Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
1941/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelen molempia tasapuolisesti K&T ja JO, kun tulee, enpä usko että jäävät toistensa jalkoihin

Vierailija
1942/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon vaan, että kummallinen uusi hehku oli Tommyssa noilla festareilla. Ei se nyt jäätävä kivikasvo ole aina, mutta toi aito ja leveä hymy on sekin kyllä tosi erikoista.

Miksi mun päässä alkoi yhtäkkiä soida Gustaph 😄

"And when the world got me going crazy

I'll carry on

And it's all because of you

Because of you...."

Miten tää kuulostaa jotenkin tutulta... kasvoille ilmestyy uutta hehkua, silmät loistaa ja hymy on herkässä. Ja oliko silloinkin eräs mies Vantaalta tehnyt tuttavuutta?

Tuttu kaava. Siellä on laitetta nyt meesta seinale aamukahvien merkeissä. Hymyilyttäähän se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! Sen videon olisi parempi tulla ulos silloin 15 päivä! Lupaan striimata samaan aikaan Spotifyssa sitä biisiä kunhan voin siinä samalla tuijotella "valittuja paloja" siitä videolta!

Mä veikkaan että tulee samalla. Ihan jo sen takia että K on vetänyt koko biisin vapaasti monta kertaa jo, antanut sen levitä vapaasti somessa ja kaikki. Jos K:n tiimillä olisi tähtäimessä maksimaalinen striimausmäärä spotifyssä ekana päivänä (suoritus jolla yrittää päästä viraalilistoille, lööppeihin ym) he olisivat suojelleet ICIP:in leviämistä ja antaneet vain lyhyttä esimakua. Yllätysmomentti on tärkeä Spotifyssä.  

Mä luulen että tässä projektissa se yllätysmomentti on juuri tuo mv, ja vielä kun Tommyn fanikunnan vahvuus on videoiden katselumäärässä eikä striimit. Siksi veikkaan itse että ilmestyvät samaan aikaan.

Vierailija
1944/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon vaan, että kummallinen uusi hehku oli Tommyssa noilla festareilla. Ei se nyt jäätävä kivikasvo ole aina, mutta toi aito ja leveä hymy on sekin kyllä tosi erikoista.

I'll carry on

Because of you...."

Miten tää kuulostaa jotenkin tutulta... kasvoille ilmestyy uutta hehkua, silmät loistaa ja hymy on herkässä. Ja oliko silloinkin eräs mies Vantaalta tehnyt tuttavuutta?

Tuttu kaava. Siellä on laitetta nyt meesta seinale aamukahvien merkeissä. Hymyilyttäähän se.

Tuttu kaava, mutta ei kai ihan kaikkien kanssa joiden kanssa K tehnyt läheistä yhteistyötä. 

Vai hehkuivatko Antti Tuisku tai Alan Walker? :)

Vierailija
1945/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuuntelen molempia tasapuolisesti K&T ja JO, kun tulee, enpä usko että jäävät toistensa jalkoihin

Viisu-aiheiset blogit, foorumit ja uutissivustot kirjoittelevat yleensä juttuja kun kyseisen vuoden artistit julkaisevat seuraavan projektinsa. Siinä mielessä on ikävä jos kaksi artistia julkaisevat samalla viikolla, koska toinen joutuu pakosta sivuotsikoksi, kun muutoin olisi saanut olla pääjuttuna sen muutaman päivän. :/

Vierailija
1946/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I'll carry on

Because of you...."

Tuttu kaava, mutta ei kai ihan kaikkien kanssa joiden kanssa K tehnyt läheistä yhteistyötä. 

Vai hehkuivatko Antti Tuisku tai Alan Walker? :)

Alanilla on maski koko ajan päässä niin vaikea sanoa hehkuuko vaiko eikö xD. Mutta nätisti puhui K:sta haastatteluissa ja kertoi K:n bilettäneenkin hänen kotonaan. Tuiskusta en osaa sanoa, en seurannut K:ta vielä niin paljon biisin julkaisun aikaan.

Vierailija
1947/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi kyllä jännä jos se mv tulisi keskellä JO:n kiertuetta 😅

Joka tapauksessa tuo K/T musavideo tulee hämmentämään K/B shippailun pakkaa aika kunnolla, tulee se sitten viikkoa ennen JO:n Suomen keikkoja  tai juuri niiden aikaan, jos mv on yhtään sellainen kuin promokuvat ovat antaneet ymmärtää.

Ei ehkä paras mahdollinen tilanne Joksujen pojille siinä mielessä. Ja vielä se että heidä biisi julkaistaan samaan aikaan kuin K:n, mikä tarkoittaa että se jää luultavasti hieman jalkoihin somessa, sekä näiden yhteisen fanikunnan puolelta että viisuyleisöltä laajemmin. Vähän sääli Joksujen kannalta, mutta he eivät varmaan pysty eikä halua muuttaa julkaisupäivää myöhemmäksi jos on kaikenlaista jo suunniteltu sen ympärille.

Tai sitten pojista on vaan hauskaa että biisit ilmestyy samana päivänä, kun eivät kuitenkaan kärky ihan samaa kohdeyleisöä.

Uskon että juoksujen omat fanit ottavat hyvin uuden biisin vastaan 💚 tumblurissa ja tiktokissa saattaa heidän mv jäädä ehkä jaetussa fanikunnasta vähemmälle huomiolle ihan tuon hypen ja icip:n mahdollisten teemojen vuoksi. JO:n musiikkivideot ovat tähän mennessä olleet sellaisia suht. Tyypillisiä bändien musiikkivideoita. Hienoja tietenkin, mutta niissä ei ole ollut sellaista jännitysmomenttia ja shokeeraavia teemoja kuin icip:ltä odotetaan. Odotan kyllä kumpaakin julkaisua, mutta kaikista eniten haluan nähdä icip MV:n 💪

Vierailija
1948/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin jonkun verran Antin ja K n aikaan, heistä tuli tosi lämmin, mutta jotenkin sellainen velimäinen fiilis. Jakoivat jotain viestittelyä silloin ja muistan, että K oli hermostunut ennen biisin julkaisua. Alanista taas tosiaan sai hyvin vähän irti. Eli en ole nähnyt tilaisuutta shipata K ta aivan kenelle tahansa, kyllä ne on mulla ollut vain B ja T. 😅

Vierailija
1949/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurasin jonkun verran Antin ja K n aikaan, heistä tuli tosi lämmin, mutta jotenkin sellainen velimäinen fiilis. Jakoivat jotain viestittelyä silloin ja muistan, että K oli hermostunut ennen biisin julkaisua. Alanista taas tosiaan sai hyvin vähän irti. Eli en ole nähnyt tilaisuutta shipata K ta aivan kenelle tahansa, kyllä ne on mulla ollut vain B ja T. 😅

Sama, B ja T sekä Jesse ihan vain siksi, koska on K:n kanssa suloinen lavalla ja huolehtii K:n perään xD.

Vierailija
1950/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CwfSGCiI9P0/?img_index=9

Toi kuva, jossa K makaa lavalla kroppa taivutettuna, huhhuh.

Vierailija
1951/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonkin tässä jo pitkään ihaillut Kn käsiä, rintalihaksia ja massua, mutta kyllä näissä liekkihousuissa alan fanittaa noita ihania solakoita koipia myös!

Vierailija
1952/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonkin tässä jo pitkään ihaillut Kn käsiä, rintalihaksia ja massua, mutta kyllä näissä liekkihousuissa alan fanittaa noita ihania solakoita koipia myös!

No siis, itsehän olen fanittanut niitä koipia siitä asti, kun joskus näin ekan sortsikuvan. Olen siitä asti manifestoinut K:ta kiltissä, mutta toistaiseksi tullut vain T hameessa. 😄 En kyllä valita siitäkään, kaikki voitot lasketaan!

Vierailija
1953/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis, itsehän olen fanittanut niitä koipia siitä asti, kun joskus näin ekan sortsikuvan. Olen siitä asti manifestoinut K:ta kiltissä, mutta toistaiseksi tullut vain T hameessa. 😄 En kyllä valita siitäkään, kaikki voitot lasketaan!

No jos se sais sen kiltin, mitä se fani aikoo tehdä. Manifestoidaan siitä kuvamateriaalia Kn päällä! Ja jos nyt totta puhutaan niin Ksta on vaikea löytää yhtään rumaa kohtaa.

Vierailija
1954/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se sais sen kiltin, mitä se fani aikoo tehdä. Manifestoidaan siitä kuvamateriaalia Kn päällä! Ja jos nyt totta puhutaan niin Ksta on vaikea löytää yhtään rumaa kohtaa.

Hän on kaunis kiireestä kantapäähän. 💚

Kiltin sijaan voisi myös sellainen polvimittainen musta nahkahame olla aika rock. 🔥

Vierailija
1955/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on K:n nahkahanska!? Tavastian jälkeen se katosi... En tiedä kyllästyikö se vaan, vai menikö oikeasti sinne Sloveniaan tahallaan tai vahingossa 😂 jos se ilmaantuu taas JO:n myötä, niin teen päätelmiä!

Olen hämmentynyt ettei siitä hanskasta ole jo tehty kansainvälistä etsintäkuulutusta.

Tai sitten hanska on nähnyt liikaa asioita ja pitänyt lopullisesti vaientaa 😂

Todisteet tuhottu :D Ehkä se ilmestyy keikoille syyskuun 20. jälkeen :D

Vierailija
1956/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on kaunis kiireestä kantapäähän. 💚

Kiltin sijaan voisi myös sellainen polvimittainen musta nahkahame olla aika rock. 🔥

Tuiskullahan oli sellai musta nahkahame, ei varmaan tarvi sitä enää ni vois lahjottaa sen K:lle :D

Vierailija
1957/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Propsit myös Kärtsän taustaäijille, jotka on jaksanu vetää koko kesän hullua keikkatahtia. Minkä nimisiä ne muuten on? Allu tais olla toinen.

Allu, Jaakko ja Jukka. Todellakin paljon rakkautta myös heille! 💚 Ilman etenkään Allua ei olisi koko Käärijää.

Todellakin, tiimi ansaitsee myös isot kiitokset upeasta keikkakesästä! 💚💚

Vierailija
1958/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ootte muuten kuunnellu tän icip studioversion teaserin? Ehkä vähän liikaa autotunea omaan makuun, mut kylhän se ihan bängeriltä kuulostaa.

https://www.tumblr.com/mrgintsu/726798115325313024/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%…

Vierailija
1959/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ootte muuten kuunnellu tän icip studioversion teaserin? Ehkä vähän liikaa autotunea omaan makuun, mut kylhän se ihan bängeriltä kuulostaa.

Kuulostaa hyvältä! Ja minusta tuntuu että musiikkivideo onnistuessaan vielä saa minut kiintymään ko. biisiin!

Vierailija
1960/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli väärin muotoiltu, annas kun mä korjaan sen:

Kuinka monta kertaa ootte jo kuunnellu tän icip teaserin? 😄

Vastaus: ihan liian monta. Toisaalta tuohan tämä vaihtelua livepätkien kuunteluun 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä