Pitäisi käydä kaupassa mutta mies kielsi auton käytön.
On matkaa 0.7 km ja takasin sama. Pitää kantaa ostokset. Mies sanoo että ei tarvitse tänään mennä kun pärjätään muutenkin.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla alkoholijuomat päässy loppuu?
Vai tupakka?
Jos ostokset painaa yli 5 kiloa, niin autolla, jos vähemmän ne kantaa helposti kädessä.
Ja miehen mielestä sun ei tartteisi käydä kaupasa, miksi mennä jos ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostokset painaa yli 5 kiloa, niin autolla, jos vähemmän ne kantaa helposti kädessä.
Ja miehen mielestä sun ei tartteisi käydä kaupasa, miksi mennä jos ei tarvitse.
Tupakka tai kalja/siideri/lonkero lopussa?
Jos miehen mielestä pärjäätte muutenkin, teillä on silloin ruokaa molemmille. 700 m on lyhyt matka kävellä pienten ostosten kanssa tai ajaa pyörällä. Minulla on kauppamatka 3 km ja menen sen aina kävellen kun ei ole autoa.
Kerraskin jotain perinteistä meininkiä. Se on akka nyt tyydyttävä mitä perheen pää sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Kerraskin jotain perinteistä meininkiä. Se on akka nyt tyydyttävä mitä perheen pää sanoo.
Perheessä on kaksi päätä. Ei aikuiset komentele toisiaan. Lapsia vain komennetaan.
Paljonko sun pitää ostaa? Repussa ja sellaisessa vetokassissa kulkee hyvin. Vai onko sulla terveysrajoitteita? Itse en lupia kysele jos autoa tarvin.
Reppu selkään ja haet itsellesi mitä tarvitset, tulee lenkki samalla . Mies voi käydä huomenna autolla kaupassa ja teet listan .
Reppu selkään, kestokassi kainaloon ja menoksi! 700 m ei ole matka eikä mikään isoillekaan ostoksille. Hyvää hyötyliikuntaa vaan!
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sun pitää ostaa? Repussa ja sellaisessa vetokassissa kulkee hyvin. Vai onko sulla terveysrajoitteita? Itse en lupia kysele jos autoa tarvin.
Ei tuollaista keskustelua tarvitse käydä. Mies ei päätä auton käytöstä millään tavalla.
Kyllä se autolla pitää päästä kerran semmoinen on. Näillä ilmoilla ei bensaakaan kulu paljon mitään kun lämmin auto. Ei oo mukava kantaa käsissä useiden kilojen ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Reppu selkään, kestokassi kainaloon ja menoksi! 700 m ei ole matka eikä mikään isoillekaan ostoksille. Hyvää hyötyliikuntaa vaan!
Mies menköön sitten itse. Se on hyvä laittaa muille sääntöjä mutta noudattaako samaa itse? Tuskin.
Hänhän sen päättää, tietenkin.