Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Ai että, mä oon oppinut tykkäämään ton yhden "kriitikon" postauksista. :) Mun mielestä on mukavaa että hän on täällä ketjussa kanssamme päivästä toiseen, selkeästi K on tehnyt häneen suuren vaikutuksen!
(Ja siis mä oon suuri K-fani!)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Koskahan tuo kuullaan kokonaan? Olisiko liian aikaista kuulla jo Euroopan kiertueella? Pettyvätkö ulkkisfsnit jos sitä ei kuulla? 👀
Jotenkin tuntuu että tuo klippi julkaistiin juuri nyt just sen takia että K valmistaa porukkaa sihen että se esitetään Eurokiertueella, joko kaikilla keikoilla tai vain Lontoossa.
Ja uskon että ulkkisfanit ovat ymmärtäväisiä jos sitä ei esitetä, ainoastaan samalla tavalla pettyvät kuten mekin siinä mielessä että halutaan jo kuulla se. :D
Itse ajattelin ensin että huominen Tampereen keikka voisi olla ehkä rennompi paikka ensiesitykselle, vähän kuin kenraaliharjoituksena ennen kv-keikkoja. Mutta sitten muistin että ICIPin ensiesitys oli loppuunmyydyllä stadikalla 😂
Muistan yhä sen miten K:ta selvästi jännitti se ensiesitys, kun varmisti silloin alussa että korvamonitorit on ok ja housut pysyy ylhäällä. Varmasti T:tä myös ehkä jännitti mutta kokeneempana osasi ottaa rennommin, ja se auttoi K:ta myös, uskoisin. Ne onnelliset ilmeet mitä heillä oli keskenään esityksen aikana, oli niin ihanaa seurattavaa.
Vierailija wrote:
Ai että, mä oon oppinut tykkäämään ton yhden "kriitikon" postauksista. :) Mun mielestä on mukavaa että hän on täällä ketjussa kanssamme päivästä toiseen, selkeästi K on tehnyt häneen suuren vaikutuksen!
Sama! Kyllä noihin "persooniin" aina kiintyy jollain tasolla 😅
Ehkä yksi spessujuttu ulkkiskeikoille olisi uuden biisin esitys siellä ennen Suomea 👀
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Koskahan tuo kuullaan kokonaan? Olisiko liian aikaista kuulla jo Euroopan kiertueella? Pettyvätkö ulkkisfsnit jos sitä ei kuulla? 👀
Jotenkin tuntuu että tuo klippi julkaistiin juuri nyt just sen takia että K valmistaa porukkaa sihen että se esitetään Eurokiertueella, joko kaikilla keikoilla tai vain Lontoossa.
Ja uskon että ulkkisfanit ovat ymmärtäväisiä jos sitä ei esitetä, ainoastaan samalla tavalla pettyvät kuten mekin siinä mielessä että halutaan jo kuulla se. :D
Itse ajattelin ensin että huominen Tampereen keikka voisi olla ehkä rennompi paikka ensiesitykselle, vähän kuin kenraaliharjoituksena ennen kv-keikkoja. Mutta sitten muistin että ICIPin ensiesitys oli loppuunmyydyllä stadikalla 😂
Joo K ei mene rentouden mukaan. xD Roundhousella on kumminkin yli 90% vähemmän väkeä katsomassa, eikä sitä filmata minnekään (muuten kuin kännyköillä tietty) niin ehkä sekin on verrattain ihan rentoa K:n kesän jälkeen.
Vierailija wrote:
Mä oisin niin halunnut kuulla mitä mieltä se oli siitä loppupuolen biletysosiosta, mutta ei sillä sitten kantti kestänyt katsoa kuin puoleenväliin. :'(
Mitäköhän "kriitikko" on mieltä Tommy Cashista, hänen performansseistaan, taiteestaan ja musiikistaan? Kiinnostaa ihan aidosti.
Tässä kun olen noin sadannen kerran tänään kuunnellut tuota lyhyttä pätkää uutta biisiä, niin entäpäs jos se tavallaan onkin rakkauslaulu, mutta yksittäisen henkilön sijaan tälle kaikelle viisujen aikaiselle ja jälkeiselle hulluudelle? Että se rakkauden laiva oiskin lastattu sulla ja mulla ja meillä kaikilla, ketkä käydään keikoilla ja muutenkin fanitellaan menemään? Anthem Käärijän perheelle, jonka jäseniksi hän keikan päätteeksi aina toivottaa kaikki paikallaolijat. 💚
Mä en saa itseäni kuriin kun joka 10min välein tulee hinku kuunnella se klippi taas. Pelastakaa mut!
Käärijän esiintymisasuja on pohdittu. Minustakin on todennäköistä, että Euroopan kiertueella on nämä nahkaiset asunsa käytössä, myös bolero. Toisessa ryhmässä oli joku huomannut K:lla uudet piikkihousut siinä Lintsin kuvassa. Ja kyllä niin näyttäisi olevan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sama! Kyllä noihin "persooniin" aina kiintyy jollain tasolla 😅
Minä tämä "kriitikko" on ressukka. Hän on selkeä trolli. Hän ei edes uskalla kuunnella biisejä ja katsoa musavideota kuin pienen pätkän. Siitä huolimatta on olevinaan suuri asiantuntija, "kriitikko". Hänen tekstinsä ovat koomisia. Tässä ketjussa on vähemmän porukkaa ja myös trolleja, joten yhdestä trollista kerrallaan on vähemmän haittaa. Kuitenkin, jos trollia ruokitaan (hän saa huomiota), on iso riski siihen, että hän pesiytyy ketjuun ollessaan riippuvainen huomiosta.
Tuon trollin kirjoitukset on lähinnä naurettavia kun jos niihin keskittyy ei niissä ole mitään järkeä. Tuo musavideokin on tosi laadukkaasti ja ihan selvästi rahalla tehty ja niin halpaa oli hänen silmään. Hän ei myöskään jaksa mitään kuunnella tai katsoa kokonaan. Silti muka tietää kokonaisuuden. Muusta puhumattakaan. Tutha hänelle on vastata. Joku höpöhöpö lässynlää. 🤭
Minulle tuli tuosta uudesta biisistä Aesthetic Perfection mieleen. Ihan kiva tyylisuunta K:n omalla twistillä tottakai
K sanoi joskus ettei halua leimaantua yhteen tyyliin vaan tehdä eri tyyppistä musaa fiiliksen mukaan joten tuskin ihan samantyylistä tulee levy täyteen välttämättä
Vierailija wrote:
Minulle tuli tuosta uudesta biisistä Aesthetic Perfection mieleen. Ihan kiva tyylisuunta K:n omalla twistillä tottakai
K sanoi joskus ettei halua leimaantua yhteen tyyliin vaan tehdä eri tyyppistä musaa fiiliksen mukaan joten tuskin ihan samantyylistä tulee levy täyteen välttämättä
Se lukee ainakin K:n Warnerin esittelypätkässä:
"Artisti ei mielellään lokeroidu tiettyyn genreen, vaan luo monipuolista ja mielenkiintoista omaa tyyliä ottamalla vaikutteita häntä inspiroivista soundeista. Energisistä live-esiintymisistään tunnetulta Monspin tulevalta johtotähdeltä on odotettavissa tulevaisuudessa runsaasti uutta musiikkia."
Vierailija wrote:
Käärijän esiintymisasuja on pohdittu. Minustakin on todennäköistä, että Euroopan kiertueella on nämä nahkaiset asunsa käytössä, myös bolero. Toisessa ryhmässä oli joku huomannut K:lla uudet piikkihousut siinä Lintsin kuvassa. Ja kyllä niin näyttäisi olevan.
Mistä näette että on uudet? Harmi, kun ihan samanlaiset taitaa olla kuin vanhat. Kaipaan täysin uudenlaisia asuja. 👀
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mistä näette että on uudet? Harmi, kun ihan samanlaiset taitaa olla kuin vanhat. Kaipaan täysin uudenlaisia asuja. 👀
Mä olen kiintynyt noihin piikkipöksyihin, ei haittaa vaikka ois uudet samanmoiset 😅
Vierailija wrote:
Jotain "haluaa naimisiin", "laiva on lastattu".. Hmm...
Ehkä biisi kertoo vauvan K&B fiilistelyketjusta, olihan siellä se naimisiin meno hössötys kesällä ja laivaksi ketjua yleisesti kutsuttiin :D.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mistä näette että on uudet? Harmi, kun ihan samanlaiset taitaa olla kuin vanhat. Kaipaan täysin uudenlaisia asuja. 👀Mä olen kiintynyt noihin piikkipöksyihin, ei haittaa vaikka ois uudet samanmoiset 😅
Minusta piikkipöksyt on kanssa kivat kunhan ne pysyy paremmin päällä kun ne loppukesän version, ja ehkä nämä uudet pysyykin 😆
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mistä näette että on uudet? Harmi, kun ihan samanlaiset taitaa olla kuin vanhat. Kaipaan täysin uudenlaisia asuja. 👀Mä olen kiintynyt noihin piikkipöksyihin, ei haittaa vaikka ois uudet samanmoiset 😅
Minusta piikkipöksyt on kanssa kivat kunhan ne pysyy paremmin päällä kun ne loppukesän version, ja ehkä nämä uudet pysyykin 😆
Ne alati tippuvat pökät oli hieman söpöt kun ajattelee että räppäreiden tunnusmerkki oli silloin muinaisina aikoina se että niillä aina roikkui housut tyyliin polvissa. xD