Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
1901/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin elää ja hengittää toinen palsta, ennemmin tää varmaan loppuu vähemmällä sivumäärällä

Veikkaatko että JO pysyy suosiossa Suomessa pidempään kuin Kärtsä? Itse luulen että ens kesänä niillä saattaa jo olla aika vaikea saada edes yhtä klubikeikkaa loppuunmyytyä (niin kuin nyt jo Alessandra ja Loreen) ellei K suostu niiden kanssa yhteisbiisiin. Slaavilaiskielisissä maissa niiden markkinat on, viisuhuuman jälkeen.

Paitsi jos tekevät Måneskinit ja vaihtavat kielensä Englantiin ja onnistuvat murtautumaan läpi suuremmalle yleisölle Euroopassa ensi vuonna, silloin on ihan eri asetelma. Se olisi tosin vähän ikävä slovenialaisille alkuperäisfaneille.

Vierailija
1902/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdessa laivassa seilailu yhtä aikaa on yllättävän vapauttavaa ollut. Toinen skenaario sopii toiseen shippiin ja sit taas toinen toiseen. Minkä lisäksi nyt vaan rakastan myös fiilistellä ihmisiä ilman shippaamistakin.

Minunkin mielestäni tä on nyt ollut yllättävän hyvä idea. Täällä saa käydä ns kunnon keskustelua ja toiselle palstalle voi sitten käydä välillä kurkkaamassa jos siellä olis välillä parempi meininki. Luulen kyllä että tuo toinen ketju alkaa pikkuhiljaa kuolla pystyyn, mutta tästä ketjusta on tullut mun turvasatama.

Toisen ketjun kohtalo tulee varmaan riippumaan paljlti siitä miten paljon K ja JO ovat julkisessa tekemisissä tai yhteistyössä tämän syksyn JO:n suomen keikkojen jälkeen. 

Oma veikkaukseni on, että he tulevat lähinnä pitämään ystävyytensä pois somesta, niin kuin ovat viime aikoina tehneet, Molemmat tahot jatkavat musiikillista uraansa omiin suuntiinsa, tekevät ihan erilaisten artistien kanssa yhteistyötä, ovat maantieteellisesti eri puolilla eurooppa suosittuja jne. Musiikkigenret on niin erilaiset että eivät varmaan koskaan tule esiintymään samoilla festareilla tai toimimaan toistensa lämppäreinä millään kunnon kiertueella. Jos JO tulevaisuudessa oikeasti näkee kannattavaksi tulla kesäisin pohjoismaihin kiertueelle, niin silloin varmaan hengailevat, mutta kerran vuodessa tapahtuva yhteisesiintyminen ei tule olemaan tarpeeksi pitämään kokonaista ketjua elossa.

Näin minäkin asian näen.. ja minulla on muutakin elämää, niin en siellä kauheasti mitään puhki kulutettuja klippejä jaksa kuukausitolkulla puida. Tai yrittää etsiä "salaisia viittauksia" jokaisesta julkaisusta. Täälläkin tietenkin voi sellaiset viittaukset keskustella, jos tunnen tarpeelliseksi 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin alunperin tähän ketjuun, koska yksinkertaisesti puhutti parhaillaan meneillään oleva juttu, joka nyt sattui olemaan K/T. Sen jälkeen olen alkuperäistä vissiin pari kertaa vilkaissut ja ilokseni saanut myös huomata, ettei mitään ns. tärkeää infoa ole myöskään jäänyt huomaamatta. Se K n tuleva klubikeikkakin kai keskusteltiin eka täällä läpi, ennen kun joku kävi mainitsemassa.

Vierailija
1904/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin elää ja hengittää toinen palsta, ennemmin tää varmaan loppuu vähemmällä sivumäärällä

Veikkaatko että JO pysyy suosiossa Suomessa pidempään kuin Kärtsä? Itse luulen että ens kesänä niillä saattaa jo olla aika vaikea saada edes yhtä klubikeikkaa loppuunmyytyä (niin kuin nyt jo Alessandra ja Loreen) ellei K suostu niiden kanssa yhteisbiisiin. Slaavilaiskielisissä maissa niiden markkinat on, viisuhuuman jälkeen.

Paitsi jos tekevät Måneskinit ja vaihtavat kielensä Englantiin ja onnistuvat murtautumaan läpi suuremmalle yleisölle Euroopassa ensi vuonna, silloin on ihan eri asetelma. Se olisi tosin vähän ikävä slovenialaisille alkuperäisfaneille.

Itse olen ihan aidosti hurahtanut JO:n musiikkiin (kiitos K, ettei tämä helmi päässyt menemään viisuissa ohi!), ja menisin kyllä keikoille jatkossakin. Toki paljon riippuu myös tulevasta levystä, eli mihin suuntaan ovat juttuaan viemässä. Toivon että suurin osa uusistakin biiseistä olisi sloveeniksi, kuulostaa omaan korvaan niin kauniilta laulettuna.

Vierailija
1905/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne huumat aina laantuu.. sitten jää nähtäväksi että ketkä fanit jäävät. Varmaan riippuu uuden levyn menestyksestäkin. Ja seuraavista viisuista.. tuosta uudesta fanikunnasta osa saattaa tarrautua johonkin uuteen viisubändiin jne. JO:lla on aika hyvä jalansija Suomessa, mutta esim norjan ja ruotsin keikat myivät vähän nihkeämmin. Minä ja pari kaveriani olemme menossa JO:n keikalle, mutta emme varmaan menisi enää ensi vuonna jos tulisivat, koska ostimme liput lähinnä viisufiiliksissä, emmekä ole kuunnelleet sen enempää heidän musiikkiaan. Mutta varmasti on myös paljon niitä jotka jäävät pitkäaikaisemmiksikin faneiksi.

Vierailija
1906/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdessa laivassa seilailu yhtä aikaa on yllättävän vapauttavaa ollut. Toinen skenaario sopii toiseen shippiin ja sit taas toinen toiseen. Minkä lisäksi nyt vaan rakastan myös fiilistellä ihmisiä ilman shippaamistakin.

Minunkin mielestäni tä on nyt ollut yllättävän hyvä idea. Täällä saa käydä ns kunnon keskustelua ja toiselle palstalle voi sitten käydä välillä kurkkaamassa jos siellä olis välillä parempi meininki. Luulen kyllä että tuo toinen ketju alkaa pikkuhiljaa kuolla pystyyn, mutta tästä ketjusta on tullut mun turvasatama.

Valitettavasti muutama (tai 1?) sinnikäs rölli tehnyt tuhojaan toisella puolen. Kyllä siellä moni edelleen yrittää, mutta eipä tuota kukaan kovin kauaa jaksa.

Ja tänään moderointi ei ole toiminut lainkaan, edes mitkään kunnon solvaamisviestit ei poistu. Ehkä kun ihmiset antaneet palautetta Sanomalle viestien poistelusta, niin nyt eivät sitten poistu nekään, jotka oikeasti joutaisi poistaa.

Vierailija
1907/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti muutama (tai 1?) sinnikäs rölli tehnyt tuhojaan toisella puolen. Kyllä siellä moni edelleen yrittää, mutta eipä tuota kukaan kovin kauaa jaksa.

Ja tänään moderointi ei ole toiminut lainkaan, edes mitkään kunnon solvaamisviestit ei poistu. Ehkä kun ihmiset antaneet palautetta Sanomalle viestien poistelusta, niin nyt eivät sitten poistu nekään, jotka oikeasti joutaisi poistaa.

Älä jaksa.

Vierailija
1908/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä eilen lähti ainakin kostohameet ja vauhdilla.

Vierailija
1909/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo haukkuminen loppuu nyt tai suutun, eikä tää palsta oo yhtään parempi

Vierailija
1910/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä nähnyt täällä ainoatakaan heihin haukkumiseen liittyvää kommenttia, eikä se todellakaan tänne kuulu. Hypettää saa senkin puolesta.

Vierailija
1911/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kommentit ovat olleet asiallista keskustelua ja näkemysten vaihtamista. Voit toki kertoa oman näkemyksesi jos olet eri mieltä kommentteihin.

Vierailija
1912/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väheksytty JO menestymismahdollisuuksia

Vierailija
1913/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1914/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väheksytty JO menestymismahdollisuuksia

Mielestäni nuo ovat mielipiteitä. Kyllähän huiman laantuminen koskee myös K:ta. Nyt suurimman hypen jälkeen vakiintuu fanikunnat, ja nähdään miltä heidän artistiuransa näyttävöt tulevaisuudessa. JO varmasti tulee olemaan Balkanilla/slaavin kielisissä maissa todella suosittuja, mutta suurempi suosio muissa Euroopan maissa voi olla hankala. Pidetään toki peukut pystyssä! En kyllä haluaisikaan nähdä heitä minään peruspoikabändinä 🤔

Vierailija
1915/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Emoketjussa joku sanoi että siinä kyselytunnilla joku oli kysynyt miten yhteistyö T:n kanssa alkoi. K oli kuulemma vastannut, että T:ltä oli tullut aloite 👀 löytyisikö tähän video vielä joskus?

Vierailija
1916/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! Emoketjussa joku sanoi että siinä kyselytunnilla joku oli kysynyt miten yhteistyö T:n kanssa alkoi. K oli kuulemma vastannut, että T:ltä oli tullut aloite 👀 löytyisikö tähän video vielä joskus?

Tommyn tietäen on hyvin mahdollista. Jos on nähnyt jotain mihin on tykästynyt, en epäile yhtään. Siksi olen alusta asti sanonut, ettei Tommy välttämättä ole ollut niin "kallis" kun porukka kuvittelee.

Vierailija
1917/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luke Black julkaisee musiikkivideon biisiinsä.. eikö se biisi julkaistu jo pari viikkoa sitten? 🤔

Vierailija
1918/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luke Black julkaisee musiikkivideon biisiinsä.. eikö se biisi julkaistu jo pari viikkoa sitten? 🤔

Videot tulee usein jäljessä!

Vierailija
1919/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihan aidosti hurahtanut JO:n musiikkiin (kiitos K, ettei tämä helmi päässyt menemään viisuissa ohi!), ja menisin kyllä keikoille jatkossakin. Toki paljon riippuu myös tulevasta levystä, eli mihin suuntaan ovat juttuaan viemässä. Toivon että suurin osa uusistakin biiseistä olisi sloveeniksi, kuulostaa omaan korvaan niin kauniilta laulettuna.

Niin, mutta pointti oli se, että Suomessa on loppujen lopuksi aika vähän ihmisiä jotka oikeasti kuuntelevat JO:n musiikkia, niin kuin sinä, ja jotka vielä ensi kesänäkin olisivat tulossa heidän keikalleen. Ehkä juuri sen yhden klubillisen verran, mikä ei tietysti huono saavutus sekään ole.

Vierailija
1920/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas se emoketju nyt kamala, voi voi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme