Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi käydä kaupassa mutta mies kielsi auton käytön.

Vierailija
27.08.2023 |

On matkaa 0.7 km ja takasin sama. Pitää kantaa ostokset. Mies sanoo että ei tarvitse tänään mennä kun pärjätään muutenkin.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sun pitää ostaa? Repussa ja sellaisessa vetokassissa kulkee hyvin. Vai onko sulla terveysrajoitteita? Itse en lupia kysele jos autoa tarvin.

Onhan Ammattivalittajalla noita rajoiteita, ylipainoa ym. Ja mieshän siellä kaikesta määrää, valis valittaa palstalla päivät pääksytysten.

Vierailija
22/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostokset painaa yli 5 kiloa, niin autolla, jos vähemmän ne kantaa helposti kädessä. 

Ja miehen mielestä sun ei tartteisi käydä kaupasa, miksi mennä jos ei tarvitse.

Mitä narukäsiä täällä on että 5kg on liian painava kannettavaksi alle kilometrin matkalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sun pitää ostaa? Repussa ja sellaisessa vetokassissa kulkee hyvin. Vai onko sulla terveysrajoitteita? Itse en lupia kysele jos autoa tarvin.

Ei tuollaista keskustelua tarvitse käydä. Mies ei päätä auton käytöstä millään tavalla.

Jos auto on miehen niin se on luvaton käyttöönotto jos viet sen kysymättä.

Vierailija
24/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko holhouksessa vai miksi mies pystyy kieltämään sulta asioita?

Vierailija
25/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Tuosta naapurista lähtee mummo aina rollaattorilla kaksin kerroin kauppaan. Mieti sitä.

Vierailija
26/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumala miten laiskoja ihmiset nykyään ovat! Olen käynyt kesällä pyörällä kaupassa ja muutamaan otteeseen kaupan pihalla joku on kauhistellut, miten aion saada sen tavaramäärän pyörällä kotiin ja vielä niin pitkän matkan, 7km/suuntaansa.

Olen ihmetellyt että onko se nyt oikeasti niin omituista, mutta kaipa se sitten on. Toki minulla on ollut neljän ihmisen tarpeisiin ruokia ja painoa on ollut varmaan melkein 15kg isolla kassilla, mutta hyvin olen päässyt perille.

Vierailija
27/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänhän sen päättää, tietenkin.

Juuri näin. Miehen tahto on laki.

Vierailija
28/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kielsi"?

Miten aikuinen kieltää toiselta aikuiselta jotain?

Ymmärrän vain jos auto on miehen. Sitten toki voi vapaasti päättää kuka ja milloin sitä käyttää.

Vierailija
29/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista keskustelua tarvitse käydä. Mies ei päätä auton käytöstä millään tavalla.

Jos auto on miehen niin se on luvaton käyttöönotto jos viet sen kysymättä.

Meillä on 3 aikuista lasta (asuvat omissa kodeissaan perheineen) ja vanhemmat. Ikinä ei ole tullut mieleen, ettei voisi ajaa toisen autolla ilmoitusluonteisesti, jos sattuu tarvitsemaan tietyn tyyppistä autoa. Tietysti tilalle on pitänyt antaa oma auto.  

Vierailija
30/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla provo. Tuosta naapurista lähtee mummo aina rollaattorilla kaksin kerroin kauppaan. Mieti sitä.

Täälläkin asui sellainen mummo. Selkä kyyryssä ja reppu selässä tallusti rollan avulla asioillaan. Taisi loppua viimeinenkin liikuntakyky tai elo kun ei ole näkynyt enää.

Vierailija
31/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Ammattivalittajalla noita rajoiteita, ylipainoa ym. Ja mieshän siellä kaikesta määrää, valis valittaa palstalla päivät pääksytysten.

Tämä ei ole minun ketjuni. Kävin jo eilen kaupassa.

Vierailija
32/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 päcin ajattelin. Mies ei anna autoa kun epäilee että tänään olisi puhallysratsia.

AP

Vierailija
33/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minulla on auto jolla itse ajaa kauppaan silloin kun haluan.

Vierailija
34/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen mielestä pärjäätte muutenkin, teillä on silloin ruokaa molemmille. 700 m on lyhyt matka kävellä pienten ostosten kanssa tai ajaa pyörällä. Minulla on kauppamatka 3 km ja menen sen aina kävellen kun ei ole autoa.

No mitä sieltä sinusta pitäisi hakea? Pane mies kauppaan, jospa hän kävelisi. Keksi joku tärkeä juttu, että ovat lopussa, vessapaperi, terveyssiteet?

Vierailija
35/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostokset painaa yli 5 kiloa, niin autolla, jos vähemmän ne kantaa helposti kädessä. 

Mulla kauppamatka karvan päälle puoli kilsaa. Kauppakassi usein 10 kiloa, ihan kevyesti sen kannan olkapäällä sen kummemmin pysähtelemättä. Oma painoni on alle 60 kg. Ei mikään ongelma siis, menisi helposti se parisataa metriä lisääkin. Jos tulee yli 10 kg satsi, loput pakkaan muovikassiin, jonka kannan toisessa kädessä.

Vierailija
36/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä narukäsiä täällä on että 5kg on liian painava kannettavaksi alle kilometrin matkalle?

No minusta mies voisi reippailla tällä kertaa.

Vierailija
37/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene baariin.

Vierailija
38/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! Miten sä nyt yhtäkkiä voit ajaa autoa, kun tähän asti sun Menieren-tauti on sen estänyt? Paraniko se vai oliko alunperinkin pelkkää sun höpinää?

Vierailija
39/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! Miten sä nyt yhtäkkiä voit ajaa autoa, kun tähän asti sun Menieren-tauti on sen estänyt? Paraniko se vai oliko alunperinkin pelkkää sun höpinää?

Kyllä sitä saa ajaa,kun ei ole ollut tumarkin kohtauksia.

Vierailija
40/52 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen mielestä pärjäätte muutenkin, teillä on silloin ruokaa molemmille. 700 m on lyhyt matka kävellä pienten ostosten kanssa tai ajaa pyörällä. Minulla on kauppamatka 3 km ja menen sen aina kävellen kun ei ole autoa.

No mitä sieltä sinusta pitäisi hakea? Pane mies kauppaan, jospa hän kävelisi. Keksi joku tärkeä juttu, että ovat lopussa, vessapaperi, terveyssiteet?

Onko sinulla niin kova tarve kyykyttää miestäsi että lähetät sen keksitylle asialle kauppaan vain koska sait moisen ajatuksen narsistiseen päähäsi?