Milloin muutun miehille näkymättömäksi? Nyt olen 42 v. ja olisi vientiä
Pelkästään tämän vuoden aikana yksi itseäni 10 v. nuorempi olisi halunnut kanssani suhteeseen, yksi ikäiseni mies halusi kevyttä sutinaa ja pommitti viestein pitkän aikaa (tuloksetta, ja joo tiedän että näitä sek sin vonkaajia on kyllä muillakin) ja sitten myös yksi kollega edellisestä työpaikasta on ihastunut minuun, oli kertonut yhteiselle kollegallemme. Ei tosin ole tehnyt asialle mitään, viime pikkujouluissa yritti lähestyä, mutta tein nätisti selväksi etten ole hänestä kiinnostunut.
Milloin se miesten kiinnostus loppuu? Te, jotka vielä tämän ikäisenä olette sitä kohdanneet, kertokaa kokemuksenne?
Kommentit (68)
Silloinkun löydät näkymättömyysviitan
No ei milloinkaan jos olet kaunis.
Ikä ei vaikuta. Olen 53v. ja en ole näkymätön.
Ei välttis milloinkaan. Itse oon 54 v ja edelleenn tulee viestejä nuorilta miehiltä.
Jaa-a, minä ainakin olen. 41 v. Ollut jo useamman vuoden. Pitäisi olla alun alkaenkin missitasoinen jotta näin ei kävisi.
että sellaiset fantasiat taas ap:lla.
Veeti hei, kaikki tajuaa ettei sulla ole kokemusta naisista tai miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Ikä ei vaikuta. Olen 53v. ja en ole näkymätön.
Sama. Enemmän nyt on vientiä kuin nuorena. Nuorena olin tavallinen nätti nainen. Nykyään olen keski-ikäinen, kaunis ja timmi nainen.
Vierailija kirjoitti:
En mielestäni ole mitenkään erityisen kaunis, nätti ja naisellinen kyllä, mutta esim. ihan ikäiseni näköinen, kukaan ei nuoremmaksi luule.
Täällä vaan aina sanotaan, että ei miehiä kiinnosta kukaan yli 40 v. nainen enää, että turha esim. haaveilla parisuhteesta.
Tuossa yhdessä eroa pohtivan ketjussakin hänelle kommentoitu moneen otteeseen siihen tyyliin, että turha kuvitella uutta miestä löytyvän. Sillä aloin ihmetellä.
-Aloittaja
Just täytin 50 ja todellakin on vientiä, yllättäen myös reippaasti nuorempien miesten taholta.
Mulla oli sama juttu 42v, se loppui 47v.
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Hyvä, että on vientiä. :)
Olinkohan 36-vuotias, kun vaikean eron jälkeen en enää kiinnittänyt miehiin mitään huomiota. Yllättävän moni heistä huomasi tilanteen.
Menopaussi lohikäärme on kohta ajankohtainen ja sinulla ei ole vakavaa parisuhdetta?
Anteeksi, mutta miten huomaa onko ihmisille näkymätön vai ei? tuijotatteko te ihmisiä silmiin esim katsooko ne pitkään kaupungilla?
Miksi miesten kiinnostus ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mielestäni ole mitenkään erityisen kaunis, nätti ja naisellinen kyllä, mutta esim. ihan ikäiseni näköinen, kukaan ei nuoremmaksi luule.
Täällä vaan aina sanotaan, että ei miehiä kiinnosta kukaan yli 40 v. nainen enää, että turha esim. haaveilla parisuhteesta.
Tuossa yhdessä eroa pohtivan ketjussakin hänelle kommentoitu moneen otteeseen siihen tyyliin, että turha kuvitella uutta miestä löytyvän. Sillä aloin ihmetellä.
-Aloittaja
No mieti esim että nyt sinulla on 1 mies joka uskoo haluavansa suhteen kanssasi ja pari jotka haluavat hetken hupia. 20 v sitten lukemat molempiin olivat monikymmenkertaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttis milloinkaan. Itse oon 54 v ja edelleenn tulee viestejä nuorilta miehiltä.
Siis tutuilta vai tuntemattomilta? Jos tuntemattomilta, niin mistä ovat saaneet numerosi?
Jokainen kiinnostuksen paljoudesta kitisevä nainen pitäisi laittaa yhdeksi ihmisiäksi elämään miehen elämä niin olisi sen jälkeen aikavitunhiljaa ja tyytyväinen elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miten huomaa onko ihmisille näkymätön vai ei? tuijotatteko te ihmisiä silmiin esim katsooko ne pitkään kaupungilla?
Miehet katsoo pitkään silmiin esim. kaupassa. Myös nuoret n. 30 vuotiaat.
Hoh hoijaa