Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
9021/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joostin instassa :) K couchaa!

https://www.instagram.com/reel/Cyk3UFLMRli/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tämäkin olisi kiinnostava persoona K-unibersumiin.. katsotaan tuleeko tulevaisuudessa jotain jatkoa 👀

Vierailija
9022/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt lainaamaan edelliseltä sivulta, mutta halusin kommentoida tuosta "B tulee Lontooseen" -teoriasta. Itse en olisi yllättynyt jos B tulisi tuonne UK-osuudelle kiertuetta tai ehkä synttäreille yms. Olihan K äskettäin heidän kiertueellaan. Mutta minulle tämä ei tarkoittaisi että heidän "salainen rakkaussuhteensa" olisi totta. Ensi viikolla pojat palaavat taas omiin arkiinsa ja se siitä 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9023/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en toivo B:tä lavalle. Hän on lomalla ja tämä on K:n kiertue. Salena kävi lavalla, mutta se ei ollut niinkään yhteisesitys, vaan pieni hauska lisä showhun. Lontoossa voisin kuvitella, että muut esc-edustajat olisivat K:n tanssijoina possujunassa jne. Sinne voisi B hyvin mennä. Mutta en halua mitään K/B showta.

Vierailija
9024/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuhhh, jättäisin B-jutut tästä ketjusta pois kokonaan, syystä, että nuo shippijutut alkaa olla muutenkin suoraan sanoen sairaita.

Vierailija
9025/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Uuuhhh, jättäisin B-jutut tästä ketjusta pois kokonaan, syystä, että nuo shippijutut alkaa olla muutenkin suoraan sanoen sairaita.

No joo, täällä saa toki puhua hänestä jos jotain relevanttia tapahtuu, mutta tosiaan emolaivan läpi matkaajat voivat loukkaantua joistakin näistä kommenteista. Täällä kuitenkin ensisijassa seurataan K:n uraan liittyviä asioita, niin kaikki täällä eivät ole yhtä lääpällään B:hen kuin emoketjussa.

En ole kaivannut B:tä hänen lomansa aikana, joten päättelin että pidin hänestä lähinnä K:n kanssa touhottamassa. Siksi ehkä tämä palsta on minulle parempi

Vierailija
9026/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 9 tuntia HHH-hetkeen!

Kyllä olen ylpeä itsestäni siitä miten muotoilin tuon. :) 

Vierailija
9027/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Odotan sitä niin paljon!!! Se studioversion kuulostaa suhteellisen erilaiselta verrattuna liveen 👀👀 se "okei okei okei" -huuto esimerkiksi on aggressiivisempi. Ehkä se on huudettu mikkiin täysillä, mutta volyymia laskettu kuuntelutasolle 😅 livenä sit ei voi huutaa samalla tavalla 

Vierailija
9028/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ai nyt on jo torstai, kappas. Jee kohta uus biisi! :)))

Vierailija
9029/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa äänestää!

www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/

Vierailija
9030/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä näyttää kyllä paljon ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
9031/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni käy useassa ketjussa, kuten itsekin, hieman ikävää puhetta shippaajista

Vierailija
9032/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hmm.. olen eri mieltä. K:lla on sellainen pilke silmäkulmassa, jollainen yleensä himmenee iän myötä. Mitä pahaa on vanhentumisessa? Kaikki me vanhetaan. 

Vierailija
9033/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täälläkin tunteet nousseet pintaan kun joka tutuista tätä K/B:tä toitotetaan. Eiköhän se tästä kun pojat pääsevät takaisin arkeen ja tuota shippiänei tyrkytetä jokaisessa fanitilassa niin paljoa 😅

Vierailija
9034/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Shippauksen on kai tarkoitus olla fiktiivistä eli ei pitäisi shipata todellisia ihmisiä toisilleen. Tässä on nyt mun mielestä menty rajan yli ja joidenkin tyyppien fanaattisuus on melkein pelottavaa. Shippaus voi myös kostautua Kärdelle myöhemmin, moni haluaisi seurata vain Kta ilman että B tulee automaattisesti kylkiäisenä. Sellaisten fanien kiinnostus voi kadota täysin. 

Vierailija
9035/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sillä on tosi "muuttuvaiset" piirteet, en tiedä miten sen parhaiten kuvailisin. Joissakin kuvissa ja videoissa se näyttää tosi varttuneelta korstolta, ja sitten yhtäkkiä samana päivänä otetuissa kuvissa/klipeissä se näyttää juuri ja juuri 20 vuotta täyttäneeltä animehahmolta. Jotenkin sen ulkonäkö on yhtä moninainen kuin sen luonne.

Vierailija
9036/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Shippauksen on kai tarkoitus olla fiktiivistä eli ei pitäisi shipata todellisia ihmisiä toisilleen. Tässä on nyt mun mielestä menty rajan yli ja joidenkin tyyppien fanaattisuus on melkein pelottavaa. Shippaus voi myös kostautua Kärdelle myöhemmin, moni haluaisi seurata vain Kta ilman että B tulee automaattisesti kylkiäisenä. Sellaisten fanien kiinnostus voi kadota täysin. 

Kyllä todellisiakin ihmisiä saa shipata, mutta sitä ei saa tuoda kohteidensa silmille, tosin nämä shippaa itse itseään, varmaan suurin osa lopettaisi, jos pyyntö heiltä tulisi

Vierailija
9037/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Näyttää just ikäiseltään. 

Vierailija
9038/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Näyttää just ikäiseltään. 

juopolta näyttää

Vierailija
9039/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Varsinkin kun niille on jo oma ketju.  Jos tämä pidettäisiin asiallisena. Itse ainakin aion ilmiantaa tämän ketjun jos tänne alkaa tulemaan sairasta juttua minkä tähden yksi ketju jo poistettiin, onneksi. 

Vierailija
9040/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin vähän tuota Joostin kanavia ja tämä näyttää olevan K:n kanssa aika paljon samassa "tasossa" mitä tulee fanikuntaan, mutta on vaan vakiintuneempi artisti kotimaassaan. Mutta tosi paljon samaa! Jättimäiset yleisömassat keikoillaan, hassuttelija, laulaa omalla kielellää, spotifyssa ja youtubessa sen biiseillä on suurinpiirtein samantyyppisiä lukuja kuin K:lla, ja on kova live-esiintyjä!

Erilainen kuin K, mutta samanlainen! Ja paidattomana riehuu, katsokaa nyt miten ihana, ja mikä yleisömeri:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme