Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Aukeispa se emoketju teille jotka kaipailee. Sanonpa vaan.
Äläs nyt. En minäkään kyllä ole näiden nimimerkki-onlinereiden suurin fani. Tulin vaan katsomaan onko emoalus jo auennut vaan huomatakseni että tässä ketjussa onkin kotoisa meno. Illanpiristys sanoisin. No on se pakko sanoa minunkin että toivottavasti huomenna ollaan jo omalla paatilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ihan asiallisen kommentin, jossa kerroin, että minua lähinnä huvitti se nimimerkeistä tehty shippi. Samalla tavalla te shippaatte kahta oikeaa ihmistä yhteen jokaikinen päivä. Koittakaa nyt kestää se, ettei kaikki pidä siitä tai ei ymmärrä sitä.
Mietipä, miltä sinusta olisi tuntunut, jos olisit ollut yksi niistä nimimerkeistä, joista tuo shippi oli kirjoitettu. Sehän oli ihan sairas, mieleltään sairaan ihmisen kirjoittama.
Mitä jos ei kuitenkaan arvosteltaisi täällä toisia mieleltään sairaiksi. Ei ole asiallista tai hedelmällistä käytöstä tuollainenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Jo ja K yhteisbiisi voisi yhdistää kahta eri musiikkilaji, ei välttämättä pelkkä räppibiisi
On vaan niin vaikea nähdä JO:n lähtevän tuohon suuntaan, mihin K selkeästi suuntaa, joten siksi pidän epätodennäköisenä.
Bojanin puheista saanut kuvan, että raskaampaakin haluaisi tehdä. Ettei tuo nykyinen ole ainoa vaihtoehto hänelle.
kuka bändiläisistä haluaa tilulilujatsia? Ei kai vaan Jan.
Olisiko Bojanista raskaampaan suuntaan, vaikka ääntä on. Hän on kuitenkin aika pehmo, vai onko, jos saisi muuhun mahdollisuuden. Oliko niin, että mukana oli jotain erimielisyyttä musiikillisesta suunnasta, silloin kun B lähti bändistä joksikin aikaa.
Oliko tämä missä vaiheessa? oliko joidenkin levyjen välissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ihan asiallisen kommentin, jossa kerroin, että minua lähinnä huvitti se nimimerkeistä tehty shippi. Samalla tavalla te shippaatte kahta oikeaa ihmistä yhteen jokaikinen päivä. Koittakaa nyt kestää se, ettei kaikki pidä siitä tai ei ymmärrä sitä.
Mietipä, miltä sinusta olisi tuntunut, jos olisit ollut yksi niistä nimimerkeistä, joista tuo shippi oli kirjoitettu. Sehän oli ihan sairas, mieleltään sairaan ihmisen kirjoittama.
Haluaisin lukea sen. Veikkaan että oli tetäbää satiiria.
Vierailija kirjoitti:
T:stä kiva ig-video :D en tiedä onko tästä apua niille "tutkijoille"
No voihan pyhä casuaali nöpsä sentään. Makeaa suorastaan mahan täydeltä.
Tai ainakin suun tai muun röörin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lukea sen. Veikkaan että oli tetäbää satiiria.
Niin minäkin haluaisin lukea. Turha tosin toivoa että yksikään käyttämistäni nimimerkeistä siellä olisi kun käytän niitä niin harvoin. Mutta en loukkaantuisi jos olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo sekoilija kyllä emoketjusta ellei se häirikkö joka häiriköi siellä
En tiedä, mitä tarkoitat? Nimittäin ihan samat hahmo ja nöpötys jutut siellä emoketjussa on usein käynnissä.
Joo tuohan on ihan normi"keskustelua" siellä, siksi toivoiskin että se aukeis pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt. En minäkään kyllä ole näiden nimimerkki-onlinereiden suurin fani. Tulin vaan katsomaan onko emoalus jo auennut vaan huomatakseni että tässä ketjussa onkin kotoisa meno. Illanpiristys sanoisin. No on se pakko sanoa minunkin että toivottavasti huomenna ollaan jo omalla paatilla.
NT-ketju plussalla ottaa teidät vastaan mihin vuorokaudenaikaan tahansa.
