Suutelin toista miestä, pitkä parisuhde
Ollaan oltu miehen kanssa pitkään parisuhteessa n oin 8vuotta. Vaikeita ajanjaksoja käyty läpi ennenkin mutta päällisin puolin meillä on sujunut hyvin. Nyt kuitenkin kävi niin, että erehdyin baari-illan jälkeen suutelemaan toista miestä. Mies tarjosi kyydin kotiani jonka jälkee jäimme hetkeksi ulos juttelemaan. Yhtäkkiä mies suuteli minua nopeasti muutaman kerran johon vastasin. Tuntui että jäädyin täysin tilanteessa koska en odottanut suudelmaa. Suudelmat oli nopeita ja lyhyitä. Lamaannuin täysin ja romahdin heti tämän jälkee. Nyt omatunto kolkuttaa ja tekisi mieli kertoa puolisolleni. Pidättekö tätä pettämisenä, antaisitteko anteeksi? Myönnän kyllä, että flirttailua oli jonkin verran mutta en muuten ajatellut ihmisestä mitään
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti suuteleminen on jonkun mielestä iso juttu? Voin luvata, että vaikeaa tulee pitkässä parisuhteessa olemaan.
Mikä dramaattinen ero siinä mielestäsi on työntääkö toiseen kieltä vai kullia. Mikäli vaimo ottaa kieltä sisäänsä ventovieraalta niin miksei ottaisi muutakin.
Tietyssä mielessä suutelu on pahempaa, siinä on tunteita mukana.
Mies
Mielestäni kunnon kielisuutelu on osa esileikkiä ja monesti seuraa seksiä...
Mies ahdisteli seksuaalisesti sinua. Haasta mies oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas palstalla paljon pettäjiä jotka vain kehoittavat salaaman asian.
En haluaisi tietää, jos mieheni olisi suudellut toista naista vastaavassa tilanteessa. Enkä todellakaan itse kuormittaisi häntä kertomalla, jos minä olisin suudellut.
En voisi koskaan seurustella naisen kanssa jota parisuhde ei kiinnosta tuon vertaa.
Voi tuota nuoren ja kokemattoman ihmisen ehdottomuutta!
Tyypillinen nainen.
Aina käy niitä vahinkoja (joissa itse ollaan vain uhreja) ja sitten valehdellaan päälle.
Ihan naisten tapa toimia.
Vähän kuin nainen aina sanoo, ettei harrasta tuntemattomien miesten kikkeleiden silittelyä ja sitten onkin ollut 100 lyhyttä suhdetta jne. jossa rakennettiin niitä ihmissuhteita mutta mies olikin sika ja ne eivät kestäneet.
Tyhmä mies jos ylipäätään on luottanut sinuun missään vaiheessa.
Kuka voi muka naama peruslukemilla väittää ettei kunnon kielarit lisää aivan stnanmoista panetusta? Häh.
Vierailija kirjoitti:
Tapasit baarissa miehen, joka oli selvinpäin, koska tarjosi sinulle kyydin.
Just joo.
Kotiovella vielä antoi muutaman hätäsen pusun ja nyt on maailmankirjat sekasin.
Ei toi ollut pettämistä koska toinen yllättäen antoi nopean suukon.
Se on sinulle sitten moro ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei toi ollut pettämistä koska toinen yllättäen antoi nopean suukon.
Pettämiseksi se muuttuu jos et kerro.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nainen.
Aina käy niitä vahinkoja (joissa itse ollaan vain uhreja) ja sitten valehdellaan päälle.
Ihan naisten tapa toimia.
Vähän kuin nainen aina sanoo, ettei harrasta tuntemattomien miesten kikkeleiden silittelyä ja sitten onkin ollut 100 lyhyttä suhdetta jne. jossa rakennettiin niitä ihmissuhteita mutta mies olikin sika ja ne eivät kestäneet.
Tyhmä mies jos ylipäätään on luottanut sinuun missään vaiheessa.
Tämä.
Sellaisia naisspleinauksia taas. Miehenne saa imutella vieraita naisia? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas palstalla paljon pettäjiä jotka vain kehoittavat salaaman asian.
En haluaisi tietää, jos mieheni olisi suudellut toista naista vastaavassa tilanteessa. Enkä todellakaan itse kuormittaisi häntä kertomalla, jos minä olisin suudellut.
En voisi koskaan seurustella naisen kanssa jota parisuhde ei kiinnosta tuon vertaa.
Ole huoletta, ei varmasti ole sitä pelkoa että seurustelisit minkäänlaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Muista, että miehelläsi on nyt oikeus tehdä samaa.
Ei ole, koska se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa keskustella puolison kanssa ja pohtia miksi noin kävi. Selvästi kaipaat jotain, kun lähdit tuollaiseen mukaan.
Kestä paha omatuntosi ja unohda.
Keskustelusta seuraisi, että keskustelette siitä seuraavat 15 vuotta ja molemmilla on paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on täällä ihan aikuisia naisia, pitkissä parisuhteissa, ymmärrystä elämästä. Kun on ollut vuosia, jopa vuosikymmeniä yhdessä, niin siinä ei muutama pikainen pusu enää suhdetta heilauta suuntaan eikä toiseen. En haluaisi tietää, jos mieheni olisi jonkun baari-illan päätteeksi pussannut toista naista, enkä todellakaan kertoisi hänelle jos itse olisin. Seksi on hieman eri asia, mutta vaikea kuvitella, että hän eksyisi väärään sänkyyn, kun hänen mielestään seksi kuuluu vain parisuhteeseen eikä hän seurustelumme alussa halunnut minunkaan kanssani seksiä ennen kuin olimme olleet yhdessä useamman viikon ajan. Mutta en haluaisi kyllä tietää yksittäisestä yhden yön jutustakaan ellei se mitään muuta kautta koskaan tulisi tietooni.
"Lamaannuin täysin ja romahdin heti tämän jälkee."
On teidän elämät aikamoista vuoristorataa ja tunteiden hirmumyrskyä...
Pahin skenaario on, että ap sai jonkin yläpään taudin.
Herpeksen tai jotain muuta kuplivaa.
Voisiko ap kasvaa ensin ja alkaa sitten vasta siihen parisuhteeseen. Suudelma ei ole ratkaiseva vaan täysi kykenämättömyys ottaa vastuuta omista teoista! Minkä helkkarin takia esität uhria? Vinkki kaikille: kun joku on uhri, sen saa myös kyseenalaistaa ja nykypäivänä se pitää kyseenalaistaa, vain niin oikeat uhrit saavat sen empatian joka heille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on täällä ihan aikuisia naisia, pitkissä parisuhteissa, ymmärrystä elämästä. Kun on ollut vuosia, jopa vuosikymmeniä yhdessä, niin siinä ei muutama pikainen pusu enää suhdetta heilauta suuntaan eikä toiseen. En haluaisi tietää, jos mieheni olisi jonkun baari-illan päätteeksi pussannut toista naista, enkä todellakaan kertoisi hänelle jos itse olisin. Seksi on hieman eri asia, mutta vaikea kuvitella, että hän eksyisi väärään sänkyyn, kun hänen mielestään seksi kuuluu vain parisuhteeseen eikä hän seurustelumme alussa halunnut minunkaan kanssani seksiä ennen kuin olimme olleet yhdessä useamman viikon ajan. Mutta en haluaisi kyllä tietää yksittäisestä yhden yön jutustakaan ellei se mitään muuta kautta koskaan tulisi tietooni.
Jos kuitenkin saat tietää ja miehesi selitys on että oli vähän flirttiä ja hän ihan jäätyi, hän oli tässä se uhri, niin ymmärtäisitkö sinä?
Ja jotain kertomisen arvoista miehellekkin.