Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
8981/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saamme tänään hhh:n studioversion!!! Tai siis yöllä saamme 😅 en malta odottaa! Se studio version on varmaan aika erilainen liveen verrattuna 👀 manifestoidaan myös live! 

Vierailija
8982/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisimmepa Joostilta ja K:ltä vaikka yhteisen tiktokin! Kumpikin on aika aktiivisia somessa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8983/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihan kuin nää yhden asian ihmiset seuraisivat Käärijän keikkoja pelkästään siksi, että haluavat kytätä, mainitaanko Bojaninista mitään. Ehkä ne on jo alkaneet itsekin samaistua Bojaniin. Miksei keikkaa voi katsoa kokonaisuutena takertumatta yksityiskohtiin.

Mä en ymmärrä, mikä ihmeen pakkomielle se oikein on. Miksi K ja B on niin välttämättä saatava yhteen? Miksi heidän pitäisi olla niin pakolla toisiinsa rakastuneita? Ja mitä se meille kuuluu? K itsehän sitä shippiä lietsoo ja multa alkaa ihan sen takia mennä maku koko fanittamisesta.

Se on osa fankkulttuuria valitettavasti 😐 ja K:n keikoilla on aina noita B-kylttejä ja huutoja niin ehkä K ajattelee että siitä saa hyvin jutun juurta. Onneksi ei joka keikalla häntä mainitse 

Mua ei shippaus häiritse niin kauan kun se ei aiheuta negaa Kääryleelle ja lähipiirille. Mutta en myöskään itse sitä jaksa, uskon kyllä k&b:n läheiseen ystävyyteen, joten siinä mielessä on hyvä että on tämä ketju jossa voi vapaasti myös keskustella ei-shipaten ilman että syytetään ankeuttajaksi. En varmaankaan ole ainoa. Tosin tuntuu että välillä tänne tulee joku shippaaja puolustamaan ja perustelemaan shippiään, minkä tarpeellisuutta ja motiivia en ihan ymmärrä.  

Vierailija
8984/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihan kuin nää yhden asian ihmiset seuraisivat Käärijän keikkoja pelkästään siksi, että haluavat kytätä, mainitaanko Bojaninista mitään. Ehkä ne on jo alkaneet itsekin samaistua Bojaniin. Miksei keikkaa voi katsoa kokonaisuutena takertumatta yksityiskohtiin.

Mä en ymmärrä, mikä ihmeen pakkomielle se oikein on. Miksi K ja B on niin välttämättä saatava yhteen? Miksi heidän pitäisi olla niin pakolla toisiinsa rakastuneita? Ja mitä se meille kuuluu? K itsehän sitä shippiä lietsoo ja multa alkaa ihan sen takia mennä maku koko fanittamisesta.

Se on osa fankkulttuuria valitettavasti 😐 ja K:n keikoilla on aina noita B-kylttejä ja huutoja niin ehkä K ajattelee että siitä saa hyvin jutun juurta. Onneksi ei joka keikalla häntä mainitse 

Niinpä... Nykyään kaikissa fandomeissa tuntuu, että somen vuoksi fanit luulevat tuntevansa idolinsa paremmin kuin tuntevatkaan, mistä syntyy outo parasosiaalinen suhde. Itse pyrin aina mennä musiikki edellä, ja mitä ikinä muuta K julkaisee, seuraan mielenkiinnolla 💚

Vierailija
8985/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tiennyt koko shippauskulttuurista ennen Käärijä-kevättä. Pakko sanoa, etten näe minkäänlaista romantiikkaa noitten välillä, vaikka kuinka katson K:n ja B:n yhteisiä juttuja, näyttää harmittomalta hassuttelulta.

Vierailija
8986/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko alkaa "Kääriä" ja muutama viesti taaksepäin luin Käärijän saaneen tappiuhkauksia. Voi teitä!

Vierailija
8987/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Otsikko alkaa "Kääriä" ja muutama viesti taaksepäin luin Käärijän saaneen tappiuhkauksia. Voi teitä!

Tervetuloa! Ketjun lähtötarina ei liene sulla tiedossa, mutta sen voin sanoa että tämä ketju elää ja voi hyvin juuri sen puuttuvan J:n takia.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille! Odotan kovasti lisää niitä ihan perus turistikuvia, ihanaa että olivat ehtineet hiukan nähdä Antwerpeniä eilen.

Vierailija
8988/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumpusta just äsken luettua: "K lauloi Blle lavalla mutta nyt se on Joostin kaa Tommyn paita päällä, onkohan sen tunteet Bta kohtaan ollenkaan aitoja?" Toivottavasti tää oli vitsi. 

Vierailija
8989/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tumpusta just äsken luettua: "K lauloi Blle lavalla mutta nyt se on Joostin kaa Tommyn paita päällä, onkohan sen tunteet Bta kohtaan ollenkaan aitoja?" Toivottavasti tää oli vitsi. 

Luulisin että on... EIKÖ? Niin pitkälle kuin itse tiedän tumppua, siellä tiedetään asioiden oikea laita, mutta shippaaminen on vain hauska ajanviete ja mukava hepulin aihe. Mutta siellä ei oikeita yksityiasioita käsitellä. Joskus sinne varmaan eksyy joku joka oikeasti uskoo kaiken, mutta esim. Poikkis Pokedex on siellä hyvin harmiton vitsi, ja pokedexiin pääsee jokainen mies joka hipaisee K:ta somessa 😅

Vierailija
8990/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä en ole tiennyt koko shippauskulttuurista ennen Käärijä-kevättä. Pakko sanoa, etten näe minkäänlaista romantiikkaa noitten välillä, vaikka kuinka katson K:n ja B:n yhteisiä juttuja, näyttää harmittomalta hassuttelulta.

Noh... Pakko myöntää että olen samoilla linjoilla. Minulla ei olisi mitään heidän suhdettaan vastaan, mutta en myöskään aisti mitään vuosisadan rakkaustarinaa. Minusta heidän yhteisklippinsä ovat aina täynnä leveää hassuttelua, ja uskon että heidän ystävyytensä on tärkeä K:lle viisujen vuoksi. Mutta se käy raskaaksi, kun fandom aina yhdistää jokaisen uuden projektin, lavalla heitetyn vitsin jne. Koskemaan sitä toista. Heillä on omat elämänsä erikseenkin 

Vierailija
8991/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on Sisiliassa, ei siis Thaimaassa, mitä epäiltiinkiin, tulee varmaankin sitten K:n kiertueelle viimeistään Lontoossa

Vierailija
8992/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Bojan on Sisiliassa, ei siis Thaimaassa, mitä epäiltiinkiin, tulee varmaankin sitten K:n kiertueelle viimeistään Lontoossa

Oho, mistä tämä saatiin tietää? 👀 jännä että on ollut bändistä erikseen

Vierailija
8993/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin ig:n storyssa perheensä kanssa rauniolla Sisiliassa, Italian vahvistus varmensi paikan

Vierailija
8994/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Luulisin että on... EIKÖ? Niin pitkälle kuin itse tiedän tumppua, siellä tiedetään asioiden oikea laita, mutta shippaaminen on vain hauska ajanviete ja mukava hepulin aihe. Mutta siellä ei oikeita yksityiasioita käsitellä. Joskus sinne varmaan eksyy joku joka oikeasti uskoo kaiken, mutta esim. Poikkis Pokedex on siellä hyvin harmiton vitsi, ja pokedexiin pääsee jokainen mies joka hipaisee K:ta somessa 😅

En tunne tumppua, mutta olen miettinyt välillä noita, jotka ns. ”uskovat kaiken”, että kuinka mahdollisesti haitallista ja kuluttavaa se on heille itselleen (ja mahdollisesti myös shipattaville hahmoille). Olen ymmärtänyt että shippauksen sääntöihin kuuluu, ettei sitä saa sekoittaa todelliseen elämään, mutta kuinka moni pystyy tuota sääntöä noudattamaan? Varmaan suurin osa, toivottavasti. Eikä kukaan tietysti ole vastuussa muista shippaajista, mutta välillä mietityttää että kantaako he sellaista kollektiivista vastuuta siitä, että se shippaushomma pysyy sääntöjen puitteissa. 

Vierailija
8995/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Bojan on varmaan menossa juhlimaan K:n synttäreitä. Nehän puhu sillon ig livessä JO:n Suomen kiertueella jotain siitä että K:n pitää mennä Sloveniassa käymään ja muutenkin jotain että koska näkevät seuraavaksi, ja siinä B muistutti K:ta Dublinista. K:n synttärithän on sillon kun on Dublinissa.

Vierailija
8996/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minusta nuo käärijän julkiset Bojanin kaipaamiset tekee epäuskottaviksi ihan pelkästään se, että K ei ole vapaa mies. Olisihan tuo tosi törkeää erästä henkilöä kohtaan, jos haikailut olisivat totta, siis totta romanttisessa mielessä. 

Vierailija
8997/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, ehkä, mahdollisesti... Aivan kohtahan se selviää.

Itselleni on tavallaan "ihan sama" että onko siellä synttäreitä viettämässä just tuo yksi henkilö. K:lla kun on paljon lähipiiriä, perhettä, ystäviä, crewta, kavereita, tuttuja, yhteistyökumppaneita... että vaikka siellä olisikin B muiden joukossa, niin eihän ne shippaajien toivomaa kahdenkeskistä aikaa saisi kuitenkaan. Ja mistä sitä tietää, ehkä haluaakin viettää vaan ihan pienellä porukalla.

Vierailija
8998/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yleisö oli poikkeuksellisen hienosti mukana heti alusta alkaen, se jäi mieleen parhaiten. Aina yhtä rasittavien shippareitten mielestä keikka oli suurin piirtein omistettu Bojanille tuon yhden lyhyen laulunpätkän takia, ja siitä nyt varmasti riittää todistettavaa pitkäksi aikaa.

Mä tulen tähän ketjuun pudottaakseni itseni maan pinnalle. Tuohon Bojan hurmokseen meen niin helposti mukaan. Siihen olisi ihanaa uskoa, mutta en ole shippaaja, enkä pysty ohittamaan tosielämän realiteetteja noin vaan. Huumoriahan tuo laulu Bojanille oli, valitettavasti.

Vierailija
8999/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei innosta mitkään shippaamiset, mutta haluan nähdä B:tä ja J:tä yhdessä, koska molemmat näyttää olevan onnellisia toistensa seurasta. Toivon vaan K:lle kaikkea, mikä tekee hänet iloiseksi ja onnelliseksi, oli se sitten kuka tahansa ja missä mielessä hyvänsä.

Vierailija
9000/20844 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteeköhän K vielä toiselle kiertueelle ulkomaille? Etenkin Puolassa ja Espanjassa ois ilmeisesti paljon faneja oottamassa. Hän näyttää kyllä suuntaavan enemmän Suomeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi