Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
8281/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miken stooreista kuva lintsiltä 👀 vähän eri vaatteita, kuin eilen muuten.. ja tripod taitaa olla yhdellä kädessä... Jotain salaista he ovat töiden merkeissä tehneet!

Vierailija
8282/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse olen rakastanut Euroviisuja aina. Se on ollut sellainen oma kuplansa joka jotenkin kummallisesti sai ekstra kertoimia tänä vuonna. En ymmärrä mitä tapahtui.

Omaa sydäntä lämmitti miten meidän haukuttua kieltä ulkomaalaiset innolla tavailivat ja opettelivar laulun ja moni jatkanut suomenkielen opiskelua. Ykskaks "ei meidän kielellä voi pärjätä, ei se kiinnosta ketään ja kuulostaa rumalta" onkin jotain ihan muuta. Ja artisti voi sanoa, että jatkaa suomenkielellä ja silti olla uskottava ulkomailla.

Mutta muullakin tavalla tämä vuosi oli erityinen ja olin erityisen ylpeä meidän edustajasta. Ihanan inhimillinen, aito, lämmin, hassu,  ajattelevainen, oma itsensä ja ryyditettynä omituisehkolla mutta pohjimmiltaan varsin suomalaisella huumorintajulla. Samalla tuli murrettua monta tabua ihan vaan luonnollisesti olemalla oma itsensä. Se oli minusta ehkä suurin asia. ❤️

Ehkei minusta koskaan ihan tuon musiikkilajln fani tu

Itselleni taas Käärijän musiikkityyli on just semmoista joka itseeni iskee (varsinkin ne vähän raskaampaa/nopeampaa puolta esille tuovat kappaleet) mutta oletin ennakkoluuloisesti etten varmana tule tykkäämään itse tyypistä. Ekan haastattelun kun K:lta katsoin niin olin myyty henkilöönkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8283/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miken stooreista kuva lintsiltä 👀 vähän eri vaatteita, kuin eilen muuten.. ja tripod taitaa olla yhdellä kädessä... Jotain salaista he ovat töiden merkeissä tehneet!

Olen vieläkin sen teoriani kannalla että lintsillä on se tämänpäiväinen yksityistilaisuus, ja ehkä siihen liittyen jotain lintsin kanssa yhteistyöjuttua, enemmän kuin että kyseessä ois promojuttuja liittyen seuraavaan biisiin. Mutta ken tietää!

Vierailija
8284/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen vieläkin sen teoriani kannalla että lintsillä on se tämänpäiväinen yksityistilaisuus, ja ehkä siihen liittyen jotain lintsin kanssa yhteistyöjuttua, enemmän kuin että kyseessä ois promojuttuja liittyen seuraavaan biisiin. Mutta ken tietää!

Siihen stooriin oli tägätty myös normi-crewhun kuulumaton tyyppi joka on nettisivujensa mukaan 3D artist ja videografi. 

Vierailija
8285/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siihen stooriin oli tägätty myös normi-crewhun kuulumaton tyyppi joka on nettisivujensa mukaan 3D artist ja videografi. 

Hmmm 👀👀👀 kiinnostava lisätieto... Tietenkin kuvaajaa tarvitaan kaikkiin videoprojelteihin... En usko että olisi varsinainen mv-kuvaus ollut.. voisi liittyä juuri yksityiskeikkaan, ehkä jokin somesisältö lintsille itselleen mainoksekso yms... Tai ehkä jokin promomateriaali uutta biisiä varten... Ehkä jokin loopilla menevä video lyriikkavideon/Spotifyn taustalle 👀

Vierailija
8286/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kiintoisaa... voi kumminkin olla joku ihan uuteen musiikkiin liittymätön juttu.

Vierailija
8287/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä joskus sen biisin vielä kuulen. Mutta jos muistaa sen kun Lordi voitti viisut niin sitähän sai kuulla joka tuutista, ei voinut olla kuulematta. 

No niin. 41s chachaa kestin ja sitten piti laittaa poikki. Eipä ihme ettei ole radiokanavien soittolistoille päässyt ja videokin oli aivan hirveää scheissea. Nä'hdäkseni ei ole enää kyse musiikista  lainkaan vaan syvästi kieroutuneen mielenmaailman esittelystä ja huomiontavoittelusta. Enemmän kuin pettynyt olen pahoillani ja surullinen - tällaien "esiintyjä" ei  ollenkaan kuulu siihen todellisuuteen jossa haluaisin elää. En voi ymmärtää miksi tällaista tehdään ja kuinka edes jonkinlainen menestys voi olla mahdollista noilla eväillä.

Mikä teitä käärijäfaneja vaivaa? Oikeasti.

Vierailija
8288/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pidätte mua varmaan nyt vähän stalkkerina, mutta sain selville että se stooriin tägätty crewhun kuulumaton on kuvannut ja editoinut K:n kummitädin biisin musiikkivideon, jossa myös K esiintyy (ei kylläkään laula, vaan on näyttelijänä): https://www.youtube.com/watch?v=1WvUktpBPV0

On muuten taas ihan uusi puoli K:sta tuossa! Tää oli mulle uusi löytö, mutta on kommenttien perusteella ollut jo Tiktokissa joku aika sitten, ja ulkkisfanitkin löytäneet.

Vierailija
8289/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No ehkä joskus sen biisin vielä kuulen. Mutta jos muistaa sen kun Lordi voitti viisut niin sitähän sai kuulla joka tuutista, ei voinut olla kuulematta. 

No niin. 41s chachaa kestin ja sitten piti laittaa poikki. Eipä ihme ettei ole radiokanavien soittolistoille päässyt ja videokin oli aivan hirveää scheissea. Nä'hdäkseni ei ole enää kyse musiikista  lainkaan vaan syvästi kieroutuneen mielenmaailman esittelystä ja huomiontavoittelusta. Enemmän kuin pettynyt olen pahoillani ja surullinen - tällaien "esiintyjä" ei  ollenkaan kuulu siihen todellisuuteen jossa haluaisin elää. En voi ymmärtää miksi tällaista tehdään ja kuinka edes jonkinlainen menestys voi olla mahdollista noilla eväillä.

Annapa yksi esimerkki mielestäsi hyvästä musiikista/esiintyjästä, nyt ei oikein muuten avaudu tämä tarina.

Vierailija
8290/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, Tukholman keikkaan on enään 3 päivää. Se on puolet pienempi kuin Tallinnan sali, mutta jänskättää kumminkin vähän miten se pärjää siellä Ruottinmaalla. Keikan alkamisajankohdasta en oikein saa selvää, kun on laitettu että 19.30-00, mutta ei mitään merkintää milloin Kärppä on lavalla.

Vierailija
8291/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Annapa yksi esimerkki mielestäsi hyvästä musiikista/esiintyjästä, nyt ei oikein muuten avaudu tämä tarina.

Ajattelin arvata että joku Lauri Tähkä ois ehkä kyseisen kirjoittajan makuun sopivampi, mutta pahoin pelkään että sekin herrasmies on arvon kirjoittajalle vähän liian rajua meininkiä kulmakarvojen nytkyttämisineen ja tanssilavoineen. 

Vierailija
8292/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pidätte mua varmaan nyt vähän stalkkerina, mutta sain selville että se stooriin tägätty crewhun kuulumaton on kuvannut ja editoinut K:n kummitädin biisin musiikkivideon, jossa myös K esiintyy (ei kylläkään laula, vaan on näyttelijänä): 

On muuten taas ihan uusi puoli K:sta tuossa! Tää oli mulle uusi löytö, mutta on kommenttien perusteella ollut jo Tiktokissa joku aika sitten, ja ulkkisfanitkin löytäneet.

Nyt saa K:n kummitädit ja sedätkin varoa tekemisiään kun K:n fanit löytää ne kaikki.x'D

Mutta kiitos salapoliisityöstä! En silti usko että musavideota ois noin pienellä kokoonpanolla oltu kuvaamassa. Toki siellä on voinut olla enemmänkin väkeä pyörimässä.

Vierailija
8293/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kannattaa varmaan kuunnella koko kappale ennen tuomitsemista ja perehtyä asiaan laajemminkin. Käärijän kohdalla kyse taitaa olla ennemminkin ilmiöstä kuin yhdestä kappaleesta. Itse pidän hänen vanhemmasta tuotannostaan. Niissä on enemmän sanoituspuolella sisältöä kuin Cha Cha Cha vaikka on siinäkin asioita joita voi jäädä pohtimaan jos on siihen altis. Kaikki eivät ole. 

Kaikki ei pidä kaikesta musiikista ja se on ihan ok. Sitten kannattaa keskittyä siihen mistä pitää. Makuasioista kiistely on aika turhaa. 

Kerro mistä itse pidät niin saat tämän varmasti huomata. 🤭

Vierailija
8294/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo rahankeräys pienelle jääkiekkoilijalle 💚 varmaan saaneet yhteyden K:hon kiekkopiirien kautta. Ehkä voisi tukea pienen pojan unelmaa 😇

Vierailija
8295/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä lintsillä olisi joku yksityiskeikka ollut se olisi varmasti näkynyt keikkakalenterissa kuten muutkin yksityiskeikat. 

Vierailija
8296/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sinä et ymmärrä Käärijän musiikkia yhtään. Se on ihan ok. Kuka mistäkin tykkää. Olet jostain syystä nyt eksynyt tälle palstalle. Sinun  kannattaa poistua täältä, koska täällä on aiheena Kääriä keikat ja some. Et kuulu millään muotoa tänne. Etsi itsellesi mieleistä musiikkia ja tekemistä ja unohda Käärijä kokonaan. 

Vierailija
8297/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos siellä lintsillä olisi joku yksityiskeikka ollut se olisi varmasti näkynyt keikkakalenterissa kuten muutkin yksityiskeikat. 

Keikkakalenterissa on Warnerin sivuilla: 

KE 11.10.2023 Helsinki Yksityistilaisuus

Eli jossain päin hesaa on tänään yksityistilaisuus.

Vierailija
8298/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Käärijän tavanneet ihmiset (toimittajat, artistit, fanit jne) ovat vain kertoneet kuinka ihana ja hyvä sydäminen ihminen Käärijä on. 

En ymmärrä miten kenelläkään ihmisellä, joka ei tunne kyseistä henkilöä on syytä haukkua ja vihata ihmistä vain sen vuoksi ettei pidä kappaleesta, esityksestä, tyylistä jne. Kaikista ei tarvitse pitää, mutta helpompaa on sivuuttaa ne mistä ei pidä eikä käyttää energiaa vihaamiseen.

Niin miten jonkun ihmisen mielestä maailma on  huonompi paikka, kun ihmiset pitävät artistista, joka luo positiivisuutta ja ystävällisyyttä maailmaan. Siten taas eräälle muulle artistille annetaan kaikki teot anteeksi kun laulaa nii hyvin. 

Vierailija
8299/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Keikkakalenterissa on Warnerin sivuilla: 

KE 11.10.2023 Helsinki Yksityistilaisuus

Eli jossain päin hesaa on tänään yksityistilaisuus.

Vai tarkoititko eilen? Me ajattelimme enemmänkin että eilisen lintsillä pyöriminen voisi liittyä johonkin yksityistilaisuuteen ja siihen valmistautumiseen edellisenä iltana. Mutta ei siitä ole sen enempää tietoa, spekulointia vaan.

Vierailija
8300/20844 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo K:n kummitädin kappalehan oli nätti! Ja kiva video. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi