Suutelin toista miestä, pitkä parisuhde
Ollaan oltu miehen kanssa pitkään parisuhteessa n oin 8vuotta. Vaikeita ajanjaksoja käyty läpi ennenkin mutta päällisin puolin meillä on sujunut hyvin. Nyt kuitenkin kävi niin, että erehdyin baari-illan jälkeen suutelemaan toista miestä. Mies tarjosi kyydin kotiani jonka jälkee jäimme hetkeksi ulos juttelemaan. Yhtäkkiä mies suuteli minua nopeasti muutaman kerran johon vastasin. Tuntui että jäädyin täysin tilanteessa koska en odottanut suudelmaa. Suudelmat oli nopeita ja lyhyitä. Lamaannuin täysin ja romahdin heti tämän jälkee. Nyt omatunto kolkuttaa ja tekisi mieli kertoa puolisolleni. Pidättekö tätä pettämisenä, antaisitteko anteeksi? Myönnän kyllä, että flirttailua oli jonkin verran mutta en muuten ajatellut ihmisestä mitään
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Ap siis flirttasi miehen kanssa, sekin on ihan ok.
Mutta kertoiko ap sille miehelle olevansa varattu? Jos ei, niin tämä on aika paha.
Ap lähti vieraan miehen matkaan baarista ja suudeltiin. Tästä on hyvin lyhyt matka seksiin. En pysty kuvittelemaan tilannetta jossa minä lähden vieraan naisen kanssa baarista ja me suudellaan. Minä näet kunnioitan sitä naista joka on kotona. Ap ei ymmärrä kunnioituksesta hönkäsenpöläystä.
Törmättiin sillain hassusti että minun käsi oli just siinä sen naisen rintojen kohdalla. Se nainen pelästyi niin penteleesti ja kaatui odottamattomasti mun etumukselle ja kun mulla sattoi olemaan juuri tahaton seisokki päällänsä. Nainen koitti nousta ja otti kollareiden resorista tukea ja mun housut putos.. no arvasihan sen, että naisella oli liukastumisesta aiheutuneesta hämmennyksestä, ja minäkin taisin tilanteessa horjahtaa. No se kalu meni sitten sen naisen suuhun, siis ihan hetkeksi vaan ja sitten minä jäädyin järkyttyneenä paikalleni. Kaikkea sitä sattuu kun vanhaksi elää. Pitääkö kertoa Marja-Liisalle?
"Vahinkoja sattuu"
"ihan selvästi oli vahinko, ei kannata kertoo"
"Marja-Liisa voi reagoida turhan voimakkaasti, olisin hiljaa"
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi, koska ketju on pelkkää paskaa.
Kaikki mistä et pysty puhumaan puolisollesi on pettämistä. Ihmiset eivät ymmärrä enää mitä parisuhde on. Nykyään se on enimmäkseen kulujen jakamista, eikä rakkautta ja rehellisyyttä.
Sinä se kyllä palstan kuspää olet, kun poistatat ketjuja, joissa ihmiset ovat kanssasi eri mieltä!!!! Nykyään joka toinen ihan asiallinen ketju poistuu kun käy kahvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kertoiko ap sille miehelle olevansa varattu? Jos ei, niin tämä on aika paha.
Ap lähti vieraan miehen matkaan baarista ja suudeltiin. Tästä on hyvin lyhyt matka seksiin. En pysty kuvittelemaan tilannetta jossa minä lähden vieraan naisen kanssa baarista ja me suudellaan. Minä näet kunnioitan sitä naista joka on kotona. Ap ei ymmärrä kunnioituksesta hönkäsenpöläystä.
Minä olen sinkku, mutta minulla on erittäin pitkä matka jostain pususta seksiin. Voin kyllä kotiovella suudella mukavaa miestä, johon tunnen vetoa, etenkin, jos hän on antanut minulle kohteliaasti kyydin, mutta turha sen miehen on kuvitella, että se on lupaus seksistä.
Olenkin suudellut todella monia miehiä, joiden kanssa en seksiä ole harrastanut, nuorena etenkin.
Kummaa logiikkaa.
Kenenkähän alapäätä tää suutelijamies muina aikoina nuolee. Suuseksin yleistyminen vähentää innostustani tuntemattomien suuteluun, koska bakteerifloora elää omaa elämäänsä sekä vaginassa että suussa, ja bakteerit sekoittuu. Yäk.
Olen sen luontoinen, että kuolisin surusta, koska olisin loukannut syvästi omaa puolisoani.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette kerro, niin mitä eroa sillä on harrastaako seksiä vai suutelee, mikäli mies ei kuitenkaan saa tietää? Selvennykseksi, että nyt ei keskitytä teidän epärehellisten tunteisiin.
Seksiä ei voi harrastaa vahingossa. Tässä tapauksessa mies suuteli ap:ta ja ap jäätyi. Ap ei ollut aloitteellinen tai aktiivinen. Jos mies olisi ujuttanut peniksensä ap:n sisään ja ap olisi jäätynyt tilanteessa, kyseessä olisi raiskaus. Onko raiskatuksi tuleminen pettämistä? Minusta ei.
Eli minusta tässä oleellista on se, että ap ei ollut aloitteellinen eikä vienyt tilannetta eteenpäin. Hän tuli suudelluksi. Jos hän olisi suudellut eli ollut tilanteessa aktiivinen, asia olisi eri, mutta ei silloinkaan verrattavissa seksiin, koska seksissä on kyse myös kumppanin seksuaaliterveydestä yms. Siitä pitää aina kertoa.
Loppuun vielä mainitsen, että minustakin ap on käyttäytynyt tyhmästi lähtemällä vieraan miehen mukaan ja todennäköisesti rohkaisemalla miestä liikaa illan aikana. Hän olisi voinut tulla raiskatuksi. Pettänyt hän ei kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette kerro, niin mitä eroa sillä on harrastaako seksiä vai suutelee, mikäli mies ei kuitenkaan saa tietää? Selvennykseksi, että nyt ei keskitytä teidän epärehellisten tunteisiin.
Seksiä ei voi harrastaa vahingossa. Tässä tapauksessa mies suuteli ap:ta ja ap jäätyi. Ap ei ollut aloitteellinen tai aktiivinen. Jos mies olisi ujuttanut peniksensä ap:n sisään ja ap olisi jäätynyt tilanteessa, kyseessä olisi raiskaus. Onko raiskatuksi tuleminen pettämistä? Minusta ei.
Eli minusta tässä oleellista on se, että ap ei ollut aloitteellinen eikä vienyt tilannetta eteenpäin. Hän tuli suudelluksi. Jos hän olisi suudellut eli ollut tilanteessa aktiivinen, asia olisi eri, mutta ei silloinkaan verrattavissa seksiin, koska seksissä on kyse myös kumppanin seksuaaliterveydestä yms. Siitä pitää aina kertoa.
Loppuun vielä mainitsen, että minustakin ap on käyttäytynyt tyhmästi lähtemällä vieraan miehen mukaan ja todennäköisesti rohkaisemalla miestä liikaa illan aikana. Hän olisi voinut tulla raiskatuksi. Pettänyt hän ei kuitenkaan ole.
AP oli kuitenkin flirtannut miehen kanssa ja suostunut autokyytiin.
JOS hän ei ole kertonut tälle miehelle olevansa varattu, on hän tavallaan pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi, koska ketju on pelkkää paskaa.
Kaikki mistä et pysty puhumaan puolisollesi on pettämistä. Ihmiset eivät ymmärrä enää mitä parisuhde on. Nykyään se on enimmäkseen kulujen jakamista, eikä rakkautta ja rehellisyyttä.
Tätä kannattaa jokaisen miettiä. Niin totta joka sana.
Eikö koko ketju olekaan pelkkää paskaa?
Rehellisyys ei tässä tapauksessa mitään peri joten kärsi vaan itseksesi omantunnontuskat äläkä kerro kenellekään.
No tällaisia nämä nykyajan suhteet ovat. Puolisot käyvät yksin baareissa, risteilyillä,matkoilla, mitä muuta sellaiselta suhteelta voi odottaa, kuin jatkuvaa pettämistä.
Uskollisuus näyttää jääneen "muodista". Olet todella vanhanaikainen luuseri, jos et tällaista harrasta.
Nainen 49
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, onko muiden kanssa flirttailukin nykyään ok parisuhteessa?
Käännä roolit toisinpäin ja kuvittele miehesi samaan tilanteeseen jonkun naisen kanssa. Jos voisit antaa hänelle anteeksi, voit antaa itsellesikin. Aika simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP oli kuitenkin flirtannut miehen kanssa ja suostunut autokyytiin.
JOS hän ei ole kertonut tälle miehelle olevansa varattu, on hän tavallaan pettänyt.
Flirttailu on ok. Vieraan miehen autoon nouseminen on typerää raiskauksen mahdollisuuden takia, mutta ei pettämistä.
Oman siviilisäätynsä tiedottaminen ihmisille on irrelevanttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, onko muiden kanssa flirttailukin nykyään ok parisuhteessa?
No ainakin meidän parisuhteessa on. Jokainen pari voi toki sopia omat sääntönsä.
Ei se paha ole, jos kieli ei ollu mukana
Vierailija kirjoitti:
Onpas palstalla paljon pettäjiä jotka vain kehoittavat salaaman asian.
Pettäjiä? Nimittelet siellä ihan pokkana vaan? Kertoo oleellisen. Kehotan jatkossa asiallisuuteen!
Mitä luulet, kun ap kertoo asiasta,, uskooko miehensä, ettei mitään muuta tapahtunut ;D ? Täysin turhaa rehellisen alkaa "tunnustaa", kun siitä nousee iso haloo kuitenkin, vaikka todellisuus on täysin toinen. Tuntematon kaveri, jota ei koskaan enää tapaa. Omatunto naputtaa aikansa ja se on sitten siinä.
Nykyään halataan ja annetaan poskisuudelmiakin ihan yleisesti, tuossa ei nyt todellakaan mitään pettämistä ole tapahtunut. Koskettelu ja pitempiaikainen intiimiys olisi jo ollut huomattavasti pahempi juttu. Akti sitten se varsinainen pettäminen.
Psyykkinen pettäminen on täysin rinnastettavissa fyysiseen.
Kyllä mä ainakin haluaisin kuulla , jos vaimolleni olisi käynyt tuolla tavalla.
M 40
Vierailija kirjoitti:
Ei toi ollut pettämistä koska toinen yllättäen antoi nopean suukon.
Joopajoo.. Ihan yllätyksenä varmaan tuli ja ilman minkäänlaista flirttiä tai läheistä kanssakäymistä. Varmasti päätyi myös tämän miehen kyytiin ihan vahingossa ja yllättäen.
Ovatko naiset tosiaan tuollaisia tahdottomia ajopuita, joille kaikki asiat vain tapahtuvat vahingossa ja yllätyksenä?