Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
9941/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiwibloggsin ig: ssä on reel bessistä ja Williamista K:n Lontoon konsertissa 💚 ei taida Bess olla umk:SSA kun ne haastattelut tehtiin hänen ulkomaan matkansa aikaan...

Vierailija
9942/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt halua liian aikaisin puhua, mutta huomasin, että K ei menettänyt 1k seuraajaa edellisen kuvan julkaisun jälkeen 😂 ehkä se pudotustahti on lähtenyt ainakin laskuun 💪 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9943/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko se täältä masinoitu se ns. ponihyökkäys emoon? Ainakin shipin vastustaja tuntuu olevan

En ole tietoinen. Täällä ei ole niin paljon kirjoittajia, luulen että emoketjussa löytyy trolleja ihan omasta takaa.

Kiitos vastauksesta, uskotaan, muistuu vaan täältä se yksi ketjujen lukittamisilla uhkailija, no ehkä ei noin sekaisin olisi kuitenkaan

Vierailija
9944/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko se täältä masinoitu se ns. ponihyökkäys emoon? Ainakin shipin vastustaja tuntuu olevan

En ole tietoinen. Täällä ei ole niin paljon kirjoittajia, luulen että emoketjussa löytyy trolleja ihan omasta takaa.

Kiitos vastauksesta, uskotaan, muistuu vaan täältä se yksi ketjujen lukittamisilla uhkailija, no ehkä ei noin sekaisin olisi kuitenkaan

Kannattaa huomioida, että kyllä ne trollit tännekin löytää ja ovat jo löytäneetkin eli ei tämä ketju ole niiltä suojassa sen enempää. Toki tämä herättää vähemmän varmaan intohimoja ja sen takia niitä on täällä ollut vähemmän. Ja varmaan täällä on shipin vastustajiakin, mutta tuollaiset vihjailut masinoidusta hyökkäyksestä on vähän 🙄 Näkeehän täältä mitä tänne on kirjoitettu kun vaan selailee sivuja taaksepäin, että siitä vaan etsimään todisteita masinoimisesta. Mikään ketju ei voi ketjuna vastata yksittäisten kirjoittajien toimista, ei shippiketjukaan. 

Vierailija
9945/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onko täällä niitä ens viikolla Apolloon meneviä? En jaksa tuolla toisessa nyt edes kysyä.

Vierailija
9946/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menossa Apolloon, mutta tarvitsen liven!!!! 😭😭😭😭 tuo on ensimmäinen varsinainen ei-yksityinen keikka Suomeen paluun jälkeen... Siellä olisi parempi olla tunnelma katossa! 💚

Vierailija
9947/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kannattaa huomioida, että kyllä ne trollit tännekin löytää ja ovat jo löytäneetkin eli ei tämä ketju ole niiltä suojassa sen enempää. Toki tämä herättää vähemmän varmaan intohimoja ja sen takia niitä on täällä ollut vähemmän. Ja varmaan täällä on shipin vastustajiakin, mutta tuollaiset vihjailut masinoidusta hyökkäyksestä on vähän 🙄 Näkeehän täältä mitä tänne on kirjoitett

Juu, todisteet löytyy täältä 😅 onhan täälläkin vieraillut emoketjusta ties mitä ficcirölliä yms. 😂 

Vierailija
9948/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain, olisko Twitterissä, näin K:n viimeisimmästä stoorista kommentin että hänellä on tosi kauniit kädet. En oikeastaan edes kiinnittänyt huomiota itse, mutta nyt kun näin tuon kommentin, niin.. tottahan se on! K:lla on kauniit kädet. <3

Vierailija
9949/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisficit on kyllä juuri niitä trollien tuotoksia, tuskin emosta lähtöisin

Vierailija
9950/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-lehdessä: https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/tata-on-kaarijan-posketon…

Tätä on Käärijän posketon fanitus maailmalla – ”Lensin USA:sta tapaamaan sinua, ja se oli elämäni paras päätös”

Käärijä on saavuttanut faneja eri puolilta maailmaa. Juuri Euroopan-kiertueensa päättänyttä artistia tultiin katsomaan joukolla Yhdysvalloista asti.

jne.

Vierailija
9951/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kannattaa huomioida, että kyllä ne trollit tännekin löytää ja ovat jo löytäneetkin eli ei tämä ketju ole niiltä suojassa sen enempää. Toki tämä herättää vähemmän varmaan intohimoja ja sen takia niitä on täällä ollut vähemmän. Ja varmaan täällä on shipin vastustajiakin, mutta tuollaiset vihjailut masinoidusta hyökkäyksestä on vähän 🙄 Näkeehän täältä mitä tänne on kirjoitett

Oli huono sanavalinta, anteeksi

Vierailija
9952/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jossain, olisko Twitterissä, näin K:n viimeisimmästä stoorista kommentin että hänellä on tosi kauniit kädet. En oikeastaan edes kiinnittänyt huomiota itse, mutta nyt kun näin tuon kommentin, niin.. tottahan se on! K:lla on kauniit kädet. <3

Minä kuulun K:n käsien fandomiin! Me olemme olleet olemassa jo kuukausia ja rakastamme K:n käsiä ✋✋

Vierailija
9953/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minä luulen että Käärijä on jo kurkkuaan myöten tätä paskaa.

Pakko vaan pitää naama virneessä ja jatkaa kun laskuja ropisee.

Siltähän kaikki tappiopuheet tosiaan vaikuttaa. Intohimo musiikkiin on lyhyessä ajassa vaihtunut intohimoksi rahaan.

Ja sun portion boys elää vain pyhällä hengellä? 

Mun? Myönnän etten ole bändiä tarkemmin seurannut, mutta enpä ole heidän kuullut kertaakaan valittavan köyhyyttä tai keikkojen tappiollisuutta.

Kurkkasin keikkakalenteria, ja Käärijää vastaava näyttää olleen heidänkin keikkatahti.

Porttareiden keikkapalkkiot tänä vuonna on ollut 25t-30t, ei siitä kannatakkaan valittaa:

htt

Eipä ole kauan, kun heistä uutisointiin näinkin: ”Esimerkiksi Portion Boys saa lavalla aikaan melkoiset bileet, mutta hintalappuna on vain 12 000 euroa. Toisaalta, he ovat vasta tulleet suuren yleisön tietoisuuteen, joten ihan tyhjästä ei heti voi täysillä rahastaakaan.”

Siitä huolimatta eivät valittaneet.

Kommenttisi tosiaan ainoastaan vahvistaa sen tosiasian, ettei kyse ole siitä, etteikö Käärijä saisi keikoistaan rahaa ja korvausta vaan olisi halunnut saada vieläkin enemmän. Se taas on ollut hänen ihan oma päätöksensä, että on ahneuksissaan halunnut varmistaa keikkakalenterinsa täyttymisen kesäksi jo ennen Euroviisuja tajuamatta, että siellä tulleen menestyksen myötä yleisöltä olisi voinut vaatia enemmänkin rahaa.

Kuten sanottua, ihan ansaitusti tienaa, eikä tämän sanomisessa siis ole kyse kateudesta. Todella paljon vaan häiritsee valheelliset tappiollisuuspuheet, jotka useat seuraajat on selvästi ottaneet todesta, kun täälläkin jaksetaan asiaa jankuttaa ja Käärijää siitä sääliä.

Vierailija
9954/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hei onko täällä niitä ens viikolla Apolloon meneviä? En jaksa tuolla toisessa nyt edes kysyä.

Joku mainitsi muutama päivä sitten menevänsä. Ei livettämään kaiketi, mutta saadaan varmaan ainakin raporttia välispiikeistä ym. Ja tumpussa on useampi suomalainen menossa, huomasin.

Vierailija
9955/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siltähän kaikki tappiopuheet tosiaan vaikuttaa. Intohimo musiikkiin on lyhyessä ajassa vaihtunut intohimoksi rahaan.

Mun? Myönnän etten ole bändiä tarkemmin seurannut, mutta enpä ole heidän kuullut kertaakaan valittavan köyhyyttä tai keikkojen tappiollisuutta.

Kurkkasin keikkakalenteria, ja Käärijää vastaava näyttää olleen heidänkin keikkatahti.

Porttareiden keikkapalkkiot tänä vuonna on ollut 25t-30t

Kuten sanottua, ihan ansaitusti tienaa, eikä tämän sanomisessa siis ole kyse kateudesta. Todella paljon vaan häiritsee valheelliset tappiollisuuspuheet, jotka useat seuraajat on selvästi ottaneet todesta, kun täälläkin jaksetaan asiaa jankuttaa ja Käärijää siitä sääliä.

Ootko se sama joka on nyt itkenyt täällä tyyliin joka päivä puol viikkoa K:n tienaamisesta. Jos ei ole kateutta niin mistäköhän tämä pakkomielle tulee... ei ole normaalia käytöstä.

Vierailija
9956/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minä kuulun K:n käsien fandomiin! Me olemme olleet olemassa jo kuukausia ja rakastamme K:n käsiä ✋✋

Jo kuukausia!? :)

Minä liityn nyt teihin samantien! ✋✋

Vierailija
9957/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"on ahneuksissaan halunnut varmistaa keikkakalenterinsa täyttymisen kesäksi jo ennen Euroviisuja"

Heh. Tää alkaa jo mennä ihan vitsin puolelle. :) Tiedän että oot provo, mutta kertauksen vuoksi: festarikeikat sovitaan kuukausia, joskus jopa vuosi etukäteen. Olisi ollut aikamoinen riski artistilta olla sopimatta yhtään mitään keikkoja viisujen jälkeiselle ajalle, ihan siltä varalta jos sattuisi pärjäämään niissä tai jos sattuisi luomaan ennennäkemättömän ilmiön kuten Käärijä. Ahneudella ei oo asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
9958/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9959/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Porttareid

Kuten edelläkin sanoin, kyse ei ole kateudesta, ja mielestäni Käärijä on palkkansa ansainnut, mutta en pidä valheellisista tappiopuheista, jotka teihinkin on selvästi hyvin uponneet.

Vierailija
9960/20844 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jo kuukausia!? :)

Minä liityn nyt teihin samantien! ✋✋

Minäkin näin jo kesällä tiktokissa koosteen johon oli kerätty vain klippejä K:n käsistä. Ja joku haastattelijakin muistaakseni kommentoi sen käsiä kerran. xD