Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
8421/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Epäilemättä olen väärässä paikassa tässä ketjussa. Käärijäfanit kuulunevat älyllisesti alimpaan desiiliin ja ovat ilmeisesti täysiä diletantteja musiikin tuntemuksen suhteen. En voi uskoa kenenkään hyvää musiikkia kuulleen oikeasti voivan pitää tuollaisesta roskasta. 41s käärijän viisubiisiä oli minulle enemmän kuin tarpeeksi ja en uskalla edes kuvitella mitä tuon tyypin muu tuotanto on - kai se nyt lähti viisuihin "parhaalla" biisillään?

Sairaaksi on mennyt tämä  nykyinen maailma jos tuollainen on parasta mitä Suomesta voidaan Euroviisuihin lähettää ja sillä vieläpä jotenkin "menestytään". Omasta puolestani koko viisut saisi lopettaa, mokoma friikkisirkus

Miksi siis olet täällä? Olet etsinyt vauva-kanavan ihan infoaksesi asian. Se keroo paljon😂

No kyllähän tällainen fanitusi

Vieläkö sinä jaksat jatkaa. Tämä on tosiaan trollausta. Jos sinua kuitenkin kiinnostaa tällainen fanitusilmiö, niin tee ihmeessä tästä tieteellinen tutkimus. Ano sitä varten rahallista tukea. Tai no, ei sinusta ole sellaisen tekemiseen, koska sinulla on vahvasti vääristynyt ennakkoasenne. Tässä ketjussa dissaat koko ajan Käärijää. Sinulla ei ole mitään annettavaa tähän keskusteluun. Huomaatko miten yksin olet. Poistu vihdoin ketjusta häiritsemästä varsinaista otsikon mukaista keskustelua.

Vierailija
8422/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Älkää vastailko provoille, on ne sitten noita shippareita tai tämä K:n musiikista ja viisuista jankkaaja.

Kaikki jostakin asiasta kuten Käärijän musiikista eri mieltä olevat eivät ole provoja. Yhtä lailla imelä kehuminen tai överifanitus saattaakin olla provo ja tekijää naurattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8423/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärde saa luvan mennä sitten taas mediakertueelle kun tämä biisi julkaistaan! Siinä vaiheessa ICIP-haastiksista on jo 2kk, ja Kärde voi puhua lisäksi siitä miten Eurokiertue meni.

Vierailija
8424/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirkasotsa käy nyt ketjussa kierroksilla ja yrittää häätää pois kaikki sellaiset, joiden mielipiteet ei häntä miellytä. Rauhoitu!

Vierailija
8425/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kärde saa luvan mennä sitten taas mediakertueelle kun tämä biisi julkaistaan! Siinä vaiheessa ICIP-haastiksista on jo 2kk, ja Kärde voi puhua lisäksi siitä miten Eurokiertue meni.

Mille mediakiertueelle?

Vierailija
8426/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittamassa ficciä, jossa Tommykin seikkailee, vaikka ei olekaan kenenkään kanssa parina. En tosin tiedä Tommysta paljoakaan, eli voisiko joku Tommy-fani kertoa että esim. tupakoiko hän tai juoko kahvia tai diggaako jotain tiettyä alkoholijuomaa tai harrastaako jotain urheilulajia tai muuta vastaavaa, mitä hänet voi esim. laittaa tarinassa ohimennen tekemään tai nauttimaan tms. :)

Vierailija
8427/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mille mediakiertueelle?

Biisipromokiertue, niin kuin se teki ICIP:in kanssa heti julkaisun jälkeen. Kiersi liki jokaisen radiokanavan läpi haastatteluissa ja esitteli ICIP:in.

Sivuhuomiona Alessandrakin teki samanlaisen mediakiertueen Norjassa tälle viimeksi julkaisemalleen biisille. Ei ehkä niin monessa paikassa kuin K, mutta jos haluaa nähdä miltä tuo homma näyttää bts niin A teki siitä lyhyen vlogin eilen Youtubeensa: https://www.youtube.com/watch?v=a4sDaLuu0YE

Vierailija
8428/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oonko mä ainut joka kuuli "Keijokeijokeijokeijo"?

Mä kuulin aluksi että oon keikal oon keikal oon keikal

Vierailija
8429/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oonko mä ainut joka kuuli "Keijokeijokeijokeijo"?

Mä kuulin aluksi että oon keikal oon keikal oon keikal

Ois ainakin totta joka kerta kun se laulaisi se keikoillaan.

Vierailija
8430/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen kirjoittamassa ficciä, jossa Tommykin seikkailee, vaikka ei olekaan kenenkään kanssa parina. En tosin tiedä Tommysta paljoakaan, eli voisiko joku Tommy-fani kertoa että esim. tupakoiko hän tai juoko kahvia tai diggaako jotain tiettyä alkoholijuomaa tai harrastaako jotain urheilulajia tai muuta vastaavaa, mitä hänet voi esim. laittaa tarinassa ohimennen tekemään tai nauttimaan tms. :)

Hänestä on useita kuvia joissa tupakoi. En tiedä tupakoiko enää. Kahvikuppia en oo nähnyt paitsi kun on jossain roolissa, mv tai muotijutuissa. Yksi viimeisimmistä kuvista on sellainen jossa on punaviinilasi kädessä, en kyl tiedä onko lemppari. 

Harrastaa ainakin ratsastusta. Ja tanssia (free / street style)

Ja on jossain haastattelussa sanonut että vissiin ainakin jotain kuntosali / circuit training tyyppistä on tehnyt ”with my guys (kaverien kaa, oletan) to destroy the body - in a good way”, ja uiminenkin mainittu 

Vierailija
8431/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin että jos K:n tulevalla levyllä on joku isompi teema, alkaa ccc:stä, sit icip ja siitä jotenkin jatkuu ja linkittyy ccc ja icipiin jotenkin. 

Vai olisko et kaikki biisit omia kokonsisuuksiaan ja eri aiheista jotka ei liity toisiinsa. 

Vierailija
8432/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä mietin että jos K:n tulevalla levyllä on joku isompi teema, alkaa ccc:stä, sit icip ja siitä jotenkin jatkuu ja linkittyy ccc ja icipiin jotenkin. 

Vai olisko et kaikki biisit omia kokonsisuuksiaan ja eri aiheista jotka ei liity toisiinsa. 

Vaihtelee artistista artistiin, ja myös samalla artistilla riippuu sen jakson inspiraatiosta, miten ne levyt rakennetaan. Jotkut tekee suoraan vaan toisiinsa kuulumattomia biisejä koko levyn täyteen eli ns. sinkkukokoelma, ja toiset tykkää ns. konspti-albumeista joissa kaikki biisit luovat tarkkaan sommitellun kokonaisuuden. Ja sitten on kaikkea siitä väliltä. Musa-alalla taiteellisessa mielessä arvostetaan konsepti-albumeita, mutta sinkku-kokoelma-albumit ovat ymmärtääkseni yleistyneet tosi paljon striimauskulttuurin myötä, kun kuuntelijat välittää niistä yksittäisistä kappaleista enemmän kuin levystä erillisenä juttuna.

Eli nähtäväksi jää mihin suuntaan K on kallellaan. Onhan se aika taiteellinen, niin veikkaan että jotain konsptia ja biisien sommittelua olisi levyllä.

Vierailija
8433/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voidaan olettaa että levylle tulee CCC, ICIP ja tämä kolmas.

En usko että Auto Jää tulee, koska se on Antin levyllä jo. Välikuolema voi mahdollisesti tulla, se on yksi K:n suosituimpia ja julkaistiin vasta viime vuonna. Mutta toisaalta K haluaa ehkä tehdä puhtaalta pöydältä levyn alkaen CCC:stä, ja Välikuolema sai jo paikan mixtapella niin se ei olisi Välikuolema-faneille katastrofi jos se jää pois.

Eli luultavasti levylle tulee vielä 6-8 julkistamatonta biisiä näiden tietämämme lisäksi.

Ja UMK olisi mahtava tilaisuus julkistaa vielä yksi sinkku.

Vierailija
8434/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko Jukan storysta uuden biisin klipin (jossa Jukka istuu sohvalla) jälkeen toisen kuvan, jossa J ja K istumassa tehtyinä kuvankäsittelyohjelmalla vanhemmiksi / vanhoiksi miehiksi. Mahtaako liittyä ollenkaan tulevaan biisiin. No olihan siellä aiemmissa se kuva otsikolla luokkakokous. 

Vierailija
8435/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Huomasitteko Jukan storysta uuden biisin klipin (jossa Jukka istuu sohvalla) jälkeen toisen kuvan, jossa J ja K istumassa tehtyinä kuvankäsittelyohjelmalla vanhemmiksi / vanhoiksi miehiksi. Mahtaako liittyä ollenkaan tulevaan biisiin. No olihan siellä aiemmissa se kuva otsikolla luokkakokous. 

Luulen että se on vaan K-crew:lle tyypillinen vitsikuva, noi vanhennusfiltterit on ihan vakiokamaa kännyköillä, kuten kissanaamafiltterit ym. (Ja se on kiertänyt tumpussa jo aamuyöstä)

Vierailija
8436/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan tuo kuullaan kokonaan? Olisiko liian aikaista kuulla jo Euroopan kiertueella? Pettyvätkö ulkkisfsnit jos sitä ei kuulla? 👀 

Vierailija
8437/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hänestä on useita kuvia joissa tupakoi. En tiedä tupakoiko enää. Kahvikuppia en oo nähnyt paitsi kun on jossain roolissa, mv tai muotijutuissa. Yksi viimeisimmistä kuvista on sellainen jossa on punaviinilasi kädessä, en kyl tiedä onko lemppari. 

Harrastaa ainakin ratsastusta. Ja tanssia (free / street style)

Ja on jossain haastattelussa sanonut että vissiin ainakin jotain kuntosali / circuit training tyyppistä on tehnyt ”with my guys (kaverien kaa, oletan) to dest

Kiitos paljon! Näissä aina kuumottaa, että laittaa jonkun oikeasti absolutistin juopottelemaan tms. Tokihan hahmot ovat aina fiktiivisiä versioita oikeista ihmisitä, mutta silti. :)

Vierailija
8438/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voisin kuvitella että polttaa pilveä 

Vierailija
8439/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koskahan tuo kuullaan kokonaan? Olisiko liian aikaista kuulla jo Euroopan kiertueella? Pettyvätkö ulkkisfsnit jos sitä ei kuulla? 👀 

Jotenkin tuntuu että tuo klippi julkaistiin juuri nyt just sen takia että K valmistaa porukkaa sihen että se esitetään Eurokiertueella, joko kaikilla keikoilla tai vain Lontoossa. 

Ja uskon että ulkkisfanit ovat ymmärtäväisiä jos sitä ei esitetä, ainoastaan samalla tavalla pettyvät kuten mekin siinä mielessä että halutaan jo kuulla se. :D

Vierailija
8440/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Viisujen puolesta olen myös pahoillani, se kilpailu on hyvin pitkälti pilattu. Musiikki on enää sivuseikka ja tilalle on tullut huomionkalastelu ja shokeeraus kummallisilla asusteilla, kieroutuneilla sukupuolirooleilla sekä päihteiden ja väkivallan ihannoimisella. En olisi ikinä voinut uskoa että käärijän viisubiisi oli sellaista synkkämielistä saastaa koska kuvittelin että hahmo oli positiivisuutta ja iloa edustava. Enkä missään tapauksessa antaisi lasten katsoa käärijän esityksiä

Ootko katsonut vielä sen uusimman julkaistun laulun musiikkivideon? Luulen että tykkäät enemmän kuin CCC:n musavideosta! Se on ollut Youtubessa Suomen musiikki-trendauslistan ykkösenä jo yli kolme viikkoa, katso loppuun asti läpi, et tule pettymään! :D

Ilmeisesti olette fanituksenne sokaisemia. Heti alkuun videossa on varoitus että sisältö on häiritsevää, ei hyvä alku todellakaan. 1.47 kohdalla olin nähnyt tarpeekseni, katsomista kuvailisin lähinnä kiusalliseksi ja myötähäpeää herättäväksi. Teemat on melko lailla samat kun viisubiisissä mutta ehkä tämä on sitten vähän "parempi". Vaikea edes arvioida tällaisten esitysten laatua kun musiikillinen puoli on kovin köyhä, yksitotista jumputusta ja halpoja syntikkasaundeja ym. harrastelijamaisuutta.

Videon kuvamaailma on lähinnä junttimainen: kuormalavoja ja traktoreita, teollisuushalleja ja heinähankoja ja pimeitä metsikköjä ja lähikuvissa naamanvääntelyä ym. melko noloa kuvastoa. Maalaisuus ja tuotannon halpuus paistaa läpi räikeästi ja tyylitajusta ei ole tietoakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme