Joe Blascon meikkivoide loppu kaikkialta. Suosittele sen tilalle samantyylistä meikkivoidetta
Kommentit (161)
Jenkkimerkki, Jenkeistä olen tilannut.
Tosin nyt omaa värisävyä en tuolta löytänyt. Onneksi on vielä jäljellä muutama purkki.
https://www.amazon.com/s?k=joe+blasco+ultrabase&crid=380ZXUABVEHRN&spre…
Hankkikaa transitosoite, niin tilaus onnistuu helposti jenkeistä. ColisExpatista sen saa hankittua helposti kun maksaa vuosimaksun 29,90 €. Voi tilata muistakin maista, jotka eivät toimita suoraan Suomeen verkkokauppatilauksia. Kun tilaa useamman meikkivoiteen tuohon transitosoitteeseen vaikka kaverin kanssa, niin lähetyskulut ei oo kohtuuttomat. Parisen kymppiä on pienen paketin toimitus Suomeen halvimmalla kuriirilla.
Tilasin saksasta 2 kpl. Maksoin tilisiirrolla ihan normaalilla suomen tilinumerolla, tuli dhl kautta viikossa.
Se näyttää olevankin luotettava verkkokauppa.
Löysin uuden verkkokaupan, joka tosin ei saa täysiä turvallisuuspisteitä, F-Securen virustorjunta näin ilmoittaa.
https://www.joeblascoshop.com/Gezicht/Ultrabase
Maksutapojen joukossa on kuitenkin Paypal, jota kannattaa käyttää. Paypal kun tilittää rahat takaisin, jos tilaus ei tule perille. Itsellä kokemusta Paypal maksuista, ja pari reklamointiakin olen tehnyt joskus, kun myyjä ei ole saanut toimitettua tilausta. Paypal on molemmilla kerroilla palauttanut maksut kokonaan.
Meikkivoiteiden hinta tässä kaupassa on 51 € ja heillä kattavasti muitakin Joe Blascon kosmetiikkaa myynnissä.
https://www.joeblascoshop.com/Gezicht/Ultrabase
No jopas jotain, Jenkeissäkin on näemmä osattu nostaa hintoja. Aika suolaiset hinnat todella tuolla Amazonissa, kun vuosi sitten oli parikymppiä per voidepurkki.
Onko kukaan onnistunut tilaamaan tätä mistään? Nimim. Epätoivoinen
Torissa on näyttänyt olevan myynnissä joitakin Joe Blascon meikkivoiteen sävyjä, kannattaa käydä katsomassa.
Noin vuosi sitten Joe Blascon yrityksen osti joku New Yorkilainen firma, kaikki vanhat tyontekijat irtisanottiin ym Sen jalkeen ei ole kuulunut mitaan ja alkaa nayttaa vahvasti silta, etta Blascon tuotteita ei enaa saa.
Blascoa kayttanyt 40 vuotta ja ehdottomasti paras meikkituote, kokemusta tosin vain concealer (Dermaceal) ja foundation, peitevari ehdottomasti parhaiten peittava mita itse olen kokeillut eri tuotteita vuosien mittaan.
Etsinyt kuumeisesti korvaavaa concealer, Hudabeauty fauxfilter concealer aika hyva, mutta tahan asti paras ja lahin Blascoon on Tarte shape tape concealer, helppo levittaa, voi kerrostaa ja peittavyys melkein sama kuin Blasco.
Blascon vertaista en ole loytanyt. Foundationin olen korvannut vanhalla tutulla Max Factorin Panstikilla, vari true beige on erittain hyva, kuulemma Dolly Parton kayttanyt aina..nyt kuullut jotain etta valitettavasti tamakin tuote lopetettu? Todella lahella Blascon meikkivoidetta.
Ihmettelen tuota Camera ready cosmetics vastausta, Joe Blasco ei ole kylla kuollut ja muutenkin todella tokero vastaus, en ole heilta tottunut saamaan tuollaisia vastauksia.
Onko kellään kokemusta Kryolanin Ultra Foundationista tai Kryolanin Paint stickistä JOe Blascon korvaajana? Mikähän sävy noista vastaisi JB:n alabasteria?
Itsekin tyrmistyin kun Blascoa ei saanut enää, ja päädyin kokeilemaan muita tuotteita. Ihan vastaavaa en löytänyt, mutta totuin kyllä erityyppisiin meikkivoiteisiin. Monet osoittautuivat paremmiksi. Nyt käytössä Estee Lauderin double wear, pysyy rasvoittuvalla iholla huomattavasti paremmin ja kaikista vaalein sävy sopii hyvin lumikki-iholle. Eikä tarvitse kuin todella ohuesti laittaa.
Luin englanninkielisestä keskustelupalstalla, että Graftobian glamour HD -Creme on tullut Blascon meikkivoiteem tilalle. Tilasin itselleni yhden. Norrisin sivuilla on vertailu siitä, mikä Blascon sävy vastaa Graftoniania.
Vierailija kirjoitti:
Luin englanninkielisestä keskustelupalstalla, että Graftobian glamour HD -Creme on tullut Blascon meikkivoiteem tilalle. Tilasin itselleni yhden. Norrisin sivuilla on vertailu siitä, mikä Blascon sävy vastaa Graftoniania.
Olen tilannut Blascoa joskus muinoin ulkomailta Camera Ready Cosmetics -nimisestä firmasta. Sieltä tuli viestiä että Blasco on lopetettu ja tilalla on juurikin tuo Graftobian. Kyseisessä nettikaupassa löytyy vertailu mikä Blascon sävy vastaa mitäkin Graftobianin sävyä. Tuolta olisi voinut tilata aika edullisia näytteitäkin millä voisi varmistaa että sävy on oikea, mutta postikulut on halvimmillaankin 20 dollaria, joten jäi tilaamatta! Vertailua voi käyttää kuitenkin apuna kun etsii omaa sävyä: https://camerareadycosmetics.com/products/graftobian-hi-def-glamour-cre…
Apomerassa on just nyt alennuksessa Graftobianit, joten tilasin sieltä.
Moni puhuu tässä ketjussa uusista moderneista meikkivoiteista jotka on parempia kuin vanha Blasco. Omalle iholle ei tunnu kuitenkaan mikään muu sopivan. Blasco on ainoa joka pysyy ja peittää kraaterin kokoiset ihohuokoset.
Ben Nye! Ihan mieletön sävyvalikoima, eikä hinta päätä huimaa Blascoon verrattuna. Pigmenttinen ja pysyy hyvin. Itse ostin backstagebeautylta, näköjään heillä kivijalkaliike Helsingissäkin
Fun fact myös, että Joe Blasco on toiminut Ben Nyen oppipoikana :D
Ben Nye on paras korvaaja Balscolle.
Huomasin tänään Sokoksella Graftobianin meikit, jotka muistuttavat todella paljon Joe Blascoa. Otin testiin saman sävyn, jota olen Joe Blascossa käyttänyt ja testeri vaikutti hyvältä. Käytössä sitten selviää, onko yhtä hyvä.
Joe Blasco on ainoa tuote, joka ei ole koskaan aiheuttanut iho-ongelmia ja jota pystyn käyttämään myös silmäluomille. Kaikista muista tuotteista tulee ihottumaa silmien ympärille tai on ennen pitkää tullut joku allerginen ihoreaktio.
Joe Blascon uskollinen käyttäjä jo 20 vuotta.
Hyvin vaaleita sävyjä löytyy korealaiselta Misshalta. Itselläni sama ongelma, vielä aneemisena siihen päälle. Oma herkkä iho on kestänyt Misshan tuotteita
Craftofobian tai KVD Good Apple
Osaako joku sanoa mikä sävy Ben nyen meikeissä vastaa blascon lite olive 2? Ja onko joku jo ehtinyt suorittaa vertailua graftobian ja ben nyen välillä?
"Tuo Blasco haisee aivan kumille."
- et sitten hokannut, että Blascon levityssieni on kumia.. :)