Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
8381/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi ei voi kirjoittaa KääriJÄ?

Autocorrect on ihmiskunnan vihollinen.

Vierailija
8382/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton klipin siirtymä raskaasta osiosta siihen melodiseen saa jotain väreilemään mun selkärangassa. Tästä saattaa tulla mun suosikkibiisi Kärtsältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8383/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulosta tuokaan uudelta chachachaalta vaikka kuinka on siirtymää 

Vierailija
8384/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eipä kuulosta tuokaan uudelta chachachaalta vaikka kuinka on siirtymää 

Niinpä, ihan erikuuloinen siirtymä. Melkein hieman haikea soundi tuossa "ja sisälläni sydän laulaa sävelmää"-kohdassa. Ja ihanat s-alkunoinnut!

Vierailija
8385/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain viisujen jälkeen vaan myös silloin nuorena kun sairastui vakavasti. Jossain haastiksessa kertoi jopa mielessä käyneen, josko elämä olisi hänen osaltaan tässä. Jatkoi sitten, että eihän hän tietysti mitään tehnyt, mutta asia kävi mielessä.

Vierailija
8386/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt potäisi yrittää tämäkin päivä oikeasti tehdä töitä. Mutta miten kun Eurokiertueenodotuksen lisäksi on nyt tämäkin viemässä aivokapasiteettia!

Vierailija
8387/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta odottaa että kuulen koko biisin! Tässä on potentiaalia olla mun suosikki K:n biiseistä! Mitä mieltä olette tuon menestyksestä striimeissä? 👀 Icip oli ensimmäinen sinkku ccc:n jälkeen ja mukana oli T... Vaikea kyllä ennustaa, kun joku yllättävä noste voi vaikuttaa paljon biisin menestykseen. Mutta uskon, että K:n fanit tulevat kuuntelemaan sitä tasaisesti 💪

Vierailija
8388/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En malta odottaa että kuulen koko biisin! Tässä on potentiaalia olla mun suosikki K:n biiseistä! Mitä mieltä olette tuon menestyksestä striimeissä? 👀 Icip oli ensimmäinen sinkku ccc:n jälkeen ja mukana oli T... Vaikea kyllä ennustaa, kun joku yllättävä noste voi vaikuttaa paljon biisin menestykseen. Mutta uskon, että K:n fanit tulevat kuuntelemaan sitä tasaisesti 💪

Hyvin vaikeaa, joo, kun on niin paljon muuttuvia tekijöitä. ICIP:issä Tommyn fiitti antoi nostetta T:n fanikunnan puolelta, mutta monet K:n fanit taas kavahtivat T:n ei-K-maisia lyriikoita. Kumpi aspekti vaikutti eniten? Emme tiedä. Samoin se, että osa lyriikoista oli enkuksi... joilekin ehkä lisää kuuntelua, toisilta puolikielinen biisi putoaa soitannasta. ICIP:in ccc-liitännäisyys oli joillekin plussaa, toisille ärsyke. 

Nyt tämä on ihan oma juttunsa eri lähtökohdista jota ei oikein voi ennakoida ICIP:in perusteella. 

Vierailija
8389/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko pätkän alun sanoista selvää? Oon kuunnellu kymmeniä kertoja mutta en saa. Toooosi hyvältä kuulostaa toi biisi! Voi kun vetäisivät sen alkavalla rundilla 🙏🏻

Vierailija
8390/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Saatteko pätkän alun sanoista selvää? Oon kuunnellu kymmeniä kertoja mutta en saa. Toooosi hyvältä kuulostaa toi biisi! Voi kun vetäisivät sen alkavalla rundilla 🙏🏻

"...(??) niin se saa joka iikan haluun naimisiin niinkuin tyyliin (Sillanpää? xD)... "

Vierailija
8391/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tumpussa pyöri hidastettu versio siitä alusta...

Vierailija
8392/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihana tuo ”okei, okei, okei, okei” kohta, en tiedä miks 😆

Vierailija
8393/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

"...(??) niin se saa joka iikan haluun naimisiin niinkuin tyyliin (Sillanpää? xD)... "

En ole ihan varma tuosta "haluun naimisiin" -kohdasta.. muuten samaa mieltä...jopa Sillanpäästä xD minä en kuule siinä H:ta.. olisiko jotain A:lla alkavaa?

Vierailija
8394/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jotenkin ihana tuo ”okei, okei, okei, okei” kohta, en tiedä miks 😆

Niin on! Se on huudettu niin aggresiivisella  fiiliksellä siihen! Ja se on kiva kohta, jonka ulkomaan fanit osaa huutaa mukana! 

Vierailija
8395/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitä väliä? Eteenpäin!

Vierailija
8396/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hullu veikkaukseni mistä biisi kertoo: siitä miten yhtäkkiä kaikki on niin ihastuneeseen johonkin pottatukkaiseen räppäriin (haluaa sen kanssa naimisiin kuin Siltsun kanssa konsanaan). Se rakkauden laiva onkin lastattu kaikilla niillä kaheleilla odotuksilla ja mielikuvilla joita näillä ihastuneilla henkilöillä puttatukkaherrasmiestä kohtaan on.

Varmaan ihan mönkään menee tämä veikkaus, mutta tuo mää ja sää kohta plus Kärtsän agressiivinen okeiokei muuttuu aika humoristiseksi tällä mielikuvalla. xD

Vierailija
8397/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hullu veikkaukseni mistä biisi kertoo: siitä miten yhtäkkiä kaikki on niin ihastuneeseen johonkin pottatukkaiseen räppäriin (haluaa sen kanssa naimisiin kuin Siltsun kanssa konsanaan). Se rakkauden laiva onkin lastattu kaikilla niillä kaheleilla odotuksilla ja mielikuvilla joita näillä ihastuneilla henkilöillä puttatukkaherrasmiestä kohtaan on.

Varmaan ihan mönkään menee tämä veikkaus, mutta tuo mää ja sää kohta plus Kärtsän agressiivinen okeiokei muuttuu aika humoristiseksi tällä mielikuvalla. xD

Totta!! Tämä oli hyvä veikkaus!! Sellainen "vou, okei, okei, okei" 😂 oikeasti uskon tähän teoriaan tällä hetkellä 

Vierailija
8398/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pätkä kuulostaa niin hämmentävältä, mutta hyvältä! En tiedä miksi odotin jotain tavallisemman ja kaupallisessa mielessä turvallisemman kuuloista, mutta hyvä etteivät Kärtsä ja tiimi ala tylsiksi vaan tekevät sellaista kuin haluavat.

Tykkään myös jotenkin aiempaa enemmän ICIP:stä, ehkä koska se istuu tuon myötä tyyliltään entistä paremmin Kärtsän biisien jatkumoon, tai ehkä koska siihen ei kohdistu enää samaa painetta biisinä, jonka pitää yksin todistaa uuden musiikin hyvyys.

Vierailija
8399/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä ainut joka kuuli "Keijokeijokeijokeijo"?

Vierailija
8400/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oonko mä ainut joka kuuli "Keijokeijokeijokeijo"?

🤣 kyllä sä varmaan oot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän