Milloin muutun miehille näkymättömäksi? Nyt olen 42 v. ja olisi vientiä
Pelkästään tämän vuoden aikana yksi itseäni 10 v. nuorempi olisi halunnut kanssani suhteeseen, yksi ikäiseni mies halusi kevyttä sutinaa ja pommitti viestein pitkän aikaa (tuloksetta, ja joo tiedän että näitä sek sin vonkaajia on kyllä muillakin) ja sitten myös yksi kollega edellisestä työpaikasta on ihastunut minuun, oli kertonut yhteiselle kollegallemme. Ei tosin ole tehnyt asialle mitään, viime pikkujouluissa yritti lähestyä, mutta tein nätisti selväksi etten ole hänestä kiinnostunut.
Milloin se miesten kiinnostus loppuu? Te, jotka vielä tämän ikäisenä olette sitä kohdanneet, kertokaa kokemuksenne?
Kommentit (68)
Ainakin sulla on itsetunnossa pikku ongelmia kun teet tuon tyyppisiä avauksia vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miten huomaa onko ihmisille näkymätön vai ei? tuijotatteko te ihmisiä silmiin esim katsooko ne pitkään kaupungilla?
Miehet katsoo pitkään silmiin esim. kaupassa. Myös nuoret n. 30 vuotiaat.
Homoja. Tosimiehet katsoo tissejä ja perseitä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miten huomaa onko ihmisille näkymätön vai ei? tuijotatteko te ihmisiä silmiin esim katsooko ne pitkään kaupungilla?
No esim kun olin vielä 30,oli niin että liki joka paikasta minne meni löytyi ainakin 1 ainakin vähän kiinnostunut mies (olen mt ongelmainen joten kiinnostukset myös loppui pian mutta silti). Nyt 10 v myöhemmin "saa" olla ihan rauhassa joka paikassa ja miehet osoittaa kiinnostuksensa nuoremmille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei milloinkaan jos olet kaunis.
En mielestäni ole mitenkään erityisen kaunis, nätti ja naisellinen kyllä, mutta esim. ihan ikäiseni näköinen, kukaan ei nuoremmaksi luule.
Täällä vaan aina sanotaan, että ei miehiä kiinnosta kukaan yli 40 v. nainen enää, että turha esim. haaveilla parisuhteesta.
Tuossa yhdessä eroa pohtivan ketjussakin hänelle kommentoitu moneen otteeseen siihen tyyliin, että turha kuvitella uutta miestä löytyvän. Sillä aloin ihmetellä.
-Aloittaja
No mieti esim että nyt sinulla on 1 mies joka uskoo haluavansa suhteen kanssasi ja pari jotka haluavat hetken hupia. 20 v sitten lukemat molempiin olivat monikymmenkertaiset.
Olen eri (en siis ap) , mutta 20 vuotta sitten omassa ikäluokassa oli varmaan 70% sinkkuja, kun taas nykyisin sinkkuja on ehkä 30%.
Olen itse 45, enkä kyllä ole huomannut, että seuran löytäminen olisi mitenkään vaikeutunut. Jatkossa en tiedä, pystynkö havainnoimaan kehitystä, koska aloin n. vuosi sitten seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet katsoo pitkään silmiin esim. kaupassa. Myös nuoret n. 30 vuotiaat.
Mistä tiedät tuon? Ai niin kun sinäkin katsot heitä silmiin. Minä en ole ikinä, en nuorena enkä nyt 45-vuotiaana katsellut tuntemattomia miehiä pitkään silmiin. Pääsääntöisesti en kiinnitä heihin edes mitään huomiota. Minun kaltaiseni eivät siis voi huomata, katseleeko joku vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mielestäni ole mitenkään erityisen kaunis, nätti ja naisellinen kyllä, mutta esim. ihan ikäiseni näköinen, kukaan ei nuoremmaksi luule.
Täällä vaan aina sanotaan, että ei miehiä kiinnosta kukaan yli 40 v. nainen enää, että turha esim. haaveilla parisuhteesta.
Tuossa yhdessä eroa pohtivan ketjussakin hänelle kommentoitu moneen otteeseen siihen tyyliin, että turha kuvitella uutta miestä löytyvän. Sillä aloin ihmetellä.
-Aloittaja
Siinähän se on että et ole kiinnostunut miehistä jotka ovat kiinnostuneita sinusta. Jos tuo 10 vuotta nuorempi mies olisi ollut mieleesi niin olisit häneen kanssaan etkä täällä kehumassa sillä. Miehet joita haluat haluavat nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Aloittaja
Aika moni yli 40-v nainen kuitenkin alkaa seurustella, ja valtaosa heistä ihan samaan ikäluokkaan kuuluvan miehen kanssa.
Oletteko te naiset riippuvaisia meidän miesten huomiosta kun joka päivä näitä samanlaisia aloituksia?
Vierailija kirjoitti:
No katsoo pitkään, tai monta kertaa (kyllä mä katselen ihmisiä) ja jotkut hymyilee.
Ja siitä huomaa varmasti, kun joku tulee esim. aloittamaan keskustelua baarissa tai viihteellä ja kysyy sitten parisuhdestatusta joko kautta rantain tai suoraan, ja pyytää puhelinnumeroa.
