Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
8321/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään aika monenlaisesta musiikista. Tykkään vähän haastaakin asiassa itseäni ja tutustua erilaisiin musiikkityyleihin. Kaikki ei toki miellytä mutten hauku siitä muita jos muut tykkäävät.  Jazzista esim en ole oppinut tykkäämään. Tulee päänsärkyä. 🤷 

Makukysymyksiäjhän nämä asiat ovat. 

Käärijäkin muuten taitaa kuunnella monenlaista musiikkia. Nykyinen mitä tekee on vaan sitä mitä itse haluaa tehdä. 

Tämä on nyt viimeinen viesti jota sinulle kirjoitan. Taitaa olla vastailu aika turhaa. Tulee sellainen olo. Trollailuahan tuo on. Sama kun itse etsisin jonkun jazz yhteisön ja menisin sinne valittamaan että hyi hitto mitä paskelia kun itse saan siitä päänsärkyä. Muut olisi silleen, että aha kiinnostavaa. 🤭

Vierailija
8322/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella, että vuoroin vieraissa eli kun Tommy oli mukana Käärijän kappaleessa sama voisi olla myös toisinpäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8323/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana saa sitten katsella tägäilyjä jos sieltä yksityiskeikalta jotkut postailisi... ehkä se ei ole hirveän myöhään kun huomenna on arkipäivä. Tai sitten kyseessä on jonku miljonäärin synttärit (taas) jossa on kolme ihmistä paikalla emmekä koskaan saa mitään tietoa sieltä.

Vierailija
8324/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jokos se Käärijä aloitti Euroopan kiertueen? En ole nyt seuraillut niin aktiivisesti. 

Lauantaina alkaa. Vika päivä on 23.

Jes! Uusia keikkavideoita siis tiedossa viikonloppuna. 

Vierailija
8325/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodeliin oli joku kirjoittanut että yksityistilaisuudessa oli lapsia. Ei siis mitkään aikuisten bileet. Voisin veikata A) synttärit B) jonkun seuran pikkujoulut tai sitten joku ihan muu tilaisuus. 

Vierailija
8326/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin K:n ig-stooreissa K pääsi ohjaamaan ccc:tä lapsikuorolle :D aika iso tapahtuma kuitenkin

Vierailija
8327/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tuo viimeisin story tarkoittaa. Jotain pettymysten käsittelystä ja, että tarvitsee niihin aikaa. Onkohan tapahtunut jotain vai mikämikä. T. Utelias. 🤭

Vierailija
8328/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites me tuo viimeisin stoori epäonnistumisesta tulkitaan?

Vierailija
8329/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eve taisi postata tämän jo pari päivää sitten storyissaan. En tiedä mihin on yhteydessä, liittyykö mielenterveysasioihin mistä K postannut faceen?

Vierailija
8330/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Storysta linkki tähän ig postaukseen: https://www.instagram.com/p/CyNaME5N5hZ/

Mielenterveyspäivään liittyy siis.

Vierailija
8331/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo linkattu postaus on eilisen mielenterveyspäivän kunniaksi koottu, ja siihen oli lisätty K:n viisujen jälkeinen klippi...  Evekin sen jakoi, niin ei siinä varmaan sen suurempaa mysteeriä ole :D

Vierailija
8332/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häärijä ja soundimies on molemmat jakaneet storyn tän illan livekeikalt. Onneksi näyttää olleen melko iisi keikka, kun oli joku lasten ja vanhempien tapahtuma. 

Vierailija
8333/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei se eilinen lintsi nyt ainakaan tuohon tämän päivän keikkaan liittynyt, eikö?

Vierailija
8334/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ainakin K:n ig-stooreissa K pääsi ohjaamaan ccc:tä lapsikuorolle :D aika iso tapahtuma kuitenkin

Sit vaan odottelemaan iltiksen roskajuttua miten K opetti lapsia tarttumaan tuopista ja että onko se nyt ihan ok ja entäs ne lapset. 

Vierailija
8335/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eli ei se eilinen lintsi nyt ainakaan tuohon tämän päivän keikkaan liittynyt, eikö?

Ei sit varmaan. Siinä tapauksessa luulen että siellä on tehty jotain lintsi-yhteistyö-promoa. (Kyllä, olen erittäin epäilevällä kannalla mitään musavideo-kuvauksia kohtaan.Ois siellä isompi porukka ollut filmaamassa jos koko paikka on saatu omaan käyttöön musavideota varten, ei voi olla halpaa järjestelyä semmoinen. Olen toki varautunut yllättymään. )

Vierailija
8336/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan Lintsiä pitävä Lasten päivän säätiö ottanut Kärtsärin kaudenlopetusjuhliin ja samalla pyörittänyt Lintsillä? 

Vierailija
8337/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo lasten tapahtuma siis lintsillä?

Vierailija
8338/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä olen väärässä paikassa tässä ketjussa. Käärijäfanit kuulunevat älyllisesti alimpaan desiiliin ja ovat ilmeisesti täysiä diletantteja musiikin tuntemuksen suhteen. En voi uskoa kenenkään hyvää musiikkia kuulleen oikeasti voivan pitää tuollaisesta roskasta. 41s käärijän viisubiisiä oli minulle enemmän kuin tarpeeksi ja en uskalla edes kuvitella mitä tuon tyypin muu tuotanto on - kai se nyt lähti viisuihin "parhaalla" biisillään?

Sairaaksi on mennyt tämä  nykyinen maailma jos tuollainen on parasta mitä Suomesta voidaan Euroviisuihin lähettää ja sillä vieläpä jotenkin "menestytään". Omasta puolestani koko viisut saisi lopettaa, mokoma friikkisirkus

Vierailija
8339/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oliko tuo lasten tapahtuma siis lintsillä?

Ei aavistustakaan. Yritetään vaan spekuloida kaikki palapelin palat yhteen.

Vierailija
8340/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Epäilemättä olen väärässä paikassa tässä ketjussa. Käärijäfanit kuulunevat älyllisesti alimpaan desiiliin ja ovat ilmeisesti täysiä diletantteja musiikin tuntemuksen suhteen. En voi uskoa kenenkään hyvää musiikkia kuulleen oikeasti voivan pitää tuollaisesta roskasta. 41s käärijän viisubiisiä oli minulle enemmän kuin tarpeeksi ja en uskalla edes kuvitella mitä tuon tyypin muu tuotanto on - kai se nyt lähti viisuihin "parhaalla" biisillään?

Sairaaksi on mennyt tämä  nykyinen maailma jos tuollainen on parasta mitä Suomesta voidaan Euroviisuihin lähettää ja sillä vieläpä jotenkin "menestytään". Omasta puolestani koko viisut saisi lopettaa, mokoma friikkisirkus

Hyvä homma, moikka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi