Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen myöhästely raivostuttaa...

Vierailija
13.09.2015 |

Mun mies on aina myöhässä joka paikasta. Harvoin todella pahasti, mutta aina kuitenkin hiukan.

Tiedän ettei sinänsä ole vakavaa olla hiukan myöhässä meidän omasta aikataulusta, mutta kyllä sekin rassaa. Ikinä en ole voinut miestä yllättää esimerkiksi niin, että olisin laittanut hyvät ruuat pöytään juuri kun hän saapuu kotiin. Aina kaiken tarvii olla folioon käärittynä, kun toinen tuleekin puoli tuntia luultua myöhemmin. Tunnen itseni aina hyvin epäkunnioitetuksi, ja tämä korostuu varsinkin kun itse olen hyvin täsmällinen ja minua jopa hävettää myöhästyä ilman mitään ymmärrettävää syytä. Miehen syy yleensä on vain ettei tajunnut katsoa kelloa, unohtui tietokoneelle/lukemaan lehteä/mitä vaan.

Mies on lähes joka aamu myöhässä myös töistä, ei tietenkään pahasti, vaan ihan muutaman minuutin, mutta on sekin jotain. Kuitenkin aamulla on yllin kyllin aikaa tehdä kaikki aamutoimet, ja työkaverit onnistuvat olemaan paikalla sopivasti etuajassa, jotta hommat alkavat oikeaan aikaan. Miten vaikeaa on lähteä aamulla muutamaa minuuttia aikaisemmin, kun kuitenkin tietää, kauanko työmatkaan menee jos nyt ei mitään kovin kummallista satu? Eilenkin meidät oli kutsuttu miehen vanhemmille syömään klo 17.00, paikalla myös miehen sisarukset perheineen. Me saavumme 17.20 ja mua hävettää kun kaikki muut istuvat pöydässä jo valmiina ja luulen kaikkien ajattelevan, että minä olen se hidastelija. Itse olisin ollut siellä jo 16.50, jos olisin päässyt lähtemään kun olin itse valmis... harmi että on vain yksi auto.

Mies on muuten hyvin tarkka, hyvä työssään ja pitää siitä, kaikin puolin "kunnollinen" ja tällä tarkoitan siis ettei esim. juo liikaa tai ole mitenkään renttu, niin tämä piirre pistää vielä enemmän silmään.

Onko kukaan muu tai kenenkään kumppani krooninen myöhästelijä? Mistä se johtuu? Ärsyynnynkö turhasta? En tästä toistaiseksi ole paljoa valittanut, mitä nyt muutaman kerran maininnut ja nekin lähinnä tilanteissa, joissa minä olen joutunut odottamaan, ja se ei miehen mielestä tietenkään ole niin vakavaa. Tätäkin kirjoittaessani mies on meidän sovitusta aikataulusta vartin myöhässä, ja siitäkin vielä sovittiin, että "viimeistään klo 20 oon siellä".

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi