Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
19121/20844 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spotify taas kenkkuilee. Joostin profiilissa Trafikilla näkyy 1,719 436 striimiä, mutta Kärtsän profiilissa tai biisin kohdalla ei vielä ole luku päivittynyt eilisestä (mulla ainakaan).

Mutta luvut !!!!

Hienot lukemat! Suurin osa striimeistä tulee ulkomailta mitä ei ole ccc:n jälkeen tapahtunut. Olikohan tämä Kärtsällä ja Joostilla ihan tarkoituskin, että biisillä on tähdätty enemmän Suomen rajojen ulkopuolelle kuin kotimaan markkinoille?

Vierailija
19122/20844 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälle tasolle jääneet striimiluvut tosiaan alkuhypen jälkeen :) Hyvä peliliike oli trafik!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19123/20844 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spotify taas kenkkuilee. Joostin profiilissa Trafikilla näkyy 1,719 436 striimiä, mutta Kärtsän profiilissa tai biisin kohdalla ei vielä ole luku päivittynyt eilisestä (mulla ainakaan).

Mutta luvut !!!!

Hienot lukemat! Suurin osa striimeistä tulee ulkomailta mitä ei ole ccc:n jälkeen tapahtunut. Olikohan tämä Kärtsällä ja Joostilla ihan tarkoituskin, että biisillä on tähdätty enemmän Suomen rajojen ulkopuolelle kuin kotimaan markkinoille?

Minusta myös Suomen striimit ovat hyvät. Biisihän saavutti jopa ykköspaikan ensimmäisenä päivänä, mikä ei ole mikään itsestäänselvyys biisillä, jossa on noin paljon muuta kuin suomenkieltä. Eiliset kotimaiset striimimäärät liki 80t., joten vieläkin on striimannut oikein hyvin.

Vierailija
19124/20844 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesss liput Joostin lisäkeikalle plakkarissa! 😃

Mä ainakaan en ole mikään "vanha" fani, vaan sain vasta Kärtsän kautta tietää koko Joostista sillon Antwepenin keikan yhteydessä, vähän tutustuin ja tykästyin sillon viisuissa, ja nyt vasta trafikin myötä oon ihan myyty. En väitäkään että tuntisin koko tuotannon ja tykkäisin kaikesta, mutta ne mitä olen kuunnellut, niin ehdottomasti haluun päästä kokemaan livenä! 

Vierailija
19125/20844 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti tuo Joostin lisäkeikka myy. Permantopaikat jo myyty loppuun

Vierailija
19126/20844 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon faneista, kun ei osata edes artistin nimeä kirjoittaa oikein.

Vierailija
19127/20844 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon ihmisestä, kun tekee hätäisiä johtopäätöksiä ja tuomitsee perehtymättä asiaan.

Vierailija
19128/20844 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta luvut !!!!

Veikkaan että siinä vaiheessa kun biisin kieliä on mietitty (ja siis jo siinä vaiheessa kun Joost on haluttu ja halunnut mukaan) on varmaan tiedostettu että monikielisyydessä on plussat ja miinukset. Ei vetoa ehkä helposti yhtä laajasti kotimaassa kuin kokonaan suomenkielinen ja on isompi riski ettei radiosoittoa tule, mutta kansainvälisesti on enemmän potentiaalia.

Suomessa kyllä pärjännyt silti tosi hyvin varsinkin tällaiseksi tyyliltään valtavirrasta poikkeavaksi biisiksi, missä on varmaan auttanut bängeriyden lisäksi Joostin hype se että kertsi on kuitenkin suomeksi.

Vierailija
19129/20844 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta luvut !!!!

