Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain ilmotuksen että kohta mun HEKAN asunnon vuokra nousee 15% eli yli 100e!!! Mikäs nyt sitten eteen kun asun jo halvassa asunnossa, mutta nämäkin kallistuvat???

Vierailija
26.08.2023 |

Mulla ei yksinkertaisesti tule olemaan varaa ostaa ruokaa ja maksaa noussutta vuokraa samaan aikaan!

Taivasalle vain? Niinkö? Tai sitten varastamaan ruokaa??

Vuokrani tulee olemaan yli 800e!!!

En ymmärrä miten köyhiä kuritetaan näin...

Voiko sossusta saada tukea tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ap. Ja muut Helsinkiin juuttuneet. Minä olen muuttanut Helsingistä pois ja arvaatteko. Mitään kamalaa ei tapahtunut. Opiskelin uuden ammatin, hankin työpaikan muualta. On muuten halvempi asua ja kulkemiseenkaan ei mene aikaa liikaa arkisin. Suosittelen.

Minä asuin 10 vuotta Jyväskylässä ja Keuruulla. Ei niissä pärjännyt ilman autoa enkä muutenkaan viihtynyt.

Taitaapi olla stadi ainut paikka, missä pärjää ilman autoa. Muut paikat on unohdettu eikä kehitys kulje.

Vierailija
62/66 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko aloittaja työpaikkasi ja palkkasi.

Työtön, tuet 1300€/kk

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa pois sieltä pääkaupunkiseudulta. Jossain muualla suomessa saat kaksion 300e/kk.

Saa muuttaa kyllä todella korpeen jos haluaa noin halvan vuokra-asunnon. Ei ehkä ole mahdollista työssäkäyvälle, joka kulkee julkisilla/on perhettä/tarvitsee hyvät kulkuyhteydet. Asun itse aika pienessä kaupungissa ja täälläkin vuokrat on melkein pk-seudun tasolla. Ei aina muutto pienemään kuntaan edes auta paljon.

No näin just!

En tosiaan ymmärrä mitä nää huutelijat luulee saavuttavansa??

Ei niitä halvempia asuntoja ole!!

Asun jo Hekan asunnossa, joka on ollut tähän asti se johon aina kehotetaan muuttamaan halvemman asumisen perässä!!!!

Ap

Vierailija
64/66 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa pois sieltä pääkaupunkiseudulta. Jossain muualla suomessa saat kaksion 300e/kk.

Saa muuttaa kyllä todella korpeen jos haluaa noin halvan vuokra-asunnon. Ei ehkä ole mahdollista työssäkäyvälle, joka kulkee julkisilla/on perhettä/tarvitsee hyvät kulkuyhteydet. Asun itse aika pienessä kaupungissa ja täälläkin vuokrat on melkein pk-seudun tasolla. Ei aina muutto pienemään kuntaan edes auta paljon.

No näin just!

En tosiaan ymmärrä mitä nää huutelijat luulee saavuttavansa??

Ei niitä halvempia asuntoja ole!!

Asun jo Hekan asunnossa, joka on ollut tähän asti se johon aina kehotetaan muuttamaan halvemman asumisen perässä!!!!

Ap

Ja me emme ymmärrä sun huutoa täällä palstalla. Ei sinun tilanne täällä parane huutamalla.

Vierailija
65/66 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi perheeni katkaisi useita sukupolvia jatkuneen helsinkiläisyyden ja muutti muualle jo ollessani lapsi. En ikinä suostuisi maksamaan tuollaista summaa pelkästä asumisesta.

Vierailija
66/66 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15% on pieni korotus. Omistusasunnossa asuvien asuinkustannukset ovat nousseet paljon enemmän. Varaudu siis siihen että jatkossa maksat vielä enemmän.

Nyt maksetaan koronarajoitusten satoa. Jo silloin oli selvää, että kaiken toimeliaisuuden alasajolle tulee maksun aika ja ainut maksajahan on tavallinen pieni ihminen.