Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö Tukholmasta edes lentoja Helsinkiin päin puolen yön jälkeen?
Niin, ehkä yölentoja ei ole, varsinkaan viikonloppuna. Arkipäivinä eri juttu kun työn takia lentäviä on enemmän.
Onks tää nyt se "pääketju"?
Oon alkuperäisiä seilaajia, mut viime aikoina jäänyt normaalia vähemmälle palstailu. Mut pakko täällä näköjään on kerran pari päivässä piipahtaa yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä nyt oikein tapahtuu??? Kun ketjut lukittuna kokoajan. Pöh.
Emoketju ollut eilisestä asti lukittuna.. nyt näyttäisi olevan tippunut suosituimmista ketjuista... Jää nähtäväksi että aukeaako enää
Alkaa oikeasti hermostuttaa, aukeaako emoketju enää ollenkaan. Aikaisemmin lukitus on poistunut kuitenkin muutaman tunnin kuluessa, jopa viikonloppuisin. Nyt ketju on ollut lukittuna jo eilisestä noin viiden aikaan, ei aunnut illallakaan, eikä ole edes tänään auennut, vaikka ihan varmasti on nyt porukkaa töissä toisin kuin viikonloppuna. Varmasti siellä on muutakin tekemistä juuri päivityksiin liittyen, mutta silti...
Vierailija kirjoitti:
Mua jännittää se Kärpän Euroopan turnee. Menis nyt kaikki hyvin.
Kärppä on onneksi sellainen että se jatkaa vaan eteenpäin vaikka asiat menisi päälleen, niin yritetään olla jännittämättä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon alkuperäisiä seilaajia, mut viime aikoina jäänyt normaalia vähemmälle palstailu. Mut pakko täällä näköjään on kerran pari päivässä piipahtaa yhä.
Porukka on aika jakautunut, varsinkin kun täällä on shippaajia ruvettu vainoamaan. Kaksplussalla on NT-ketju ja Aikamoinen puutarha, jossa on myös porukkaa paossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli warnermusicfi:n IG:seen äänestys linkki! Voi että miten toivon että K voittaisi 💪 olen itse joka päivä aktiivisesti äänestänyt! Laitan tv:seen ohjelman ja naputtelen kännykällä ääniä 😂 Menisikö K sinne juhlaan jos voittaisi? 👀 Miettikää mitä K voisi laittaa päälle!? Hiukset, upea meikki, korvikset, läpinäkyvä paita tai pelkkä puvun takki ilman paitaa alla... Joku kiva suunnittelija yms. 🔥🔥🔥 Tämän mielikuvan voimin äänestän päivittäin! 😂
En tiedä miten EMAssa, mutta monissa palkintogaaloissa kaikki ehdolla olleet on paikalla, koska voittaja paljastetaan vasta tilaisuudessa. 🤔
Kaikki ehdolla olijat kutsutaan, mutta jos on este yleensä sitten joku video tervehdys. Uskoisin että Kärppä on siellä.
Niinpä, voittaa tai ei. Haluan vain nähdä K:n siellä hienosti laittautuneena! Ei kovin usein suomalaiset artistit pääse tuollaisiin kansainvälisiin tapahtumiin edustamaan 💚 olisi kyllä kamalaa jos se L voittaisi 😬 ehkä Zara sitten on kuitenkin todennäköisempi vaihtoehto...
Kyllä se Zara on pahin vastus. Pitää vaan koittaa naputella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että Käärijän Tampereen keikka just ennen Euroopan turneeta on jokseenkin turha ja omituinen valinta. Jätkän aikataulu on muutenkin sellainen, että hän suunnilleen tulla porhaltaa suoraan reissusta lavalle. Aikooko tuo mies nukkua kiertueviikon aikana ollenkaan?
Eurokiertueen alku on kumminkin "helppo" siinä mielessä että kaksi ekaa on Tukholma ja Tallinna, eli hotelliin ei tarvitse jäädä vaan porukka pääsee välissä suoraan kotiin Vantaalle alle tunnin kestävällä lennolla. Paljon helpompaa kuin keikkabussilla Ouluun ajaminen esim.
Sen jälkeiset on sitten ne rankat etapit.
Tuskin nyt sentään keikkojen välissä lentävät Vantaalle kääntymään?
Suomi on Tukholman ja Viron välissä. Ellei suunnitelma ole hengailla koko päivää joko Tukholmassa tai Tallinnassa niin ihan yhtä nopeaksi ja halvemmaksi tulee että nukkuvat yön kotona Suomessa ja lähtevät täältä Tallinnaan muutama tunti ennen keikan alkua. Olihan K:n edelliset Tukholman ja Tallinnan keikatkin hoidettu niin että se lähti kotiin Suomeen samana iltana ennemmin kuin ois jäänyt hotelliin yöksi.
Ei ole lentoja Helsinkiin enää keikan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli warnermusicfi:n IG:seen äänestys linkki! Voi että miten toivon että K voittaisi 💪 olen itse joka päivä aktiivisesti äänestänyt! Laitan tv:seen ohjelman ja naputtelen kännykällä ääniä 😂 Menisikö K sinne juhlaan jos voittaisi? 👀 Miettikää mitä K voisi laittaa päälle!? Hiukset, upea meikki, korvikset, läpinäkyvä paita tai pelkkä puvun takki ilman paitaa alla... Joku kiva suunnittelija yms. 🔥🔥🔥 Tämän mielikuvan voimin äänestän päivittäin! 😂
En tiedä miten EMAssa, mutta monissa palkintogaaloissa kaikki ehdolla olleet on paikalla, koska voittaja paljastetaan vasta tilaisuudessa. 🤔
Jaahas, en tule pystymään katsomaan, jännnittäisi liikaa enkä selviäisi hengissä viisufinaalin tapahtumien uusiutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä nyt oikein tapahtuu??? Kun ketjut lukittuna kokoajan. Pöh.
