Millaisten luuserien kanssa te oikein olette menneet perheen perustamaan?!
Provosoiva alku, myönnän - mutta silti, ihan oikeasti!
Minua väsyttää jo lukea juttuja miehistä / puolisoista, jotka eivät tee arjessa mitään auttaaksensa, eivät hoida lapsia, jättävät teidät yksin asioidenne kanssa (henkisesti vaille tukea), eivät keskustele, ovat huonoja rakastajia tms.
Miksi olette hankkineet lapsia tilanteeseen, mikä on noin sietämätön? Miksi te naisina asetatte itsenne sellaiseen asemaan, missä teitä ei kunnioiteta?
Ps. Oma mieheni siivoaa ja kokkaa meillä, siinä välissä leikittää lapset, puhuu kanssani melkein mistä vaan haluan, ottaa minut kaikessa huomioon, on uskollinen (ei edes silmäile muita naisia), antaa minun päättää perheen suuret " linjan vedot" ja ennen kaikkea ANTAA MINUN OLLA OMA ITSENI; ymmärtää ja tukee.
Enkä yhtään vähempään olisi tyytynytkään. Miksi te tyydytte?
Kommentit (126)
Ja on muutenkin kamala pirttihirmu.
Sä et anna sille kotona tilaa edes hengittää. Teetät työt sillä etkä tee itse mitään.
Ai säkö se oot?! On se tosiaan susta jotai maininnu. ...siinä eukkonsa mollaamisen ohessa.
2
Mieheni on kunnianhimoinen myös työnsä suhteen, joten sillä sarkaa näyttää elämä turvalliselta.
Kuitenkin hän osallistuu aktiivisesti kodinhoitoon. Lisäksi hemmottelee minua usein..
Eilen illalla toi minulle take away ruuat (hän oli myöhään töissä + kuntoilemassa) ja sain mennä yksin lenkille + saunaan. Hän hoiti jälkikasvun iltapesut ja syötöt. Ihanaa!
Onnittelut siitä. Kuinkakohan paljon miehesi kaltaisia miehiä on, mitä luulet? Joskus sitä rakastuu vähemmän täydelliseen ihmiseen, ja joutuu sitten kestämään sen, että mies ei esim. siivoa kuin satunnaisesti, on ehkä mustasukkainen tai harrastaa jotain niin intohimoisesti, että kotikuviot jäävät joskus taka-alalle.
Joidenkin miehet tuntuvat olevan jonkinlaisia isoja lapsia. Kyllä oma mieheni on kaikessa tasavertainen kumppani, enkä kyllä itsekään haluaisi vähempään tyytyä.
Mieheni ei ole täydellinen, mutta hyvin lähellä. En katsoisi sohvalla röhnöttävää laiskimusta joka ei hoida omaa osuuttaan perheessä.
:-)
Kannatan tasa-arvoa, enkä mies kotiorjaksi.
Te olette kyllä uskomattomia.
Just ton asenneongelmanne takia teillä ei ole vastaavanlaista tilannetta, kun ette ole aktiivisesti pyrkineet siihen. On vain otettu se ensimmäinen kaksilahkeinen, joka on kävellyt vastaan ja osoittanut hitusenkaan kiinnostusta.
Minä en määrää enkä kontrolloi miestäni, hän tekee kaiken tuon (ja enemmänkin) ihan omasta tahdostaan, ja koska se on ollut myös hänen lapsuuden kodissaan se olemisen, arjen rakentamisen ja miehen ja naisen malli. Kuka on sanonut, että taloudessa, jossa sekä mies että nainen käyvät töissä, naisen kuuluu hoitaa ja kantaa päävastuu kotitöistä sekä lapsista?
Ilmeisesti ette tiedä paremmasta - ja ehkä parempi niin, muuten ette pystyisi varmasti tyytymään nykyiseen asemaanne.
Mutta kyllä tälläisiä mieheni kaltaisia miehiä on, he vain ovat sellaisten naisten kanssa, jotka osaavat arvostaa heitä = ). Tämä(kin) on katsokaas kaksi suuntainen tie.
Kun tutustut mieheen kannattaa jo alkumetreillä myös katsoa miten miehen lapsuudenperheessä toimitaan. Jos anoppi on sellainen että tekee kaiken kotona on miehesikin melko suurella todennäköisyydellä sellainen joka olettaa sinun tekevän kaikki hommat kotona.
Miehenikin tekisi ne jos vain pyydän.
Aina ne täydellisetkään miehet ei pirttihirmuvaimojensa selän takana ole ihan niin puhtoisia kuin antavat kotona ymmärtää.
t. kokemusta on:-)
Ainoa mitä ymmärrän vielä vähemmän on se että kun ihmiset valittavat että mies ei auta missään, eikä tunnu välittävän lapsesta niin sitten tehdään vielä lisää lapsia!!
Millä logiikalla?
Siis teen nuo hommat ihan vapaaehtoisesti. Jos muuttaisin mieltäni niin mieheni kylläne hoitaisi. Minusta on hauska laittaa ruokaa ja pidän siivoamisesta.
17
Sittenhän sen tietää. Ydinperhettä 4:llä lapsella voi leikkiä vaikka kaksistaan. Nuket voi olla ne lapset. Sä varmaan ap. olit se äippä. Hyvä kun testasit jo etukäteen niin tiesit sitten millasta se on.
Ja he väittävät että hyvät miehet pettävät.
Eli kannattaa ottaa mahdollisimman huono mies jota kukaan muu ei huoli niin ei ainakaan pääse pettämään???=)
Vaimo ei anna jos ei muistanut imuroida. Seksiä pihdataan milloin mistäkin syystä kun joku ei mennyt pikkurouvan mielen mukaan. Aikansa kotona soviteltuaan kyllästyvät ja hakevat muuta seuraa muualta. Jaksaa taas kotona esiintyä mallikelpoisena isukkina. Ja äidin pikku apulaisena:-)
Tietäisittepä vaan.
Vierailija:
Ja he väittävät että hyvät miehet pettävät.
Eli kannattaa ottaa mahdollisimman huono mies jota kukaan muu ei huoli niin ei ainakaan pääse pettämään???=)
Koskaan ei kannattaisi olla liian pöyhkeä...
Älkää kasvattako niitä sohvannuhjaajia pojistanne, vaan opettakaa ja vaatikaa tekemään kotitöitäkin! Oma huone pitää siivota ja lakanat vaihtaa, omat likapyykit kuuluu laittaa koriin ja likaiset astiat koneeseen ym. ym.
Mieheni kotona kotityö on katsottu lähinnä rangaistukseksi " Siivoat huomenna, koska teit tuhmasti!" tai siitä on maksettu viikkorahaa ---> mies ei lotkauta korvaansa ilman ärjäisyä ja elää kuin pellossa, jos saa olla yksin kotona.
ja mun rakastaja on juuri kuvailemasi mies.
Haahahhaaaaaa!