Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen isän oikeus tavata lasta

Vierailija
26.11.2023 |

Tietääkö kukaan miten menee jos olen saanut lapsen yhdenillan jutusta ja lapsen isä ei ole ollut tekemisissä kanssani mutta isyyttä ollaan tunnustamassa jonka seurauksena hänen pitäisi saada tapaamisoikeus lapseen niin onko tosiaan niin että minun täytyy antaa hänelle lapsi välillä vaikken tunne koko ihmistä🤔

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista oikeutta vaan lapsen oikeus tavata vanhempaansa.

Vierailija
2/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole merkitystä, tunnetko lapsesi isää, hän on isä joka tapauksessa. Ja kyllä, hänellä on oikeus saada lapsi luokseen joka toinen viikko, kunhan lapsi tuosta vähän kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole merkitystä, tunnetko lapsesi isää, hän on isä joka tapauksessa. Ja kyllä, hänellä on oikeus saada lapsi luokseen joka toinen viikko, kunhan lapsi tuosta vähän kasvaa.

Ei joka toinen viikko ole mikään vakio. Parisuhteissa olleille se on toki aika tavallinen järjestely, mutta ei se ole läheskään kaikille paras ratkaisu.

Ja tapaamisoikeus on tosiaan lapsen oikeus.

Vierailija
4/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei joka toinen viikko ole mikään vakio. Parisuhteissa olleille se on toki aika tavallinen järjestely, mutta ei se ole läheskään kaikille paras ratkaisu.

Ei ole vakio, mutta osoitus siitä, että isällä on oikeus 50% lapsen päivistä.

Mun veljelle joku nainen teki just noin eli "saatui vahinko". Siinä olisikin ison itkun paikka, kun veli ilmoitti, että hän maksaa elareita 2 vuotta ja sen jälkeen lapsi on joka toinen viikko hänellä. Kuten sitten tapahtuikin.

Vierailija
5/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teidän sitten kannattaa tutustua siihen isään, että voi alkaa tavata lastaan.

Vierailija
6/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko vähän miettiä mitä tekee ja käyttää niitä aivoja silloin kun sekstaa yhdenyön juttujen kanssa. Helkkarin nuija. Et ainakaan lapsen etua ole ajattelmassa vaan ihan omaa persettäsi. 

Vierailija
7/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän ei olla missään tekemisissä lapsen isän kanssa ja hän ei ole millään tavalla osoittanut kiinnostustakaan lapseen eikä alunperin edes halunnut olla lapsen elämässä mukana, mutta mietin että jos hän joskus sattuisi mieltään muuttamaan niin miten asia olisi

Vierailija
8/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko vähän miettiä mitä tekee ja käyttää niitä aivoja silloin kun sekstaa yhdenyön juttujen kanssa. Helkkarin nuija. Et ainakaan lapsen etua ole ajattelmassa vaan ihan omaa persettäsi. 

Mitä ihmeen aivoja?

Vierailija
9/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vaikka isä on täysi hulttio jota ei ole lapsi kiinnostanut pätkän vertaa aiemmin ei edes tiedä onko koko lapsi elossa vai ei kun ei kysele

Vierailija
10/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ottaisi yhteyttä lastenvalvojaan ja siellä sopisitte tapaamiset. Lapsella on oikeus tavata vanhempaansa. Tuskin lapsen edun mukaista olisi ainakaan kovin pienenä olla kovin pitkiä aikoja isän luona, mutta sen verran että tutustuu. 

Vierailija
11/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän se tässä lapsen etua nimenomaan ajattelen että jos isää ei ole kiinnostanut lapsi ollenkaan niin mitenköhän se vaikuttaa lapseen jos joskus lapsen ollessa esim 6 v isä yhtäkkiä pompahtaakin elämään ja koko henkilö on lapselle täysin vieras ja toisekseen tilanne oli yhdenyön juttu koska lapsen isä teki mulle paskasti juteltiin kyllä vähän aikaa ennen kun nähtiin sen kerran ja uskotteli mulle kuinka halusi mun kanssa parisuhteen ja lapsia ja kaikkea mutta sitten jätti yksinään enkä kuullut koko ihmisestä enää

Vierailija
12/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia alkoholia ei pitäisi käyttää

Vierailija
13/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkoholillahan ei ollut mitään tekemistä tässä koska ihan selvinpäin oltiin

Vierailija
14/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän se tässä lapsen etua nimenomaan ajattelen että jos isää ei ole kiinnostanut lapsi ollenkaan niin mitenköhän se vaikuttaa lapseen jos joskus lapsen ollessa esim 6 v isä yhtäkkiä pompahtaakin elämään ja koko henkilö on lapselle täysin vieras ja toisekseen tilanne oli yhdenyön juttu koska lapsen isä teki mulle paskasti juteltiin kyllä vähän aikaa ennen kun nähtiin sen kerran ja uskotteli mulle kuinka halusi mun kanssa parisuhteen ja lapsia ja kaikkea mutta sitten jätti yksinään enkä kuullut koko ihmisestä enää

Mies siis yhden illan aikana uskotteli sinulle, että haluaa kanssasi suhteen ja lapsia ja sinä sitten uskoit heti?

Vierailija
15/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eli isä haluaa tunnustaa lapsen ja tavata lasta ja sinä keksit jostain päästä muut jutut. Fakta on että lapsella on oikeus omiin vanhempiinsa molempiin, sitä ei poista sekään että olet tyhmä.

Vierailija
16/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mamma haluaa isän tunnustuksen, koska elarit. Mutta isälle ei halua tapaamis oikeutta.

Vierailija
17/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti koko asiaa, keksity vauvaasi ja ole hyvilläsi ettei ole mitään erodraamaa tai tapaamisriitaa. Nauti! 

Jos isä haluaisi tutustua vauvaan, luultavasti olisit itse paikalla jossain kahvilassa. Isompana isä joutuisi ensin pitkän aikaa luomaan luottoa. 

Lapsi alkaa ymmärtämään perheasioita vasta joskus 6- vuotiaana, joten älä tee asiasta ongelmaa. Asia ei ole vastuullasi. Jos olet nuori, kehotan sua etsimään uuden turvallisen miehen, joka voi toimittaa lapsesi isän virkaa myöhemmin. 

Vierailija
18/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen oikeuden pitäisi mennä muun edelle. Lapsi ei valitse vanhempiaan.

Vierailija
19/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerroit miehelle vauvasta jos et halua antaa lasta sinne. Ehkä voisi puhua hänen kanssa etukäteen vauvan asioista eli lapsestasi ja etsiä miehen taustat esille muutenkin, onko rikollinen, juova, kiltti, miten käsittelee vauvaa vai tavis jne. Onko miehellä äitiä, joka on mummo? Missä asuu ja mitä tekee.

Vierailija
20/43 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vakio, mutta osoitus siitä, että isällä on oikeus 50% lapsen päivistä.

Mun veljelle joku nainen teki just noin eli "saatui vahinko". Siinä olisikin ison itkun paikka, kun veli ilmoitti, että hän maksaa elareita 2 vuotta ja sen jälkeen lapsi on joka toinen viikko hänellä. Kuten sitten tapahtuikin.

Oikein. Isällä on oikeus tasaviikkoihin lapseensa kuten äidillään, ja kääntäen lapsella on oikeus tasaviikkoihin isäänsä kuten äitiinsä. Kuulen jo miten äidit alkaa valittamaan rahasta kun tässä kuviossa ei elatusmaksut liiku. Älkää tehkö lapsia jos tasavertainen elatus ja kasvatus ei onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi