Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Kyllä minä toivoisin, että Joker Out ja Kärtsä tekisivät vielä joskus yhteisbiisin. Vähän sellainen kummankin tyylien yhdistelmän. Se voisi olla mielenkiintoinen. Ja voisi antaa kummallekin jotain uutta. Onhan he nyt jo ottaneet toisiltaan vaikutteita.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tuo visualizer on kyllä aika huonosti kerännyt katsojia jos oikein katsoin. Verraten musavideoon siis.
On se mielestäni todella hyvin katsottu, kun ottaa huomioon, että sillä ei ole juurikaan visuaalista arvoa. Se on käytännössä vain äänitys biisistä. Jos vertaa vaikka SSOL:in viralliselle mv:lle, niin onhan hhh jo siitäkin ohi pyyhältänyt ajat sitten
Niin on. Vertasin musavideoon kuten ilmaisinkin.
Spotifyssä taisi mennä parissa päivässä SSOL kuuntelumäärä rikki.
Kyllä. JO:ta yhtään väheksymättä, hekin ovat vakiinnuttamassa kuuntelijakuntaansa. Joskus somessa tulee sellainen kuva, että JO:n ja K:n kuuntelijakunta olisi samaa kokoluokkaa, mutta kyllä ccc:n vaikutus on saanut K:lle paljon uusia korvia. Ja musiikkialalla tärkeää on juuri kuuntelijoiden löytäminen
Vierailija wrote:
Kyllä minä toivoisin, että Joker Out ja Kärtsä tekisivät vielä joskus yhteisbiisin. Vähän sellainen kummankin tyylien yhdistelmän. Se voisi olla mielenkiintoinen. Ja voisi antaa kummallekin jotain uutta. Onhan he nyt jo ottaneet toisiltaan vaikutteita.
Itse en vain pysty tai halua kuvitella K:ta vetämässä livebändin kanssa... Hänelle sopivat niin paljon paremmin ne elektroniset tehosteet ja äänitteet. JO ja K ovat vain musiikillisesti niin erilaisia... K:n keikat ovat hulluja energiapommeja, joissa hypitään, huudetaan ja bailataan... JO:n keikoilla on enemmän nostalgisia, surumielisiä ja rauhallisia soundeja. Mielestäni kumpikin joutuisi muuttamaan omaa tyyliään liikaa, ja lopputulos voisi olla lattea
Emoketjun pelastusveneketjusta (lol) jotkut huomioi että K voisi sohvasta päätellen olla vanhempiensa luona. Eli ehkä K:lla ei ole koronaa eikä viikolle buukattuja juttuja, vaan saa viettää rauhassa perheaikaa tän viikon. :D
Vierailija wrote:
No niin. Uusi pötkötys-stoori Kärpältä. :)
Vanha tuttu Colorado-paita päällä.
Mitä ässäarpoja se selaa 🤭
Ei kyllä JO on paljon pienempi tekijä kuin K tosiaan, mutta kyllä heilläkin menee käsittääkseni tosi hyvin omassa mittakaavassaanpikkuhiljaa. Ovat geneerisempi bändi ja vaikeampi erottautua olettaisin sen ongelmaksi. K nyt on K ja paljon sellaisia uniikkeja elementtejä tai harvinaisempia
Vierailija wrote:
Emoketjun pelastusveneketjusta (lol) jotkut huomioi että K voisi sohvasta päätellen olla vanhempiensa luona. Eli ehkä K:lla ei ole koronaa eikä viikolle buukattuja juttuja, vaan saa viettää rauhassa perheaikaa tän viikon. :D
Kävisi muutenkin järkeen että lapsuuden pokemonkorttikokoelma on vanhempien luona, ja tuo mic mac osio vielä päälle, niin kyllä K taitaa viitata olevansa sukuloimassa.
Vierailija wrote:
No voeiiiiiv eiköhän nyt saatana oo ihan omassa Vantaan kämpässään niinkun tolleen ensiolettamuksella luulis 30 v miehen olevan. Ja mitä vitunväliä runkata noita sijaintitietoja 🙄🙄🙄
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itse en vain pysty tai halua kuvitella K:ta vetämässä livebändin kanssa... Hänelle sopivat niin paljon paremmin ne elektroniset tehosteet ja äänitteet. JO ja K ovat vain musiikillisesti niin erilaisia... K:n keikat ovat hulluja energiapommeja, joissa hypitään, huudetaan ja bailataan... JO:n keikoilla on enemmän nostalgisia, surumielisiä ja rauhallisia soundeja. Mielestäni kumpikin joutuisi muuttamaan omaa tyyliään liikaa, ja lopputulos voisi olla lattea
Olen erimieltä kun sitä heidän Cha Cha Cha vetoa katsoi pohdin olevan potentiaalia. Kappaleen pitäisi olla vaan tehty bändille. B ja K äänetkin sopivat hyvin yhteen ja Bojanista kyllä taitaa lähteä vahvempaakin soundia ja vauhtia.
Mutta niin ei sitä oikein yksi voisi vetää joten hankala keikoille. 🤭 Ehkei se ole kannattavaa, mutta minua nyt vaan kiinnostaisi nähdä tuo.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No voeiiiiiv eiköhän nyt saatana oo ihan omassa Vantaan kämpässään niinkun tolleen ensiolettamuksella luulis 30 v miehen olevan. Ja mitä vitunväliä runkata noita sijaintitietoja 🙄🙄🙄
Olen 45 v ja käyn välillä vanhempieni luona. Onko se jotenkin väärin?😳🤣
Ei tuo taida se hänen asunto olla seinistä päätellen ja sohvasta. Mutta väliä sillä ei toki ole eikä sillä väliä
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen erimieltä kun sitä heidän Cha Cha Cha vetoa katsoi pohdin olevan potentiaalia. Kappaleen pitäisi olla
Minä taas K:n musiikin fanina en pitänyt B/k ccc:stä sen soundin vuoksi. Ehkä se on mielipiteitä jakava asia. Varmaan ne, jotka pitävät JO:sta pitävät myös tuosta ccc-versiosta, mutta K:n fanikunnassa se ei välttämättä saisi suosiota.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sillä on väliä kun silloin voidaan päätellä ettei K:lla ole koronaa (ei se vanhempiaan lähtisi tartuttamaan vaan hilluisi kämpässään) kuten äsken hieman spekuloitiin, eli ens viikon keikkoja ei jouduta peruuttamaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No niin. Uusi pötkötys-stoori Kärpältä. :)
Vanha tuttu Colorado-paita päällä.
Mitä ässäarpoja se selaa 🤭
Taitaa olla Pokémon kortteja.
Vierailija wrote:
Ei kyllä JO on paljon pienempi tekijä kuin K tosiaan, mutta kyllä heilläkin menee käsittääkseni tosi hyvin omassa mittakaavassaanpikkuhiljaa. Ovat geneerisempi bändi ja vaikeampi erottautua olettaisin sen ongelmaksi. K nyt on K ja paljon sellaisia uniikkeja elementtejä tai harvinaisempia
Vaikka en ole JO-tyyppisen musiikin kuuntelija niin pakko sanoa että olen tosi kiinnostunut näkemään miten he hoitavat tämän kohdan urassaan (ja toivon menestystä) koska se on niin erilainen kuin K:n tilanne. He ovat eräällä tavalla toistensa vastakohtia.
K ja tiimi haki UMK:hon ilman mitään statusta Suomessa, ja halusivat alunperin vain saada näkyvyyttä musiikilleen täällä. Noh, K:sta tulikin yksi Suomen tunnetuimmista artisteista, ja sai vakiinnutettua paikkansa Suomen musaskenessä kesän keikoillaan. Ulkomainen kultti-fanikunta tuli vahingossa kaupanpäällisenä, ja K vaikutti ainakin kesällä suhtautuneen siihen vähän tyylillä "täh? Mitä mä tällä teen?". Eli K sai kaiken ja enemmän mitä lähti hakemaan, ja on tyytyväinen "pelkkään" uraan Suomessa.
JO taas olivat jo saavuttanut kotimaassaan melkein kaiken saavuttamisen arvoisen, he lähtivät viisuihin aloittaakseen eurooppaan-suuntautumisen. Nyt heillä on jalka oven välissä moneen maahan sen verran että pystyvät keikkailemaan siellä. Todennäköisesti tappiolla kuten K:kin teki, ja he investoivat kotimaan keikkojen voitot kattamaan kulut, kuten eurooppaan suuntaavat bändit yleensä tekee. Mutta heillä on nyt valtava vuori kiivettävänä, koska euroopassa on niin järkky kilpailu rokkimusalla!
Eli K:n raskain vuoriseinämä sen omille urahaaveilleen on nyt kiivetty, kun taas JO:n seinämäkiipeily alkoi juuri (samoin A.n, sillä hänkin suuntaa Eurooppaan)
Ihme heppu Kärppä jos se taaskin on onnistunut olemaan sairastumatta mihinkään. Eikö sitä mikään kaada? xD
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vaikka en ole JO-tyyppisen musiikin kuuntelija niin pakko sanoa että olen tosi kiinnostunut näkemään miten he hoitavat tämän kohdan urassaan (ja toivon menestystä) koska se on niin erilainen kuin K:n tilanne. He ovat eräällä tavalla toistensa vastakohtia.
K ja tiimi haki UMK:hon ilman mitään statusta Suomessa, ja halusivat alunperin vain saada näkyvyyttä musiikilleen täällä. Noh, K:sta tulikin yksi Suomen tunnetuimmista artisteista, ja sai vakiinnutettua paikkansa Suomen musaskenessä kesän keikoillaan. Ulkomainen kultti-fanikunta tuli vahingossa kaupanpäällisenä, ja K vaikutti ainakin ke
Tuossa olet ihan oikeassa. Ja se suuri ero K:n ja JO:n välillä on kansainvälinen hittibiisi ja laaja kuuntelijakunta. JO tarvitsee menestyvän biisin jos haluavat päästä valtamarkkinoille. Tai voivat pikkuhiljaa yrittää kasvattaa kulttifanikuntaa.
Vierailija wrote:
Ihme heppu Kärppä jos se taaskin on onnistunut olemaan sairastumatta mihinkään. Eikö sitä mikään kaada? xD
Siitä tuli supermies viisuissa! :D
Onko se täältä masinoitu se ns. ponihyökkäys emoon? Ainakin shipin vastustaja tuntuu olevan
Vierailija wrote:
Onko se täältä masinoitu se ns. ponihyökkäys emoon? Ainakin shipin vastustaja tuntuu olevan
En ole tietoinen. Täällä ei ole niin paljon kirjoittajia, luulen että emoketjussa löytyy trolleja ihan omasta takaa.
Niin on. Vertasin musavideoon kuten ilmaisinkin.
Spotifyssä taisi mennä parissa päivässä SSOL kuuntelumäärä rikki.