Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Mä taidan ottaa Kärtsän pituisen sometauon. Kun ei sieltäkään mitään matskua tule, niin mitä mä siellä sitten roikun.
Tätä palstaa aion selata silloin tällöin, niin ilmoitelkaahan jos K julkaisee jotain, niin tiedän palata maisemiin. 😁
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan ottaa Kärtsän pituisen sometauon. Kun ei sieltäkään mitään matskua tule, niin mitä mä siellä sitten roikun.
Tätä palstaa aion selata silloin tällöin, niin ilmoitelkaahan jos K julkaisee jotain, niin tiedän palata maisemiin. 😁
Kyllähän se sometauko itsellenikin ihan hyvää tekis, kieltämättä. 😁 Mut todennäköisesti ei mulla onnistu... liian syvällä.
Hauskaa kyllä et elämä jotenkin rytmittyy K:n mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se sometauko itsellenikin ihan hyvää tekis, kieltämättä. 😁 Mut todennäköisesti ei mulla onnistu... liian syvällä.
Hauskaa kyllä et elämä jotenkin rytmittyy K:n mukaan.
Mullakin vähän sama "ongelma". xD Olen monta kertaa sanonut itselleni että otan nyt silmäni pois somesta kokonaan kunnes K palailee lavoille ja levypromot ym alkaa, mutta aina viimeistään päivällisaikaan tulee vilkaistua onko mitään päivityksiä. Noh, vois sitä pahempakin koukutuksia olla.
Yksi väliaikanumero tulee suurella todennäköisyydellä olemaan joku Benkun juttu, koska hän on yksi juontajista ja UMK:lla on ollut jonkin aikaa tapana että juontajalla on myös esitys lavalla, kuten Haberilla viime vuonna.
Hee hee! Missäs ovat nyt ne portion boys-kannattajat jotka niin tietävästi paasasivat että Kärde on tähdenlento joka unohtuu heti viisujen jälkeen? Ainakin syksyksi kaikki ohi. Eiku jouluksi... Hee hee! Cha cha cha on YHÄ Suomen viralliselta listalla vuoden jälkeen. Paskan pb:n umk-biisiä, saati sitten uudempia biisejä, ei näy mailla halmeilla. Hee! Hyvä voitti, pahat hävisivät. XD
Vierailija kirjoitti:
Hee hee! Missäs ovat nyt ne portion boys-kannattajat jotka niin tietävästi paasasivat että Kärde on tähdenlento joka unohtuu heti viisujen jälkeen? Ainakin syksyksi kaikki ohi. Eiku jouluksi... Hee hee! Cha cha cha on YHÄ Suomen viralliselta listalla vuoden jälkeen. Paskan pb:n umk-biisiä, saati sitten uudempia biisejä, ei näy mailla halmeilla. Hee! Hyvä voitti, pahat hävisivät. XD
Eivät ainakaan tässä ketjussa, niin ilkkuminen on vähän turhaa.
Mä oon ilahtunut, että tää ketju on ollut jopa suht aktiivinen vaikka itse herrastakaan ei kuulu pihaustakaan. 😀
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin jotenkin sille miten takavasemmalta tämä viesti tuli, niin vanhojen aikojen tuulahdus! En edes muistanut että Porttareiden ja Kärtsän fanien välillä oli närää silloin vuosi sitten.
Mutta jos satut, ylläolevan kommentin kirjoittajm täällä vielä piipahtamaan, niin PB:n tyypeistä ja K:sta on tullut hyviä ystäviä tässä vuoden aikana, ja tykkäävät toistensa musasta. Molemmilla menee hyvin, keikoista ja faneista ei ole puutetta kummallakaan, ja molemmilla on oma markkinarakonsa Suomen musaskenessä johon ovat iskeneet. Ei ole mitään syytä vastakkainasetella heitä, koska he eivät ole minkäänlaisessa kilpailuasemassa toistensa kanssa enää, vaan pikemminkin toistensa tukena kollegoina. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä täällä vielä viime vuonna oli.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ilahtunut, että tää ketju on ollut jopa suht aktiivinen vaikka itse herrastakaan ei kuulu pihaustakaan. 😀
Meikällä on joku käänteisreaktio tulla ketjuun useammin varsinkin silloin kun Kärvänä tukijoukkoineen on hiljaiselossa, kai mä etsin jotain virallisen K-kontsan puutteeseen lievitystä. Silloin kun se postailee niin sen oma some riittää mulle pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä täällä vielä viime vuonna oli.
Nojoo, mutta viime vuonna oli myös kaikki muutkin häröilyt, ei meidän niitä vanhoja negoja kannata kaivella kun ei ole enään relevanttia. Asiat on nyt hyvin ja seesteiset, kohti uutta keikkakautea!
Selailen välillä noita UMK-kilpailijoiden instoja tiedonmurujen toivossa, ja yhdessä kuvassa Mikael Gabriel näytti sekunnin ajan ihan Kärtsältä ja mun aivot kipinöi niin vietävästi. Mutta ei ollut Kärppä, ei.
Ja kukaan niistä ei ole laittanut stooreihinsa mitään edes vähän UMK-harkkoihin viittaavaakaan, ei tulemisia eikä menemsiä. Niin kai tossa on aika kovat hyshys-säännöt laitettu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin jotenkin sille miten takavasemmalta tämä viesti tuli, niin vanhojen aikojen tuulahdus! En edes muistanut että Porttareiden ja Kärtsän fanien välillä oli närää silloin vuosi sitten.
Mutta jos satut, ylläolevan kommentin kirjoittajm täällä vielä piipahtamaan, niin PB:n tyypeistä ja K:sta on tullut hyviä ystäviä tässä vuoden aikana, ja tykkäävät toistensa musasta. Molemmilla menee hyvin, keikoista ja faneista ei ole puutetta kummallakaan, ja molemmilla on oma markkinarakonsa
Minä en anna anteeksi sitä mitä Käre-kullasta kirjoittivat. En ikinä.
Olipas tänään kuva herätä aamulla, kun Häärijän jumppaohjelma tuli telkkarista. Se mies voisi tehdä oman jumppaohjelman!
Vierailija kirjoitti:
Selailen välillä noita UMK-kilpailijoiden instoja tiedonmurujen toivossa, ja yhdessä kuvassa Mikael Gabriel näytti sekunnin ajan ihan Kärtsältä ja mun aivot kipinöi niin vietävästi. Mutta ei ollut Kärppä, ei.
Ja kukaan niistä ei ole laittanut stooreihinsa mitään edes vähän UMK-harkkoihin viittaavaakaan, ei tulemisia eikä menemsiä. Niin kai tossa on aika kovat hyshys-säännöt laitettu kaikille.
Eilen oli UMKn instassa Miklu, joka oli lähdössä UMK treeneihin. Mietin olikohan siellä kaikki esiintyjät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli UMKn instassa Miklu, joka oli lähdössä UMK treeneihin. Mietin olikohan siellä kaikki esiintyjät
Oletukseni on että melkein kaikki olisi joka päivä kertaamassa koreografiansa tässä vaiheessa, tuskin kaikki samaan aikaan vaan kukin vuorollaan pitkin päivää, ja UMK:n viralliset tilit on ainoat jotka saa filmata ja julkaista asiasta mitään. Tällä tavoin heillä on täys kontrolli mitä julkisuuteen tulee ja milloin. Muuten on liian iso riski että tulee vahingosa vuodettua jotain. Esimerkiksi ihan vaan parkkipaikalta lyhyt sometus että "huhhuh olipas kovat treenit" voisi vahingossa sisältää taustalla randomtyömiehiä roudaamassa toisen esiintyjän huippusalaisia lavasteita jostain rekasta, ja se klippi päätyisi heti viihdejuorusivuille. Ylen tilien pyörittäjät taas osaa katsoa ettei missään julkaistussa materiaalissa ole mitään ns. ylimääräistä näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Olipas tänään kuva herätä aamulla, kun Häärijän jumppaohjelma tuli telkkarista. Se mies voisi tehdä oman jumppaohjelman!
Oliko vanhaa kuvamateriaalia vai oliko herra ihan tuoreeltaan siellä? :O
Härtsä on jakanut stooreihinsa kuvan Ale:n ja K:n viimeviikkoisesta tapaamisesta pari tuntia sitten, ei edes sen vertaa pihausta muilta tiimiläisiltä tai K:lta.
UMK laitto YT-kanavalleen juuri jonkun videon jossa tän vuoden artistit joutu hipelöimään random tavaroita ilman näköyhteyttä ja arvata mikä esine on kyseessä. Miklu ja Nublu sai Kärtsän boleron kosketeltavaksi ja molemmat hiffas mikä se oli, Miklu tiesi heti kun se löysi kädellään ne piikit.
Laskenkos mä nyt ton OF-kuvan K:n sometauon katkaisuksi...en laske. Kun on vanha kuva, ja sen on saattanut vaikka Härtsä laittaa sinne kun K on muissa töissä. Eli 4 päivää ilman sometusta K:lta, 10 päivää jäljellä UMK:hon.