Myös ruokakaupassa on kerran tultu juttusille ja urkittu nimi ja perästä tuli viesti, lähdenkö kahville.
Kerran virolainen raksamiesporukka alkoi seurata ruokakaupassa ja vilkuttelivat hyllyn toiselta puolelta ja huutelivat "hei" ja iskivät silmää. Se oli kyllä jo vähän ahdistavaakin.
Kadulla myös on pysäytetty, jääty juttelemaan ja pyydetty numeroa. Ja oli ihan suomalainen mies kyseessä...
-aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katsoo pitkään, tai monta kertaa (kyllä mä katselen ihmisiä) ja jotkut hymyilee.
Ja siitä huomaa varmasti, kun joku tulee esim. aloittamaan keskustelua baarissa tai viihteellä ja kysyy sitten parisuhdestatusta joko kautta rantain tai suoraan, ja pyytää puhelinnumeroa.
Myös ruokakaupassa on kerran tultu juttusille ja urkittu nimi ja perästä tuli viesti, lähdenkö kahville.
Kerran virolainen raksamiesporukka alkoi seurata ruokakaupassa ja vilkuttelivat hyllyn toiselta puolelta ja huutelivat "hei" ja iskivät silmää. Se oli kyllä jo vähän ahdistavaakin.
Kadulla myös on pysäytetty, jääty juttelemaan ja pyydetty numeroa. Ja oli ihan suomalainen mies kyseessä...
-aloittaja
Okei, itse en koskaan juuri katso ihmisiä silmiin. Hauskaa
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te naiset riippuvaisia meidän miesten huomiosta kun joka päivä näitä samanlaisia aloituksia?
Me ollaan epävarmoja kun me aletaan nähdä iän vaikutukset itsessämme. Sitten me haetaan sitä validointia että ollaan edelleen haluttavia ja hyviä kaikesta mahdollisesta. Meillä on tosi huono itsetunto.
Olen nuorempi nainen mutta en halua huomiota ja pukeudun siksi todella ylisuuriin collegeihin. Huomio on ahdistavaa ja alan hikoilla ihan äärettömästi jos huomaan että joku kiinnittää muhun huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Aloittaja
Löytyy niitä seksiin, mutta ei niin helposti parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Aloittaja
Siinähän se on että et ole kiinnostunut miehistä jotka ovat kiinnostuneita sinusta. Jos tuo 10 vuotta nuorempi mies olisi ollut mieleesi niin olisit häneen kanssaan etkä täällä kehumassa sillä. Miehet joita haluat haluavat nuorempia naisia.
Olen eri, mutta kaipa miehillä muitakin kriteereitä on kuin että naisen pitää olla nuorempi - eli pakit voivat tulla muustakin syystä, tai toisaalta kaikki nuoremmatkaan eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kiinnostuksen paljoudesta kitisevä nainen pitäisi laittaa yhdeksi ihmisiäksi elämään miehen elämä niin olisi sen jälkeen aikavitunhiljaa ja tyytyväinen elämäänsä.
En minä valita, hiveleehän tämä, en kiellä. Mutta pointtini aloitukseen oli se, että ihmettelin kun täällä aina sanotaan että 40 v. nainen on näkymätön ja kukaan mies ei enää huoli, korkeintaan säälistä p*nee.
-aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Ovat. Instagram on tehty sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-aloittaja
Miksi jäät kiltisti juttelemaan ja kerrot jopa sukunimesi? Ei sinulta voi nimeä urkkia ilman, että itse kerrot sen. Ja tuon raksamiesten toiminnan luokittelisin jo melkeinpä häirinnäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kiinnostuksen paljoudesta kitisevä nainen pitäisi laittaa yhdeksi ihmisiäksi elämään miehen elämä niin olisi sen jälkeen aikavitunhiljaa ja tyytyväinen elämäänsä.
En minä valita, hiveleehän tämä, en kiellä. Mutta pointtini aloitukseen oli se, että ihmettelin kun täällä aina sanotaan että 40 v. nainen on näkymätön ja kukaan mies ei enää huoli, korkeintaan säälistä p*nee.
-aloittaja
Tietysti ne huolii, seksiin. Kai nyt kaikki naiset tän tietää, nuoret ja vanhat. Seksiä saa minkä ikäisenä tahansa. Parisuhteeseen pääsy onkin sit eri juttu. Siihen vaaditaan vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorempi nainen mutta en halua huomiota ja pukeudun siksi todella ylisuuriin collegeihin. Huomio on ahdistavaa ja alan hikoilla ihan äärettömästi jos huomaan että joku kiinnittää muhun huomion.
Mäkin olin tuollainen nuorena. Nykyään kaduttaa. Olisi pitänyt pitää näyttäviä tms vaatteita kun ne ei vielä näyttäneet makkarankuorilta. Ja tää huomiotta jääminen on tuhat kertaa ahdistavampaa kuin huomion saaminen. Koita siis käsitellä kompleksejasi jottet tuhlaa niihin nuoruuttasi, se menee äkkiä ohi.
Sunnuntaina klo 12:34 jos ei sada vettä.