Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
19141/20844 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän eurotourille on lisätty uus lisäkeikka Amsterdamiin! :D Trafikin tekosia selvästi. Aikaisempi Alankomaiden keikka myyty loppuun. Innostaa hollantilaisfanien puolesta! 

Nämä lisäkeikat Amsterdamiin ja Hollantiin lisättiin jo noin kuukausi sitten (Amsterdam myi loppuun aika aikaisin ja Lontoo on ollut last tickets jo kauan, mutta Kärtsä ei niitä itse ole mainostanut aiemmin. Tää Trafikin julkaisu + pian? julkaistava albumi on sijoitettu varmaan ihan strategisesti tähän kesään/kesän loppuun. Nää lisäkeikat ja paikkojen upgreidaukset kyllä vihjaa siihen, että luotetaan tähän biisiin ja albumiin ja uskotaan, että keikat myy hyvin. Varmaan paljon lisää promoa on tulossa myös.  

Vierailija
19142/20844 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolalaisten lisäksi nyt on näköjään myös italialaiset kovasti innostuneet painostamaan Kärppyä keikalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19143/20844 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpyllä nyt Spotifyssa 1.726.812 kuukausittaista kuuntelijaa ja Trafikilla 2.066.499 kuuntelukertaa.

Vierailija
19144/20844 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa miten Trafik taipuu suomalaisittain, trafikilla, trafikista... Kun tulee vaan mieleen Leijonakuninkaan Rafiki, enkä pääse enää eroon siitä mielleyhtymästä 🤭

Vierailija
19145/20844 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow! Eli trafik on pysynyt +300k päivittäisen striimin lukemissa :D 

Vierailija
19146/20844 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jäänyt BL:ää kohtaan vähän kivi kenkään, joten olin tyytyväinen kun huomasin, että BL:llä on vähemmän kuukausittaisia kuuntelijoita kuin K:lla :D Taitaa Joost olla se break out star vuoden viisuista. Jäin BL ja jopa Nemo vähän Joostin varjoon

Vierailija
19147/20844 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotifyssa on helppo tapa bongailla uutta kuunneltavaa kun katsoo artistisivulta fanien kuuntelulistaa, niistä on monesti samantyyppisiä helmiä löytynyt omille listoille. Mutta toi Käärijän fanien kuuntelulista on kyllä nolottava! 🤪 Jotain tubettajia lähinnä (ja umk23 artisteja). Taitaa korostua siinä Kärtsän nuoremman kuuntelijakunnan kuuntelutottumukset. 😁

Vierailija
19148/20844 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli jäänyt BL:ää kohtaan vähän kivi kenkään, joten olin tyytyväinen kun huomasin, että BL:llä on vähemmän kuukausittaisia kuuntelijoita kuin K:lla :D Taitaa Joost olla se break out star vuoden viisuista. Jäin BL ja jopa Nemo vähän Joostin varjoon

Meidän Kärtsä on kyllä hyvä haistamaan menestyjät, ihan oikean miehen leiriin löi lippunsa jo syksyllä. 

Vierailija
19149/20844 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

trafik mv ylittänyt jo 1M katselukerran 

Vierailija
19150/20844 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 vuorokaudessa! Niin hieno juttu!

Muistaako joku, mihin tahtiin icip-video keräsi katseluita? Kun sitä teasattiin paljon enemmän ennen, mutta toisaalta ite jotenkin tykänny tän Trafik:n promottomasta promostakin.

Vierailija
19151/20844 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, Joostin kaikki liput loppuunmyyty. Olisi kannattanut alunperinkin tosin ottaa isompi (ja parempi) keikkapaikka.

Joo, melkein se Böle olisi varmaan ollut parempi vaihtoehto 

Böle huono, permanto ehkä menee, mutta istumapaikoilta näki huonosti katsomo kaukana siellä pitäisi olla ne screenit

Vierailija
19152/20844 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku, mihin tahtiin icip-video keräsi katseluita? Kun sitä teasattiin paljon enemmän ennen, mutta toisaalta ite jotenkin tykänny tän Trafik:n promottomasta promostakin.

Olisiko ollut n. viikossa? Toisaalta, se oli K:n omalla kanavalla, missä tilaajia oli paljon vähemmän kuin Joostin kanavalla. Ja saihan Trafik muutenkin räjähtävämmän vastaanoton

Vierailija
19153/20844 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä siihen tuli n. 100 000 per päivä ensimmäisen viikon ajan, että olisko 5 päivässä ollut noin 500 - 600 k?

Vierailija
19154/20844 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös jokin tökkii vastaan ton BL:n kohdalla. En oikeen tarkalleen tiedä mikä, aluksi tykkäsin siitä kyllä, mutta viisuihin mennessä oli jotenkin maku mennyt. Ehkä ei mun mielestä tunnu jotenkin niin aidolta kuin esittää olevansa? Ja fanit on myös ollut aika hyökkääviä, ja kovin aggressiivista puolustusta on näkynyt sitä vastaan että ei mitään tekemistä minkään käärijöitten kanssa.

Vierailija
19155/20844 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös jokin tökkii vastaan ton BL:n kohdalla. En oikeen tarkalleen tiedä mikä, aluksi tykkäsin siitä kyllä, mutta viisuihin mennessä oli jotenkin maku mennyt. Ehkä ei mun mielestä tunnu jotenkin niin aidolta kuin esittää olevansa? Ja fanit on myös ollut aika hyökkääviä, ja kovin aggressiivista puolustusta on näkynyt sitä vastaan että ei mitään tekemistä minkään käärijöitten kanssa.

Juu, vähän samat fiilikset. Varmasti tulee olemaan omassa maassaan ikoninen, mutta euroopan tasolla jäänee enemmän mikroilmiöksi. Hänen biisinsäkin on saanut tähän mennessä 42M striimiä. CCC:hen kun verrataan, niin sillä meni elokuussa 100M rikki. Ei tule yltämään samaan tulokseen. 

Vierailija
19156/20844 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat. BL:stä siis. Mulla on sellanen kuva että kun hän tekee kaiken ns. yksin, siis biisit, niin voisi kyllä tehdä hyvää jos olisi edes joku tiimi tms mukana sparraamassa. No, ehkä hänellä onkin, enkä oo vain tietoinen. Mut onhan se uusi biisi menestynyt tosi heikosti Kroatian ulkopuolella, vaikka millä mittareilla katsottuna.

Mulla on myös sellanen kuva että BL ei oo yhtä luova hullu kuin vaikkapa Kärtsä tai Joost. 

Vierailija
19157/20844 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut positiivisesti yllättynyt miten hyvin Joostin fanit on suhtautunut tähän yhteistyöhön 😊 Tai siis tottakai, kuka nyt ei meidän Kärtsästä pitäisi 😁 Mutta jotenkin olin varautunut että aina mahtuu mukaan niitä vanhoja faneja, jotka suhtautuu tyyliin että "Eih miks joku Käärijä, se on ihan paska, ei tää oo yhtään Joostia!". Mutta mä en ainakaan itse oo nähnyt yhtäkään tollasta kommenttia, vaan kaikki on ollu vaan innoissaan! Kai sekin vaikuttaa että kun ne vaan selkeästi toimii niin hyvin yhteen, ja kuinka selkeästi Joost itsekin on sen ilmaissut että hän pitää Käärijästä ja inspiroitui hänen musiikista ja esiintymisestä.

Vierailija
19158/20844 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut positiivisesti yllättynyt miten hyvin Joostin fanit on suhtautunut tähän yhteistyöhön 😊 Tai siis tottakai, kuka nyt ei meidän Kärtsästä pitäisi 😁 Mutta jotenkin olin varautunut että aina mahtuu mukaan niitä vanhoja faneja, jotka suhtautuu tyyliin että "Eih miks joku Käärijä, se on ihan paska, ei tää oo yhtään Joostia!". Mutta mä en ainakaan itse oo nähnyt yhtäkään tollasta kommenttia, vaan kaikki on ollu vaan innoissaan! Kai sekin vaikuttaa että kun ne vaan selkeästi toimii niin hyvin yhteen, ja kuinka selkeästi Joost itsekin on sen ilmaissut että hän pitää Käärijästä ja inspiroitui hänen musiikista ja esiintymisestä.

On niitä negatiivisia kommentteja tullu twitterissä vastaan mutta ne taitaa olla enemmän uudempien fanien mielipiteitä. Vahvasti vaikuttaa siltä ettei Joost näistä kommenteista välitä vähääkään ja muutenkin tekee mitä huvittaa. Ruississa kehu Käärijää vuolaasti eli oli kyllä tietoinen kaikista negatiivisista kommenteista ja puolusti kaveriaan. Tykkään tosi paljon siitä miten hyvät välit heillä on ja toivottavasti K tulee vierailemaan Joostin keikoille Helsinkiin. 

Vierailija
19159/20844 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Kuuntelin sen euroviisubiisiä ja paria muutakin ennen viisuja, mutta joku kiinnostus lopahti juuri ennen. Faneilla valitettavasti oli varmaan vaikutuksensa myös. Käärijään ei auttanut verrata. Ja kuitenkin kakkossijan jälkeen koki muka niiin Käärijä kohtalot. No ei todellakaan! Nemo oli tasokkain kaikista esityksistä, että ihan turha itkeä kuinka selvä farssi. Ei BL:aa tässä kohtaa taida kovin moni muistella noin muutenkaan.

Vierailija
19160/20844 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä siihen tuli n. 100 000 per päivä ensimmäisen viikon ajan, että olisko 5 päivässä ollut noin 500 - 600 k?

Joo mun muistikuva on samanlainen, ja että ICIP:in musavideolla miltsi meni rikki tyyliin reilussa 10 päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän