Joe Blascon meikkivoide loppu kaikkialta. Suosittele sen tilalle samantyylistä meikkivoidetta
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Katsopa Graftobian. Korvaa Blascon, näyttää samalta, hieman eri näköinen pakkaus 👍
https://www.norris.fi/epages/norris.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2016092…
Vierailija kirjoitti:
Joe Blasco paras meikkivoide mitä kokeillut. Kosmetologi/homeopaatti kertoi tämän myös olevan ainoa hyvin peittävä ja hengittävä voide myös rasvaiselle iholle esim. ihon puhdistuksen jälkeen. Voidehan levitetään kostealla meikkisienellä, jolla saa ohuen kerroksen. Olen itse käyttänyt tätä Special lait olive1 sävyä vuosia ja kesäisin Alabasteria. Kokeillut myös muita merkkejä, mutta mikään ei niin hyvä. Yleensä olen tilannut suoraan jenkeistä tai muista nettikosmetiikkakaupoista.
Mistä olet Jenkeistä tilannut Joe Blascoa? Itse aina ostanut Sokokselta, kun ollut 20 % ale kaikista tuotteista. Jos sitä voi edelleen tilata muualta, niin sitten olisi kiva tietää, mistä saa edullisemmin.
Joe Blascon tilalle tuo täällä suositeltu Estee Lauder double stay ja on ollut kyllä hyvä ja riittoisa, eikä tee kasvoista pakkeloidun näköisiä
Ben Nye -kosmetiikka on ehkä parempaa kuin Joe Blasco. Ammattilaiset käyttää ja on halvempaakin
Nyt menee hermo ja rahat! Ei löydy Blascon vertaista meikkivoidetta. Kokeiltu vaikka kuinka monta muuta. Tukkivat ihohuokoset ja naama näpyillä, ei peitä läikikästä, punoitukseen taipuvaa ihoa ja kamala tunne iholla. Tekisin ja maksaisin melkein mitä vaan et sais Blascoa taas.
KVD:n Good apple. On peittävä. Saa Sokoksen Emotioneista.
Maailman parhaan meikkivoiteen eli Lancomen Teint idole ultra wearin resepti muutettiin, ja siitä tuli ihan kamalaa litkua. Surin asiaa pitkään ja testailin eri meikkivoiteita. Kaikki oli surkeita paitsi tuo Good apple. Surkeusmaininnat annan myös kalliille meikkivoiteille eli Estee Lauderin Double wearille, YSL:n All hoursille ja Chanelin Ultra le teintille. En suosittele mitään niistä.
Vierailija kirjoitti:
vieläkö saa tilattua jostain
ei saa!
Tuliko paketti perille asiallisesti joeblascoshop.com:sta?
Mä tuuppasin Joe Blascon Googleen ja ekana tuli tällainen sivu Norrisilta:
Tämä on se yksi tätiytymisen merkki. Kaikki ne kosmetiikkatuotteet joihin on tottunut, lopetetaan. Mä myös käytin aikoinaan Jie Blascoa...
Nykyään tuotteiden elinkaari on vielä lyhyempi. En saa tiettyä laatua Urban Decsay -huulipunaa. Yhden kun olin ostanut ja hyväksi todennut, hups, ei-oota tarjottiin seuraavaksi 🤬
Siis sitä kumminkin vielä valmistetaan? Siis blascoa?
Nyt sekä meikkien että lääkkeiden kanssa on suuria ongelmia saatavuudessa, vaihtavat reseptiikkaa jne kun Kiina ei joko toimita raaka-aineita tai huthit räjäyttävät lasteja merenpohjaan. :/
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien vaseliini ja talkki on hengittäneet? :D Kuulostaa todella tukkivalta kamalta.
Kuulostaa? Hupaisaa kommentointia kun et ole kokeillut. Harva osaa käyttää kyseistä meikkivoidetta sopivasti elli tosi vähän. Ei sitä pidäkään puolta purkkia kerralla levittää. Aivan mahtava tuote ollut käytössä useita vuosia. Onneksi ehdin jenkeistä tilata viime keväällä ison satsin tietämättä että loppuu. Halpaakin oli alle 20 euroa per voide. Hikoillessa ei koskaan valu enkä käytä lainkaan puuteria. Naama pysyy siistinä ja nättinä, hikea voi otsalta toki painella pois, mutta meikki pysyy. Helppo myös puhdistaa kasvot. Harmi että loppuu :(
Jenkeissä on toki myynnissä vielä blascoa. Aikanaan tilasin sukulaisen osoitteeseen niitä, kun olin käymässä jenkeissä. Amazonista ja Ebaysta tilasin viime vuonna Blascon meikkivoiteita useamman, käytin Usan transit osoitettani. Se onnistuu ColisExpat palvellun kautta, mikäli tilaa sellaisista maista, jotka eivät toimita Suomeen. Vuosimaksu 29,90 €.
Mistä lähtien vaseliini ja talkki on hengittäneet? :D Kuulostaa todella tukkivalta kamalta.