Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Aika pienesti K tosiaan itseään mainostaa. Ehkä hän haluaa, että muillekin riittää jokunen pysti! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kärtsä todennäköisesti jonkun Emma-patsaan haluaa voittaa kuitenkin. Taisi mainita, että mieluiten vientipalkinnon tai sitten vuoden artisti. Iltalehdessä kirjoitettiin näin:
Euroviisuissa toiseksi tullut ja noin puoli Eurooppaa hurmannut Käärijä sai neljä kotimaisen musiikkialan Emma-ehdokkuutta. Käärijä toivoo, ettei hänen tarvitse lähteä helmikuussa järjestettävästä Emma-gaalasta tyhjin käsin.
Ehdokkuudet kiteyttää tämän vuoden ja koko kahdeksan vuotta, mitä olemme musiikkia tehneet, Käärijä sanoi Emma-gaalan lehdistötilaisuudessa.
Kyllä, nuo joihin se on ehdolla + se mainitsemansa vienti-Emma vaikuttivat olevan K:lle suuri kunnia. Mutta juuri tuo ylimääräinen yleisö-Emma johon äänestetään ei vaikuta kiinnostavan, koska siihen pitää oikeasti aktivoida oma fanikuntansa, eikä K ole pihahtanutkaan koko asiasta. Viime vuonna kyseisen
Vähän tulee se fiilis, että K haluaa ehkä hiukan kartoittaa mihin omat meriitit riittää ilman että masinoi ydinfanikuntaansa takomaan ääniä. Vaikutti vähän siltä, ettei välttämättä ollut lopulta niin otettu siitä mtv-pystistäkään.
Nyt Warner oli mainostanut stooreissaan K:n kuvalla yleisö Emma äänestystä.
Mulla olisi pieni pyyntö, et jos täällä on porukkaa jotka lukee myös emoketjua tän lisäksi, niin jos mitenkään voisitte heittää sieltä tännekin olennaiset Kärppy-viestit? Niinkuin joku ihana on jo välillä tehnytkin. 🙂
Ketju on nykyään vaan täynnä niin epäolennaista asiaa, ei jaksa lukea, ja sit ne muutamat kiinnostavat jutut hukkuu sinne massan sekaan ihan täysin.
Kivoja Kärppä-kuvia: https://www.tumblr.com/jeres-red-g-string/740948474777026560/vintage-k%…
Tuolla osa sellaisia joita en ole koskaan nähnyt.
https://www.komiat.fi/uutiset/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4kin-p%C3%A4%C3%A4si…
"Käärijäkin pääsi pääkirjaston yhteisötaidehuopaan"
Mä toivon, että UMK esityksissä sekä Erikan kanssa että ilman ei oo säästelty yhtään, vaan että olis mahdollisimman röyhkeää JA ETTÄ KÄRTSÄ OLIS LAITETTU TANSSIMAAN. 🤞 Manifestoin. Mä niin haluaisin nähdä sen vetämässä jotain koreografiaa. 🤩
Eikö siinä jossain Matin (?) stoorissa ollut tanssijat jotka pitelivät Kärtsää silleen vaakatasossa reisiensä päällä? Olikohan osa jotain koreografiaa vai ihan vaan hulluttelua.
CCC on jo pistänyt melkein koko maailman tanssimaan. Tässä zumba night party Koreassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä jossain Matin (?) stoorissa ollut tanssijat jotka pitelivät Kärtsää silleen vaakatasossa reisiensä päällä? Olikohan osa jotain koreografiaa vai ihan vaan hulluttelua.
Joo totta, niin olikin! Hyvin muistettu.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että UMK esityksissä sekä Erikan kanssa että ilman ei oo säästelty yhtään, vaan että olis mahdollisimman röyhkeää JA ETTÄ KÄRTSÄ OLIS LAITETTU TANSSIMAAN. 🤞 Manifestoin. Mä niin haluaisin nähdä sen vetämässä jotain koreografiaa. 🤩
Mä manifestoin enimmäkseen että K:n show (sen oma, yhteisjutut on itselleni sivukamaa joista en välitä) on jotain K:n omaan juttuun sopivaa ja siltä näyttävää eikä jotain Ylen tehtailemaa outoutta. Kaipailen paidatonta K:ta lavalla taas, niin olisi kyl aikamoinen törähdys jos YLE on päättänyt pukea se vaikka jättimäiseksi rantapalloksi. xD
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi pieni pyyntö, et jos täällä on porukkaa jotka lukee myös emoketjua tän lisäksi, niin jos mitenkään voisitte heittää sieltä tännekin olennaiset Kärppy-viestit? Niinkuin joku ihana on jo välillä tehnytkin. 🙂
Ketju on nykyään vaan täynnä niin epäolennaista asiaa, ei jaksa lukea, ja sit ne muutamat kiinnostavat jutut hukkuu sinne massan sekaan ihan täysin.
Meitsi ainakin jaksaa pyöriä myös siellä sekasotkussakin, voin auttaa pitämään silmät auki olennaisten juttujen taholta.
Jotenkin jännittyneen pysähtynyt olo tässä kun K tiimeineen on täysin hissukseen kaikilla somekanavilla ja lisäksi myös UMKn puolella on ollut tosi vähän yhtään mitään viime päivinä, sekä virallisessa somessa että keskusteluiden saralla UMK-ketjussa ja viisukuppilan puolella.
Täältä löytyy aika hyvin Kärtsä-uutisia ja muita linkkejä:
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/kaeaerijae-ja-joker-out-uutis-ja…
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä vetämässä itämaista vatsatanssia.😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä manifestoin enimmäkseen että K:n show (sen oma, yhteisjutut on itselleni sivukamaa joista en välitä) on jotain K:n omaan juttuun sopivaa ja siltä näyttävää eikä jotain Ylen tehtailemaa outoutta. Kaipailen paidatonta K:ta lavalla taas, niin olisi kyl aikamoinen törähdys jos YLE on päättänyt pukea se vaikka jättimäiseksi rantapalloksi. xD
Ainakin Bessin viimevuotinen show oli hienosti asustettu ja aivan hänen itsensä näköinen kokonaisuus, ei mitään noloja Yle-outouksia eikä rantapallopukuja.
...Ja sit K ilmestyykin lavalle banaaniksi pukeutuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä vetämässä itämaista vatsatanssia.😉
Kelpuuttaisin senkin. 😄
Alessandra kertoi stoorissaan että YouTubessa on eka tourbook, tour vlog tms. Siel ehkä Kärtsäkin vilahtaa. En vielä itse ehtinyt katsoa sitä mutta tulin vaan ilmottamaan tänne heti.
Vierailija kirjoitti:
Alessandra kertoi stoorissaan että YouTubessa on eka tourbook, tour vlog tms. Siel ehkä Kärtsäkin vilahtaa. En vielä itse ehtinyt katsoa sitä mutta tulin vaan ilmottamaan tänne heti.
Kävin katsahtamassa ja vilahti se siellä. Tosi lyhyt vlogi, vain 6 minuuttia Tallinna-Helsinki-Tukholma.
Kyllä, nuo joihin se on ehdolla + se mainitsemansa vienti-Emma vaikuttivat olevan K:lle suuri kunnia. Mutta juuri tuo ylimääräinen yleisö-Emma johon äänestetään ei vaikuta kiinnostavan, koska siihen pitää oikeasti aktivoida oma fanikuntansa, eikä K ole pihahtanutkaan koko asiasta. Viime vuonna kyseisen äänestyspystin sai Sexmane, ja hänkin laittoa someensa tietoa äänestyksestä.