Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen, LB stooreissa näkyy keikkabussia. Ovat menossa Puolaa kohti, Baltian maiden keikkojen jälkeen. Puolan jälkeen Tšekki, Itävalta Vois olla hyvä reitti K:lle myös jos kuitenkin joskus tahtois tehdä isomman tourneen Euroopassa.
Hups. Taisikin olla vain ilyan tai sonyan stooreissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli warnermusicfi:n IG:seen äänestys linkki! Voi että miten toivon että K voittaisi 💪 olen itse joka päivä aktiivisesti äänestänyt! Laitan tv:seen ohjelman ja naputtelen kännykällä ääniä 😂 Menisikö K sinne juhlaan jos voittaisi? 👀 Miettikää mitä K voisi laittaa päälle!? Hiukset, upea meikki, korvikset, läpinäkyvä paita tai pelkkä puvun takki ilman paitaa alla... Joku kiva suunnittelija yms. 🔥🔥🔥 Tämän mielikuvan voimin äänestän päivittäin! 😂
En tiedä miten EMAssa, mutta monissa palkintogaaloissa kaikki ehdolla olleet on paikalla, koska voittaja paljastetaan vasta tilaisuudessa. 🤔
Kaikki ehdolla olijat kutsutaan, mutta jos on este yleensä sitten joku video tervehdys. Uskoisin että Kärppä on siellä.
Niinpä, voittaa tai ei. Haluan vain nähdä K:n siellä hienosti laittautuneena! Ei kovin usein suomalaiset artistit pääse tuollaisiin kansainvälisiin tapahtumiin edustamaan 💚 olisi kyllä kamalaa jos se L voittaisi 😬 ehkä Zara sitten on kuitenkin todennäköisempi vaihtoehto...
Kyllä se Zara on pahin vastus. Pitää vaan koittaa naputella.
Jep. Käärijällä on kuitenkin parhaat fanit, eli tsemppiä äänestykseen!
Ainakin Twitterissä K:n fanit järjestäneet äänestystalkoita, ja myös moni emoketjun vakkareista hakannut ääniä ihan tosissaan (vasemman käden jännetuppitulehdus you know 😉). Eli ihan hyvältä näyttää äänestysaktiivisuuden suhteen, toki aikaa on kuun loppuun saakka, eli toivottavasti turnausväsymys ei pääsisi iskemään kesken kaiken. 🤗
Meidän pitää järjestää naudat äänestystehaisiin 💪😂 minä laitoin äänikirjan soimaan ja naputtelen kännykällä ja tietokoneella +tunnin! Sain varmasti satoja ääniä aikaan 💪 tuntuu hölmöltä, mutta näin se äänestys on järjestetty. Muuten kaikilla olisi vain yksi ääni
Tuo äänestys on varmaan juuri sen takia järjestetty noin sen takia että fanikunnan kiihkeys/aktiivisuus saa myös painoarvoa, muuten tunnetuimmat artistit voittaisivat joka vuosi vaikka eivät olisi tehneet mitään erikoista sinä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen, LB stooreissa näkyy keikkabussia. Ovat menossa Puolaa kohti, Baltian maiden keikkojen jälkeen. Puolan jälkeen Tšekki, Itävalta Vois olla hyvä reitti K:lle myös jos kuitenkin joskus tahtois tehdä isomman tourneen Euroopassa.
Hups. Taisikin olla vain ilyan tai sonyan stooreissa.
Tämä ei ole LB ketju, tämänkin voisi kirjoittaa jonnekin muualle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli warnermusicfi:n IG:seen äänestys linkki! Voi että miten toivon että K voittaisi 💪 olen itse joka päivä aktiivisesti äänestänyt! Laitan tv:seen ohjelman ja naputtelen kännykällä ääniä 😂 Menisikö K sinne juhlaan jos voittaisi? 👀 Miettikää mitä K voisi laittaa päälle!? Hiukset, upea meikki, korvikset, läpinäkyvä paita tai pelkkä puvun takki ilman paitaa alla... Joku kiva suunnittelija yms. 🔥🔥🔥 Tämän mielikuvan voimin äänestän päivittäin! 😂
En tiedä miten EMAssa, mutta monissa palkintogaaloissa kaikki ehdolla olleet on paikalla, koska voittaja paljastetaan vasta tilaisuudessa. 🤔
Kaikki ehdolla olijat kutsutaan, mutta jos on este yleensä sitten joku video tervehdys. Uskoisin että Kärppä on siellä.
Niinpä, voittaa tai ei. Haluan vain nähdä K:n siellä hienosti laittautuneena! Ei kovin usein suomalaiset artistit pääse tuollaisiin kansainvälisiin tapahtumiin edustamaan 💚 olisi kyllä kamalaa jos se L voittaisi 😬 ehkä Zara sitten on kuitenkin todennäköisempi vaihtoehto...
Kyllä se Zara on pahin vastus. Pitää vaan koittaa naputella.
Jep. Käärijällä on kuitenkin parhaat fanit, eli tsemppiä äänestykseen!
Ainakin Twitterissä K:n fanit järjestäneet äänestystalkoita, ja myös moni emoketjun vakkareista hakannut ääniä ihan tosissaan (vasemman käden jännetuppitulehdus you know 😉). Eli ihan hyvältä näyttää äänestysaktiivisuuden suhteen, toki aikaa on kuun loppuun saakka, eli toivottavasti turnausväsymys ei pääsisi iskemään kesken kaiken. 🤗
Meidän pitää järjestää naudat äänestystehaisiin 💪😂 minä laitoin äänikirjan soimaan ja naputtelen kännykällä ja tietokoneella +tunnin! Sain varmasti satoja ääniä aikaan 💪 tuntuu hölmöltä, mutta näin se äänestys on järjestetty. Muuten kaikilla olisi vain yksi ääni
Tuo äänestys on varmaan juuri sen takia järjestetty noin sen takia että fanikunnan kiihkeys/aktiivisuus saa myös painoarvoa, muuten tunnetuimmat artistit voittaisivat joka vuosi vaikka eivät olisi tehneet mitään erikoista sinä vuonna.
Niinpä... Me teemme sääntöjen mukaan, joten ei muuta kuin äänestämään!
Se tunne kun yrität etsiä Käärijästä tietoa ja laitat joka paikkaan nykyään hakusanaksi Kääriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa onko Tallinnan Helitehtaan bäkkärillä suihku. ;)
Saadaan vol. 2 vielä suihku tiktokistakin 😂
Ei tule, B voisi suuttua
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun yrität etsiä Käärijästä tietoa ja laitat joka paikkaan nykyään hakusanaksi Kääriä.
Autocorrect, my nemesis! Sen vuoksi tämän ketjun nimikin on mitä on 😭
T: se AP, jota ei aiemmin uskottu AP:ksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule, B voisi suuttua
Olen aika varma, että NT:llä tehty Justin Bieber lauluun tehty hassutteluvideo oli näpäytts nimenomaan tuota fanien mentaliteettiä kohtaan, että B itkisi jonkun tiktokin vuoksi 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin käyttää hetken elämästäni tämän manifestoimiseen 🥵
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yhteiskiertueena Jokereiden kanssa yhteisellä keikkabussilla tai kahdella. 😉 Toisaalta riippuu varmaan tulevan Eurotourin onnistumisesta, kiinnostaako Kärtsää Euroopan kiertueet enää tämän jälkeen. Ja toki toivoisi, että jatkossa saisivat jonkun paremman keikkajärjestäjän apuja, ettei tarvitse tappiollista kiertuetta tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin sen radiohaadtattelun eiliseltä. Siinä oli vain Nace, Kris ja Jan. Kris vaikuttaa oikeasti pitävän K:sta paljon... Ja kunnioittavan tätä artistina ja viisulegendana. Hän sanoi että oli kunnia vetää ccc K:n kanssa lavalla yms. Ei Kris K:ta vihaa yms. 😅
On nyt muutamassakin haastattelussa paljastunut kunnon fanipojaksi, ja Tavastian haastiksessakin oli se vihreä viisupaita päällä 😄
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin sen radiohaadtattelun eiliseltä. Siinä oli vain Nace, Kris ja Jan. Kris vaikuttaa oikeasti pitävän K:sta paljon... Ja kunnioittavan tätä artistina ja viisulegendana. Hän sanoi että oli kunnia vetää ccc K:n kanssa lavalla yms. Ei Kris K:ta vihaa yms. 😅
Oon aina ajatellut, että pitää K:sta paljonkin, ei ehkä ihan kakkonen ole B:n jälkeen tai ehkä. Vaikea näitä JO:n poikia on pistää mihinkään järjestykseen Kärtsästä pitämisessä.
Te, jotka seuraatte enemmän Tommyn tekemisiä, vetääkö hän nykyään icipin omilla keikoilla ja mikä on ollut biisin vastaanotto hänen faniensa keskuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ajatellut, että pitää K:sta paljonkin, ei ehkä ihan kakkonen ole B:n jälkeen tai ehkä. Vaikea näitä JO:n poikia on pistää mihinkään järjestykseen Kärtsästä pitämisessä.
Minusta tuntuu että hän saattaa kunnioittaa K:ta jopa eniten artistina 🤔 yleensä hänen puheensa aK:hon liittyen ovat enemmän ammatillisia kuin henkilökohtaisia... Ehkä K on liian läheinen ystävä B:lle, että hän näkisi häntä samalla tavalla legendaarisena artistina 🤔
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka seuraatte enemmän Tommyn tekemisiä, vetääkö hän nykyään icipin omilla keikoilla ja mikä on ollut biisin vastaanotto hänen faniensa keskuudessa?
Tommylla on kai vain ollut se yksi oma keikka tässä viime kuun aikana, Tallinnassa pari päivää ennen musavideon julkaisua, ja siellä se veti ICIP:in. Ja kuulemma Virolaiset Tommy-fanit olivat jo osanneet laulaa mukana, eli Stadikka-klipit oli varmaan tullut katsottua kun ei se biisikään ollut edes virallisesti ulkona vielä. xD
Mielenkiintoista nähdä että vetääkö T Icip:n siellä Oliver Treen lämppärinä 👀
Vierailija kirjoitti:
Tallinnan pop up -keikalla veti sen ja fanit tykkäsivät kovasti. 🥰 Siellä oli muutamia suomalaisiakin faneja, jotka osasivat biisin sanat ulkoa ja Tommy oli siitä aidosti yllättynyt. Sen jälkeen hänellä ei ole tainnut olla keikkoja LBta lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että hän saattaa kunnioittaa K:ta jopa eniten artistina 🤔 yleensä hänen puheensa aK:hon liittyen ovat enemmän ammatillisia kuin henkilökohtaisia... Ehkä K on liian läheinen ystävä B:lle, että hän näkisi häntä samalla tavalla legendaarisena artistina 🤔
Krisin isä on mainetta niittänyt ammattimuusikko niin osaa varmaan myös katsoa asioita siitä muusikkouden ja ammatillisuuden näkökulmasta. Ja sehän ei vähennä fanitusta, se tuo vain lisää näkökulmiin.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä että vetääkö T Icip:n siellä Oliver Treen lämppärinä 👀
Joo, ne keikat alkaa ens kuussa! Siinä yhdessä haastattelussa T taisi mainita olevansa innostunut ICIP:in esittämisestä livenä... onko kellään jäljellä linkkiä? Oli tumpussa käännettynä...
Kuvatekstin perusteella lähtee Eurooppaan myös.