Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
9041/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi trollit ja ilmiannot aiheuttaa aiemman emoketjun sulkeutumisen, ja ketjulla jo niin paljon pituutta, että päätettiin pitää lukittuna, samaan tapaan jutustellaan kuitenkin uudessa ketjussa

Vierailija
9042/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, nyt mä luen noita kommentteja Joostin ja Kärtsän tiktokista (J:n kanavalla se euroviisuihin hakeutumis-ilmoitus) ja Joost on laittanut itselleen sinne suomeksi kommentin että "Joost Klein Euroviisuihin 2024". K on tainnut olla jeesaamassa. xD Kaikki muut kommentit on hollanniksi ja ovat ihan hypeissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9043/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Apua, nyt mä luen noita kommentteja Joostin ja Kärtsän tiktokista (J:n kanavalla se euroviisuihin hakeutumis-ilmoitus) ja Joost on laittanut itselleen sinne suomeksi kommentin että "Joost Klein Euroviisuihin 2024". K on tainnut olla jeesaamassa. xD Kaikki muut kommentit on hollanniksi ja ovat ihan hypeissään.

Ihana! K on jeesinyt :) Näkisin hänessä kyllä mahdollisen tulevaisuuden yhteistyökumppanin 

Vierailija
9044/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äää onnekkailla australialaisilla on jo se kusinen biisi! Onneksi Suomi on kumminkin ennen muita Eurooppalaisia aikavyöhykkeissä, vähänkö hajoilisin jos ois toisin päin ja kaikki ulkkarifanit sais kuunnella sitä spotifysta kun me vielä odotettaisiin. :'D Alle 7 tuntia!

Vierailija
9045/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Uuuhhh, jättäisin B-jutut tästä ketjusta pois kokonaan, syystä, että nuo shippijutut alkaa olla muutenkin suoraan sanoen sairaita.

Varsinkin kun niille on jo oma ketju.  Jos tämä pidettäisiin asiallisena. Itse ainakin aion ilmiantaa tämän ketjun jos tänne alkaa tulemaan sairasta juttua minkä tähden yksi ketju jo poistettiin, onneksi. 

Ok, aika suurta on omistautuminen, jos koko ketjun sulkua ajatellaan

Vierailija
9046/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Moni käy useassa ketjussa, kuten itsekin, hieman ikävää puhetta shippaajista

Tätä mä en kyllä allekirjoita. Koska k&b shippaus liittyy K:n niin siitä aiheesta on keskusteltu, mutta aika vähän ja pääsääntöisesti asiallisesti. Se ei ole shippaajista ikävästi puhumista, että ilmaisee ettei itse jaksa shippaamista tai ei ymmärrä sitä. Siellä shippiketjussa tästä ketjusta käytetään A-studio nimitystä, mutta ei meistä ole tullut sinne kukaan loukkaantumaan asiasta. Mun mielestä shippaajien kannattais vähän paksuntaa nahkaansa ja ymmärtää ettei kaikki ymmärrä ja tykkää koko ilmiöstä ja että aiheesta saa täällä keskustella kun se K:n liittyy. 

Vierailija
9047/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Äää onnekkailla australialaisilla on jo se kusinen biisi! Onneksi Suomi on kumminkin ennen muita Eurooppalaisia aikavyöhykkeissä, vähänkö hajoilisin jos ois toisin päin ja kaikki ulkkarifanit sais kuunnella sitä spotifysta kun me vielä odotettaisiin. :'D Alle 7 tuntia!

Tarvitsen sen!!!! AARFGGGHHH

Vierailija
9048/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Käärijä näyttää kyllä paljon ikäistään vanhemmalta.

Näyttää just ikäiseltään. 

Vanhemmalta näyttää. Näkyy että on nappomiehiä.

Mitä miehiä? 

Vierailija
9049/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käärijä näyttää kyllä paljon ikäistään vanhemmalta.

Kuka tahansa saattaisi näyttää vanhemmalta kuin on vedettyään kesän aikana 50 keikkaa putkeen, tehtyään biisejä, antaneen haastiksia jne. jne. 

Vierailija
9050/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joost voisi olla tuon videon perusteella Käärijän blondi pikkuveli tai blondi versio Käärijästä.

Vierailija
9051/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pieni avautuminen shippuksesta, älkää lukeko jos loukkaannutte helposti: pidän K:n fandomista todella paljon! Tumpussa jne. on tosi hyvää porukkaa. Ja siellä ihmiset tuntuvat pitävän K:n musiikista ja koko tyypistä. Mutta turhan usein tulee kylkiäisenä se K/B- shippi (ja muut JO-shipit jotka eivät kiinnosta). Joka ikinen pikkujuttu on aina taivaallinen merkki heidän rakkaudestaan jne. (tiedän, että siellä tiedetään realiteetit, mutta tuollainen todellisuuden ignooraaminen vain alkaa ärsyttämään pikku hiljaa). Esim. tämä hhh-biisi. Siinä mainittiin "laiva"... "OMG K ja B ovat joskus yhdesti olleet laivassa yhtä aikaa, tämä on selvä merkki siitä, että K kirjoitti tuon biisin B:stä ja myönsi sen avoimesti!". Ihan niin kuin stadissa asuva suomalainen ei olisi ikinä käynyt laivassa...bailannut siellä ja löytänyt kumppanin. Sama tuo "20k vs. NT" -juttu on täysin fandomissa hyväksytty todeksi, vaikka K oli sen stadionkeikan aikaan liian lyhyellä lo

Luulen että sitä mukaa kun K tekee uutta musaa ja kaveeraa julkisesti lisää ja lisää näiden erilaisten alternatiivimuusikoiden kanssa tilanne tulee tasaantumaan, sillä K/B shippaajien prosentuaalinen osuus K:n fanikuntaan tulee pienenemään, vaikka luvuiltaan pysyisi samana. K/B shippaajia ei nimittäin tule määrällisesti lisää, koska heihin kiintyminen juttuna vaatii heidän Euroviisuaikojen matskun fiilistelyä. Uudet fanit joita K saa urallaan yhteisbiisiensä ja keikkojensa avulla eivät tule olemaan kiinnostuneita siitä, varsinkin jos kyseessä on räppifaneja joita ei edes B:n tai JO:n musiikki tai tyyli kiinnosta. Vaikka he tulevat varmasti viettämään aikaa yhdessä koska ovat oikeasti hyviä ystäviä, heidän status fandomissa tulee pikkuhiljaa olemaan lähempänä vaikkapa K:n ja Behm:in udelleennäkemisiä. Eli heidän yhteiset fanit ihastelee aina kun he näkevät toisiaan keikoilla ja somettavat yhdessä, mutta se ei ole niin päälletunkevaa että muut osat fanikunnasta ärsyyntyvät.

Viron faneille ja medialle esimerkiksi fokus oli K+T yhteistyössä, ja se oli vain yhden yhteisbiisin jälkeen. 

Vierailija
9052/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joostin yleisössä muuten yllättävän paljon miehiä eikä pelkästään nuoria ja "rakastuneita" fanityttöjä.

Vierailija
9053/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliiis, ei sanaakaan shippi-ideologiasta enää :(.

Mä (ainakin) oon ihan loppu ;(

Vierailija
9054/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 6 tuntia vielä, arvatkaas mihin!

Vierailija
9055/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko mv samalla? Sitä nyt ei ole hypetetty niin paljon, mutta minä innostun aina kun saamme uutta videomateriaalia K:sta :D

Vierailija
9056/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pieni avautuminen shippuksesta, älkää lukeko jos loukkaannutte helposti: pidän K:n fandomista todella paljon! Tumpussa jne. on tosi hyvää porukkaa. Ja siellä ihmiset tuntuvat pitävän K:n musiikista ja koko tyypistä. Mutta turhan usein tulee kylkiäisenä se K/B- shippi (ja muut JO-shipit jotka eivät kiinnosta). Joka ikinen pikkujuttu on aina taivaallinen merkki heidän rakkaudestaan jne. (tiedän, että siellä tiedetään realiteetit, mutta tuollainen todellisuuden ignooraaminen vain alkaa ärsyttämään pikku hiljaa). Esim. tämä hhh-biisi. Siinä mainittiin "laiva"... "OMG K ja B ovat joskus yhdesti olleet laivassa yhtä aikaa, tämä on selvä merkki siitä, että K kirjoitti tuon biisin B:stä ja myönsi sen avoimesti!". Ihan niin kuin stadissa asuva suomalainen ei olisi ikinä käynyt laivassa...bailannut siellä ja löytänyt kumppanin. Sama tuo "20k vs. NT" -juttu on täysin fandomissa hyväksytty todeksi, vaikka K

Hyviä pointteja! 💯💯💯 

Sori shippikeskusteluun väsyneelle! Vaikka rakastan K:n keikkojen seuraamista oon helpottunut ettei tänään ole keikkaa, koska mä(kin) oon ihan loppu, loppu. Lippugate yms. vei veronsa.

Vierailija
9057/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuleeko mv samalla? Sitä nyt ei ole hypetetty niin paljon, mutta minä innostun aina kun saamme uutta videomateriaalia K:sta :D

Musta tunttuu että K ja koko tiimi tiesi ICIP:istä että sen pääjuttu on se oikeasti tosi hieno ja erikoinen musavideo, 

kun taas HHH:lle pääjuttu on oikeasti mahtava kappale, niin se musavideo on vaan kiva lisä fiilisteltäväksi tällä kertaa, vähän kuten CCC:n musavideo.

Vierailija
9058/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän julkaisun tägit ovat ihania! K:n ulkomaan fanit ovat niin ihania! <3 https://www.tumblr.com/omppupiiras/731620720692576256

Vierailija
9059/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pieni avautuminen shippuksesta, älkää lukeko jos loukkaannutte helposti: pidän K:n fandomista todella paljon! Tumpussa jne. on tosi hyvää porukkaa. Ja siellä ihmiset tuntuvat pitävän K:n musiikista ja koko tyypistä. Mutta turhan usein tulee kylkiäisenä se K/B- shippi (ja muut JO-shipit jotka eivät kiinnosta). Joka ikinen pikkujuttu on aina taivaallinen merkki heidän rakkaudestaan jne. (tiedän, että siellä tiedetään realiteetit, mutta tuollainen todellisuuden ignooraaminen vain alkaa ärsyttämään pikku hiljaa). Esim. tämä hhh-biisi. Siinä mainittiin "laiva"... "OMG K ja B ovat joskus yhdesti olleet laivassa yhtä aikaa, tämä on selvä merkki siitä, että K kirjoitti tuon biisin B:stä ja myönsi sen avoimesti!". Ihan niin kuin stadissa asuva suomalainen ei olisi ikinä käynyt laivassa...bailannut siellä ja löytänyt kumppanin. Sama tuo "20k vs. NT" -juttu on

Totta! Enkä halua että tämä kiertue loppuu niin nopeasti! Olisi ihana saada jotain stooreja K:sta koheltamassa uudessa maassa <3

Vierailija
9060/20847 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 ja puoli tuntia! 

Tekeeköhän K jotain livetystä tänään... se voi olla vaikeaa jos ne ajavat keikkabussia tänään, kun nettiyhteyden kuuluvuus voi olla huono. Ja myrskyvaroitukset näköjään skotteihin sekä tänään että huomenna, niin niitten pitää pitää huoli että oikeasti pääsevät ajoissa keikkapaikalle eivätkä jää jonkun yllättävän teiden tulvimisen tai kaatuneiden puiden takia tien päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän