Joe Blascon meikkivoide loppu kaikkialta. Suosittele sen tilalle samantyylistä meikkivoidetta
Kommentit (161)
Alkaako joku toinen yritys tuoda Blascoa maahan? Nykyinen meikkivoidepurkki riittää vuodeksi. Jos vuoden sisään alkaisi uudestaan maahantuonti?
Peittävyyttä ja pysyvyyttä kaipaavalle on hyvänä vaihtoehtona Vichyn Dermablend meikkivoide, saa apteekista. On ohutta mutta tosiaan peittävää, ei ärsytä ihoa ja lopputulos on luonnollisen kuulas. Muistaakseni tällä saa tatskatkin peittoon eli on aika tujua kamaa ohuesta koostumuksestaan huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako joku toinen yritys tuoda Blascoa maahan? Nykyinen meikkivoidepurkki riittää vuodeksi. Jos vuoden sisään alkaisi uudestaan maahantuonti?
Olen koko aikuisikäni käyttänyt tätä tuotetta. En voi mennä ulos kodistani ilman kyseistä meikkiä kasvoillani.
Käytin aiemmin Joe Blascon Special Lite Olive 2. Sokoksella myyjä kertoi, että moni on siirtynyt käyttämään Kvc Good Apple meikkivoidetta Joe Blascon maahantuonnin loputtua. Special Lite Olive 2:n sävyä vastaa hyvin Light 018 sävy. Sokokset myy ja netissä esim. Kicks. Ei tuo Kvc ole Blascon vertainen, ei mm. pysy yhtä hyvin, mutta peittokyky on ihan hyvä.
Minulla olisi myydä yksi Joe Blascon Special Lite Olive 1 meikkivoide. Pari kertaa testattu, mutta on itselleni liian vaalea sävy.
Minulla olisi myydä yksi Joe Blascon Special Lite Olive 1 meikkivoide. Pari kertaa testattu, mutta on itselleni liian vaalea sävy.
Enpä ollut kuullutkaan tästä Joe Blascosta. Hintojen perusteella vissiin aika laadukkaita tuotteita?
Onko joku sasnu tilattua jostain?
Kyllä joe blasconmeikkivoidetta saa vielä hyvin nettikaupoista
Hei, mistä olet saanut tilattua?
Tämä hyvä kuten joku yllä jo kirjoittikin https://www.apteekkiplus.fi/products/vichy-dermablend-corrective-compac…
Opalia ja nudea olen käyttänyt yhtä aikaa tummalla varjostaen haluttuja paikkoja kasvoilla.
No eipä saa. Kerro ihmeessä, mistä muka.
Aika kummallista, että näin ison ja menestyneen sekä hyvän tuotteen myynti lopetetaan!
Ei saa mistään ees netistä. Pysyn neljän seinän sisällä kunnes kuolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te keille Blasco sopii niin mikä ihotyyppi teillä on, kuiva tai normaaliko? Itselläni on rasvoittuva sekaiho ja voide oli luokkaa grande katastrof, kerääntyi rumasti huokosiin ja naama kiilsi aivan hulluna. Lisäksi sen poistaminen vahapohjaisena tuotteena oli erittäin työlästä ja hankalaa. Sopi paremmin peitevoiteeksi kuin koko kasvoille, minulla ainakin näin päin.
Mulla sama kokemus, rasvainen iho on myös. Ei kestä iholla edes aamusta lounaaseen nättinä, hirveä tuote.
Minullakin on rasvainen iho ja suuret ihohuokoset ja Blasco on ollut ainoa joka pysyy ja levittyy kauniisti. Tosin sitä saa laittaa hyvin ohuen kerroksen, muuten menee rumaksi.
Mä vaihdoin jo vuosia sitten Grimasiin, on lähes yhtä hyvää ja paljon halvempaa. Nämä on teatterimeikkejä, saa Punanaamiosta.
Anastasia Beverly Hills