Emoketju ollut eilisestä asti lukittuna.. nyt näyttäisi olevan tippunut suosituimmista ketjuista... Jää nähtäväksi että aukeaako enää
Alkaa oikeasti hermostuttaa, aukeaako emoketju enää ollenkaan. Aikaisemmin lukitus on poistunut kuitenkin muutaman tunnin kuluessa, jopa viikonloppuisin. Nyt ketju on ollut lukittuna jo eilisestä noin viiden aikaan, ei aunnut illallakaan, eikä ole edes tänään auennut, vaikka ihan varmasti on nyt porukkaa töissä toisin kuin viikonloppuna. Varmasti siellä on muutakin tekemistä juuri päivityksiin liittyen, mutta silti...
No odotellaan huomiseen päivityksen päättymiseen saakka. Jos ketju pysyy lukittuna, niin sitten täytyy avata uusi tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ehdolla olijat kutsutaan, mutta jos on este yleensä sitten joku video tervehdys. Uskoisin että Kärppä on siellä.
Niinpä, voittaa tai ei. Haluan vain nähdä K:n siellä hienosti laittautuneena! Ei kovin usein suomalaiset artistit pääse tuollaisiin kansainvälisiin tapahtumiin edustamaan 💚 olisi kyllä kamalaa jos se L voittaisi 😬 ehkä Zara sitten on kuitenkin todennäköisempi vaihtoehto...
Jos K ei voita niin toivon että Zara sen vie, koska ei ole viisuartisteja ja hän on maailmanlaajuisesti pitkään menestynyt. Eli häviö ei sattuisi samalla tavalla, vaan olisi ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on siellä tuttu ja hyvä porukka mukana. Kyllä se pärjää.
Mistä tuota EMAa voi seurata? 👀 onko siihen joku oma striimi? Punaiselta matolta varmaan kuvataan vain suurimpia tähtiä englanninkielisistä maista... Ehkä pitää seurata Twitteriä jos yksittäisiltä uutissivuikta tulee klippejä K:sta
Mua on alkanut nyt ihan kunnolla innostaa Euroopan kiertue. Erityisesti se melko vahva vihje että T tulee lavalle Tallinnassa!! Lontoo jänskättää myös että ketkä special guests ja keitä ns tunnetuista hahmoista tulee keikkaa ihan yleisöön katsomaan. Onkohan siel joku vippitila?
Icip livenäääää! Jee!!! Ja siis niin että molemmat K ja T yhdessä! Odotan tätä jopa enemmän kuin K silloin se JO:n kanssa mahdollinen ccc esitys tai tava 2.0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos K ei voita niin toivon että Zara sen vie, koska ei ole viisuartisteja ja hän on maailmanlaajuisesti pitkään menestynyt. Eli häviö ei sattuisi samalla tavalla, vaan olisi ymmärrettävää.
Jep! Ensin K, sitten ne ei-viisuartistit mun toivomus listalla... K:lla on kyllä todella aktiivinen fandom takanaan, ja varmaan jotkut viisufanitkin voivat piiruuttaan käydä antamassa äänensä. Vaikea verrata mainstream-artisteihin 🤔
Ja millaiset eturivit, millaiset kyltit, välispiikit tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon alkuperäisiä seilaajia, mut viime aikoina jäänyt normaalia vähemmälle palstailu. Mut pakko täällä näköjään on kerran pari päivässä piipahtaa yhä.Porukka on aika jakautunut, varsinkin kun täällä on shippaajia ruvettu vainoamaan. Kaksplussalla on NT-ketju ja Aikamoinen puutarha, jossa on myös porukkaa paossa.
Huoh, ei täällä mitään vainota mutta olisi se hyvä ymmärtää että kun se shippaaminen nyt vain on mielikuvitushommaa niin se ei kaikkia kiinnosta ja siksi sitä ei ole hyvä pakottaa asiallisempaan ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut nyt ihan kunnolla innostaa Euroopan kiertue. Erityisesti se melko vahva vihje että T tulee lavalle Tallinnassa!! Lontoo jänskättää myös että ketkä special guests ja keitä ns tunnetuista hahmoista tulee keikkaa ihan yleisöön katsomaan. Onkohan siel joku vippitila?
Icip livenäääää! Jee!!! Ja siis niin että molemmat K ja T yhdessä! Odotan tätä jopa enemmän kuin K silloin se JO:n kanssa mahdollinen ccc esitys tai tava 2.0.
Minulla vähän samat väpinät!!! Odotan K:n kiertuetta enemmän kuin NT:tä, koska minua kiinnostaa eniten K:n ura. On myös ihana nähdä että ulkomaan fanit pääsevät kokemaan K:n livenä! Sitten vielä mahdollisuus uudesta Icip:sitä 🔥🔥🔥 olen myyty! Ja todella mielenkiintoista tosiaan nähdä, tuleeko tuttuja naamoja katsomaan K:ta ympäri kiertuetta 👀
Vierailija kirjoitti:
Ja se kiltti! Toivottavasti fani saa sen tehtyä ja annettua Kärpylle!
Ja mitkä esiintymisvaatteet. Uutta vai vanhaa? Entä Tommy? Niissä LB trikoissa? :D Vai icip-tyyli? Vai jotain ihan muuta?