Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutelin toista miestä, pitkä parisuhde

Vierailija
26.08.2023 |

Ollaan oltu miehen kanssa pitkään parisuhteessa n oin 8vuotta. Vaikeita ajanjaksoja käyty läpi ennenkin mutta päällisin puolin meillä on sujunut hyvin. Nyt kuitenkin kävi niin, että erehdyin baari-illan jälkeen suutelemaan toista miestä. Mies tarjosi kyydin kotiani jonka jälkee jäimme hetkeksi ulos juttelemaan. Yhtäkkiä mies suuteli minua nopeasti muutaman kerran johon vastasin. Tuntui että jäädyin täysin tilanteessa koska en odottanut suudelmaa. Suudelmat oli nopeita ja lyhyitä. Lamaannuin täysin ja romahdin heti tämän jälkee. Nyt omatunto kolkuttaa ja tekisi mieli kertoa puolisolleni. Pidättekö tätä pettämisenä, antaisitteko anteeksi? Myönnän kyllä, että flirttailua oli jonkin verran mutta en muuten ajatellut ihmisestä mitään

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin on oltava huonon omantunnon raja, sillä aivan virheettömästi ei voi toimia kukaan. Jos lillukan varsissa kompuroimisesta tehdään elämän kysymys, on odotettavissa tuskien taival. Mitään merkittävää ei ole tapahtunut.

Ihmisyyteen kuuluu niin voimakas mustasukkaisuus, ettei ole mahdollista kertoa vähäisestä ylilyönnistä siten, että toinen todella ymmärtäisi, kuinka vähäinen se on. JOKAINEN rehellisyyden nimissä tapahtuva kerronta paisuu muodottomaksi. Älä kiusaa puolisoasi, mutta parempi, jos et itseäsikään.

Vierailija
62/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi liukastut hame korvissa saman miehen penikseen? Ja mammat komppaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastuiko pikkarit?

Jos kyllä, niin halusit enemmän ja olet askeleen lähempänä pettämistä.

Jos ei, niin voit ohittaa koko asian olankohautuksella, pari viatonta pusua, mitäs tuosta.

Vierailija
64/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lähdit sitten viereen miehen kyytiin baarista? Ja nyt vouhkaat yhdestä pususta?

Vierailija
65/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vähän vastaavassa tilanteessa, parisuhde 15 vuotta mieheni kanssa. Olin mieheni kanssa keikkaa katsomassa, keikan jälkeen jäätiin ulos hengailemaan, mies poistui hetkeksi paikalta. Yksi muusikoista lähestyi minua, juteltiin hetki, minkä jälkeen hän suuteli minua useaan kertaan ja vastasin suudelmiin. Muusikko pyysi mukaansa, en lähtenyt, hän poistui ja mieskin palasi paikalle. En ole kertonut miehelle tapahtuneesta, enkä aio kertoa. Pieni kriisihän siitä itselle tuli ehkä puoleksi vuodeksi, kun en ole pitänyt itseäni kykenevänä tällaiseen petokseen. Tämä tapahtuma herätti minut miettimään, mitä haluan elämältä ja parisuhteelta. Kriisini johti siihen, että oma asenteeni parisuhteeseeni parani ja suhteemme syventyi entisestään ja on jatkanut aina vain parempana.

Vierailija
66/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas palstalla paljon pettäjiä jotka vain kehoittavat salaaman asian.

Samaa kattelin ja näköjään suudelmatkin muuttuu pusuiksi :D 

Vierailija
67/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän se ois. Missä rehellisyys?

No minä en ainakaan haluaisi kuulla tuommoisesta suudelta vaan. Kyllä puoliso saisi pitää tuon omana tietonaan. 

Vierailija
68/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse eroaisin heti jos selviäisi, että puoliso pimittää tämmöisen asian.

Tarkoittaisi ettei suhteessa ole luottamusta eikä avauduta toisilleen. Mikä parisuhde se sellainen on? Itse haluan kumppanin jolle voin puhua kaikesta. Surullista ettei ihmiset ymmärrä mitä rakkaus on, ollaan yhdessä vain rahan vuoksi.

Parisuhteita on monenlaisia.  Ei kaikilla ehdoton fyysinen uskollisuus ole mikään parisuhteen mitta!

Vierailija
69/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että lähdit sitten viereen miehen kyytiin baarista? Ja nyt vouhkaat yhdestä pususta?

Ap tosiaan saisi olla kiitollinen siitä, että noin vähällä selvisi. Joillekin on käynyt tosi huonosti, kun on vieraan miehen mukaan lähdetty.

Jos ei oma äiti varoittanut, niin minä varoitan nyt: Ota opiksesi ja tilaa taksi seuraavalla kerralla, jos et ymmärrä tutussa ja turvallisessa seurassa liikkua.

Vierailija
70/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen sitä mieltä, että älä ihan kamalan huono omatuntoa pode. Jos haluat kertoa, kerro, mutta itse pitäisin omana tietonani. Tässä on nyt hyvä käännekohta miettiä, että mitä haluat parisuhteelta ja elämältä. Jatkuva flirttailu toisten kanssa on aika harmaata aluetta eikä se ainakaan parisuhteelle hyvää tee. Haluatko jatkaa noin, panostaa parisuhteeseesi ja lopettaa flirttailun vai haluatko erota ja jatkaa flirttailua? Siinä kai vaihtoehdot.

Vierailija
71/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että vietit baari-iltaa muiden miesten kanssa on kuvaavaa. Älä huoli, seuraava kerta on jo paljon helpompi ja muutama vastaava reissu niin palaat kotiin aamulla "nukuttua kaverillasi".

Vierailija
72/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaussyyte tulille.

Vierailija
73/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en ainakaan haluaisi kuulla tuommoisesta suudelta vaan. Kyllä puoliso saisi pitää tuon omana tietonaan. 

Pää pensaaseen on monen valinta. "Kulta olenko minä lihonut?" Suomeksi: laita kulta sinäkin pää pensaaseen että minä voin mässyttää.

Vierailija
74/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pää pensaaseen on monen valinta. "Kulta olenko minä lihonut?" Suomeksi: laita kulta sinäkin pää pensaaseen että minä voin mässyttää.

Pää on viisainta tosiaan työntää pensaaseen siinä tapauksessa, ettei mistään merkittävästä ole kyse.  Säästää itseä ja toista.

Vierailija
75/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pää on viisainta tosiaan työntää pensaaseen siinä tapauksessa, ettei mistään merkittävästä ole kyse.  Säästää itseä ja toista.

Se mikä on merkittävää on sen toisen päätös! Mikä silloin kuvittelee olevansa kun lähtee baarista vieraan mukaan ja suutelee tätä, esittää uhri, ei kerro kumppanille, vaan naamio tämänkin ajattelevaisuudeksi ja rakkaudeksi. Herätkää nyt jo! Teistä ei ole päättämään toisen puolesta mikä on merkityksellistä ja mikä ei!! V!*!* Narsistit!

Vierailija
76/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tärkeää puhdistaa omatunto kertomalla. Muuten kolkuttelee eikä rauhaa saa. Suhde pitäisi perustua luottamukseen eikä silloin voi mennä muita suutelemaan. Voi erokin tulla tämän takia.

Ei ole oikein puhdistaa omatuntoaan kaatamalla kaikkea kuraa toisen niskaan. Tekojensa seuraukset on kestettävä ja tämän teon seuraus on kolkuttava omatunto.

Mielestäni sen seurauksen ei tarvitse olla enempää, koska tuo oli ap:n puolelta vahinko, ap ei varsinaisesti pettänyt eikä ap viestittele tai pidä muuten yhteyttä mieheen. Kertomalla ap:n mies voisi kuvitella, että kyse olisi paljon suuremmasta asiasta kuin oikeasti on,

Vierailija
77/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tärkeää puhdistaa omatunto kertomalla. Muuten kolkuttelee eikä rauhaa saa. Suhde pitäisi perustua luottamukseen eikä silloin voi mennä muita suutelemaan. Voi erokin tulla tämän takia.

Ei ole oikein puhdistaa omatuntoaan kaatamalla kaikkea kuraa toisen niskaan. Tekojensa seuraukset on kestettävä ja tämän teon seuraus on kolkuttava omatunto.

Mielestäni sen seurauksen ei tarvitse olla enempää, koska tuo oli ap:n puolelta vahinko, ap ei varsinaisesti pettänyt eikä ap viestittele tai pidä muuten yhteyttä mieheen. Kertomalla ap:n mies voisi kuvitella, että kyse olisi paljon suuremmasta asiasta kuin oikeasti on,

Mikäs sinä olet? Sinä katsot oikeudeksi tulkita tuon vahingoksi, mutta et suo sitä miehelle. Jep jep

Vierailija
78/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette kerro, niin mitä eroa sillä on harrastaako seksiä vai suutelee, mikäli mies ei kuitenkaan saa tietää? Selvennykseksi, että nyt ei keskitytä teidän epärehellisten tunteisiin.

Vierailija
79/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka voi muka naama peruslukemilla väittää ettei kunnon kielarit lisää aivan stnanmoista panetusta? Häh.

Ei tässä nyt taidettu puhua kunnon kielareista.

Ja toisekseen, ei kai se väärin ole jos alkaa panettaa vieraan ihmisen seurassa. Se miten toimii sen jälkeen on ratkaisevaa.

Vierailija
80/124 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään, että aiheen aloittaja saattaa itsensä tilanteeseen, että menee vieraan miehen kanssa Taxiin ja sen lisäksi suutelee. Toisin sanoen et arvosta ja kunnioita kumppanisia lainkaan.

Hyi *elvetti. Luottamus on menetetty.

Välitön ero jos kumppanini tekisi vastaavaa,