Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
1861/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en missään muualla tätä edes uskalla kysyä, mutta olenko mä ainoa, jonka mielestä Kärtsä sopii kaikin tavoin paremmin yhteen Tommyn, kuin Bojanin kanssa?

Muhun iskee myös enemmän tyylillisesti K ja T, mutta K on persoonana sellainen, että hän osaa ottaa lavan haltuun hyvin monen tyylisen ihmisen kanssa.

Vierailija
1862/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en missään muualla tätä edes uskalla kysyä, mutta olenko mä ainoa, jonka mielestä Kärtsä sopii kaikin tavoin paremmin yhteen Tommyn, kuin Bojanin kanssa?

Käärijä sopii hyvin yksiin Tommyn kanssa ja Jere sitten puolestaan Bojanin. Win-win! 😁

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhun iskee myös enemmän tyylillisesti K ja T, mutta K on persoonana sellainen, että hän osaa ottaa lavan haltuun hyvin monen tyylisen ihmisen kanssa.

Mulle Kärtsä ja Johannes olisi se täydellisin pari. Odotan heidän yhteistä esiintymistä.

Vierailija
1864/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja Kärtsä oltaisiin match by heaven.😜

Vierailija
1865/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä tarkoitat kun sanot: yhteen.

Työn puolesta yhteen (musiikillinen yhteistyö), ystävinä (brothers) vai romanttisessa mielessä?

Vierailija
1866/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin mielipiteitä jakava asia, mutta yllättäin kyllä stadikan keikasta, kuinka hyvin heidän lavakemiansa kohtasivat! Toivon kyllä musavideosta jotain behdin The scenes -materiaalia, jotta näkisimme heidän off-screen kemiaansa yms. 👀

Vierailija
1867/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä tarkoitat kun sanot: yhteen.

Työn puolesta yhteen (musiikillinen yhteistyö), ystävinä (brothers) vai romanttisessa mielessä?

Kaikin tavoin eli kai hän sitten tarkoitti noita kaikkea?

Vierailija
1868/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää että minusta he ovat ainakin sata kertaa kuumempia yhdessä 🤭 ja muutenkin energioiden puolesta match made in heaven

Ja siis rakastan kyllä myös Jokereita ja Bojania mutta he eivät silleen samalla tavalla iske muhun kuin K ja T, jotka ovat paljon kaoottisempia.

Vierailija
1869/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kiittää siitä, että täällä on jo sivu 94 (ehkä sivu 100 ilman poistelijaa) menossa ja ketjun henki on pysynyt näinkin hyvänä.🙏

Vierailija
1870/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää että minusta he ovat ainakin sata kertaa kuumempia yhdessä 🤭 ja muutenkin energioiden puolesta match made in heaven

Ja siis rakastan kyllä myös Jokereita ja Bojania mutta he eivät silleen samalla tavalla iske muhun kuin K ja T, jotka ovat paljon kaoottisempia.

Just se kaaottisuus ja putous on se, mikä heissä vetoaa. Hyvin keksit kuvailevan sanan. Näistä pareista kuitenkin Jan ja Nace ovat saaneet minut eniten otteeseensa. Musiikillisesti tykkään heistä kaikista.

Vierailija
1871/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just se kaaottisuus ja putous on se, mikä heissä vetoaa. Hyvin keksit kuvailevan sanan. Näistä pareista kuitenkin Jan ja Nace ovat saaneet minut eniten otteeseensa. Musiikillisesti tykkään heistä kaikista.

Putous= outous😂

Vierailija
1872/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle K&T ja K&B on aika samalla sijalla nykyään, iloisesti shippaan molempia menemään. Mikäs sen mukavampaa, kun eivät sulje mulle pois toisiaan. Ja toki K on J varmasti kummallekin lavan ulkopuolella.

Vierailija
1873/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajille: tosiaan, ne shipit voi varmaan ohittaa, mistä ei itse pidä. Kuten muutkin jutut, mitkä ei ole omaan mieleen. Tää ketju on sitä varten, että on ihan ok tykätä eri jutuista. Terveisin yksi, jonka mielessä K/T on ollut tässä viikon verran putkeen, eikä loppua mayhemille näy. Ollaan sovussa, mahdutaan tänne kaikki kyllä.

Vierailija
1874/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on kiva että täällä voi vaihtaa erilaisia näkemyksiä 💚

Vierailija
1875/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajille: tosiaan, ne shipit voi varmaan ohittaa, mistä ei itse pidä. Kuten muutkin jutut, mitkä ei ole omaan mieleen. Tää ketju on sitä varten, että on ihan ok tykätä eri jutuista. Terveisin yksi, jonka mielessä K/T on ollut tässä viikon verran putkeen, eikä loppua mayhemille näy. Ollaan sovussa, mahdutaan tänne kaikki kyllä.

Alapeukutus on hyvä keino ilmaista mielipiteensä, mutta poistelu ja toisten mielipiteiden lyttääminen ei.

Vierailija
1876/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutus on hyvä keino ilmaista mielipiteensä, mutta poistelu ja toisten mielipiteiden lyttääminen ei.

Joo, ei alapeukutus mun mielestä ole itsesään mikään huono juttu, usein se on vaan helpompi tapa sanoa "olen eri mieltä" kuin että se pitää jokaisen kirjoitta erilliseen viestiin. Alapeukutus ei poista viestejä ja on täysin harmitonta.

Vierailija
1877/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kiittää siitä, että täällä on jo sivu 94 (ehkä sivu 100 ilman poistelijaa) menossa ja ketjun henki on pysynyt näinkin hyvänä.🙏

Sama täällä! Tänne on kivaa tulla ja oikeasti keskustella rauhassa. Ihmiset kunnioittaa toistensa mielipiteitä ja suvaitsee ja hyväksyy ne.

Vierailija
1878/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutus ei haittaa muakaan yhtään.

Poistelu haittaa.

Vierailija
1879/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, alapeukkua vaan. Poistelut ja arvostelut pysyköön pois.

Vierailija
1880/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Alapeukulla voi täällä mielestäni ilmaista jos on eri mieltä, eihän se mikään maailmanloppu ole 💚 ja nähdään vähän että miten porukka jakaantuu mielipiteineen. Täälläkin on ollut jopa 20 peukkuja, joten kyllä täällä varmaan aika monta on käynyt lukemassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä