Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Voisi kuvitella, että vuoroin vieraissa eli kun Tommy oli mukana Käärijän kappaleessa sama voisi olla myös toisinpäin.
Tänä iltana saa sitten katsella tägäilyjä jos sieltä yksityiskeikalta jotkut postailisi... ehkä se ei ole hirveän myöhään kun huomenna on arkipäivä. Tai sitten kyseessä on jonku miljonäärin synttärit (taas) jossa on kolme ihmistä paikalla emmekä koskaan saa mitään tietoa sieltä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jokos se Käärijä aloitti Euroopan kiertueen? En ole nyt seuraillut niin aktiivisesti.
Lauantaina alkaa. Vika päivä on 23.
Jes! Uusia keikkavideoita siis tiedossa viikonloppuna.
Jodeliin oli joku kirjoittanut että yksityistilaisuudessa oli lapsia. Ei siis mitkään aikuisten bileet. Voisin veikata A) synttärit B) jonkun seuran pikkujoulut tai sitten joku ihan muu tilaisuus.
Ainakin K:n ig-stooreissa K pääsi ohjaamaan ccc:tä lapsikuorolle :D aika iso tapahtuma kuitenkin
Mitäköhän tuo viimeisin story tarkoittaa. Jotain pettymysten käsittelystä ja, että tarvitsee niihin aikaa. Onkohan tapahtunut jotain vai mikämikä. T. Utelias. 🤭
Mites me tuo viimeisin stoori epäonnistumisesta tulkitaan?
Vierailija wrote:
Eve taisi postata tämän jo pari päivää sitten storyissaan. En tiedä mihin on yhteydessä, liittyykö mielenterveysasioihin mistä K postannut faceen?
Vierailija wrote:
Storysta linkki tähän ig postaukseen: https://www.instagram.com/p/CyNaME5N5hZ/
Mielenterveyspäivään liittyy siis.
Tuo linkattu postaus on eilisen mielenterveyspäivän kunniaksi koottu, ja siihen oli lisätty K:n viisujen jälkeinen klippi... Evekin sen jakoi, niin ei siinä varmaan sen suurempaa mysteeriä ole :D
Häärijä ja soundimies on molemmat jakaneet storyn tän illan livekeikalt. Onneksi näyttää olleen melko iisi keikka, kun oli joku lasten ja vanhempien tapahtuma.
Eli ei se eilinen lintsi nyt ainakaan tuohon tämän päivän keikkaan liittynyt, eikö?
Vierailija wrote:
Ainakin K:n ig-stooreissa K pääsi ohjaamaan ccc:tä lapsikuorolle :D aika iso tapahtuma kuitenkin
Sit vaan odottelemaan iltiksen roskajuttua miten K opetti lapsia tarttumaan tuopista ja että onko se nyt ihan ok ja entäs ne lapset.
Vierailija wrote:
Eli ei se eilinen lintsi nyt ainakaan tuohon tämän päivän keikkaan liittynyt, eikö?
Ei sit varmaan. Siinä tapauksessa luulen että siellä on tehty jotain lintsi-yhteistyö-promoa. (Kyllä, olen erittäin epäilevällä kannalla mitään musavideo-kuvauksia kohtaan.Ois siellä isompi porukka ollut filmaamassa jos koko paikka on saatu omaan käyttöön musavideota varten, ei voi olla halpaa järjestelyä semmoinen. Olen toki varautunut yllättymään. )
Oiskohan Lintsiä pitävä Lasten päivän säätiö ottanut Kärtsärin kaudenlopetusjuhliin ja samalla pyörittänyt Lintsillä?
Oliko tuo lasten tapahtuma siis lintsillä?
Epäilemättä olen väärässä paikassa tässä ketjussa. Käärijäfanit kuulunevat älyllisesti alimpaan desiiliin ja ovat ilmeisesti täysiä diletantteja musiikin tuntemuksen suhteen. En voi uskoa kenenkään hyvää musiikkia kuulleen oikeasti voivan pitää tuollaisesta roskasta. 41s käärijän viisubiisiä oli minulle enemmän kuin tarpeeksi ja en uskalla edes kuvitella mitä tuon tyypin muu tuotanto on - kai se nyt lähti viisuihin "parhaalla" biisillään?
Sairaaksi on mennyt tämä nykyinen maailma jos tuollainen on parasta mitä Suomesta voidaan Euroviisuihin lähettää ja sillä vieläpä jotenkin "menestytään". Omasta puolestani koko viisut saisi lopettaa, mokoma friikkisirkus
Vierailija wrote:
Oliko tuo lasten tapahtuma siis lintsillä?
Ei aavistustakaan. Yritetään vaan spekuloida kaikki palapelin palat yhteen.
Vierailija wrote:
Epäilemättä olen väärässä paikassa tässä ketjussa. Käärijäfanit kuulunevat älyllisesti alimpaan desiiliin ja ovat ilmeisesti täysiä diletantteja musiikin tuntemuksen suhteen. En voi uskoa kenenkään hyvää musiikkia kuulleen oikeasti voivan pitää tuollaisesta roskasta. 41s käärijän viisubiisiä oli minulle enemmän kuin tarpeeksi ja en uskalla edes kuvitella mitä tuon tyypin muu tuotanto on - kai se nyt lähti viisuihin "parhaalla" biisillään?
Sairaaksi on mennyt tämä nykyinen maailma jos tuollainen on parasta mitä Suomesta voidaan Euroviisuihin lähettää ja sillä vieläpä jotenkin "menestytään". Omasta puolestani koko viisut saisi lopettaa, mokoma friikkisirkus
Hyvä homma, moikka!
Itse tykkään aika monenlaisesta musiikista. Tykkään vähän haastaakin asiassa itseäni ja tutustua erilaisiin musiikkityyleihin. Kaikki ei toki miellytä mutten hauku siitä muita jos muut tykkäävät. Jazzista esim en ole oppinut tykkäämään. Tulee päänsärkyä. 🤷
Makukysymyksiäjhän nämä asiat ovat.
Käärijäkin muuten taitaa kuunnella monenlaista musiikkia. Nykyinen mitä tekee on vaan sitä mitä itse haluaa tehdä.
Tämä on nyt viimeinen viesti jota sinulle kirjoitan. Taitaa olla vastailu aika turhaa. Tulee sellainen olo. Trollailuahan tuo on. Sama kun itse etsisin jonkun jazz yhteisön ja menisin sinne valittamaan että hyi hitto mitä paskelia kun itse saan siitä päänsärkyä. Muut olisi silleen, että aha kiinnostavaa. 🤭