Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Allun ig stroyn mukaan ovat lautalla
Vierailija wrote:
Allun ig stroyn mukaan ovat lautalla
Huh hah hei! :D Sopii hyvin teemaan!
Loreenia tähän väliin. Ei se uus biisi nyt kovin lennokkaasti lähtenyt käyntiin: https://kworb.net/itunes/artist/loreen.html
Vierailija wrote:
Loreenia tähän väliin. Ei se uus biisi nyt kovin lennokkaasti lähtenyt käyntiin: https://kworb.net/itunes/artist/loreen.html
Yllättävän hyvin Tattoo on edelleen listoilla, ei ihan kärjessä mutta kuitenkin, Euphoriakin kiinnostaa vielä vuosien jälkeen. Loreen itsekin on artistirankingissa sadan parhaan joukossa. Itse asiassa Tattoolla menee älyttömän hyvin.
Minä keväällä / kesällä: cha cha cha cha cha cha chaaa
Minä syksyllä: tättättättädädätättättät
Minä vähän myöhemmin syksyllä: huhhahhei
Mitenkähän kauan saan vielä asua kotona ennen kun vanhemmat heittää ulos?
Vierailija wrote:
Ei nyt vahinngoniloista saisi olla, mutta selvästi häneen persoonana ei niin paljon kiinnytty kuin K:hon. Ottaen huomioon että Tattoo menestyi kaupallisesti niin hyvin. Mutta Vogue myydään K:n naamalla, ja K on myynyt suuremman salin Lontoossa loppuun yms.
Vierailija wrote:
Minä keväällä / kesällä: cha cha cha cha cha cha chaaa
Minä syksyllä: tättättättädädätättättät
Minä vähän myöhemmin syksyllä: huhhahhei
Mitenkähän kauan saan vielä asua kotona ennen kun vanhemmat heittää ulos?
Eikä 😂 minä pohdin että koska mies heittää minut kadulle 😂 (sain suostuteltua hänet kanssani K:n keikalle, että eiköhän liitto selviä)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Yleisö oli poikkeuksellisen hienosti mukana heti alusta alkaen, se jäi mieleen parhaiten. Aina yhtä rasittavien shippareitten mielestä keikka oli suurin piirtein omistettu Bojanille tuon yhden lyhyen laulunpätkän takia, ja siitä nyt varmasti riittää todistettavaa pitkäksi aikaa.
Mä tulen tähän ketjuun pudottaakseni itseni maan pinnalle. Tuohon Bojan hurmokseen meen niin helposti mukaan. Siihen olisi ihanaa uskoa, mutta en ole shippaaja, enkä pysty ohittamaan tosielämän realiteetteja noin vaan. Huumoriahan tuo laulu Bojanille oli, valitettavasti.
Tervetuloa vain. Minä kävin vähän toisessa ketjussa, mutta en vain pysty ajattelemaan samalla aaltopituudella kuin siellä. Tarvitsen reaalimaailmaan 😅 täälläkin ihan kiva spekuloida saatavilla olevasta materiaalista, vaikka meno ei ole yhtä kovaa
Onko Lontoossa muuten lämppääjää? 👀 sen verran suuri keikka, että voisi kiinnostaa paikallisiakin artisteja
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei nyt vahinngoniloista saisi olla, mutta selvästi häneen persoonana ei niin paljon kiinnytty kuin K:hon. Ottaen huomioon että Tattoo menestyi kaupallisesti niin hyvin. Mutta Vogue myydään K:n naamalla, ja K on myynyt suuremman salin Lontoossa loppuun yms.
Sen Voguen kannessa on Loreen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Yleisö oli poikkeuksellisen hienosti mukana heti alusta alkaen, se jäi mieleen parhaiten. Aina yhtä rasittavien shippareitten mielestä keikka oli suurin piirtein omistettu Bojanille tuon yhden lyhyen laulunpätkän takia, ja siitä nyt varmasti riittää todistettavaa pitkäksi aikaa.
Mä tulen tähän ketjuun pudottaakseni itseni maan pinnalle. Tuohon Bojan hurmokseen meen niin helposti mukaan. Siihen olisi ihanaa uskoa, mutta en ole shippaaja, enkä pysty ohittamaan tosielämän realiteetteja noin vaan. Huumoriahan tuo laulu Bojanille oli, valitettavasti.
Tervetuloa vain. Minä kävin vähän toisessa ketjussa, mutta en vain pysty ajattelemaan samalla aaltopituudella kuin siellä. Tarvitsen reaalimaailmaan 😅 täälläkin ihan kiva spekuloida saatavilla olevasta materiaalista, vaikka meno ei ole yhtä kovaa
Tällä hetkellä siellä on kyllä aika hurja meno. Käyn myös tsekkaamassa jos löytyy jotain linkkejä yms., mutta tuo mayhem mikä siellä välillä lähtee käyntiin on aikamoinen 🙈
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Toisessa ketjussa juttu on lähtenyt pahasti laukalle. Joku tapahtuma on nyt laukaissut liikkeelle hysteerisen kommentoinnin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tervetuloa vain. Minä kävin vähän toisessa ketjussa, mutta en vain pysty ajattelemaan samalla aaltopituudella kuin siellä. Tarvitsen reaalimaailmaan 😅 täälläkin ihan kiva spekuloida saatavilla olevasta materiaalista, vaikka
Siellä on päätetty että B tulee Lontoon keikalle, koska ei ole/ollut Thaimaassa vaan Italiassa. En tiedä mikä tuon päättelyketjun taustalla on, mutta jos tarpeeksi moni ja usein toistaa samaa asiaa niin siitä alkaa muodostumaan kollektiivinen totuus
Joostin instassa :) K couchaa!
https://www.instagram.com/reel/Cyk3UFLMRli/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Eilisessä livessä melkein parasta oli lopetus eli Lorenzon lauluosuus ja suomeksi, siinä ei paljon solistin itsensä ääntä edes kuulunut!
Vierailija wrote:
Joostin instassa :) K couchaa!
https://www.instagram.com/reel/Cyk3UFLMRli/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Joost on kuin suoraan Kummeleista noissa muissa kuvissa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tervetuloa vain. Minä kävin vähän toisessa ketjussa, mutta en vain pysty ajattelemaan samalla aaltopituudella kuin siellä. Tarvitsen reaalimaailmaan 😅 täälläkin ihan kiva speku
Siitähän siellä vasta sitten "riemu" ratkeaakin jos ei B tulekaan Lontooseen. Mulle se on muuten ihan sama mutta toivottavasti ei mee lavalle. Tulee semmonen tunne kuin jatkuvasti tungettaisiin kurkusta alas shippausta ja bändiä, jotka ei mua kiinnosta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sen Voguen kannessa on Loreen.
Niin on, siksi Ihmettelinkin kun sain IG:ssä heidän virallisen mainoksen ko. Numerosta. Mainos kertoi, että painoksessa on haastis K:sta ja näytettiin K:n kuvia. Lopuksi näytettiin miltä kansi näyttää. Ehkö L itse ei ole myynyt tarpeeksi 🤷
Ainahan K vetää huumorilla, mutta totta toinen puoli, kyllä se B:hen on ihastunut/rakastunut ihan selvästi