Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kyllä oikeasti tumblria shippaajille! Siellä on hauska meno! Mutta siellä shippaaminen on aika joustava käsite ja se ei ole pohjimmiltaan todellisuutta spekuloivat tila, vaan fanien fiilistelylle. Siellä on sulassa sovussa T/K ja K/B sekä B/Kris yms. Yhdistelmät eläneet
Siellä sopu säilyy senkin takia että siellä voi blokata tägejä joista ei ole kiinnostunut, niin shippauksesta ei-kiinnostuneet ei tartte kahlata niiden viestejen läpi. Siellä on useampikin ulkkis-K-fani kertonut blokanneensa kaikki JO:hon liittyvät tagit koska ovat kiinnostuneet vain K:sta ja kaikki ne yhteisfanipostaukset alkoi kyllästyttämään. Varmasti monet pelkästään JO:n fanit on tehneet saman toiseen suuntaan. Sillä tavalla sopu jää kun kaikki saa valita mistä on kiinnostunut eikä kaikkea pakoteta samaan feediin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että Käärijän Tampereen keikka just ennen Euroopan turneeta on jokseenkin turha ja omituinen valinta. Jätkän aikataulu on muutenkin sellainen, että hän suunnilleen tulla porhaltaa suoraan reissusta lavalle. Aikooko tuo mies nukkua kiertueviikon aikana ollenkaan?
Joo, itsekin ihmettelin tuota, että Euroopan kiertueen alkuun oli otettu Pakkahuoneen keikka. Liekö sovittu jo joskus aiemmin, ennenkuin Euroopan kiertueen suunnitelmat oli lyöty lukkoon? Palatessakin on yksi yksityiskeikka heti parin päivän päästä, sitten onneksi viikon keikkatauko.
Käärijä saa taatusti ihan itse päättää missä keikkailee ja milloin, joten ihan omaa ahneuttaan saa syyttää, jos keikkatahti väsyttää.
Älä ole noin kylmä. K ei selkeästi ole lähtenyt Eurokiertueelle ahneudesta, kun ei sille edes jää mitään käteen. Enemmänkin on tullut tunne että se on alunperinkin suostunut lähtemään vain koska se tuntenut painetta mennä (sisäisesti, faneilta, levy-yhtiöltä), koska niin "kuuluu" tehdä jos saa faneja ulkomailta, ja jos ei lähde niin on "kiittämätön" suosiostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti K on suht. Aktiivinen somessa kiertueen ajan! Pidetään peukkuja että K jaksaa! Ja ainakin hän on innoissaan Lontoon keikasta! Siis tulee varmasti mahtava! Minulla on kutina, että tanssijatkin saattavat pyörähtää lavalla kiertueella 😉
Onkohan Mikke tai joku muu lähdössä kiertueelle mukaan kuvaamaan? Mielestäni M puhui viime viikonlopun stoorissa, että tässä oli hänen vikat Käärijä-kuvaukset tänä syksynä.
Yritin vastata, mutta ei tainnut viesti lähteä..
Mietin että jos olis Dean, mutta ettei taida olla todennäköistä. Ehkä joku jonka Mikke on värvännyt? Joku aiemmin K:ta kuvannut (Miken tuuraajana)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että Käärijän Tampereen keikka just ennen Euroopan turneeta on jokseenkin turha ja omituinen valinta. Jätkän aikataulu on muutenkin sellainen, että hän suunnilleen tulla porhaltaa suoraan reissusta lavalle. Aikooko tuo mies nukkua kiertueviikon aikana ollenkaan?
Eurokiertueen alku on kumminkin "helppo" siinä mielessä että kaksi ekaa on Tukholma ja Tallinna, eli hotelliin ei tarvitse jäädä vaan porukka pääsee välissä suoraan kotiin Vantaalle alle tunnin kestävällä lennolla. Paljon helpompaa kuin keikkabussilla Ouluun ajaminen esim.
Sen jälkeiset on sitten ne rankat etapit.
Tuskin nyt sentään keikkojen välissä lentävät Vantaalle kääntymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti K on suht. Aktiivinen somessa kiertueen ajan! Pidetään peukkuja että K jaksaa! Ja ainakin hän on innoissaan Lontoon keikasta! Siis tulee varmasti mahtava! Minulla on kutina, että tanssijatkin saattavat pyörähtää lavalla kiertueella 😉
Onkohan Mikke tai joku muu lähdössä kiertueelle mukaan kuvaamaan? Mielestäni M puhui viime viikonlopun stoorissa, että tässä oli hänen vikat Käärijä-kuvaukset tänä syksynä.
Hyvä kysymys muuten... Onko Mikke tosiaan sanonut ettei syksyllä enää kuvaa keikkoja? 👀 entä se valokuvaaja, jolta tuli nyt kivoja kuvia Kuopiosta? Tai ehkä K on värvännyt jokaiseen paikkaan kiinnostuneen paikallisen valokuvaajan..? Joku Dean yms. JO-yhteydellä oleva olisi kyllä hauska yllätys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurokiertueen alku on kumminkin "helppo" siinä mielessä että kaksi ekaa on Tukholma ja Tallinna, eli hotelliin ei tarvitse jäädä vaan porukka pääsee välissä suoraan kotiin Vantaalle alle tunnin kestävällä lennolla. Paljon helpompaa kuin keikkabussilla Ouluun ajaminen esim.
Riippuu varmaan että mistä kentltä on halvimmat lennot ja säästääkö kotona nukkumalla tarpeeksi vs. että nukkuisi hotellissa. En tiedä kyllä kamoista... Kai heille riittää tietokone kun on mukana 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan että mistä kentltä on halvimmat lennot ja säästääkö kotona nukkumalla tarpeeksi vs. että nukkuisi hotellissa. En tiedä kyllä kamoista... Kai heille riittää tietokone kun on mukana 😅
Lentokenttätoiminta on niin hidasta ja aikaaviepää, että ei oikein kannata kiertää Vantaan kautta jos suoraankin pääsee.
Nyt tuli warnermusicfi:n IG:seen äänestys linkki! Voi että miten toivon että K voittaisi 💪 olen itse joka päivä aktiivisesti äänestänyt! Laitan tv:seen ohjelman ja naputtelen kännykällä ääniä 😂 Menisikö K sinne juhlaan jos voittaisi? 👀 Miettikää mitä K voisi laittaa päälle!? Hiukset, upea meikki, korvikset, läpinäkyvä paita tai pelkkä puvun takki ilman paitaa alla... Joku kiva suunnittelija yms. 🔥🔥🔥 Tämän mielikuvan voimin äänestän päivittäin! 😂
Lähteekö Tukholmasta edes lentoja Helsinkiin päin puolen yön jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli warnermusicfi:n IG:seen äänestys linkki! Voi että miten toivon että K voittaisi 💪 olen itse joka päivä aktiivisesti äänestänyt! Laitan tv:seen ohjelman ja naputtelen kännykällä ääniä 😂 Menisikö K sinne juhlaan jos voittaisi? 👀 Miettikää mitä K voisi laittaa päälle!? Hiukset, upea meikki, korvikset, läpinäkyvä paita tai pelkkä puvun takki ilman paitaa alla... Joku kiva suunnittelija yms. 🔥🔥🔥 Tämän mielikuvan voimin äänestän päivittäin! 😂
En tiedä miten EMAssa, mutta monissa palkintogaaloissa kaikki ehdolla olleet on paikalla, koska voittaja paljastetaan vasta tilaisuudessa. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten EMAssa, mutta monissa palkintogaaloissa kaikki ehdolla olleet on paikalla, koska voittaja paljastetaan vasta tilaisuudessa. 🤔
Kaikki ehdolla olijat kutsutaan, mutta jos on este yleensä sitten joku video tervehdys. Uskoisin että Kärppä on siellä.
Vierailija kirjoitti:
Voittiko se Kärde! Jee!
Tämän kuun loppuun asti on äänestys 😅
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö Tukholmasta edes lentoja Helsinkiin päin puolen yön jälkeen?
Tää taidettiin tsekata silloin Jokereiden NT aikaan, kun pohdittiin miten matkustavat Tukholmasta Helsinkiin, eikä myöhäisiä lentoja ollut. Eli todennäköisin vaihtoehto lienee, että yöpyy Tukholmassa ja lentää sieltä aamulla/päivällä Tallinnaan, ei ole kuin tunnin lento sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ehdolla olijat kutsutaan, mutta jos on este yleensä sitten joku video tervehdys. Uskoisin että Kärppä on siellä.
Niinpä, voittaa tai ei. Haluan vain nähdä K:n siellä hienosti laittautuneena! Ei kovin usein suomalaiset artistit pääse tuollaisiin kansainvälisiin tapahtumiin edustamaan 💚 olisi kyllä kamalaa jos se L voittaisi 😬 ehkä Zara sitten on kuitenkin todennäköisempi vaihtoehto...
Mitä täällä nyt oikein tapahtuu??? Kun ketjut lukittuna kokoajan. Pöh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on Tukholman ja Viron välissä. Ellei suunnitelma ole hengailla koko päivää joko Tukholmassa tai Tallinnassa niin ihan yhtä nopeaksi ja halvemmaksi tulee että nukkuvat yön kotona Suomessa ja lähtevät täältä Tallinnaan muutama tunti ennen keikan alkua. Olihan K:n edelliset Tukholman ja Tallinnan keikatkin hoidettu niin että se lähti kotiin Suomeen samana iltana ennemmin kuin ois jäänyt hotelliin yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä nyt oikein tapahtuu??? Kun ketjut lukittuna kokoajan. Pöh.
Emoketju ollut eilisestä asti lukittuna.. nyt näyttäisi olevan tippunut suosituimmista ketjuista... Jää nähtäväksi että aukeaako enää
Käärijä saa taatusti ihan itse päättää missä keikkailee ja milloin, joten ihan omaa ahneuttaan saa syyttää, jos keikkatahti väsyttää.