Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä että vetääkö T Icip:n siellä Oliver Treen lämppärinä 👀
Sanoi jossain haastattelussa (joka oli tehty just ennen mv-kuvauksia) että ei malta odottaa että pääsee esittämään sen livenä. Että eiköhän!
Aiemmissa kommenteissa ollut käsitys, ettei Mikke olisi kuvaamassa Euroopan kiertueella. Nyt oli jossain feedissä Miken ottama kuva perjantain Joensuun keikalta. Siinä hän kirjoitti miten mukavaa oli pitkästä aikaa kuvata sisätiloissa keikkakuvia ja kuinka siitä on hyvä jatkaa viikon kuluttua käynnistyvällä Euroopan kiertueella (jotenkin noin kirjoitti). Eli ilmeisesti Mikke on mukana kiertueella.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmissa kommenteissa ollut käsitys, ettei Mikke olisi kuvaamassa Euroopan kiertueella. Nyt oli jossain feedissä Miken ottama kuva perjantain Joensuun keikalta. Siinä hän kirjoitti miten mukavaa oli pitkästä aikaa kuvata sisätiloissa keikkakuvia ja kuinka siitä on hyvä jatkaa viikon kuluttua käynnistyvällä Euroopan kiertueella (jotenkin noin kirjoitti). Eli ilmeisesti Mikke on mukana kiertueella.
Se on varmasti paras järjestely, kun crew koostuu perheestä ja ystävistä.. joku randomkuvaaja voisi olla kiusallinen pitää mukana 😅 ja Mikke tietää merchit ja on myös tukihenkilö K:lle
Miettiä se Tukholman keikka! Eikö sinne ollut vain se yksi ovi? JO taisi esiintyä samassa paikassa 👀 sitten alkaa jännittämään, kun saamme kuvia jonosta kun K astelee sinne sisään! 🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka seuraatte enemmän Tommyn tekemisiä, vetääkö hän nykyään icipin omilla keikoilla ja mikä on ollut biisin vastaanotto hänen faniensa keskuudessa?
Tommylla on kai vain ollut se yksi oma keikka tässä viime kuun aikana, Tallinnassa pari päivää ennen musavideon julkaisua, ja siellä se veti ICIP:in. Ja kuulemma Virolaiset Tommy-fanit olivat jo osanneet laulaa mukana, eli Stadikka-klipit oli varmaan tullut katsottua kun ei se biisikään ollut edes virallisesti ulkona vielä. xD
Siitä on videotaltiointikin. Aivan ihana kyllä tuo klippi, miten Tommy ilahtui ja yllättyi että porukat osaa sanat. Ja ite veti niin hienosti ton.
Tommyn äänessä on jotakin tosi koukuttavaa. Mä voisin kuunnella sitä yhä uudestaan ja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut nyt ihan kunnolla innostaa Euroopan kiertue. Erityisesti se melko vahva vihje että T tulee lavalle Tallinnassa!! Lontoo jänskättää myös että ketkä special guests ja keitä ns tunnetuista hahmoista tulee keikkaa ihan yleisöön katsomaan. Onkohan siel joku vippitila?
Icip livenäääää! Jee!!! Ja siis niin että molemmat K ja T yhdessä! Odotan tätä jopa enemmän kuin K silloin se JO:n kanssa mahdollinen ccc esitys tai tava 2.0.
Minulla vähän samat väpinät!!! Odotan K:n kiertuetta enemmän kuin NT:tä, koska minua kiinnostaa eniten K:n ura. On myös ihana nähdä että ulkomaan fanit pääsevät kokemaan K:n livenä! Sitten vielä mahdollisuus uudesta Icip:sitä 🔥🔥🔥 olen myyty! Ja todella mielenkiintoista tosiaan nähdä, tuleeko tuttuja naamoja katsomaan K:ta ympäri kiertuetta 👀
Mitä tarkoitat "... mahdollisuus uudesta Icip:sitä ... "?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut nyt ihan kunnolla innostaa Euroopan kiertue. Erityisesti se melko vahva vihje että T tulee lavalle Tallinnassa!! Lontoo jänskättää myös että ketkä special guests ja keitä ns tunnetuista hahmoista tulee keikkaa ihan yleisöön katsomaan. Onkohan siel joku vippitila?
Icip livenäääää! Jee!!! Ja siis niin että molemmat K ja T yhdessä! Odotan tätä jopa enemmän kuin K silloin se JO:n kanssa mahdollinen ccc esitys tai tava 2.0.
Minulla vähän samat väpinät!!! Odotan K:n kiertuetta enemmän kuin NT:tä, koska minua kiinnostaa eniten K:n ura. On myös ihana nähdä että ulkomaan fanit pääsevät kokemaan K:n livenä! Sitten vielä mahdollisuus uudesta Icip:sitä 🔥🔥🔥 olen myyty! Ja todella mielenkiintoista tosiaan nähdä, tuleeko tuttuja naamoja katsomaan K:ta ympäri kiertuetta 👀
Siis tarkoitin uutta Icip live vetoa 😅 ja hei, jos se afterparty on olemassa niin sekin olisi hyvä sauma esittää Tallinnassa!
Uskoisin et Klla on luultavasti eurotourilla vähän pidempi keikkasetti kun suomessa nähdyt about 45min. Joten voiskohan jopa vetäistä ässän (vai jokerin khihi) hihasta ja vaihtaa esiintymisasua välissä. Muutakin kuin lopun boleron.
Ja tuota EMAta kyllä ootan kans. Olispa ihanaa nähdä K siellä just jossain kuumissa stailauksissa, meikit/korut/tukka mintissä ja joku kuumaakin kuumempi puku päällä 🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Miettiä se Tukholman keikka! Eikö sinne ollut vain se yksi ovi? JO taisi esiintyä samassa paikassa 👀 sitten alkaa jännittämään, kun saamme kuvia jonosta kun K astelee sinne sisään! 🥹
Joo. Ja saapuuko kukaan Ruotsin privaattibileisiin osallistuneista paikalle.
Tai Loreen! Tai jotain muita viisuista tuttuja. Ruotsi kuitenkin on iso viisumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ja saapuuko kukaan Ruotsin privaattibileisiin osallistuneista paikalle.
Tai Loreen! Tai jotain muita viisuista tuttuja. Ruotsi kuitenkin on iso viisumaa.
Tulisipa A jollekin keikalle! 🥹💚 nämä sisarukset ovat kyllä sellainenkin kaksikko, että haluan nähdä heidät yhdessä säheltämässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa onko Tallinnan Helitehtaan bäkkärillä suihku. ;)
Saadaan vol. 2 vielä suihku tiktokistakin 😂
Mä voisin käyttää hetken elämästäni tämän manifestoimiseen 🥵
What happend next?
Kyllä! Suihku vol 2. Kyllähän ne varmasti on hyvin tietoisia miten saisivat taas somen räjähtämään. Icipin potentiaalia ei oo vielä kaikkea käytetty. Uus hurmio vaan käyntiin!
Ei kiitos, yäk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What happend next?
Kyllä! Suihku vol 2. Kyllähän ne varmasti on hyvin tietoisia miten saisivat taas somen räjähtämään. Icipin potentiaalia ei oo vielä kaikkea käytetty. Uus hurmio vaan käyntiin!
Ei kiitos, yäk
Kyllä kiitos, nam 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What happend next?
Ei kiitos, yäk
Kyllä kiitos, nam 😋
Yleisö on äänestänyt Tiktokissa että kyllä, tätä lisää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitin uutta Icip live vetoa 😅 ja hei, jos se afterparty on olemassa niin sekin olisi hyvä sauma esittää Tallinnassa!
Siis Icip Käärijän ja Tommyn yhteisesityksenä. Käärijä on esittänyt sen jo muutamalla keikallaan yksin ja Tommy yksin yhdellä keikallaan pari pv ennen Icip:in ja mv virallista julkaisua. Muita keikkoja T:llä ei ole tässä välissä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että Käärijän Tampereen keikka just ennen Euroopan turneeta on jokseenkin turha ja omituinen valinta. Jätkän aikataulu on muutenkin sellainen, että hän suunnilleen tulla porhaltaa suoraan reissusta lavalle. Aikooko tuo mies nukkua kiertueviikon aikana ollenkaan?
Joo, itsekin ihmettelin tuota, että Euroopan kiertueen alkuun oli otettu Pakkahuoneen keikka. Liekö sovittu jo joskus aiemmin, ennenkuin Euroopan kiertueen suunnitelmat oli lyöty lukkoon? Palatessakin on yksi yksityiskeikka heti parin päivän päästä, sitten onneksi viikon keikkatauko.
Itse bongasin tuon Pakkahuoneen jo kesäkuun puolessa välissä. Olin kyllä varma Eurooppa turneen ilmestyttyä, että sitä siirrettäisiin toiseen ajankohtaan. Mutta onneksi ei, koska olen sinne menossa. Toivottavasti K hyvillä mielin Euroopan aattona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What happend next?
Ei kiitos, yäk
Kyllä kiitos, nam 😋
Ne on ne samat viisi pervoa jotka sitä TikTokkia katselee uudestaan ja uudestaan.
"Pervoilla halvat huvit." Mahtaako Käärijän ja / tai Tommyn musiikki kiinnostaa ollenkaan?
Ei voi olla totta. Onko siis Käärijä ja Tommy tehneet musiikkia, en ole koskaan kuullutkaan semmoisesta. Luulin, että he ovat jonkun suihkufirman työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What happend next?
Ei kiitos, yäk
Kyllä kiitos, nam 😋
Ne on ne samat viisi pervoa jotka sitä TikTokkia katselee uudestaan ja uudestaan.
K:ta voisinkin katsella, Tommy pois, ei toi mitenkään kyllä edes liity tohon Icip:iin tai K&B vois tehdä tälläsiä ihan muuten vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What happend next?
Ei kiitos, yäk
Kyllä kiitos, nam 😋
"Pervoilla halvat huvit." Mahtaako Käärijän ja / tai Tommyn musiikki kiinnostaa ollenkaan?
Tuskin niitä jotka sitä Tiktokkia katselee.
icipillä on 1.2M katselukertaa Youtubessa, ja Spotifyssa menee muutaman päivän sisällä 2M rikki. Eli kyllä, musiikki kiinnostaa. Mä tykkäsin niistä tiktokeista, ja kuuntelen icipiä ja molempien musiikkia joka päivä.
https://www.instagram.com/reel/CyLcf8dt44v/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Huuh mitä miehiä 🔥🔥🔥😳
Siitä on videotaltiointikin. Aivan ihana kyllä tuo klippi, miten Tommy ilahtui ja yllättyi että porukat osaa sanat. Ja ite veti niin hienosti ton.