Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Joko se koko ketju poistettiin?
Onko epäeettistä teettää itselleen realistinen Käärijänukke kaikkeen kivaan?
Vierailija kirjoitti:
Pliis vauva.fi:n palsta-jumala. Anna jo armoa meille ja avaa se toinen ketju kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Euroopan kiertue alkaa tällä viikolla! Mihin aika on kadonnut? 💚 apua... Tästä tulee hullu viikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis vauva.fi:n palsta-jumala. Anna jo armoa meille ja avaa se toinen ketju kiitos.
Tehkää uusi. Niin helppoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää uusi. Niin helppoo.
Ei mulla ole tarvetta tehdä uutta. Haluan vaan, että tämä ketju palaa entisen laiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka poistelee Bojan juttuja? Taidan itse alkaa poistaa Tommya sitten
Älkää poistelko yhtään mitään, ei ainakaan tuollaisella kosto mentaliteetilla. Tästä ketjusta on profiloitunut ajan myötä Käärijä ja Tommy ketju. Nyt kun emoketju on kiinni, niin kaikkien pitäisi hieman suvaita toisiaan enemmän ja hyväksyä keskustelut myös emoketjun aiheista.
Kyllä täällä saa JO:sta puhua. Keskustelu on painottunut enemmän T:hen ja K:hon, koska heistä ei ole saanut emoketjussa puhua. Mutta on täällä paljon A:stakin puhuttu ja JO:stakin satunnaisesti. K:n artistilähiöön kuuluvista artisteista voi hyvin puhua täällä 💚
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä saa JO:sta puhua. Keskustelu on painottunut enemmän T:hen ja K:hon, koska heistä ei ole saanut emoketjussa puhua. Mutta on täällä paljon A:stakin puhuttu ja JO:stakin satunnaisesti. K:n artistilähiöön kuuluvista artisteista voi hyvin puhua täällä 💚
Jep, saa puhua ja on puhuttu. :)
Itse seilaan miten sattuu ja oon viettänyt aikaa molemmissa ketjuissa. Alunperin menin B & K fiilistelyketjuun kun oli niin ihanaa seurata sitä viisuystävyyttä, bromancea tai mikä se sitten olikaan (no labels needed), mutta JO:sta sinänsä en niin välittänyt musiikin puolesta. Ainoastaan Käärijän musiikki ja hahmo uppos. Sitten tuli mysteerimies joka paljastui Tommyksi, ja upposi samalla tavalla kuin Käärijä, eli koko paketti (heh), musiikki sekä kaikki muu. <3
Eli tää ketju on siitä syystä mulle se "kotiketju" nykyisin. Kun ei siellä emoketjussa oikein Tommya vieläkään suvaita, vaikka osa toki suvaitseekin.
Minullekin tästä on tullut kotiketju 💚 emoketjussa viihdyin kesällä, mutta nyt opintojen ja töiden jatkuessa ei ole aikaa selata siellä kaikkea. Huomasin, että ketjun liiallinen nopeus, trollit yms. Kuormittavat henkisiä voimavarojani 😭 laihduin, ruoka ei maistunut jne. Otin etisyyttää emoketjusta, ja olen huomannut parannusta hyvinvoinnissani. Täällä on mukava jutustella ilman että päivässä tulisi kymmeniä sivuja lisää luettavaa ja riidat yms. Ovat harvemmassa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, saa puhua ja on puhuttu. :)
Itse seilaan miten sattuu ja oon viettänyt aikaa molemmissa ketjuissa. Alunperin menin B & K fiilistelyketjuun kun oli niin ihanaa seurata sitä viisuystävyyttä, bromancea tai mikä se sitten olikaan (no labels needed), mutta JO:sta sinänsä en niin välittänyt musiikin puolesta. Ainoastaan Käärijän musiikki ja hahmo uppos. Sitten tuli mysteerimies joka paljastui Tommyksi, ja upposi samalla tavalla kuin Käärijä, eli koko paketti (heh), musiikki sekä kaikki muu. <3
Eli tää ketju on siitä syystä mulle se "kotiketju" nykyisin. Kun ei siellä emoketjussa oikein Tommya vieläkään suvaita, vaikka osa toki suvaitseekin.
Minullekin on tärkeää fanituksessa, että artistin vibe ja musiikki iskevät! Kaikki musiikki ei ole kaikkia varten, ja se on ihan ok
Eihän se nyt niin voi mennä että jos alkuperäinen ketju pysyy lukossa niin tästä järkevästä rauhallisesta ketjusta tulee seuraava älämölöketju. Sen takia tämä on ollut mukava kun viestiä ei tule jatkuvalla syötöllä ja muutenkin tuo huumori on muotoutunut emoketjussa sellaiseksi että se ei kaikkia innosta.
Yritetään tosiaan kunnioittaa ketjun alkuperäistä henkeä, eikä tehdä tästä uutta emoketjua.
Oletteko osallistuneet livenation Estonian IG:ssä siihen K:n Tallinnan keikan lippuarvontaan? 👀 se voittaja arvotaan vissiin keskiviikkona! Matti myöhäiset voivat vielä saada liput!
Tiktok:
Influencers be like... siinä on nyt 8M katselukertaa jo, watafak. :D
Suihkuvideo 3.9M eli kohta paukkuu 4M
K ja B cha cha cha parkkipaikalla 3.6M
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan. Kysäse K itseltään vielä tarkemmat mitat että tulee tarpeeksi realistinen.
Vierailija kirjoitti:
Tiktok:
Influencers be like... siinä on nyt 8M katselukertaa jo, watafak. :D
Suihkuvideo 3.9M eli kohta paukkuu 4M
K ja B cha cha cha parkkipaikalla 3.6M
Niinpä! Ja se taikuri-tiktok on myös yli 4M jo! On se algoritmi outo, kun vanhempi materiaali voi pompata randomisti! Nyt siinä suihkutiktokissa on niitä kommentteja, jotka eivät tiedä kuka B on (josta kaikki kysyvät kommenteissa) ja jotkut kysyvät onko tämä se tyyppi viisuista jne. 😅
Itse olen seilannut näiden kahden ketjun väliä silloin kun vauvalla pistäydyn. Muissa tämän palstan ketjuissa (jotka ei liity viisuihin, Käärijään jne.) en ole koskaan pahemmin käynyt. Itse olin alunperin Käärijän fani ja Käärijän kautta löysin sitten Jokerit sekä nyt viimeisimpänä Tommyn. Käärijä on jäänyt mun soittolistoille. Tommyssa ihailen hänen luovuuttaan ja visuaalisuuttaan. Sen lisäksi hän on kiehtovan kylmän-kuuma tapaus, hitsi mikä vetovoima hänessä on. Jokereiden musiikkiin totuin pikkuhiljaa, eniten ihailen Janin soittotaitoja sekä Nacen ulkonäköä. Käärijän, Tommyn ja Nacen katseet, apua.
Minähän pervoilen vaikka keskellä Tampereen toria, jos mua huvittaa. Poliisit voivat toki olla eri mieltä asiasta, mutta mä näytän niille kuvan Tommyn paketista, niin taatusti saan jatkaa pervoilua.