaan seurustelleet. Kaikki on mulle hyviä kavereita, ovat mukavia ja luotettavia. Osa ei näistä koskaan ole käyttänyt mitään deittisovelluksia tai muutenkaan paljoa käy missään tapahtumissa tms, niin varmaan mahdollisuudet pienemmät löytää potentiaalinen kumppani. Ottavat ystävyyssuhteetkin vakavasti ja uskon että varmasti sitoutuisivat täysin jos sopiva ihminen osuisi kohdalle. Mutta vaikuttavat olevan tyytyväisiä elämäänsä ja ovat itsenäisiä.
Musta on paljon parempi niin, että osaa olla myös yksin kuin niin että pitäisi vaan koko ajan olla joku. Tiedän niitäkin jotka heti eron jälkeen hyppäävät uusiin suhteisiin eivätkä ole aikuisiällä koskaan olleet yksin. Musta se on paljon huolestuttavampaa ja kertoo kyllä jostain riippuvuudesta eikä aidosta rakkaudesta.
Tämä.
Usein ne ikisinkut ovat juuri niitä jotka eivät käy oikein missään muualla kuin töissä ja sitten ne pakolliset kauppareissut sekä harrastukset heillä on vielä sellaisia missä ei muita ihmisiä tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia tuskin on ikisinkkuina yli kolmekymppisissä koska miehiä on enemmän nuoremmissa ikäluokissa ja naiset ei osaa elää yksin. Naiset saa myös aina halutessaan parisuhteen kun taas miehet ei ja miehet joutuu aina tekemään enemmän työtä suhteen löytymiselle.
Kyllä varmasti on kolmekymppisiä ikisinkkunaisia mutta he ovat kaikki niitä tosi rumia ja/tai lihavia. Tai sitten esim kehitysvammainen nainen jää luultavasti ikisinkuksi.
Minua pyydetään jatkuvasti ulos ja olen ikisinkku +30. Olen vain huono ihastumaan / kiinnostumaan ja viihdyn erittäin hyvin yksin.
Aiemmin sain kuulla ihmettelyä tästä ja esim. tätini lähetteli vuosia kaikenmaailman hassunhauskoja sinkkuvitsejä esim. Jos ei heilaa helluntaina, niin juhannuksena on jono. Älkää lähettäkö sellaisia. Sinkkuus tulisi yhtälailla hyväksyä kuin elämä hetero- tai homosuhteessa. Kaikki eivät ole parisuhdeihmisiä ja vähemmän tulee huonoja suhteita, kun niitä ei tarvitse solmia sosiaalisen painostuksen alla.Sinä olet vain niin nirso ettei sinulle tavismies kelpaa. Sinulle kelpaa vain se tasokas mies joka näyttää hyvälle ja on rikas.
En ole se jolle vastasit, mutta pakko taas ihmetellä tätä ihmisten yksinkertaisuutta. Itse olen 32v nainen ja seurustellut pariin kertaan, mutta en koskaan ulkonäön, ammatin tai varallisuuden takia. En ikinä voisi solmia kehenkään suhdetta tuommoisten ulkoisten asioiden takia. Kyllä luonne ja persoonallisuus, ajatus- ja tunnemaailma on ne asiat mitkä merkkaa oikeasti. Ei ole niin helppoa löytää ihmistä kenen kanssa nuo asiat osuisi yhteen, jos oikeasti kaipaa suhteelta syvällisempää yhteyttä.
Olen +35 sinkku ja lapseton nainen. En ole pantavan näköinen, enkä halua olla sellainen. En ymmärrä miksi haluaisin parisuhteen, sillä nainen nähdään joko hyväksyttävänä synnytyskoneena tai viallisena sellaisena. Mä en voi, enkä halua lisääntyä. Mitä siis tekisin parisuhteella?
Paljonkin. Ajattelen, että ei ole luonto ajanut pariutumaan. Monia ei aja. Viihtyvät yksinkin, ehkä paremminkin.
Mitä pidempään on sinkkuna niin sitä enemmän siihen sinkkuuteen tottuu ja sitä vaikeampi on pariutua koska parisuhde tuntuu niin oudolle asialle.
Sama jos joku ihminen on ollut parisuhteessa koko elämänsä ajan ja sitten kun se eroaa niin sinkkuus tuntuu hänestä oudolle.
Asun Lontoossa, täällä tuo on melkein enemmän normi kuin poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkin. Ajattelen, että ei ole luonto ajanut pariutumaan. Monia ei aja. Viihtyvät yksinkin, ehkä paremminkin.
Luonto tai biologia ei aja ketään parisuhteeseen vaan parisuhde on elämäntyyli siinä missä sinkkuuskin.
T:ikisinkku
Tunnen kaksi miestä, molemmat korkeakoulun käyneitä, toinen alle 40 v ja toinen 40+. Molemmilla mielenterveyden kanssa ollut ongelmia ja haastava luonne.
Nuorempi kyllä aktiivisesti etsii seuraa ja haluaisi perheen, mutta ei löydä mitään pysyvää. Vanhempi ei taida olla koskaan etsinytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin sain kuulla ihmettelyä tästä ja esim. tätini lähetteli vuosia kaikenmaailman hassunhauskoja sinkkuvitsejä esim. Jos ei heilaa helluntaina, niin juhannuksena on jono. Älkää lähettäkö sellaisia. Sinkkuus tulisi yhtälailla hyväksyä kuin elämä hetero- tai homosuhteessa. Kaikki eivät ole parisuhdeihmisiä ja vähemmän tulee huonoja suhteita, kun niitä ei tarvitse solmia sosiaalisen painostuksen alla.Sinä olet vain niin nirso ettei sinulle tavismies kelpaa. Sinulle kelpaa vain se tasokas mies joka näyttää hyvälle ja on rikas.
No tämähän se onkin. Menenkin heti pariutumaan jonkun minkä tahansa tavismiehen kanssa, josta en ole pätkääkään kiinnostunut.
Haluaako joku suhteen sellaisen kanssa, joka ei ole sinusta kiinnostunut tai ihastunut sinuun? Miksi ihmeessä?
Naiset on iksinkkuja koska ne on nirsoja tai sitten he ei kelpaa miehille.
Miehet on ikisinkkuja koska he ei eti kumppania edes koska he viihtyy ja pärjää sinkkuna hyvin.
Ei aina noin mene mutta pääosin kyllä.
Suomessa on satoja tuhansia kunnollisia ja kilttejä ikisinkkuja jotka ei naisille kelpaa. Tavis naisten kriteerit on vaan liian korkeat ettei ne kelpuuta ketään tavis miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän se onkin. Menenkin heti pariutumaan jonkun minkä tahansa tavismiehen kanssa, josta en ole pätkääkään kiinnostunut.
Haluaako joku suhteen sellaisen kanssa, joka ei ole sinusta kiinnostunut tai ihastunut sinuun? Miksi ihmeessä?
Paha sanoa. Nainen ei kerro ihastuksestaan. Ikinä. Olettaa, että mies tekee aloitteen. Ja kun/jos mies sen aloitteen tekee, vastaus on parhaimmillaankin ympäripyöreä. Kun mies kyllästyy siihen, että asia ei etene mihinkään, haukutaan siaksi. Tai sanotaan että oli vain seksin perässä.
Eivätkä ihmiset yleensäkään halua edes toiseen tutustua enää. Se ensihavainto yleensä riittää useimmille. Deittisovellusten ansiota, luulen.
-eri
Täällä ikisinkkunainen ja vanhemmat ei oo koskaan kyselleet mitään asian tiimoilta :D Tai on mutsi pari kertaa sanonut sopivassa yhteydessä että "sun pitää hankkia mies". Lasten hankinnasta en oo niin kiinnostunut, joskaan ei se ihan täysin poissuljettu vaihtoehto ole jos löytyy kumppani jonka seurassa lisääntymisvietti nousee tarpeeksi korkealle. Mut ennemmin näkisin itseni parisuhteessa jossa ei välttämättä ole lapsia. Tai sitten pysyn sinkkuna, hyvä näinkin :)
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia tuskin on ikisinkkuina yli kolmekymppisissä
Mielenkiintoista. En tiennytkään olevani parisuhteessa. Onkohan minulla niin salainen kumppani, etten ole itsekään hänestä tietoinen?
Tarkista väestötietojärjestelmästä ketä asunnossasi asuu, voi löytyä puoliso!
Sukulaisnainen eli elämänsä ikisinkkuna. Oli fiksu, ei koskaan valittanut yksinäisyyttä, oli hyväntuulinen , sinne sai aina mennä kylään. Kahvia keitettiin ja juttuseuraa sai.
En tunne yhtään yli kolmekymppistä ikisinkkunaista mutta tiedäm muutaman ikisinkkumiehen.
He käyvät ihan töissä, ihan ok näköisiä ovat eikä heillä taida mitään mt ongelmiakaan olla. Ihan kivoja ja rehtejä miehiä he ovat.
Epäilen että he ovat ikisinkkuja vain siksi kun ne ei oikein missään käy vaan he tykkäävät olla omineen.