Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin muutun miehille näkymättömäksi? Nyt olen 42 v. ja olisi vientiä

Vierailija
26.08.2023 |

Pelkästään tämän vuoden aikana yksi itseäni 10 v. nuorempi olisi halunnut kanssani suhteeseen, yksi ikäiseni mies halusi kevyttä sutinaa ja pommitti viestein pitkän aikaa (tuloksetta, ja joo tiedän että näitä sek sin vonkaajia on kyllä muillakin) ja sitten myös yksi kollega edellisestä työpaikasta on ihastunut minuun, oli kertonut yhteiselle kollegallemme. Ei tosin ole tehnyt asialle mitään, viime pikkujouluissa yritti lähestyä, mutta tein nätisti selväksi etten ole hänestä kiinnostunut.

Milloin se miesten kiinnostus loppuu? Te, jotka vielä tämän ikäisenä olette sitä kohdanneet, kertokaa kokemuksenne?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa iässä kauniit naiset saa kaikista eniten huomiota kun sitä tulee niin 20 vuotta nuoremmilta kuin 20 vuotta vanhemmilta?

Vierailija
62/68 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Onks sul tarpeita? Muita ku olla paskantärkee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryys tekee näkymättömäksi...

Vierailija
64/68 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttis milloinkaan. Itse oon 54 v ja edelleenn tulee viestejä nuorilta miehiltä.

Ai alaston suomesta 🙄

Vierailija
65/68 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, koska en ole koskaan saanut huomiota. Olen nyt 44-vuotta ja aivan yhtä "näkymätön" olin 24-vuotiaana. (Olen tavallisen näköinen ja normaalipainoinen.)     

Vierailija
66/68 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä ei vaikuta. Olen 53v. ja en ole näkymätön.

Oletko huomannut, että ihailevien miesten taso on laskenut? On kiimaisia nuoria miehiä, joille kelpaa ihan kuka tahansa.

Vierailija
67/68 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole mitään ihmeellistä. Minulla on aina ollut vientiä, mutta yli 40- vuotiaana eniten. Vähintään 10 vuotta nuoremmat olivat koko ajan kimpussa. Yksi vakavampi seurustelusuhdekin oli 17 vuotta nuoremman kanssa. Kyllä tuo hiipuu, kun ylität 50 vuotta.

Vierailija
68/68 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttis milloinkaan. Itse oon 54 v ja edelleenn tulee viestejä nuorilta miehiltä.

oletko liian helppo? Ei ne halua muuta kuin päästä tyhjentämään itsensä. Eivät kuitenkaan viitsi kanssasi julkisesti esiintyä tai esitellä sinua kavereilleen tai vanhemmilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä