Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
9001/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Yleisö oli poikkeuksellisen hienosti mukana heti alusta alkaen, se jäi mieleen parhaiten. Aina yhtä rasittavien shippareitten mielestä keikka oli suurin piirtein omistettu Bojanille tuon yhden lyhyen laulunpätkän takia, ja siitä nyt varmasti riittää todistettavaa pitkäksi aikaa.

Mä tulen tähän ketjuun pudottaakseni itseni maan pinnalle. Tuohon Bojan hurmokseen meen niin helposti mukaan. Siihen olisi ihanaa uskoa, mutta en ole shippaaja, enkä pysty ohittamaan tosielämän realiteetteja noin vaan. Huumoriahan tuo laulu Bojanille oli, valitettavasti.

Ainahan K vetää huumorilla, mutta totta toinen puoli, kyllä se B:hen on ihastunut/rakastunut ihan selvästi

Vierailija
9002/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun ig stroyn mukaan ovat lautalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9003/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Allun ig stroyn mukaan ovat lautalla

Huh hah hei! :D Sopii hyvin teemaan!

Vierailija
9004/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreenia tähän väliin. Ei se uus biisi nyt kovin lennokkaasti lähtenyt käyntiin: https://kworb.net/itunes/artist/loreen.html

Vierailija
9005/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Loreenia tähän väliin. Ei se uus biisi nyt kovin lennokkaasti lähtenyt käyntiin: https://kworb.net/itunes/artist/loreen.html

Yllättävän hyvin Tattoo on edelleen listoilla, ei ihan kärjessä mutta kuitenkin, Euphoriakin kiinnostaa vielä vuosien jälkeen. Loreen itsekin on artistirankingissa sadan parhaan joukossa. Itse asiassa Tattoolla menee älyttömän hyvin.

Vierailija
9006/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreen jutut muualle

Vierailija
9007/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keväällä / kesällä: cha cha cha cha cha cha chaaa

Minä syksyllä: tättättättädädätättättät

Minä vähän myöhemmin syksyllä: huhhahhei

Mitenkähän kauan saan vielä asua kotona ennen kun vanhemmat heittää ulos?

Vierailija
9008/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei nyt vahinngoniloista saisi olla, mutta selvästi häneen persoonana ei niin paljon kiinnytty kuin K:hon. Ottaen huomioon että Tattoo menestyi kaupallisesti niin hyvin. Mutta Vogue myydään K:n naamalla, ja K on myynyt suuremman salin Lontoossa loppuun yms. 

Vierailija
9009/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä keväällä / kesällä: cha cha cha cha cha cha chaaa

Minä syksyllä: tättättättädädätättättät

Minä vähän myöhemmin syksyllä: huhhahhei

Mitenkähän kauan saan vielä asua kotona ennen kun vanhemmat heittää ulos?

Eikä 😂 minä pohdin että koska mies heittää minut kadulle 😂 (sain suostuteltua hänet kanssani K:n keikalle, että eiköhän liitto selviä)

Vierailija
9010/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Yleisö oli poikkeuksellisen hienosti mukana heti alusta alkaen, se jäi mieleen parhaiten. Aina yhtä rasittavien shippareitten mielestä keikka oli suurin piirtein omistettu Bojanille tuon yhden lyhyen laulunpätkän takia, ja siitä nyt varmasti riittää todistettavaa pitkäksi aikaa.

Mä tulen tähän ketjuun pudottaakseni itseni maan pinnalle. Tuohon Bojan hurmokseen meen niin helposti mukaan. Siihen olisi ihanaa uskoa, mutta en ole shippaaja, enkä pysty ohittamaan tosielämän realiteetteja noin vaan. Huumoriahan tuo laulu Bojanille oli, valitettavasti.

Tervetuloa vain. Minä kävin vähän toisessa ketjussa, mutta en vain pysty ajattelemaan samalla aaltopituudella kuin siellä. Tarvitsen reaalimaailmaan 😅 täälläkin ihan kiva spekuloida saatavilla olevasta materiaalista, vaikka meno ei ole yhtä kovaa

Vierailija
9011/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lontoossa muuten lämppääjää? 👀 sen verran suuri keikka, että voisi kiinnostaa paikallisiakin artisteja 

Vierailija
9012/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei nyt vahinngoniloista saisi olla, mutta selvästi häneen persoonana ei niin paljon kiinnytty kuin K:hon. Ottaen huomioon että Tattoo menestyi kaupallisesti niin hyvin. Mutta Vogue myydään K:n naamalla, ja K on myynyt suuremman salin Lontoossa loppuun yms. 

Sen Voguen kannessa on Loreen.

Vierailija
9013/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tervetuloa vain. Minä kävin vähän toisessa ketjussa, mutta en vain pysty ajattelemaan samalla aaltopituudella kuin siellä. Tarvitsen reaalimaailmaan 😅 täälläkin ihan kiva spekuloida saatavilla olevasta materiaalista, vaikka meno ei ole yhtä kovaa

Tällä hetkellä siellä on kyllä aika hurja meno. Käyn myös tsekkaamassa jos löytyy jotain linkkejä yms., mutta tuo mayhem mikä siellä välillä lähtee käyntiin on aikamoinen 🙈

Vierailija
9014/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Toisessa ketjussa juttu on lähtenyt pahasti laukalle. Joku tapahtuma on nyt laukaissut liikkeelle hysteerisen kommentoinnin.

Vierailija
9015/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tervetuloa vain. Minä kävin vähän toisessa ketjussa, mutta en vain pysty ajattelemaan samalla aaltopituudella kuin siellä. Tarvitsen reaalimaailmaan 😅 täälläkin ihan kiva spekuloida saatavilla olevasta materiaalista, vaikka

Siellä on päätetty että B tulee Lontoon keikalle, koska ei ole/ollut Thaimaassa vaan Italiassa. En tiedä mikä tuon päättelyketjun taustalla on, mutta jos tarpeeksi moni ja usein toistaa samaa asiaa niin siitä alkaa muodostumaan kollektiivinen totuus

Vierailija
9016/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9017/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä livessä melkein parasta oli lopetus eli Lorenzon lauluosuus ja suomeksi, siinä ei paljon solistin itsensä ääntä edes kuulunut!

Vierailija
9018/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joostin instassa :) K couchaa!

https://www.instagram.com/reel/Cyk3UFLMRli/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Joost on kuin suoraan Kummeleista noissa muissa kuvissa.

Vierailija
9019/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tervetuloa vain. Minä kävin vähän toisessa ketjussa, mutta en vain pysty ajattelemaan samalla aaltopituudella kuin siellä. Tarvitsen reaalimaailmaan 😅 täälläkin ihan kiva speku

Siitähän siellä vasta sitten "riemu" ratkeaakin jos ei B tulekaan Lontooseen. Mulle se on muuten ihan sama mutta toivottavasti ei mee lavalle. Tulee semmonen tunne kuin jatkuvasti tungettaisiin kurkusta alas shippausta ja bändiä, jotka ei mua kiinnosta. 

Vierailija
9020/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sen Voguen kannessa on Loreen.

Niin on, siksi Ihmettelinkin kun sain IG:ssä heidän virallisen mainoksen ko. Numerosta. Mainos kertoi, että painoksessa on haastis K:sta ja näytettiin K:n kuvia. Lopuksi näytettiin miltä kansi näyttää. Ehkö L itse ei ole myynyt tarpeeksi 🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme