Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Ton klipin siirtymä raskaasta osiosta siihen melodiseen saa jotain väreilemään mun selkärangassa. Tästä saattaa tulla mun suosikkibiisi Kärtsältä.
Eipä kuulosta tuokaan uudelta chachachaalta vaikka kuinka on siirtymää
Vierailija wrote:
Eipä kuulosta tuokaan uudelta chachachaalta vaikka kuinka on siirtymää
Niinpä, ihan erikuuloinen siirtymä. Melkein hieman haikea soundi tuossa "ja sisälläni sydän laulaa sävelmää"-kohdassa. Ja ihanat s-alkunoinnut!
Ei vain viisujen jälkeen vaan myös silloin nuorena kun sairastui vakavasti. Jossain haastiksessa kertoi jopa mielessä käyneen, josko elämä olisi hänen osaltaan tässä. Jatkoi sitten, että eihän hän tietysti mitään tehnyt, mutta asia kävi mielessä.
Noniin, nyt potäisi yrittää tämäkin päivä oikeasti tehdä töitä. Mutta miten kun Eurokiertueenodotuksen lisäksi on nyt tämäkin viemässä aivokapasiteettia!
En malta odottaa että kuulen koko biisin! Tässä on potentiaalia olla mun suosikki K:n biiseistä! Mitä mieltä olette tuon menestyksestä striimeissä? 👀 Icip oli ensimmäinen sinkku ccc:n jälkeen ja mukana oli T... Vaikea kyllä ennustaa, kun joku yllättävä noste voi vaikuttaa paljon biisin menestykseen. Mutta uskon, että K:n fanit tulevat kuuntelemaan sitä tasaisesti 💪
Vierailija wrote:
En malta odottaa että kuulen koko biisin! Tässä on potentiaalia olla mun suosikki K:n biiseistä! Mitä mieltä olette tuon menestyksestä striimeissä? 👀 Icip oli ensimmäinen sinkku ccc:n jälkeen ja mukana oli T... Vaikea kyllä ennustaa, kun joku yllättävä noste voi vaikuttaa paljon biisin menestykseen. Mutta uskon, että K:n fanit tulevat kuuntelemaan sitä tasaisesti 💪
Hyvin vaikeaa, joo, kun on niin paljon muuttuvia tekijöitä. ICIP:issä Tommyn fiitti antoi nostetta T:n fanikunnan puolelta, mutta monet K:n fanit taas kavahtivat T:n ei-K-maisia lyriikoita. Kumpi aspekti vaikutti eniten? Emme tiedä. Samoin se, että osa lyriikoista oli enkuksi... joilekin ehkä lisää kuuntelua, toisilta puolikielinen biisi putoaa soitannasta. ICIP:in ccc-liitännäisyys oli joillekin plussaa, toisille ärsyke.
Nyt tämä on ihan oma juttunsa eri lähtökohdista jota ei oikein voi ennakoida ICIP:in perusteella.
Saatteko pätkän alun sanoista selvää? Oon kuunnellu kymmeniä kertoja mutta en saa. Toooosi hyvältä kuulostaa toi biisi! Voi kun vetäisivät sen alkavalla rundilla 🙏🏻
Vierailija wrote:
Saatteko pätkän alun sanoista selvää? Oon kuunnellu kymmeniä kertoja mutta en saa. Toooosi hyvältä kuulostaa toi biisi! Voi kun vetäisivät sen alkavalla rundilla 🙏🏻
"...(??) niin se saa joka iikan haluun naimisiin niinkuin tyyliin (Sillanpää? xD)... "
Vierailija wrote:
Tumpussa pyöri hidastettu versio siitä alusta...
Jotenkin ihana tuo ”okei, okei, okei, okei” kohta, en tiedä miks 😆
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"...(??) niin se saa joka iikan haluun naimisiin niinkuin tyyliin (Sillanpää? xD)... "
En ole ihan varma tuosta "haluun naimisiin" -kohdasta.. muuten samaa mieltä...jopa Sillanpäästä xD minä en kuule siinä H:ta.. olisiko jotain A:lla alkavaa?
Vierailija wrote:
Jotenkin ihana tuo ”okei, okei, okei, okei” kohta, en tiedä miks 😆
Niin on! Se on huudettu niin aggresiivisella fiiliksellä siihen! Ja se on kiva kohta, jonka ulkomaan fanit osaa huutaa mukana!
Vierailija wrote:
Mitä väliä? Eteenpäin!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hullu veikkaukseni mistä biisi kertoo: siitä miten yhtäkkiä kaikki on niin ihastuneeseen johonkin pottatukkaiseen räppäriin (haluaa sen kanssa naimisiin kuin Siltsun kanssa konsanaan). Se rakkauden laiva onkin lastattu kaikilla niillä kaheleilla odotuksilla ja mielikuvilla joita näillä ihastuneilla henkilöillä puttatukkaherrasmiestä kohtaan on.
Varmaan ihan mönkään menee tämä veikkaus, mutta tuo mää ja sää kohta plus Kärtsän agressiivinen okeiokei muuttuu aika humoristiseksi tällä mielikuvalla. xD
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hullu veikkaukseni mistä biisi kertoo: siitä miten yhtäkkiä kaikki on niin ihastuneeseen johonkin pottatukkaiseen räppäriin (haluaa sen kanssa naimisiin kuin Siltsun kanssa konsanaan). Se rakkauden laiva onkin lastattu kaikilla niillä kaheleilla odotuksilla ja mielikuvilla joita näillä ihastuneilla henkilöillä puttatukkaherrasmiestä kohtaan on.
Varmaan ihan mönkään menee tämä veikkaus, mutta tuo mää ja sää kohta plus Kärtsän agressiivinen okeiokei muuttuu aika humoristiseksi tällä mielikuvalla. xD
Totta!! Tämä oli hyvä veikkaus!! Sellainen "vou, okei, okei, okei" 😂 oikeasti uskon tähän teoriaan tällä hetkellä
Toi pätkä kuulostaa niin hämmentävältä, mutta hyvältä! En tiedä miksi odotin jotain tavallisemman ja kaupallisessa mielessä turvallisemman kuuloista, mutta hyvä etteivät Kärtsä ja tiimi ala tylsiksi vaan tekevät sellaista kuin haluavat.
Tykkään myös jotenkin aiempaa enemmän ICIP:stä, ehkä koska se istuu tuon myötä tyyliltään entistä paremmin Kärtsän biisien jatkumoon, tai ehkä koska siihen ei kohdistu enää samaa painetta biisinä, jonka pitää yksin todistaa uuden musiikin hyvyys.
Oonko mä ainut joka kuuli "Keijokeijokeijokeijo"?
Vierailija wrote:
Oonko mä ainut joka kuuli "Keijokeijokeijokeijo"?
🤣 kyllä sä varmaan oot
Autocorrect on ihmiskunnan vihollinen.