Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
9881/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

https://www.instagram.com/reel/Cy3mkKBtRK0/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tumblr:

#the way my mouth would be open and ready

Yes yes 😍😍😍👅👅

YES

Vierailija
9882/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä mitään konsensusta tarvitse olla, voidaan olla eri mieltä asioista. Mutta kyllä alakynnessä on se jolla ei ole mitään todisteita tai perusteita mutuilulleen. Sori vaan. :)

On selvää että tietysti K:n tilanne muuttui täysin viisujen myötä. Hänen arvonsa nousi, mutta se ei tilipussissa artistilla näy kuin vasta myöhemmin, viiveellä. Noin myös asiantuntijat totesivat siinä artikkelissa mikä tänne linkattiin. Nyt lienee asiat jo hyvin hällä, joten eiköhän jatketa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9883/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarni on tehnyt A:n meikit eilen! :D Ihana että A käyttää samaa meikkaajaa kuin K :D

Vierailija
9884/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minä luulen että Käärijä on jo kurkkuaan myöten tätä paskaa.

Pakko vaan pitää naama virneessä ja jatkaa kun laskuja ropisee.

Siltähän kaikki tappiopuheet tosiaan vaikuttaa. Intohimo musiikkiin on lyhyessä ajassa vaihtunut intohimoksi rahaan.

Ja sun portion boys elää vain pyhällä hengellä? 

Vierailija
9885/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannan ig stooreissa muutama kuva lisää Tampereelta. Yhdessä ottaa veikeesti takkia pois ja yleisöstä lisää kuvia.

Oliko muuten kukaan tuolla Tampereen keikalla? 

Vierailija
9886/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noista ulkomaakiertueiden ongelmista puhuneet muutkin ja vallan mahdollista, että joku taho kusi kun tätä euroopan kiertuetta sovittiin. Kun taho joka näitä kiertuejuttuja sopi ei tainnut olla tottunut  sopimaan ulkomaanosalta asioita. Muutenkin ulkomaita ajatellen tehtiin pikkukämmejä pisin matkaa minun mielestäni. Ei selkeästi oltu oikein tottuneita hoitamaan sitä puolta. 

Ja kotimaan kesän keikoista selviöhän se oli,.että halvalla hypeen nähden meni kun keikkoja myytiin ennen hypeä nimettömälle artistille. Ei K ole minusta sanonut, että kesä täällä tappiollinen olisi ollut mutta meni alihintaan ja vallan mahdollista 

Vierailija
9887/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän toisen asteen Kärtsään liittyvää, mutta olen yrittänyt tutustuttaa itseäni tähän minulle uuteen alternatiivi-räppiskeneen, ja sitä kautta ymmärtää vähän sitä musamaailmaa jossa K on. On Hollannin Joost tullut tutkittua, ja Viron Tommy tietty, ja nyt olen katsellut läpi USA:n Riff Raff koskaTommy on tehnyt sen kanssa pari yhteisbiisiä, viimeisin siis ennen ICIP:iä tehty Ferrari:

https://www.youtube.com/@JodyHighRoller/videos

Jälleen yksi tosi omaleimainen ja erilainen hahmo kuin Kärtsä, Tommy tai Joost, mutta jotain samaa taas. Elektronisen musiikin ja räpin yhdistelmää, tosi laidasta laitaan eri tyylisiä kappaleita kuten K:llakin, jotain Tommyn tyylistä yliseksualisoitua ja provokatiivista kuvastoa välillä (minulle liikaa) mutta myös Kärtsän itseironiaa ja huumoria, ja tekee selkeästi ihan mitä vaan huvittaa ilman kaavoja. Ja uutta musaa tulee näköjään tyyliin kerran kuukaudessa, eli näköjään tässä genressä jotkut vaan tykittää kontsaa pihalle. (Ehkä K:n ei tarvitse ihan noin nopeaan tahtiin lähteä, mutta onhan se sanonut että sikana uutta musaa on tehty joteeen... :'D )

K-vitamiininpuuttesta kärsiville lisää hahmoja roudittavaksi, siis.

Vierailija
9888/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siltähän kaikki tappiopuheet tosiaan vaikuttaa. Intohimo musiikkiin on lyhyessä ajassa vaihtunut intohimoksi rahaan.

Mun? Myönnän etten ole bändiä tarkemmin seurannut, mutta enpä ole heidän kuullut kertaakaan valittavan köyhyyttä tai keikkojen tappiollisuutta.

Kurkkasin keikkakalenteria, ja Käärijää vastaava näyttää olleen heidänkin keikkatahti.

Vierailija
9889/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Johannan ig stooreissa muutama kuva lisää Tampereelta. Yhdessä ottaa veikeesti takkia pois ja yleisöstä lisää kuvia.

Oliko muuten kukaan tuolla Tampereen keikalla? 

Harmi kun stooreista ei kai saa mitenkään tallennettua kuvia? Mun ystävä näkyy yhdessä kuvassa

Vierailija
9890/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenen siitä työstä rahallista hyötyä sitten pitäisi saada ellei artistin? Etkö sinä siellä halua työstäsi palkkaa ja mielellään työsi arvon mukaan? Kun kysyntää on paljon nousee yleensä se korvauskin. Ja se on vallan oikein. 

Ja tuosta ketkä valittaa eniten, niin iltapäivälehtien kommenttiosion oli pitkään aika valaisevia tuossa keväällä ja kesän alussa. Sittemmin on nämä muusikot tainneet vaihtaa ulinan nimettömäksi. 

Vierailija
9891/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Kevennetään tunnelmaa nyt iltaa kohden. Tumblr ei petä.

https://www.tumblr.com/cha3x/732246799733145600/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4-…

Vierailija
9892/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä PB on vähemmän keikkaa tehnyt kuin K&co

Vierailija
9893/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K PÄIVITTI IG STOORIN!!!!! Näivetys hälvenee, maailmassa on väriä, linnut laulaa...

Vierailija
9894/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Uusi pötkötys-stoori Kärpältä. :)

Vanha tuttu Colorado-paita päällä. 

Vierailija
9895/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Huhhahheillä kuuntelukertoja tullut yli 600 000 ja se julkaistiin pe ja la välisenä yönä eli vuorokausi vielä viikkoon kuuntelussa. Ei nyt ihan miljoona viikossa taida täyteen tulla, mutta lähellä on. Melko saavutus. Eikä ole Suomessa edes mitenkään markkinoitu eikä ole edes musavideota

Vierailija
9896/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mun? Myönnän etten ole bändiä tarkemmin seurannut, mutta enpä ole heidän kuullut kertaakaan valittavan köyhyyttä tai keikkojen tappiollisuutta.

Kurkkasin keikkakalenteria, ja Käärijää vastaava näyttää olleen heidänkin keikkatahti.

Porttareiden keikkapalkkiot tänä vuonna on ollut 25t-30t, ei siitä kannatakkaan valittaa:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d0bdfd50-de7b-4028-92ff-11a005…

"25 000 - 30 000

Tällaisia summia pyytävät esimerkiksi Portion Boys, Gettomasa, Vesterinen yhtyeineen ja Popeda."

Kärtsä taas on saanut tyyliin kolmanneksen Porttareiden palkkiosta, vaikka kuuluisi saada saman tai jopa enemmän.

"Alle 10 000

Kappaleellaan Cha cha cha Euroviisuissa toiseksi tullut Käärijä on tällä hetkellä Suomen kuumimpia artisteja. Festaripalkkioissa tämä ei näy, sillä iso osa festivaalikeikoista on sovittu jo ennen viisuhuumaa eli mihinkään huippusummiin Käärijä ei pääse.

Hänen festivaalipalkkiopyyntönsä on alle 10 000 euroa, eli hän tekee festivaalikeikkoja vanhoilla hinnoilla.

– Jos hänen keikkojaan kaupattaisiin nyt, olisi palkkiopyyntö 25 000 - 35 000 euroa."

Ei ollut vaikea löytää tuotakaan tietoa. Ja väitteesi että Porttareilla olisi ollut saman verraan keikoja kesällä kuin K:lla on myös valheellinen: heillä oli 40, Kärdellä 50. 

Vierailija
9897/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onpa Huhhahheillä kuuntelukertoja tullut yli 600 000 ja se julkaistiin pe ja la välisenä yönä eli vuorokausi vielä viikkoon kuuntelussa. Ei nyt ihan miljoona viikossa taida täyteen tulla, mutta lähellä on. Melko saavutus. Eikä ole Suomessa edes mitenkään markkinoitu eikä ole edes musavideota

Niin ja tuossa on vain Spotify 🙈

Vierailija
9898/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K taisi olla lopulta yli 50 keikkaa kesällä. Tosi kova työtahti oli. Ja syksykin melkoista haipakkaa vaikka sinne lopulta näköjään jätettiin välejä sentään myös. 

Vierailija
9899/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

On hyvä! Hämärä muistini on että ICIP olisi saanut 1mil spotifyssa reilussa viikossa, joko julkaisuviikon jälkeisenä sunnuntaina tai maanantaina. Se että HHH pystyy pysymään noin hyvin kelkassa pelkillä K:n omilla faneilla ja ilman fanikunnan ulkopuolista promoamista (ja ilman viisuhuumailijoita, niitä oli varmaan vielä jonkun verran uteliaina piipahtamassa ICIP:in aikaan) tarkoittaa että K:n uran tulevaisuus on vakaalla pohjalla.

Vierailija
9900/20847 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kumminkin pötköttelee näköjään, ei ole paennut minnekään metsäpirttiin tai perheen mökille seinästä päätellen.