Veikkaan että siinä vaiheessa kun biisin kieliä on mietitty (ja siis jo siinä vaiheessa kun Joost on haluttu ja halunnut mukaan) on varmaan tiedostettu että monikielisyydessä on plussat ja miinukset. Ei vetoa ehkä helposti yhtä laajasti kotimaassa kuin kokonaan suomenkielinen ja on isompi riski ettei radiosoittoa tule, mutta kansainvälisesti on enemmän

Mä ymmärrän mitä tarkotat ja on varmaan ihan tottakin, mutta henkilökohtasesti en käsitä tätä että eri kielet jotenkin vie biisin vetovoimaa. Mun mielestä kun just se tekee biisistä paljon mielenkiintosemman! Oon ihan kyllästynyt siihen että radiossa soi vaan suomi ja englanti, samoin kuin siihenkin ettei telkkarissakaan näy juuri muuta kuin suomalaista ja amerikkalaista ohjelmaa. Maailmassa olis tarjolla niin paljon kaikkea muutakin ihan huippua, ja vieraammat kielet kuten hollanti kuulostaa musta vaan tosi freshiltä!

Vierailija
19130/20844 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle koko biisin paras osuus on Kärpän supernopea räpätys, toivoisin että silläkin oli toinenkin verse vielä, koska tuota mielellään olisi kuullut enemmänkin. 🤩

Vierailija
19131/20844 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on jännä että ongelma ei edes ole vain se jos biisissä on kieltä jota harva suomalainen ymmärtää, vaan jo englanninkieliset biisit pärjäävät Suomessa yleensä vain jos ne ovat kansainvälisiä megahittejä, ja ilmeisesti sama on aika monessa maassa.

Olisin myös halunnut kuulla lisää Kärpän räppäystä, vaikka toi biisi on oikein hyvä tuollaisena, olisi kiva kuulla myös minkälainen se alkuperäinen demo oli ennen kuin Joost oli mukana.

Vierailija
19132/20844 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle koko biisin paras osuus on Kärpän supernopea räpätys, toivoisin että silläkin oli toinenkin verse vielä, koska tuota mielellään olisi kuullut enemmänkin. 🤩

Kyllä. Noissa reaktiovideoissakin se selvästi kiinnittää kaikkien huomion siinä kohtaa.  

Vierailija
19133/20844 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin, tykkäsin ihan ketun ketun ketun ketusti. Videokin oli kreisii, its partiiiiii

Ei vaan kannata mennä soittelemaan tätä autossa ja ruuhkassa, tulee pian romua. Ennemmin siellä jonossa sellainen R.E.M.in Everybody Hurts chillausfiilis, kuin joku Mario Kart -hurjastelu.

-winner-

Vierailija
19134/20844 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, Joostin kaikki liput loppuunmyyty. Olisi kannattanut alunperinkin tosin ottaa isompi (ja parempi) keikkapaikka.

Vierailija
19135/20844 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni se on tarkoituksella jätetty tuohon muotoon. Oliko niin, että virheellinen nimi on automaattisen korjauksen tekosia alun perin. 

Vierailija
19136/20844 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, Joostin kaikki liput loppuunmyyty. Olisi kannattanut alunperinkin tosin ottaa isompi (ja parempi) keikkapaikka.

Joo, melkein se Böle olisi varmaan ollut parempi vaihtoehto 

Vierailija
19137/20844 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että kunnon bileet tulee kyllä, oli keikkapaikkana mikä tahansa. Itse vaan sitä mietin miten oikeesti joku malttaa istua koko keikan ajan. Mä en siihen pystyisi 😅

Vierailija
19138/20844 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että kunnon bileet tulee kyllä, oli keikkapaikkana mikä tahansa. Itse vaan sitä mietin miten oikeesti joku malttaa istua koko keikan ajan. Mä en siihen pystyisi 😅

Musiikkitalolla ois taidettu päästä kaikki istumaan. Huvittava mielikuva...

Vierailija
19139/20844 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain olikohan hesarin jutussa Bölen avaamisen aikoihin mainittiin, että Böle olisi aika kallis tapahtumia järjestäville, eli sekin on saattanut olla ongelma siellä. Mutta toki on enemmän voinut olla ongelma se, että ei luotettu että kysyntä olisi ihan noin paljon kovempaa kuin esim. muilla tän vuoden viisuartisteilla

Vierailija
19140/20844 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän eurotourille on lisätty uus lisäkeikka Amsterdamiin! :D Trafikin tekosia selvästi. Aikaisempi Alankomaiden keikka myyty loppuun. Innostaa hollantilaisfanien puolesta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi