Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
7861/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin tuli sitten juupas eipäs ketju.😂

Vierailija
7862/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin tuli sitten juupas eipäs ketju.😂

Näinhän se meni. Jos vaan shippaajat ois pysyneet poissa... Toivottavasti älyävät tehdä uuden ketjun fantasioilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7863/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te oikein olette? Eikö nyt ihmiset voi jutella keskenään riitelemättä, ilman kostomentaliteettia ja poistelematta toisten mielipiteitä jos niistä ei itse tykkää? Miten on niin vaikeaa hyppiä niiden kommenttien yli, jotka ei kiinnosta?

Et ymmärrä lukemaasi. Käärijän faneille ei ole täällä enää mitään keskusteltavaa jos kaikki viestit koskee Jokereita. Sellainen se toinen ketju on, pelkkää Jokru-lässytystä, p*rnonovelleja ja Käärijän ja Bojanin pakotusta. Täällä kiinnostaa Käärijä, hänen uransa ja keikkansa, tuleva kiertua ja some hommat.

Sitä just tarkoitin, mutta en kai sitten osannut ihan ilmaista sitä kunnolla. Kun emoketju lukittuu sieltä tullaan tänne ja sen ketjun meno alkaa sitten täällä. Samat puheenaiheet, riitely ja poistelu.

Vierailija
7864/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että Käärijän Tampereen keikka just ennen Euroopan turneeta on jokseenkin turha ja omituinen valinta. Jätkän aikataulu on muutenkin sellainen, että hän suunnilleen tulla porhaltaa suoraan reissusta lavalle. Aikooko tuo mies nukkua kiertueviikon aikana ollenkaan?

Ei mitenkään erikoinen valinta, tottakai halusi olla Bojanin ja jokereiden kanssa, B:kin sai sen pusun viimein

Häh? Kyse on siis 13.10. keikasta. Seuraava keikka on Tukholmassa 14.10. jne.

Vierailija
7865/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä ei kiinnosta Jokerit tai heidän musiikki. Kärtsän ja Bojanin ystävyyttä on ollut hauska seurata mutta en sitä heidän pakottamista rakastavaisiksi. Siksi tää on ollut parempi ketju mulle. En jaksa jos täälläkin aletaan jauhaa Jokereista...

Kyllä minä ainakin aion puhua ja shipata K&B, jos emo on lukossa

Perustakaa sille oma ketju. Tehän olette ikäänkuin käenpoikia jotka pakottaa muut pois pesästä.

Niin, se toinen ketju tais olla viimeiset 5kk, kunnes jotkut shippausvihaajat sulki senkin.

Vierailija
7866/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä ei kiinnosta Jokerit tai heidän musiikki. Kärtsän ja Bojanin ystävyyttä on ollut hauska seurata mutta en sitä heidän pakottamista rakastavaisiksi. Siksi tää on ollut parempi ketju mulle. En jaksa jos täälläkin aletaan jauhaa Jokereista...

Perustakaa sille oma ketju. Tehän olette ikäänkuin käenpoikia jotka pakottaa muut pois pesästä.

Niin, se toinen ketju tais olla viimeiset 5kk, kunnes jotkut shippausvihaajat sulki senkin.

Sulkupäätökset tekee ylläpito.

Vierailija
7867/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te oikein olette? Eikö nyt ihmiset voi jutella keskenään riitelemättä, ilman kostomentaliteettia ja poistelematta toisten mielipiteitä jos niistä ei itse tykkää? Miten on niin vaikeaa hyppiä niiden kommenttien yli, jotka ei kiinnosta?

Et ymmärrä lukemaasi. Käärijän faneille ei ole täällä enää mitään keskusteltavaa jos kaikki viestit koskee Jokereita. Sellainen se toinen ketju on, pelkkää Jokru-lässytystä, p*rnonovelleja ja Käärijän ja Bojanin pakotusta. Täällä kiinnostaa Käärijä, hänen uransa ja keikkansa, tuleva kiertua ja some hommat.

Myös viimeisen lauseen aihe kuuluu emoketjun toistuviin keskusteluaiheisiin, ihan jokainen Kärtsän keikka, somejulkaisu, lehtiuutinen, uudet kuvat tms. fiilistellään sielläkin. 💚

Vierailija
7868/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä saa shipata ilman että shippausvihaajat seuraavat sinne?

Vierailija
7869/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumblrissa

Vierailija
7870/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulkupäätökset tekee ylläpito.

Suljetti sitten ilmiannoilla ja trollauksella.

Vierailija
7871/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että Käärijän Tampereen keikka just ennen Euroopan turneeta on jokseenkin turha ja omituinen valinta. Jätkän aikataulu on muutenkin sellainen, että hän suunnilleen tulla porhaltaa suoraan reissusta lavalle. Aikooko tuo mies nukkua kiertueviikon aikana ollenkaan?

Eurokiertueen alku on kumminkin "helppo" siinä mielessä että kaksi ekaa on Tukholma ja Tallinna, eli hotelliin ei tarvitse jäädä vaan porukka pääsee välissä suoraan kotiin Vantaalle alle tunnin kestävällä lennolla. Paljon helpompaa kuin keikkabussilla Ouluun ajaminen esim.

Sen jälkeiset on sitten ne rankat etapit.

Vierailija
7872/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on kyllä melkoinen vauhti K:lla. Itse olisin toivonut että hän olisi ehtinyt tehdä vähän mediaa aina kohdemaassa 😅 mutta sentään suhteellisen aikaiset esiintymisajat, kun eivät ole k-18 keikkoja. Niin ehkä ehtii välissä nukkuakin 💪

Vierailija
7873/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä, ei välitetä vihaajista

Vierailija
7874/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti K on suht. Aktiivinen somessa kiertueen ajan! Pidetään peukkuja että K jaksaa! Ja ainakin hän on innoissaan Lontoon keikasta! Siis tulee varmasti mahtava! Minulla on kutina, että tanssijatkin saattavat pyörähtää lavalla kiertueella 😉

Vierailija
7875/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kyllä oikeasti tumblria shippaajille! Siellä on hauska meno! Mutta siellä shippaaminen on aika joustava käsite ja se ei ole pohjimmiltaan todellisuutta spekuloivat tila, vaan fanien fiilistelylle. Siellä on sulassa sovussa T/K ja K/B sekä B/Kris yms. Yhdistelmät eläneet

Vierailija
7876/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti K on suht. Aktiivinen somessa kiertueen ajan! Pidetään peukkuja että K jaksaa! Ja ainakin hän on innoissaan Lontoon keikasta! Siis tulee varmasti mahtava! Minulla on kutina, että tanssijatkin saattavat pyörähtää lavalla kiertueella 😉

Härtsäkin tulee luultavasti mukaan kiertueelle, niin jos K ei jaksa filmailla niin H varmaan jaksaa.

Vierailija
7877/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, itsekin ihmettelin tuota, että Euroopan kiertueen alkuun oli otettu Pakkahuoneen keikka. Liekö sovittu jo joskus aiemmin, ennenkuin Euroopan kiertueen suunnitelmat oli lyöty lukkoon? Palatessakin on yksi yksityiskeikka heti parin päivän päästä, sitten onneksi viikon keikkatauko.

Vierailija
7878/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härtsäkin tulee luultavasti mukaan kiertueelle, niin jos K ei jaksa filmailla niin H varmaan jaksaa.

Jep! H olisi hyvä lisä, hän voi myydä merchiä, olla lavalla, treenata K:ta ja olla tuki ja ystävä 💚 ja tietenkin some-juttuja voi auttaa kuvaamaan!

Vierailija
7879/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa äänestää Käärijää Music TV:n EMA voittajaksi!

Vierailija
7880/20844 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Mikke tai joku muu lähdössä kiertueelle mukaan kuvaamaan? Mielestäni M puhui viime viikonlopun stoorissa, että tässä oli hänen vikat Käärijä-kuvaukset tänä syksynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi