Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Käärijäfanejakin ilmoittautunut menemään vain, jotta näkevät vilauksen Käärijästä. Sori oikeille Joost faneille.
Hauska huomata, että trafikin julkaisun jälkeen K:n uusimpien postausten kommenteissa on enemmän miehiäkin kommentoimassa, eikä aina ne pelkät samat vanhat naispuolisten fanitilit kuin jokaisessa muussakin postauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Käärijäfanejakin ilmoittautunut menemään vain, jotta näkevät vilauksen Käärijästä. Sori oikeille Joost faneille.
Ja sitten siellä on varmaa niitäkin, jotka ovat vain jonkun Joost-fanin +1. Että enpä nyt tiedä, onko sillä väliä, mikä motivaatio ihmisillä on sinne keikalle mennä. Saman hinnan ovat maksaneet, joten ihan kelpo yleisöä siinä mielessä. Ei kai täällä voida järjestellä faneja johonkin ranking-listaan, että ykköseen kuuluvat ne, jotka fanittavat päivittäin ja uhraavat kaikki rahansa Joostin keikkoihin ja näillä on sitten etulyöntiasema kakkosryhmään, joka fanittaa vain satunnaisesti. Kolmosryhmällä ei sitten ole mitään asiaa keikoille, kun he tietävät vain sen Europapan ja ehkä Trafikin.
Sori mulla on korkeat odotukset kunnon reivibileistä. Se ei välttämättä toteudu jos isoa osaa ei ole edes kiinnostanut biiseihin tutustua. Joost on paljon muutakin kuin Europapa ja Trafik. Hmm no ehkäpä se Suomi ei ole muutenkaan reivikansaa..
Vierailija kirjoitti:
Sori mulla on korkeat odotukset kunnon reivibileistä. Se ei välttämättä toteudu jos isoa osaa ei ole edes kiinnostanut biiseihin tutustua. Joost on paljon muutakin kuin Europapa ja Trafik. Hmm no ehkäpä se Suomi ei ole muutenkaan reivikansaa..
No mä ainakin ostin just siksi permannolle lipun et pääsen kunnolla bilettään. Ei Joostin musiikkia pysty kuuntelemaan perse penkissä kiinni
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustuu oletus, että isoa osaa ei ole kiinnostanut tutustua biiseihin? Itse ajattelisin ainakin, että jollei aikaisemmin ole Joostia tiennyt, niin aika moni on kevään jälkeen tutustunut Joostin musiikkiin, myös täällä Suomessa samoin kuin muuallakin Euroopassa. Hänen keikathan on myynyt loppuun nopeasti useassa maassa.
Puhuin niistä jotka menee pelkästään Käärijän näkemisen toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä uskon, että ihan hyvät bileet tulee olemaan! :)
Ostin liput ja olen kuunnellut Joostin biisejä laajemminkin. Ainahan suosituilla viisuartisteilla keikkayleisö ainakin hetkellisesti hiukan muuttuu viisujen jälkeen, joten tietysti myös Joostilla. Eiköhän se hänelläkin ole tiedossa ja tuskin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Hauska huomata, että trafikin julkaisun jälkeen K:n uusimpien postausten kommenteissa on enemmän miehiäkin kommentoimassa, eikä aina ne pelkät samat vanhat naispuolisten fanitilit kuin jokaisessa muussakin postauksessa.
Minusta tänä vuonna on Kärpyn keikoilla ja näillä tämän kesän festareillakin ollut paljon enemmän miespuolisia yleisössä verrattuna viime vuoteen. Naisfaneja mitenkään vähättelemättä, toki heitäkin on runsaasti! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tänä vuonna on Kärpyn keikoilla ja näillä tämän kesän festareillakin ollut paljon enemmän miespuolisia yleisössä verrattuna viime vuoteen. Naisfaneja mitenkään vähättelemättä, toki heitäkin on runsaasti! :)
Ainakin SuomiPopin Jyväskylän kuvissa oli miehiä runsaasti. Hauskasti myös näkyi että useampi oli ottanut paidan pois ja hyppivät siellä paitoja heiluttaen. 😃
Kärtsä saanut yli 265 t kuuntelijaa sitten viime perjantain. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Puhuin niistä jotka menee pelkästään Käärijän näkemisen toivossa.
Eiköhän Kärtsällä ole keikkoja Suomessa ihan riittävästi, jottei hänen näkemistään varten tarvii Joost-lippuja ostaa. Toki lippujen ostajissa voi olla niitä, jotka toivoo näkevänsä yhteisesityksen Trafikista ja mitäs pahaa siinä on.
En nyt muutenkaan ole ikinä ymmärtänyt tätä "alkuperäisten" fanien gatekeeping-meininkiä. Keikat on just hyvä keino laajentaa fanikuntaa ja tutustuttaa porukkaa muuhunkin tuotantoon kuin niihin tunnettuihin hittibiiseihin. Samalla lailla K on kovan keikkailun ohessa kerännyt kuuntelijoita myös vanhemmalle tuotannolleen. Ei ne reivit siitä ole kiinni onko siellä uusia tai vanhoja faneja, vaan siitä miten esiintyjä saa porukan mukaansa. Jos nyt miettii vaikka sitä Kärtsän Lontoon jättikeikkaa niin takuulla aika monet ei tienneet muuta kuin CCC:n ja silti bailasivat ihan täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkattia! 😱 Just sain kuulla et keikka edes on, ja loppuunmyyty jo? Nyt tarvitaan kyllä upgrade tai lisäkeikka! Tai kaipa siihen saatetaan vapauttaa lisää lippuja myyntiin myöhemmin?
En juuri koskaan käy edes missään keikoilla, saati että viitsisin lähteä mihinkään pidemmälle kotikulmilta keikan takia, mutta nyt ihan tosissani jo olisin mennyt!
Lippussa näkyy nyt myös lisäkeikka torstaille 20.2.
Täältä liput Joostin lisäkeikalle.
https://www.lippu.fi/en/event/joost-helsingin-kulttuuritalo-18928655/
1 719 436 striimiä näkyy nyt Trafikilla spotifyssa, tätä tahtia vois hyvin olla 2 miljoonaa täynnä kun huomenna illalla päivittyy tän vuorokauden striimit mukaan.
Spotify taas kenkkuilee. Joostin profiilissa Trafikilla näkyy 1,719 436 striimiä, mutta Kärtsän profiilissa tai biisin kohdalla ei vielä ole luku päivittynyt eilisestä (mulla ainakaan).
Mutta luvut !!!!
Vierailija kirjoitti:
Spotify taas kenkkuilee. Joostin profiilissa Trafikilla näkyy 1,719 436 striimiä, mutta Kärtsän profiilissa tai biisin kohdalla ei vielä ole luku päivittynyt eilisestä (mulla ainakaan).
Mutta luvut !!!!
No nyt sit päivitty sittenkin. Ja näköjään joku muukin ehti tänne näitä lukuja tuulettamaan.😁
Mitä helkattia! 😱 Just sain kuulla et keikka edes on, ja loppuunmyyty jo? Nyt tarvitaan kyllä upgrade tai lisäkeikka! Tai kaipa siihen saatetaan vapauttaa lisää lippuja myyntiin myöhemmin?
En juuri koskaan käy edes missään keikoilla, saati että viitsisin lähteä mihinkään pidemmälle kotikulmilta keikan takia, mutta nyt ihan tosissani jo olisin mennyt!