T. Nimimerkki Nimetön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se taisi olla näpäytys nimimerkkiä käyttäville tai itse tulkitsin asian näin. Heistä kirjoitettiin samaa juttua, kuin mitä he kirjoittavat Bojanista ja Käärijästä. En puolustele ketään, enkä sano, että tuollainen on fiksua, mutta ihan hyvä joskus meidän kaikkien on miettiä, että mitä kirjoitamme muista, myös sinun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NT-ketju plussalla ottaa teidät vastaan mihin vuorokaudenaikaan tahansa.
T. Nimimerkki Nimetön
Olen minä sielläkin mutta se on ihan eri alusta ja jotenkin hankalampi kun on tottunut tähän palstaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos meiltä palstat säpissä huomenna anyways? Päästäänkö puutarhaan hämmentämään? Paras, ettei niitä pyllymyyriä viedä kuitenkaan mennessämme, ettei kukkasipulit katoa.
Siltsun heivaatte kyllä hvettiin poppoosta. Kaiken ihmisyyden ja eläimyydenkin tähden.
Joo Siltsu joutaa pois, mutta minä ja Olavi kuulutaan kalustoon. Osataan me olla kunnollaki.
T. LasseLassen viesti taisi poistua, mutta Siltsu jutut jäivät. Miksi muuten yläpeukutatte Siltsu juttuja? Ei ne jutut sillä lopu.
Tän on röllit vallannut nyt. Ei kukaan muu niitä yläpeukuta. Öitä.
Humoristi on ihan eri asia kuin trolli tai rölli. Täällä on tänään humoristien kokoontumisajot.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut meni jo.
Seuraavat ovat vasta tulossa! kohti UMK:ta nyt! K esiintyy sielläkin ;)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä jotain fyllinkiä on ikään kuin statementina. Siksi pakettia tossa niin näyttävästi tarjoillaan iloksemme. Sama LB-keikalla.
Toi bulgen ja viattomien teinipojankasvojen yhdistelmä saa mut huutamaan suoraa demonihuutoa.
Käärijän ja Antti Tuiskun fanina menee välillä tunteisiin tämä vastakkainasettelu ja Auto Jää. Mulle jäi päälimmäisenä mieleen, että se oli Käärijän yksi unelmista päästä tekemään Antin kanssa musiikkia. Homma toteutui ja studiollakin näytti olevan hauskaa. Tuskin Auto Jää enää soisi keikoilla jos Käärijä ei ite siitä tykkäisi tai pitäisi hyvänä. Tilalle löytyisi muitakin biisejä. Antin keikoilla on kuultiin enemmän Antin ja Käärijän välistä keskustelua nauhalta. Mm. siitä että Käärijällä on auto kytkyllä ja Antin isä myi Toyotoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se taisi olla näpäytys nimimerkkiä käyttäville tai itse tulkitsin asian näin. Heistä kirjoitettiin samaa juttua, kuin mitä he kirjoittavat Bojanista ja Käärijästä. En puolustele ketään, enkä sano, että tuollainen on fiksua, mutta ihan hyvä joskus meidän kaikkien on miettiä, että mitä kirjoitamme muista, myös sinun.
Ai nimimerkilliset ovat niitä jotka vain kirjoittavat Bojanista ja Kärtsästä ja siksi heitä saa haukkua? Nehän on suurin osa jo kiusaamalla ajettu pois niin vieläkin pitää kiusata? Ihmeellistä ajattelua.
Ei ketään saa haukkua eikä kiusata. Kunhan vaan pistin merkille, että siinä ficissä palstan gayt laittoivat toisiaan seinälle tai jotain sinnepäin. Tarkoitan vaan, että he itsekin usein viljelevät sitä huumoria. Joskus vaan olisi hyvä miettiä, että mitä me itse kirjoitamme muista ja olemmeko kilttejä muita kohtaan.
Sen ficin kun vielä saisi illan viime minuuteilla tänne. Voitte sitten taas poistattaa.
Huomenta! Emoalus edelleen lukittuna. Toivottavasti saadaan olla rauhassa eikä tule röllien valtausta tänne. Mukavaa päivää!
https://www.tumblr.com/mournmourn/730641207437459456