Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
8001/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Kärtsä ja ihana Kris!

https://twitter.com/koppitules/status/1711377347914420492

Ihana kuva, mutta en kyllä tajua tätä vitsiä, jossa Krisiä kutsutaan lesboksi. Olen ilmeisesti liian vanha tällaiseen nuorison kielenkäyttöön.

Vierailija
8002/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuva, mutta en kyllä tajua tätä vitsiä, jossa Krisiä kutsutaan lesboksi. Olen ilmeisesti liian vanha tällaiseen nuorison kielenkäyttöön.

Se on enemmän Krisin "viba" joka fandomin mukaan muistuttaa lesboja... Se on tätä nykyaikaa 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8003/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa onko Tallinnan Helitehtaan bäkkärillä suihku. ;)

Saadaan vol. 2 vielä suihku tiktokistakin 😂

Mä voisin käyttää hetken elämästäni tämän manifestoimiseen 🥵

What happend next? 

Kyllä! Suihku vol 2. Kyllähän ne varmasti on hyvin tietoisia miten saisivat taas somen räjähtämään. Icipin potentiaalia ei oo vielä kaikkea käytetty. Uus hurmio vaan käyntiin!

Ei kiitos, yäk

Kyllä kiitos, nam 😋

Yleisö on äänestänyt Tiktokissa että kyllä, tätä lisää!

Ne on ne samat viisi pervoa jotka sitä TikTokkia katselee uudestaan ja uudestaan.

"Pervoilla halvat huvit." Mahtaako Käärijän ja / tai Tommyn musiikki kiinnostaa ollenkaan?

Minua kiinnostaa Tommyn musiikki mutta Käärijä ei juurikaan kinostele. Hyperpopskeneä tarkkailen kyllä.

Onnittelut ketjuvalinnasta "KÄÄRIJÄ - keikat ja some". 🤗 Toivottavasti teet lisää oikeita valintoja jatkossa!

Miksi tulit tänne "Käärijä - keikat ja some" ketjuun, jos et ole Käärijästä edes kiinnostunut?

Saahan tänne tulla, löytyyhän täältä Tommystakin juttua, epäkohtelias töksäytys

Vierailija
8004/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo kuva liittyy lesboihin? 🤭

Vierailija
8005/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt saamari kuunnellaan siinä putkiradion äärellä MUSIIKKIA letit suorassa ja kädet sivuilla"

Päivän paras!

Vierailija
8006/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon melko kaikkiruokainen ja suht vapaamielinen tyyppi, mut jotenkin noi fanficit missä K tulee raskaaksi (?!) on jotain tosi (tosi) erikoista ... Tuli tosta lespohommasta mieleen. En tiedä tuleeko joku muukin miespuolinen, mut satuin tänään törmään pariin missä K oli raskautettu. Tietysti kullakin meillä on ne omat juttumme. Mut onks tää jotenkin "normaalia" näissä ficceissä, tämmönen sukupuolettomuus tai - multisukupuolisuus?

Vierailija
8007/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What happend next? 

Kyllä! Suihku vol 2. Kyllähän ne varmasti on hyvin tietoisia miten saisivat taas somen räjähtämään. Icipin potentiaalia ei oo vielä kaikkea käytetty. Uus hurmio vaan käyntiin!

Ei kiitos, yäk

Kyllä kiitos, nam 😋

Ne on ne samat viisi pervoa jotka sitä TikTokkia katselee uudestaan ja uudestaan.

"Pervoilla halvat huvit." Mahtaako Käärijän ja / tai Tommyn musiikki kiinnostaa ollenkaan?

Kiinnostaa!!! Nytkin soi taustalla Käärijää!!😛💋 Ja tän vois tehdä Tommy-miehitykselläkin ja vaikka suihkuverho vol 2!

https://www.instagram.com/reel/CyLivJatIdT/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
8008/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo kuva liittyy lesboihin? 🤭

Koska ovat heidän babygirleja! Oon myös huomannut, että Kärtsästä käytetään fandomin sisällä joskus pronomineja she/her, siis ihan hellittelymielessä.

Vierailija
8009/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Kris tietoinen et hän on joku lesbo/gay idoli/ikoni?

Vierailija
8010/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://instagram.com/stories/madam_cyka/3209724875312116159?igshid=MTc…

Anteeks kun sanon, jos joku pahoittaa mielensä, mut tässä esim B on hyvin kaukana perus hetskusta. Hänen liikehdintä on ihanaa ja ihan parasta, mut mä en jaksa uskoa, vieläkään, etteikö hän olisi miehiin päin kallellaan.

Vierailija
8011/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon melko kaikkiruokainen ja suht vapaamielinen tyyppi, mut jotenkin noi fanficit missä K tulee raskaaksi (?!) on jotain tosi (tosi) erikoista ... Tuli tosta lespohommasta mieleen. En tiedä tuleeko joku muukin miespuolinen, mut satuin tänään törmään pariin missä K oli raskautettu. Tietysti kullakin meillä on ne omat juttumme. Mut onks tää jotenkin "normaalia" näissä ficceissä, tämmönen sukupuolettomuus tai - multisukupuolisuus?

Et ole kuullut omegaversestä? 💀 Jos et ole, älä selvitä, parempi niin 😂

Vierailija
8012/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt saamari kuunnellaan siinä putkiradion äärellä MUSIIKKIA letit suorassa ja kädet sivuilla"

Päivän paras!

Ja muistetaan äänestää! Näin toimivat hyvät ja nuhteettomat ihmiset.

Vierailija
8013/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks kun sanon, jos joku pahoittaa mielensä, mut tässä esim B on hyvin kaukana perus hetskusta. Hänen liikehdintä on ihanaa ja ihan parasta, mut mä en jaksa uskoa, vieläkään, etteikö hän olisi miehiin päin kallellaan.

Päivän typerin kommentti.

Vierailija
8014/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän fandomista, mutta mpreg (male pregnancy) ei ole mitenkään tavaton juttu ficcimaailmassa. Aika kesystä päästä, itse asiassa, kun katselee millaista menoa pahimmillaan voidaan kirjoittaa. Ja en siis ole mikään Moraali-Marketta tässä asiassa, kukin tyylillään, mutta olihan se aikamoinen yllätys kun ensi kertaa tuohon törmäsi. Ja mpreg voi esiintyä ihan omana juttunaan tai olla myös osa Omegaverseä, jossa sitten on ne toisarvoiset sukupuolet (alpha, beta, omega) mukana. Omegaverse on kyllä aika lailla fandomiakin jakava juttu, toiset tykkää ja toiset ei. Mutta kaikenlaista mahtuu ficcimaailmaan.

Vierailija
8015/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa en halua jankata seksuaalisuudesta. Mutta itse en päättele sitä kenenkään tannsityylistä.

Vierailija
8016/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What happend next? 

Ei kiitos, yäk

Kyllä kiitos, nam 😋

Minua kiinnostaa Tommyn musiikki mutta Käärijä ei juurikaan kinostele. Hyperpopskeneä tarkkailen kyllä.

Onnittelut ketjuvalinnasta "KÄÄRIJÄ - keikat ja some". 🤗 Toivottavasti teet lisää oikeita valintoja jatkossa!

Tämä on myös Tommy-ketju. P.s. nimessä on Kääriä. Joten ohi meni taas viisasteluyritys.

Vierailija
8017/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän typerin kommentti.

En ole kommentin kirjottaja mut mitä typerää tässä on?

Vierailija
8018/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What happend next? 

Ei kiitos, yäk

Kyllä kiitos, nam 😋

Miksi tulit tänne "Käärijä - keikat ja some" ketjuun, jos et ole Käärijästä edes kiinnostunut?

Ketjun nimessä on Kääriä, ei Käärijä. Tämä on perustettu myös Tommyn fanitukseen ja olen ollut mukana alusta asti. Tiedoksi sinulle.

Vierailija
8019/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sät sat saa, reisii ja laiffii vaan, partyyy ja kaikkee sät sät saa

Vierailija
8020/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 minuuttia aikaa! D: 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä