Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
8401/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Saatteko pätkän alun sanoista selvää? Oon kuunnellu kymmeniä kertoja mutta en saa. Toooosi hyvältä kuulostaa toi biisi! Voi kun vetäisivät sen alkavalla rundilla 🙏🏻

"...(??) niin se saa joka iikan haluun naimisiin niinkuin tyyliin (Sillanpää? xD)... "

Hullu veikkaukseni mistä biisi kertoo: siitä miten yhtäkkiä kaikki on niin ihastuneeseen johonkin pottatukkaiseen räppäriin (haluaa sen kanssa naimisiin kuin Siltsun kanssa konsanaan). Se rakkauden laiva onkin lastattu kaikilla niillä kaheleilla odotuksilla ja mielikuvilla joita näillä ihastuneilla henkilöillä puttatukkaherrasmiestä kohtaan on.

Varmaan ihan mönkään menee tämä veikkaus, mutta tuo mää ja sää kohta plus Kärtsän agressiivinen okeiokei muuttuu aika humoristiseksi tällä mielikuvalla. xD

Ei kuulosta yhtään hullulta! Jotkut tulkitsee biisistä yhteydet B:n ja shippiin, kirjaimellisesti, mutta itse ostan kyllä tämän tulkinnan 👍🏻

Vierailija
8402/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Saatteko pätkän alun sanoista selvää? Oon kuunnellu kymmeniä kertoja mutta en saa. Toooosi hyvältä kuulostaa toi biisi! Voi kun vetäisivät sen alkavalla rundilla 🙏🏻

"...(??) niin se saa joka iikan haluun naimisiin niinkuin tyyliin (Sillanpää? xD)... "

Hullu veikkaukseni mistä biisi kertoo: siitä miten yhtäkkiä kaikki on niin ihastuneeseen johonkin pottatukkaiseen räppäriin (haluaa sen kanssa naimisiin kuin Siltsun kanssa konsanaan). Se rakkauden laiva onkin lastattu kaikilla niillä kaheleilla odotuksilla ja mielikuvilla joita näillä ihastuneilla henkilöillä puttatukkaherrasmiestä kohtaan on.

Varmaan ihan mönkään menee tämä veikkaus, mutta tuo mää ja sää kohta plus Kärtsän agressiivinen okeiokei muuttuu aika humoristiseksi tällä mielikuvalla.

Ei kuulosta yhtään hullulta! Jotkut tulkitsee biisistä yhteydet B:n ja shippiin, kirjaimellisesti, mutta itse ostan kyllä tämän tulkinnan

Jotenkin tuntuu että Warner sanoisi ehkä vähän vastaan jos K oikeasti meinaisi tehdä ekasta CCC:n jälkeisestä soolosinkusta räikeän K&B shippibiisin. :'D Enkä usko että K myöskään haluaa leimata musiikkinsa niin vahvasti JO-liitännäiseksi, jos haluaisi niin se ois ottanut sen yhteisbiisiehdotuksen vastaan. Tämä on nyt kumminkin aika iso julkaisu K:lta, heti ICIP:in jälkeinen ja mahdollisesti eurotourilla soitettava, ei mikään "välibiisi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8403/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shippianthem toi biisi kyllä on ihan selkeästi, onhan Jo biisissäkin Are you? ja K videolla sekä kannessa vielä se Jere-koru

Vierailija
8404/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis yrittää saada blokattua tuo klippi iteltäni niin etten kuuntele sitä loopilla enään...

Vierailija
8405/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää oiskin shippilaulu K&Tsta ja sanat menis "mää ja sää ja Tallinnan pikku lettipää". Mutta kuka toi kolmas henkilö sitten ois? - Joo, oon väsynyt koska heräsin neljältä. Meen nukkumaan 🥴

Vierailija
8406/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos tää oiskin shippilaulu K&Tsta ja sanat menis "mää ja sää ja Tallinnan pikku lettipää". Mutta kuka toi kolmas henkilö sitten ois? - Joo, oon väsynyt koska heräsin neljältä. Meen nukkumaan 🥴

Jukkahan siinä örisee että mää ja sää, niin sää on K ja mää on Jukka. xD

Vierailija
8407/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Varmaan ihan mönkään menee tämä veikkaus, mutta tuo mää ja sää kohta plus Kärtsän agressiivinen okeiokei muuttuu aika humoristiseksi tällä mielikuvalla. xD

Uskon että se on jotain tollaista, yksityiskohdat ehkä toisin mutta toi (Jukan?) "sää ja mää tänään" on kaiken järjen mukaan Kärtsälle suunnattu, joten en osaa kuvitella enää et kyse noissa sanoissa ois muusta kuin Kärtsään kohdistuvasta ihastuksesta. En sentään kuule Siltsua, musta "sää" vain menee silloin/sillai päälle.

Vierailija
8408/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomenna keikat jatkuu... en usko että vetää tämän uuden vielä Tampereella, mutta ylihuomenna Tukholmassa on jo suht ok mahdollisuus.

Vierailija
8409/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai uusi biisi tulossa, ooooh kuulostaa hyvältä ton tumblr-klipin perusteella! 

Vierailija
8410/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain "haluaa naimisiin", "laiva on lastattu".. Hmm... 

Vierailija
8411/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä näe mitään shippi-anthemia tuossa. Tsiisus. Shipparit tulkitsevat B:n ja K:n biisit koskemaan toisiaan vaikka aihe olisi postimerkkien keräily. Vaikea tehdä vielä mitään suuria johtopäätöksiä... 

Vierailija
8412/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8413/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En kyllä näe mitään shippi-anthemia tuossa. Tsiisus. Shipparit tulkitsevat B:n ja K:n biisit koskemaan toisiaan vaikka aihe olisi postimerkkien keräily. Vaikea tehdä vielä mitään suuria johtopäätöksiä... 

Ei nyt ole ihan randomistikaan repäisty spekut, kun biisissä on hitto soikoon rakkauden laiva. :D

Vierailija
8414/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei nyt ole ihan randomistikaan repäisty spekut, kun biisissä on hitto soikoon rakkauden laiva. :D

Se laivaviittaus tulee lasten korusta...

Vierailija
8415/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo on afterparty ja siinä on T:n enkkuosuus xD

Vierailija
8416/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tulossa mitään After partya, hölmöt

Vierailija
8417/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Epäilemättä olen väärässä paikassa tässä ketjussa. Käärijäfanit kuulunevat älyllisesti alimpaan desiiliin ja ovat ilmeisesti täysiä diletantteja musiikin tuntemuksen suhteen. En voi uskoa kenenkään hyvää musiikkia kuulleen oikeasti voivan pitää tuollaisesta roskasta. 41s käärijän viisubiisiä oli minulle enemmän kuin tarpeeksi ja en uskalla edes kuvitella mitä tuon tyypin muu tuotanto on - kai se nyt lähti viisuihin "parhaalla" biisillään?

Sairaaksi on mennyt tämä  nykyinen maailma jos tuollainen on parasta mitä Suomesta voidaan Euroviisuihin lähettää ja sillä vieläpä jotenkin "menestytään". Omasta puolestani koko viisut saisi lopettaa, mokoma friikkisirkus

Miksi siis olet täällä? Olet etsinyt vauva-kanavan ihan infoaksesi asian. Se keroo paljon😂

No kyllähän tällainen fanitusilmiö kiinnostaa. Mikä ihme on sen takana että palstan pisimmät ketjut on täyttä hömppää vihreisiin pukeutuvan friikin inhottavista esityksistä ja ns. "musiikista". 

Aivan oikeasti on parempi kuunnella hyviä esiintyjiä ja hyvää musiikkia. Hienoja ja arvokkaita artisteja on maailmassa vaikka kuinka paljon ja heidän taiteestaan saa paljon enemmän iloa ja tunnetta elämäänsä kuin tällaisesta aivan arvottomasta roskarappijumputuksesta.

Viisujen puolesta olen myös pahoillani, se kilpailu on hyvin pitkälti pilattu. Musiikki on enää sivuseikka ja tilalle on tullut huomionkalastelu ja shokeeraus kummallisilla asusteilla, kieroutuneilla sukupuolirooleilla sekä päihteiden ja väkivallan ihannoimisella. En olisi ikinä voinut uskoa että käärijän viisubiisi oli sellaista synkkämielistä saastaa koska kuvittelin että hahmo oli positiivisuutta ja iloa edustava. Enkä missään tapauksessa antaisi lasten katsoa käärijän esityksiä

Vierailija
8418/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää riidelkö nyt hyvä väki! xD Mahtava biisi on tulossa joka tapauksessa, ja lyriikat saadaan tietää joko eurokiertueella tai ens kuussa julkaisussa.

Vierailija
8419/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Viisujen puolesta olen myös pahoillani, se kilpailu on hyvin pitkälti pilattu. Musiikki on enää sivuseikka ja tilalle on tullut huomionkalastelu ja shokeeraus kummallisilla asusteilla, kieroutuneilla sukupuolirooleilla sekä päihteiden ja väkivallan ihannoimisella. En olisi ikinä voinut uskoa että käärijän viisubiisi oli sellaista synkkämielistä saastaa koska kuvittelin että hahmo oli positiivisuutta ja iloa edustava. Enkä missään tapauksessa antaisi lasten katsoa käärijän esityksiä

Ootko katsonut vielä sen uusimman julkaistun laulun musiikkivideon? Luulen että tykkäät enemmän kuin CCC:n musavideosta! Se on ollut Youtubessa Suomen musiikki-trendauslistan ykkösenä jo yli kolme viikkoa, katso loppuun asti läpi, et tule pettymään! :D

Vierailija
8420/20844 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Älkää vastailko provoille, on ne sitten noita shippareita tai tämä K:n musiikista ja viisuista jankkaaja.

Anteeksi, unohdin. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi