Tunnetteko ketään ikisinkkua(+30v) ja mitä ajattelette sellaisesta ihmisestä?
Eli tunnetteko ikisinkkuja jotka ovat yli 30 vuotiaita ja mitä ajatuksia sellainen ihminen herättää teissä?
Minä olen huomannut että vanhempani ovat asiaa vähän ihmetellyt ja etenkin äiti utelee meinaanko pariutua ja tehdä lapsia.
Olen itse ikisinkkumies ja ikää 32v.
Kommentit (111)
Muutaman miehen. Mietin vain ovatko jotkut niistä omasta halustaan sellaisia vai haluaisivatko löytää kumppanin.
Osasta tiedän, että haluaisivat naisystävän. Vähän sellaisia tyyppejä, että ymmärrän hyvin ettei naista löydy.
Itseni, ei kiinnosta parisuhde tai ihmissuhteet muutenkaan niin ei ole aikaa sellaisille. Eli ei vain ole prioriteetti listalla millään tavalla. Olen muutenkin "vihainen" ihminen niin en usko että kovin moni nainen jaksaisi katsella:D. Elämä on vaikeaa eli hyvää.
M30
Naisia tuskin on ikisinkkuina yli kolmekymppisissä koska miehiä on enemmän nuoremmissa ikäluokissa ja naiset ei osaa elää yksin. Naiset saa myös aina halutessaan parisuhteen kun taas miehet ei ja miehet joutuu aina tekemään enemmän työtä suhteen löytymiselle.
Vierailija kirjoitti:
Naisia tuskin on ikisinkkuina yli kolmekymppisissä
Mielenkiintoista. En tiennytkään olevani parisuhteessa. Onkohan minulla niin salainen kumppani, etten ole itsekään hänestä tietoinen?
Vierailija kirjoitti:
Naisia tuskin on ikisinkkuina yli kolmekymppisissä koska miehiä on enemmän nuoremmissa ikäluokissa ja naiset ei osaa elää yksin. Naiset saa myös aina halutessaan parisuhteen kun taas miehet ei ja miehet joutuu aina tekemään enemmän työtä suhteen löytymiselle.
Kyllä varmasti on kolmekymppisiä ikisinkkunaisia mutta he ovat kaikki niitä tosi rumia ja/tai lihavia. Tai sitten esim kehitysvammainen nainen jää luultavasti ikisinkuksi.
Ajattelen että ovat fiksuja ja itsensä tuntevia ihmisiä. Jos sopiva ihminen osuu kohdalle, niin ok, jos ei, voi elää hyvää elämää muutenkin. Elämä on liian lyhyt turhaan draamailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti on kolmekymppisiä ikisinkkunaisia mutta he ovat kaikki niitä tosi rumia ja/tai lihavia. Tai sitten esim kehitysvammainen nainen jää luultavasti ikisinkuksi.
Tällaiset yleistykset vaan on niin typeriä. Olen 40v ikisinkkunainen, normaalipainoinen, naisellinen tyyli, fiksu, hyvässä työssä, asun ulkomailla, ei mt- tai sosiaalisia ongelmia. Eikö olekin merkillistä että tällainen yksisarvinen todella on olemassa? Enkä edes ole ainut laatuani.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman miehen. Mietin vain ovatko jotkut niistä omasta halustaan sellaisia vai haluaisivatko löytää kumppanin.
Osasta tiedän, että haluaisivat naisystävän. Vähän sellaisia tyyppejä, että ymmärrän hyvin ettei naista löydy.
ja syy miksi ymmärrän ettei naista löydy, vaikka muuten ihan mukavia tyyppejä ovat, on monen tekijän summa: puutteellinen hygienia, yleinen ulosanti, ulkonäkö, erikoisemmat mielenkiinnonkohteet. Kohtaamisongelma myös, koska pontentiaalisia kumppaneita heidän piireistä löytyy varmasti hyvin vähän jos ollenkaan ja tuskin aktiivisesti niitä etsivät muualtakaan.
Minä olen yli 30v ikisinkku nainen, sinkkuuteni syy on aseksuaalisuutwni jonka vuoksi en osaa ollenkaan flirttailla ja hakea tuollaista kontaktia. Rakastun kuitenkin miehiin ja haluaisin romanttisen parisuhteen, mutta eihän siitä mitään tulisi tavallisen miehen kanssa. Siispä katse visusti maahan - eikä ole koskaan tarvinnut yhtään miestä torjua vaikka olen päällepäin nätti. Miehet kyllä vaistoavat että olen viallinen.
En vaivaa päästäni muiden panemisasioilla. Jos ei ole kolmekymppisenä mitään kokemusta parisuhteesta, kai se jonkinlaisista henkisistä tai kehityksellisistä ongelmista ja lukoista kertoo, mutta mitä sitten.
Itse olen iksinkku siksi koska olen introvertti ja kotihiiri. En oikeastaan missään kohtaa niitä potentiaalisia kumppaneita.
Käyn töissä mutta vapaa ajalla sitten olen aikalailla yksin aina.
Vapaa ajalla lenkkeilen,käyn kaupassa,olen mökillä tai sitten lepäilen kotona.
M32
Tunnen, itseni. Olen melkein kuusikymppinen.
Muita ikisinkkuja en tunne. Tunnen paljon ihmisiä, jotka ovat eronneet tai jääneet leskeksi, mutta en koko ikänsä sinkkuina olleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua pyydetään jatkuvasti ulos ja olen ikisinkku +30. Olen vain huono ihastumaan / kiinnostumaan ja viihdyn erittäin hyvin yksin.
Aiemmin sain kuulla ihmettelyä tästä ja esim. tätini lähetteli vuosia kaikenmaailman hassunhauskoja sinkkuvitsejä esim. Jos ei heilaa helluntaina, niin juhannuksena on jono. Älkää lähettäkö sellaisia. Sinkkuus tulisi yhtälailla hyväksyä kuin elämä hetero- tai homosuhteessa. Kaikki eivät ole parisuhdeihmisiä ja vähemmän tulee huonoja suhteita, kun niitä ei tarvitse solmia sosiaalisen painostuksen alla.
Vierailija kirjoitti:
En vaivaa päästäni muiden panemisasioilla. Jos ei ole kolmekymppisenä mitään kokemusta parisuhteesta, kai se jonkinlaisista henkisistä tai kehityksellisistä ongelmista ja lukoista kertoo, mutta mitä sitten.
Entä jos ei ole vain koskaan tavannut sellaista, jota olisit halunnut panna?
Olen joo. 42 enkä ole kiinnostunut parisuhteista parisuhteiden vuoksi.
Olen eronnut ja vuoroviikko-isä. Ongelmia treffeille pääsyssä ei ole.
On vaan todella haastava löytää kiinnostavaa ihmistä jonka kanssa haluaisi jakaa arkea.
Joten nautin nyt itsenäisestä elämästä.
Toki seksiä tekisi mieli välillä mutta ei sekään nyt ole ihan välttämätöntä. Seksikin kiinnostaisi vain silloin jos olisi myös henkistä yhteyttä. Ei pelkkää mekaanista suoritusta.
Mutta jos huomenna tapaamme ja rakastumme olen valmis myös suhteeseen.
Mä oon "ikisinkku" kolmekymppinen nainen. En oo löytänyt sopivaa miestä.
Kriteerit: luotettava, huumorintajuinen, ihan keskivertofiksu, ei petä. Ei mielestäni oo liikaa pyydetty.
En myöskään ihastu rai rakastu helpolla.
Mä olen 35-vuotias ikisinkku. Olisi pitänyt pariutua nuorempana, mutta sopivaa kumppania ei löytynyt. Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä paremmin viihdyn yksin. En esim. haluaisi enää jakaa kotiani kenenkään kanssa.
N35
Niinhän voi käydä helposti jos ei ole erityisen aktiivinen ja on vielä huonoa tuuria niissä harvoissa potentiaalisissa suhteissa.
Onnellinen mies kirjoitti:
Olen joo. 42 enkä ole kiinnostunut parisuhteista parisuhteiden vuoksi.
Olen eronnut ja vuoroviikko-isä. Ongelmia treffeille pääsyssä ei ole.
On vaan todella haastava löytää kiinnostavaa ihmistä jonka kanssa haluaisi jakaa arkea.
Joten nautin nyt itsenäisestä elämästä.
Toki seksiä tekisi mieli välillä mutta ei sekään nyt ole ihan välttämätöntä. Seksikin kiinnostaisi vain silloin jos olisi myös henkistä yhteyttä. Ei pelkkää mekaanista suoritusta.
Mutta jos huomenna tapaamme ja rakastumme olen valmis myös suhteeseen.
Et ole ikisinkku.
Tunnen ja ne ei ole normaaleja ihmisiä. Jotain vammaa ja vikaa niissä on.